-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #19450 üzenetére
Hat ja, ott altalaban abba a hibaba esek, h forgo tengelyekhez akarnak adni szimeringet, es total masra van tervezve, mint egy villaszarszimering, ha van egyaltalan olyan meretben.
Felutni a katalogust meg nem fogjak, ilyenkor hagyom oket a pcsaba es megrendelem a gyarit, mert 2e forintot pont leszarok, csak legyen jo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #19452 üzenetére
Igen, sajnos van olyan hely ahol xarnak ra. Szerencsere talatam egy korrekt uzletet. Ahol utanna neznek es erti is mirol van szo, es az araik is foldon jarnak. Valoban nem er 2000 Ft ert szuttyogni, de ha nagy szerviz van akkor ossze jon akar egy 10 ezres is.
A gyari dolgokrol csak ennyit. Mercedes E270 Cdi. Gyari szalon alkatresz (Bosch) resolaj csonkok es a cso. 35000Ft .
(Bosch) Gyari alkatresz bosch uzletbe 6500Ft. Megkerdeztem a szalonaban 10ezerert megveszi tolem?. Kereskedelemben vagyok, gyartokkal kapcsolatba. Ember legyen a talpan aki megmondja melyik valojaban a gyari, es hol is keszul az a gyari? -
#25954560
törölt tag
A múltkor megszívtam, mert rajta hagytam a VFR-en a szívatót, és az bizony érzékeny erre, megszívja magát, aztán csak kurvaanyázós-ráolvasós módszerrel indul be. Tank le, légszűrőház le, féktisztító befúj a torokba, de mivel a pillangószelepek zárva vannak, gáz ráhúz, na, akkor felcsap a láng. Ha fölé hajoltam volna, olyan lennék mint Vin Diesel, a szopottgombóc fejet leszámítva. A légszűrőház fedelét ezért visszatettem, de nem volt jó ötlet, mert diszkréten kigyulladt. Ha hiszed, ha nem, ezek után be tudtam indítani, sőt, másnap elvittem átíratni és műszakiztatni 85 ezerért. Imádom az ilyesmit. Ja, mert vettem egy VFR-t is, de ez nem ide tartozik, hiszen az nem robogó.
-
vendingo
veterán
Elhoztam a szerelőtől a mocit.
Lassan vezérműláncot kell cserélnem. Ez kb milyen összegű tétel?Az 5.1-es fékfolyadékot milyen időnként kell cserélni? Nekem azt mondta, hogy félévente ajánlott.
A másik meg hogy hamarabb "megeszi" a sima gumi fékcsövet, ajánlott lenne azt is fémre cseréltetnem.
Illetve hogy a jelenlegi rendszeremhez iridiumos gyertyák kellenének.Vélemény?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
boogie84
veterán
válasz vendingo #19455 üzenetére
hamarabb "megeszi" a sima gumi fékcsövet
Ez ugye csak vicc? Mi az h olyan anyagot tesznek a csőbe ami megeszi?? Meg az h fél évente cserélni kell. Sztem baromság. Előző olajam igaz h eléggé barnás volt, de a fékezéssel semmi gondom nem volt. Nálam a színe lesz a mérvadó.
Láncfeszítőm anno 21 guriga volt.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Steven
addikt
Durvan tolja a srac :-)
[link]Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
doc
nagyúr
válasz vendingo #19455 üzenetére
lancfeszitohoz nem tudok hozzaszolni (VFR, fogaskerekes vezerles, ugye )
felevente fekfolyadek csere? teged nagyon durvan le akarnak huzni, keress masik szerelot
ha jol emlekszem, ketevente szoktak ajanlani, de szerintem a legtobb motoros soha, vagy csak sok ev utan cserelteti... (nekem benne lesz a kovetkezo 'nagyszervizben', ha vegre el tudok jutni a szerelohoz, filleres tetel)
az iridiumos gyertya jo dolog, en is azt vettem a mociba. az hogy 'kell' szerintem hulyeseg, bar lehet hogy a szaGertok majd megcafolnak, de mivel ketszer annyi ideig birja mint a sima, ezert feleolyan gyakran kell szetszedni a motort a gyertyacserehez, szoval mar csak a munkadijon is megsporolom az arkulonbseget
amugy meg egy sima gyertya is elmegy vagy huszezret, az iridiumos meg mondjuk a duplajat, szoval ezen szerintem felesleges azt az 1-2 ezrest sporolni (4db NGK CR9EHIX-et (iridiumos) vettem osszesen kb. 12ezerert postazassal egyutt, raadasul ha jol emlekszem neked csak ketto gyertya kell ) -
-
Buster17
addikt
Hali!
Lenne egy egyszerű kérdésem:
Yamaha MT-03 mocik jófélék?Látom egy fórumtársnak is az van.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Fekfolyadeknal. A srac versenyszerelo. Nem lehuzni akarja. Beidegzodes.
Az irr. Gyertya csak a hengerenkent trafos motorokhoz jo. Azaz a modernebbik fajtakhoz, ahol a gyertyapipaval vannak egybe. A parazitagyujtasos motoroknal ugyanugy elfogy hamar.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
A vfr nem gyujt minden fotengelyfordulatnal?
Az osszes injektoros motornal ugyanugy 360 fokonkent gyujtas van, hiaba van veztengelyjelado, ez igy maradt.180 fok az felfordulat. Ilyen van, hogy 720 fokonkent gyujt? Azt ossze sem lehet rakni csak ugy, ha veletlenul szetszeded a vezerlest. Hogy jelolik ezt a TDC melle?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ah kezdem erteni, a 360- 180 az csapszegelekeles, de gyujtani ugyanannyit fog. Nem lesz kihagyas. Ugyanannyit szikrazik az.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19464 üzenetére
a 'femfekcso' az nem csak femszovettel harisnyazott? a bele ugyanaz, nem?
akkor a megeszi csak annyit jelent h palyan a fokozottabb igenybevetel miatt elobb farad el? (sokkal tobbszor sokkal nagyobb nyomast kell elviselnie->tagulas) -
Topiccsendőr
addikt
Megjavult az RS csuszo kuplung. Az MA2 olajat nem szereti a kis kobcenti, a sima MA val minden oke.
De ami felfoghatatlan, h a szerelo, akinel volt a motor az elozo tulaj idejen, berakott egy plusz lamellat, hogy elofeszitse a kuplungrugot, ahelyett, hogy olajat cserelt volna!!! Bazz az agyatlan allatok. Lemeri a rugok hosszat, meg a lamella vastagsagat, egyertelmu mivel van baj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #19470 üzenetére
ez konnyu volt
akkor most mar szinte hasznalhato varosban is -
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #19469 üzenetére
Az 5.1 szilikon bazisu, es jobban rantja magahoz a vizet, ezert kell gyakrabban cserelni.
Cserebe nagyobb a forraspontja.
Emlekeim szerint ezert nem szabad keverni 4 el.
De a karmantyukat hamarabb eszi-e? A szilikon biztos bedagasztja a legtobb karmantyut. (Ezt ki is probaltam ) Inkabb alakvaltozast szenvednek, mint megeszi.A femfekcsonek kemenyebb muanyag van a femszovet alatt, nem is gumi az, es sokkal kisebb a furat is, amiben a fekfolyadek megy. Azt nem hiszem hogy bepuhitja a szilikon. A gumit meg biztos.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #19468 üzenetére
nem tom', nekem kozmax (yamaha world (kozma tomi)) eztet mondta... hogy 720 fokonként egyszer gyújt. gondolom nem beszél zagyvaságot.
magyarán akkor gyújt, amikor van benne mit elégetni.
állítólag... sajnos (szerencsére) még nem kellett valóban utánajárnom eme dolognak
(legalábbis a 98-01-es vöfrikre mondta ezt, ilyen van neki is)[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
Baszki megneztem, csak a dot 5 a szilikon bazisu, az 5.1 nem.
Az nem fog "megenni" semmit. Pedig a vizsgan ezt kerdezte tolem Frecska is, es akkor is osszekevertemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #19467 üzenetére
ez nem injektoros, hanem karbis, ha ez szamit
amugy igen, Kozmax (szinten VFR tulaj, profi szerelo) valoban magyarazott valami 720 fokos gyujtastMOD: latom Tuzi megelozott
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Az még hagyján hogy összekeverted, de a szilikon bázisú nem szívja magába a nedvességet. Ez az egyik előnye. Meg a magas forrás pont. De amúgy szarabb mint a glycol alapú (jobban összenyomható).
-
#25954560
törölt tag
a 720 fok hagyomanyosan _hengerenkent_ a negyutemuek fordulata ket gyujtas kozott.
ha igazam van, a parazita gyujtasos cucc, amit persu is emleget azt minden fotengelyfordulatkor ad szikrat. ami a kavarast okozhatja az az h hengerenkent beszelgetunk v a komplett blokkrol fotengelyfordulatonkent. nyilvan nem az osszes henger gyujt egyszerre a fotengely minden masodik teljes fordulatara, mert az igazi BIG bang lenne szep egyenletes jarassal... -
vendingo
veterán
(#19459) csongi: dot4-et ír a szervizkönyv és 2002-es a motorom.
(#19461) Buster17: Jófajta az MT-03, az XT660 legendás blokkja van benne.
(#19463) persuader : Fingom sincs, hogy mennyi trafó van benne, de a szerelő nem ajánlaná ha rossz lenne bele, ért hozzá.
Hátul mindenképpen cseréltetem majd fém fékcsövekre a mostaniakat, ártani nem árthat.
Mindenképpen DOT5.1-et szerettem volna bele, hiába írja a könyv a 4-est. Szerpentinezéskor már párszor szívtam meg, hogy nagyon felmelegedett a rendszer. Remélem ezzel a fékfolyadékkal egy csöppet jobb lesz.Nem tudom minek költök ennyit még erre a motorra, úgy is el akarom adni szezon végén és a törődést senki nem fogja megfizetni, inkább megveszik az olcsóbbat és majd rájön hogy költenie kell minden szarságra.
600-ért vettem pont 1 éve, azóta ráköltöttem legalább 150-et, és örülök ha 550-ért elmegy.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
Ezt a képmutató, álszent, köcsög bandát...átfogó razzia, sebességmérés mindenhol.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
TommyGun
őstag
Na holnap megyek 650-es burgonya nézőbe végre
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
vendingo
veterán
Csak egy kérdés: Miért mindenki burgman mániás? Szerintem ebbe a topicba mindenki csak azt emlegeti.
Nem értek a robogókhoz, soha nem érdekeltek, csak kíváncsi lennék miért pont Burgman?
Annyi sok másik szép robesz van. A burgman tud valamit amit a többi nem?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zack
nagyúr
válasz vendingo #19496 üzenetére
Olcsóbb a fenntartása mint pl. egy Majesty 400-nak. Szeritem motorikusan és minden egyéb másban is jobb a Maja, de sokakat elriaszt, hogy pl egy első lámpa búra ha cserés 80k. Alkatrészárakban a Maja most szinte visz mindent. Persze cserébe megbízható, nem népmotor, és talán a legformásabb, legpraktikusabb 400-as.
1 év 3 hónapja használom gond nélkül (2008-as).Ezt olyan is megerősítette, akinek mindkettő volt.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
#25954560
törölt tag
hosszabb tarolas utan uzembehelyezes cikk itt.
jonak tunik. -
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Egy kérdésem lenne a papírmunkával kapcsolatban. Május elején lejár a műszaki a motoromon, de mivel betelt a forgalmi, ezért újat kell majd csináltatnom. Viszont a sok okos kitalálta, hogy a városunkban át kellene nevezni pár utcát, sajnos a miénket is. Ha most megcsináltatom a műszakit a régi címmel, akkor a váltás után új forgalmit is kell csináltatnom. Viszont nem szeretnék kétszer fizetni, ezért reménykedem benne hátha ti tudtok valami módot arra, hogy 2-3 hónapot még használhassam a régit, amíg kitalálják az új utcanevet. Van-e valami engedély amivel a betelt forgalmival vezethetek, vagy mindenképp kétszer kell újat csináltatnom?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Daywalker
addikt
válasz Szakbarbár #19499 üzenetére
Én lesz@rtam a forgalmit, amikor elköltöztem. A régi cím van benne...így is megtaláltak a teljesítményadóval. Amikor új lakcímkártyát kértem, akkor megkérdeztem kell-e új forgalmi. Azt mondták, hogy kell. Muter hasonló cipőben járt, neki azt mondták nem kell. Szóval szerintem ne izgasd magad. A központi rendszerben átírják elvileg. Most 6000 ft-ot kicsengetni egy rohadt papírfecniért, menjenek a francba.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs