-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #19647 üzenetére
Legjobb esetben új felnit kapsz, legrosszabb esetben kiröhögnek. A kettő közti eset: mondjuk egy újra szinterezést kérhetnél, vagy legalábbis javíttassák meg hogy jól nézzen ki
Két hátsó felnit használok kb 6-7 éve, megszámolhataltanul sokat gumiztattam már, de ilyen látványos sérülés nincs rajtuk pedig mindkét felnivel feküdtem már. És a szerelők közül is néha a csórikhoz vittem mert az volt közel. Eléggé oda kell verni hogy a szinterezés így lejöjjön. De valóban nagy eséllyel ez csak esztétikai sérülés.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #25954560 #19636 üzenetére
Valóüban overkill minden indulás előtt tized pontosan guminyomást mérni. De én is úgy vagyok vele, hogy gyakran indulás előtt körbenézem a motort, és megnézem a gumikat van e benne nyomás. Ehhez azért elég kézzel nyomkodni, pár tized pontosan meg lehet így is állapítani. Igaz nálam ez nem véletlen alakult ki, a dunlop elsők amiket használok 2-3 hét alatt leeresztenek. És nem hibásak, ez ilyen
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz bandus #19649 üzenetére
Pont ilyesmiről ment itt a téma nem sokkal ezelőtt, kicsit olvass vissza. Ha csak a városban kell munkába járni, közlekedni, akkor szerintem valami nagyrobesz nagy kerekekkel vagy ha váltogatni is szeretnél, akkor egy 125-ös kismotor, van elég sok féle a viszonylag olcsótól a milliós tételig, attól függ mennyit szánsz rá.
A túrázgatni a hegyekben meg pont olyan mint az "áhh, nem kell erős számítógép, csak játékra kell". Pont hogy oda kell a motorerő, különben egyrészt nem lesz élvezetes mert csak vánszorogsz, másrészt másokat is fenntartasz, oda szerintem már kell minimum valami 250-es gép de inkább a duplája.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
veterán
válasz Integra #19650 üzenetére
ohh, tényleg, el is felejtettem véleményt alkotni. sajna a bucicserét már nem tudtam kivitelezni, de amit hoztak a srácok )én csirkéset kértem) az első osztályú volt, tényleg le a kalappal azok előtt akik készítik minden egyes hozzávaló minőségi alapanyag, nem telít el, nem puffaszt fel, tényleg szuper a nyitás napján biztosan ott leszünk az aliz utcában is
archer: köszönöm, ez jó kiinduló pont, elkezdek akkor olvasgatni ebbe az irányba
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bandus #19649 üzenetére
nah hát én pont ugyanígy vagyok a munkába járással, pont a lágymányositól megyek a rómaiig.
én Gepidát használokegyébként reggel 7-9 és 17-19 00 ig rakpart fullon van, simán vállalnék nagytestű vizes robogót, persze 2T.
dugóban aztán lehet haladni.
egyedül a Margit-hídtól lehet közlekedni, autóval is, ha éppen nincs baleset.
megérni nem valószínű h megéri, ha nyélen mész 4l is megehet, csak az időnyereség miatt jó.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #19651 üzenetére
nem mindegyik felnit szinterezik, van hogy valami kemény festéket kap, de ilyen sérülés akkor van, ha szerelővassal álltak neki. Erre az esetre is van felnivédő műanyag, ami toda kéne rakni. Legalábbis mi azt használtuk, amikor kézzel szedtük le a gumit, de az micsoda szopás
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolt19900
őstag
válasz #25954560 #19636 üzenetére
sőt akkor én vagyok az istenkirálycsászár hogy a gs500 as hátsó kerekét is le tudom blokkolni?
nem is olyan nehéz, vissza vissza vissza vissza pöcc és már meg is van, szóval tényleg furi ez a túlmiszitifikáció
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #19656 üzenetére
Kézzel szereléshez is volt párszor szerencsém. Pirellivel nem vészes, de a régi dunlop na az kemény dió
-
boogie84
veterán
válasz Archer #19648 üzenetére
aki érzékenyebb az ilyen esztétikai dolgokra (pl. én is) annak azért felb.szhatja az agyát.
Én pont ez a kategória vagyok. Ami jó azt elba...ák. Erre allergiás vagyok.
(#19651) yodamastah: Sajnos tényleg ez a két véglet. Legszívesebben visszapörgetném az időt, nem kellene új felni.
Köszi urak.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Steven
addikt
megvettem a givi dobozokat is ... már csak az oldal dobozt tartó hiányzik 1-3 hét ... rendeléses téma...
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Steven #19663 üzenetére
Inti:
Eegen. Pisti elfogad engem ugy, ahogy vagyok. Ezert nem akarja nekem bemeselni, h milyen jo motor a cbf 600, mert kirohogom. A dobozzal egyutt. Dehat masok vagyunk
Egyebkent o idomfobias. Gyorsasagi motoroknal konyorogni kell neki h rakja vissza azt a krva idomot.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #19664 üzenetére
Tomi nem tehetek róla páromnak kell valahova tenni a hajszárítót és a hajvaslót
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
#25954560
törölt tag
válasz yodamastah #19652 üzenetére
en is korbejarkalom. es amikor tologatom ki a helyerol, akkor is nagyon erezni ha nincs benne rendesen nyomas. es menet kozben is maskepp viselkedik, mar erezni az elso par meteren.
de hosszu tura elott mindig megnezem kuton. a gond csak az h nem mindegyik kutas guminyomas-meronek lehet hinni. (egy meres nem meres ) -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #19629 üzenetére
Ajaj. Gyorsan szerezz be vmi gunyat
Nekem a hetvege passzolna, de egymagam nem lesz kedvem kimenni. -
senior tag
válasz yodamastah #19652 üzenetére
Érdekes, én csak most hétvégén vettem elő a vasat, szinte napra pontosan fél év abszolút háborítatlan állás után. Még rá se néztem, nem hogy beindítva lett volna, vagy ilyesmi.
Öreg, karburátoros motor.Namost az üzembehelyezés a következőkből állt:
Az előző évi feltöltött akkuját betettem, nyomtam a hátsó gumiba hiányzó fél Bar-t, kettőt húztam a gázon, hogy spricceljen naftát a hengerbe és ráadtam a gyújtást.
Ennyi...(10 Km után beállt az alapjárat és az oxidáció ellen védő vékony WD 40 permet is lefüstölt a kipuffról, szóval teljesen olyan lett mint volt)
Egyetlen olajcseppet sem találtam alatta, ott ahol fél évig állt.
'95-ös a motor és agyon volt már szerelve. (szerelve, nem kókányolva!)
Ilyen is van.Szóval az első Pirelli gumiba 1 tized! Bar-t csökkent a nyomás. Nem is foglalkoztam vele.
-
yodamastah
őstag
Pirellivel én se foglalkoztam sokat régen A dunlop d211GP első gumija azonban leereszt mint írtam. A 209 is cisnálta. Nem mindegyik, de jellemző. Ezért gyakran ránézek. Másik hogy volt 2x már defektem úgy, hogy állt a gumiban a csavar és indulás előtt vettem észre. Szóval azért nagyszervízt nem csinálok minden indulás előtt, de reggelente ránézek hogy gumi/fék rendben
-
vendingo
veterán
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
senior tag
válasz yodamastah #19670 üzenetére
Jut eszembe a defektről:
Valaki itt javított már út szélén / menet közben (kiállva) defektet motoron?
Defektjavító spray, javító készlet (az a gumipálcás), illetve gumiba nyomást 'csináló' patront használt már valaki?
-
vendingo
veterán
Nekem is simán indult, 4-5x-r indítóztam, kicsit köhögött az egyik henger, de aztán életre kelt. Pár perc után meg beállt rendesen az alapjárat, pedig nem volt semmi hókuszpókusz amikor eltettem. Kivettem az akkut aztán ennyi.
300-350-ért ki milyen szaladgálós motort ajánlana max 25kw-ig? Nem csak igáslónak, hanem lehessen vele néha élvezkedni is. (Robogó kizárva) Valami szupermotyó/endúró jellegű érdekelné tesómat.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
emre
veterán
válasz yodamastah #19674 üzenetére
Én is ezen gondolkodtam éppen
De a képeket nézegetve tuti elírás. A motor pár méterre van a kis-traktortól, a motoros meg majdnem a traktor alatt.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
senior tag
válasz yodamastah #19675 üzenetére
Lehet olyan szitu, hogy felfedezel egy csavart a gumiban, de attól még nem ereszt le olyan hamar.
Ilyenkor mi a jobb? Kiszedni a csavart és megpróbálni megjavítani, vagy bennehagyni mígnem lehetőség lesz gumishoz vinni.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Szerintem ez attól függ, hogy hol ér utol a dolog.
Ha a világvégén, akkor megpróbálom javítani.
Ha pár km-re gumistól akkor benne hagyom, és fokozott óvatossággal megpróbálom megközelíteni.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
mit láttam tegnap München-ben
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Ha meglátod benne a csavart, és nem hallod, hogy eresztene, eszed ágába ne legyen kihúzni belőle a világ végén. Lehet, hogy teljesen jól beleült a gumiba, és nem, vagy alig-alig ereszt mellette.
Érdemes lehet játszani, és gumisnál betömetni azzal az ön-vulkanizáló cuccal, de utána nem mennék vele 130 felett az fix... és amint tudod, csere.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
senior tag
válasz Daywalker #19676 üzenetére
Vannak olyan karbik amik 'jet'-esek, azaz hirtelen gázrántásra bespriccelnek egy adag üzemanyagot a hengerbe a gyorsabb gázreakció végett.
Namost amelyiken ilyen karbi van, azzal álló helyzetbe is lehet spriccelgetni.. ezáltal némileg könnyebbé téve az indítást.
Az üzembe helyezés meg azoknak lehet 'érdekes' akik kántálva regélik hogy húú, minden szezon előtt karbitisztítás, télen beindítgatás-felmelegítés, akku állandó csepptöltése, (és van aki még olajcserét is) ajánl, mint kötelező eleme a tárolásnak.
Szó se róla, nem azt vétózom meg, hogy ezek hülyeségek, csak már-már olyanokat hallani, hogy ha ezt mind nem csinálod meg - be sem fogod tudni indítani..('természetesen' a benzin is a fél éve tankban tárolt féle)
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Hungaroringen kaptam egy csavart a hatso kerekembe, habbal fujtam, meg 2 hetig jartam vele, nem 100 al
Palyara is mentem vele. Ha a szovet nem serul, es ha a hab be tudja foltozni, akkor aztan biztos kicsi a serules. Egyeduli hatranya, h eltomiti a szelepet, es nem tudod felfujni a gumit.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Jah, egyes karburátoroknál így van (a Ladában használtak ilyet talán), de szerintem a motoroknál nem így működik, úgyhogy hiába ráncigálod, te csak a pillangószelepet nyitod azzal, és mivel nem jár a motor, nincs depresszió...de laikus vagyok a témában. Majd aki ért hozzá jobban az felvilágosít (persu? ).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
Én nem szívesen motoroznék csavarral a hátsóban 1 métert sem ha nem muszáj
Nekem mindkét esetben kéznél volt a másik felnim, átraktam a jó kereket, és a rosszat meg levettem. Nem javíttatam egyiket sem, mert eleve ledobált, lepályázott hátsókat használom utcán, sokat nem érnek ezek amúgy sem. De ha lenne egy közel 100%os hátsóm amiért fizettem 40-50 ezret, és szakember szerint javítható, akkor simán megjavíttatnám. Amikor belülről "megfoltozzák", és nem sérült a gumi szerkezetileg, az gyakorlatilag 100%os lesz javítás után. Pár éve Adorján Tomiék még pályán is kipróbálták. Direkt kiszúrták a gumit, majd a foltozás után tolta tovább, és semmi gond nem jelentkezett.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #19687 üzenetére
De van, akar 2T nel is. Gyorsitorendszer, altalaban a hirtelen gaz miatti keresztmetszet valtozas miatt kevesebb benzint rant fel a kisebb nyomaskulondbsegu gazaram. Ezt hivatott kikuszobolni a hirtelen gazra spriccelos dolog. Allo helyzetben is mukodik a dolog, szoval lehet hasznalni szivatonak is akar
Allando nyomaskulonbsegu karbikon nincs altalaban ilyen rendszer, de sokkal lassubbak is. Pl zxr RR en siktolattyus karbi van ezzel a gyorsitorendszerrel.Az autokarbi teljesen mas teszta, ott kotelezo ez a gyorsitorendszer, mert az autokon allando keresztmetszetu karbi volt. Ott pedig hatvanyozottan igaz a gazaram lassulasa, mert nincs semmilyen membranos tolozar, ami allando nyomaskulonbseget tartana fenn.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #19691 üzenetére
Ma is tanultunk vmit
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
Sprayt használtam, mikor nem volt más, viszont vadiúj hátsó kapott kisméretű defekt. Utasítás szerinti óvatos 50km után mentem a magam módján (vagyis 120-nál többet az a gumi valószínűleg sose látott, azt is röviden), és így jártam le aztán kopásjelzőig. Fújni is lehetett később, szóval nem tudom, igazából mi van a sprayben. Az viszont biztos, hogy május elsején vasárnap ott álltunk egy osztrák kisvárosban lapos gumival, és kellett valami
Azóta ott a spray az ülés alatt (előtte is általában nálam volt, de akkor pont nem ), viszont nem tudom, van-e ezeknek valami szavatossági idejük
-
-
TommyGun
őstag
válasz vendingo #19496 üzenetére
Bevallom én azért dönbtöttem e melett mert itt pesten két nagy kifejezetten burgonya szervizt is tudok. Csak ezzel foglalkoznak. Sok van belőle, viszonylag olcsó hozzá minden, olaszban nagyon menő sokat hoznak be belőle. Nem hiszem hogy csúnyább mint bármelyik másik típus. De nekem ez tűnik a legtúrásabbnak. És a visszapillantó akkora rajta mint egy dömperen, iszonyat kényelmes úgy vezetni hogy mindent látok magam mögött alig kell forgolódni.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
válasz Topiccsendőr #19694 üzenetére
tudom én, csak úgy jóleső érzéssel töltött el, hogy pont Münchenben futottam össze egy ilyennel
lehet, hogy bírják Talmát ott is... pedig van/volt osztrák/német akiért szoríthattak anno, mégis egy Talma replika van az utcán.mod:
vagy csak simán egy ilyen motort vett, aztán azt sem tudja kicsoda a micsoda...
mindegy, nekem tetszett a pillanatnyi szitu.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
TommyGun
őstag
Na megvettem a hétvégén a 650-es Burgonyát de eléggé szopatnak a jogsi papír intézéssel...
Kaptam az NKHnál egy igazolást a sikeres vizsgáról erre az okmányirodában nem fogadták el merthogy nem jó rajta az igazoló szám, nem tudja vele továbbléptetni a jogsit. Visszamentem az NKHba erre ott azt mondták hogy 2 hete ilyet adnak ki és még 2 hétig ilyet is fognak kiadni mert szar a számtech rendszerük...
Remek. Az tuti hogy én addig kinem jövök az okmányirodából amíg kinem találnak valamit. 1x még elmegy (de mégsem) Mindkettő egy redvás állami közhivatal, focizzák le egymással ha problémájuk van. Kiverem a palávert, nem fogok rohangálni nekik a város 2 vége között. De rohadt mérges vagyok, otthon a moci és nem tudom legálisan használni a pöcsök miatt...Sajnos nem sikerült exe-t vennem így nincs se abs se elektromos tükör/plexi.
De amiket néztem haverommal elég fosok voltak (KB 8-at végigjártunk)
Egyiken a felnik szétcseszve, mintha dóderen jártak vólna vele tele apró sérülésekkel, másikon meg gyújtás cserélve nem egyforma a két gyári kulcs ésatöbbi (valszeg bérmotor volt olaszba)
Harmadikon meg mindkét oldalt több borulós sérülés, nem durvák, de sok...
Persze vészmegoldásként megnéztem egy 2003-ast, azmeg egy 50-es fazoné volt aki tipi topiba tartotta a mocit, dobozt kaptam, háttámlát, garnitúra gumit, szép hang, alig van rajta karc. Else akartuk hinni hogy végre egy moci amivel foglalkozott a gazdája...és még olcsó is volt. Dejólenne már döngetni..."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
Leszarom én többet nem megyek vissza az NKH-hoz, asszem mintha lenne erre vmi jogszabály is hogy két állami hivatal nem tilitolizhatja az ügyfelet mert a másik rossz adatokat/papírt ad...oldják meg egymás között...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen