- Sweet.tv - internetes TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Asustor NAS
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Facebook és Messenger
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz salieri. #22550 üzenetére
az a baj, hogy ahhoz, hogy válassz egy motort magadnak ez az elengedhetetlen feltétele.
az első mindig rossz választás, mert ezután tisztul le majd, hogy mit is akarsz. ezzel nincs probléma. azzal van, ha azt hiszed, hogy elsőre megveszed a faszát, meg mennyi lóvét spórolsz ezzel és mindezt úgy, hogy valaki más megmondja neked, hogy neked mennyire lesz kényelmes az a motor
ez így nem működik. ezért nincs értelme belepofázni, mert mindenki mást fog rádtukmálni. a hondamániás hondát, a gyorsaságimotoros ugye nem choppert fog ajánlani. én meg egy desmosedicit.
Totál felesleges körök.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
salieri.
őstag
válasz Topiccsendőr #22551 üzenetére
Igen ezt már éreztem a korábbi tanácsodban is,hogy elkerülhetetlen, képek alapján a fazernak kormánypozíciója tűnik a legjobbnak.
Olyan trekking kerékpáros. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22549 üzenetére
"Viszonylag" sokat megyek vele (12-14 ekm évente), és szinte kizárólag országúton. Itthon (Kalocsa) csak a heti nagybevásárlásra használom, amúgy biciklizem mindenhová. A melóhelyi dolgokra használom (kiküldetés az országon belül), néha előfordul, hogy egy nap 400 - 600km-t megyek (máskor egy hónapig egy métert sem), de sohasem autópályán. Dinamikusan hajtom (óra szerinti 100-110 között járok), és 5,6 - 5,8 az átlagfogyim. 7,6 a norma, amit térítenek, szóval nem járok vele rosszul! Igen sornégy, ráadásul még japán összeszerelésű!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz salieri. #22547 üzenetére
Talán azért van belőle kevés eladó mert nagyon megbízható és valóban kényelmes az én 175cm magasságomnak.
Sajnos már én is túl vagyok a 40-en ezért én is csak szolidan 100al járok vele, viszont így 4l körül van a fogyasztása is két személlyel.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
veréb
tag
válasz -Mosquito- #22556 üzenetére
köszi!
jelenleg németbe vagyok email-t esetleg nem tudsz?nézzél jobban szét hátha csak a fától nem látod az erdőt
-
fattyu
veterán
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xirtam
veterán
Nézem a múltheti MotoGP futamot. És besírtam amikor mutatták, hogy van aki nem csak a térdét teszi le, de a könyökét is. 60 fokos dőlés. JÉZUS. Akkor se értem, hogy nem esik le.
-
őstag
egyáltalán nem....
Én nézek mint hal a szatyorban, hogy a csudába lehet egy 10 éves túramotorban 21000 km. Hát leginkább sehogy... / Idén eddig 1000km.-et mentem idén szóval Július végén le kéne raknom a motort ????? /
--Most lássuk, hogy kb márc hóvihar/ utána minden hétvégén szakadt az eső és mégis ott a km...Akkor elindul a vezérhangya, hogy vagy évekig csak állt vagy pedig jó magyar szokás szerint meg lett tekerve az óra. Ha bevallaná, hogy 65 vagy 75.000 van benne akkor ugye mennyivel könnyebb lenne következtetni, hogy a jövőben milyen nagyszervizeket kell majd beiktatni, hogy a motor motor maradjon.
PL: vezérműlánc, szelepezés, tömítések cseréje, nem falhoz-vágós tételek ha időben meg vannak csinálva és nem mikor már mondjuk elszakadt a lánc és összebaszta a blokk belsejét....
Persze mindent ki lehet deríteni, egy jó barát szerelővel .................
--- A francnak Flameleke ennyitveréb
Németből mindenki ilyen motort hoz haza ?
Egyik ismerős sportmotoron is pont ilyent vett meg. Mintha neki is a hátsó rugós taggal volt baja. Mert hogy gázzal állítod a rugózást de olaj is van benne.... És mindkettő kell bele
Üdv a Bocisok között...
Nekem is ez a konstrukció van csak 2004es 2x ránc-felvarrott változat.
Ma már kész röhej, hogy ezeket a jó kis 750eseket 500 körül utánad hajítják... Ha kifogsz egy jó példányt hosszú hosszú ideig jó lesz neked. Kinőni elég lehetetlen. Kezdőknek majd talán 10 év múlva“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
stifi
senior tag
válasz HUfantom #22563 üzenetére
most direkt megnéztem a gépkönyvét a motornak hogy mit _kell_ benne cserélni kilóméter alapján.
a 30 soros táblázatban ezek a tételek cserések kilóméter alapján:
gyertya 24000 kilóméterenként
olaj 12000 kilóméterenként (ezt egyébként 6000-ként cserélem)a többi 28 sorra azt írják hogy 6-12000 kilóméterenként (vagy 6-12 havonta, amelyik előbb eljön) meg kell nézni milyen állapotban van, és állítani vagy cserélni kell vagy nem kell csinálni semmit.
ez alapján szerintem halál mindegy hogy 21k vagy 60k van a motorban. ha kapta a szervizt és kicserélték rajta amit kell nem lehet gond, ha nem kapta akkor kevesebb kilóméterrel is lehet bajos...nekem a kilóméter nem mond semmit, csak az állapot és a jármű gazdája beszédes igazán...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
fattyu
veterán
de. Csak bosszant ha hazudnak. Ennyi. Tudom megszokhattam volna már.
A ronda speedemben ami többet van szervízben mint egy farháton élő nyugger van idén az idei havas tavasszal együtt 7500 már.
Hasalós kényelmetlen hangos dög.
A túramotorba meg nem tettek csak ennek a harmadát évente.
Anyám meg szűz.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xirtam
veterán
http://karasna.hu/ Őket mennyire ismeritek? Közel vannak hozzám, és az egyik legnagyobb problémámra is talán van megoldásuk. Azaz, hogy hol tároljam télen majd a motoromat.
-
stifi
senior tag
-
Archer
őstag
válasz HUfantom #22563 üzenetére
Egyszer beviszi az ember, átnéznek rajta mindent ami lényeges, ha kell állítanak/cserélnek, lenyeli az ember ezt az egyszeri nagyobb összeget de utána már tudja mi merre hány kalács, innen már lehet számolni a km-eket a különböző karbantartási munkáknál.
A mostani motoromat korához képest kevés km-rel vettem, őszintén szólva én sem nagyon hittem el, de úgy néz ki nagyjából reális, mondjuk egyszer eldobta a gépet az előző tulaj de ezt be is vallotta (váz remélem nem sérült, látható nyoma nincs). Mondjuk ez egy viszonylag fiatal gép, egy öregebbnél azért már több minden előjöhet de km-t szerintem sem nagyon érdemes nézni.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xirtam
veterán
Most kaptam a fülest róla. Szerelem első látásra. Talán mire jön addigra lesz jogsim. 250-esből már mernék venni újat.
-
fattyu
veterán
válasz Xirtam #22577 üzenetére
csupa jó szándékkal mondja mindenki hogy ne vegyél uj motort. amint kitoltad a szalonból buktál 30%ot az árából. El fogsz feküdni vele. mindenki elfekszik előbb vagy utóbb. Azzal a hozzáállással hogy ezt büntetlenül lehet rugni mert kis köbcenti inkább előbb mint utóbb. A műanyag az univerzum legdrágább alapanyaga ha azt motorra kell feltenni. És zokogni fogsz kínodban hogy mit csináltál a karcmentes gyönyörű büszkeségedből. Valamint ha nem szarod a pénzt akkor jó lesz az benzinre gumira... been there, done that.
Okos ember tanul más kárán.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
mocsanisi
senior tag
válasz Xirtam #22577 üzenetére
Mellesleg ha használnád hosszabb utakra, túrára, esetleg 2 személlyel akkor 600-as és felette. Nekem a 400-as Bandit már 120-nál nagyon sokat forog, és hiába akasztja le az órát, nem tudom elképzelni hogy nagyobb kompromisszumok nélkül mondjuk egy horvátországi túrát megcsináljak. Oké élmény vele menni, szép a hangja, nagyon jó döntögetni, DE. és ott van a de. De te motorod lesz, te tudod.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
.mf
veterán
válasz Xirtam #22573 üzenetére
Kár, hogy szinte biztos, hogy nem igazi.
Elég csak ránézni, hogy "R4", mégse 400-as, hanem 250-es. Ahogy Gábor is mondta, ilyen fékeket, futóművet, ekkora gumikat sem raknak ilyen kis motorra. A logókat sem így szokták...Az újban benne van, hogy amint kitolod a szalonból, egy jókora értékvesztést már elkönyvelhetsz. Amint először elborulsz, elesel vele (kezdőként márpedig fogsz, mint mindenki), jön a következő. Amint már leteheted a korlátlan A-t és lecseréled (nagyon valószínű, egy 250-est egyetlen motornak nem fogod eléggé dinamikusnak érezni), már csak egy részét fogja érni, jókora bukóval adod tovább.
Ott a Kawa ER5 olcsón egy megbízható motor. Kicsivel drágábban Honda CB500. Vagy sportosabbnak kinéző idomos a Suzuki GS500.
250-es sport(osnak kinéző)motornak pedig a Kawa Ninja 250R-t és Hyo 250-est itthon is forgalmazták, van szervíz- és alkatrész-háttér, ami a többi japán belpiacos 250-esnél nincs.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
válasz Xirtam #22573 üzenetére
Szerintem tedd le a jogsit, aztán gondolkodj motoron. Mire meglesz a jogsi, megérik benned a döntés is, hogy milyen is lenne jó.
Ha csak nem vagy kitömve zs-el, ne vegyél újat, úgy is elfogod adni a pöcsköszörűt, mert kevés lesz egy idő után.Amikor vettem az első motoromat teljesen odáig voltam érte, most meg ott tartok, hogy nem is szívesen ülök már rá. Nem jön be a stílusa...
Elsőnek vegyél olcsó megbízható akármilyen gépet, aztán rájössz hogy valójában milyet is szeretnél.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
bebe-net
csendes tag
Jelenleg ezen két [link] és [link] motoron agyalok. A Kawa km-re nem valós, tavaly vette Pécsett 8500-km-rel kereskedésből, állapota makulátlan, minden cserélve kivéve első gumi repedezett. 460k-nál lejjebb nem enged, de gumit lealkudva 450-ben oda adná.
Suzuki-t még nem hívtam fel (hetekben másik kettőt hívtam,érdeklődtem de előttem vitték el, lassú voltam) javítás minimum alku tárgya, mivel sürgősnek tűnik még az is alku tárgya, sztem 500k asztalon és enyém. Valós km VS. kitűnő állapot???
(suzukin a visszapillantón az beépített index? -
Xero
nagyúr
válasz Xirtam #22559 üzenetére
Nézd meg egyszer Márquez ruháját alaposan. Könyökkoptató.
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz bebe-net #22584 üzenetére
A másikra se vegyél mérget, hogy valós km de ez ki lett már itt tárgyalva. Érdemes lehet mindkettőt megnézni ha van rá lehetőséged. Ha csak az idom sérülés baja van (ha csak annyi mint a képen) szerintem bőven vállalható. Ennyiért hibátlan motort nem fogsz kapni, biztos, hogy a Kawán is találni ezt-azt.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
stifi
senior tag
ha mindenki úgy venne motort ahogy tanácsoljátok (csak használtat) akkor rövid időn belül elfogynának a piacon a használt motorok és bedőlne a motorgyártás (vagy élből használtat dobnának a piacra)..
szerintetek a használtat nem tolta ki valaki a szalonból egyszer?
én még mindig azt mondom, hogy ha újat akarsz és megteheted, vegyél és ne hallgass a tanácsokra. senki sem tudja milyen ember vagy és milyen anyagi helyzetben, ezt neked kell eldönteni. azt tényleg kalkuláld bele hogy idővel el fogod adni, ha másért nem azért mert megunod.
én használtan vettem a motort 4 éve és piaci értéken eddig kb 30-40%-ot buktam rajta ha most el akarnám adni, szóval szerintem túlzás hogy 30%-ot rögtön buksz rajta ha kitolod a szalonból, a használtnál is benne van a pakliban simán, főleg ha átlagon felüli állapotút veszel...
az új motoron ott az 1-2 év garancia, ha valami elfossa magát megjavítják és nem kerül százezrekbe, nincs benne rizikó hogy elszáll valami főalkatrész és költeni kell rá vagy ki kell dobni az egészet...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
válasz Topiccsendőr #22448 üzenetére
olajnyomás jelző lámpa kivillant, és világított. nehéz lett volna nem észrevenni, mert hasaltam a tankon. (rövidnaci, bukó, papucs, de ugyanolyan meleg volt 160 környékén, mintha ültem volna árnyékban)
akkor azonnal lelőttem a blokkot.
bekukkoltam az olajbetöltőn, és habos volt az olaj, nem kicsit.
kötelező körök tartozéka, hogy amint lehűlt az olaj, volt olajnyomásom.
olajcsere után pedig soha nem adta ezt többet elő.
magyarán a 40-es olaj beadta a kulcsot.
az enyém nem ment 20sec-et, de még 3-at sem megfelelő nyomás nélkül.
lehet, hogy volt még olajnyomás, de nem volt elegendő, ezért világított a pilács...más:
szerintetek?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
őstag
Szerintem igaza van, egyszer elcsúszol és festeni kell abban a pillanatban mintha arannyal kéne kiönteni a repedést/ lyukat amit csináltál rá.
Mikor tavaly elcsúsztam volt szerencsém hozzá
Költségek:
Műanyag hegesztés 6 ponton, mert minden menthető volt 8000
Gitt meg egyéb javítási anyagok 6000
Festék lakk csiszolópapír 20000
Saját kézzel csiszolás a festeni kívánt elemeket / 5 nap /. 0
Festés + Lakkozás rendes teremben másnapra megszárítva 25000
Egyéb kiegészítő anyagok 6000
Kis polírozás ajándék 0
És hopp 60+ és még piszok mázlistának éreztem magam.Bármilyen baráti festő akárkinek adod a motorodon a műanyagot, 100.000 alatt meg sem nézik....
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
fattyu
veterán
válasz HUfantom #22591 üzenetére
annó gsxr k6. elcsúsz körforgalomban annak megfelelő tempóval ( értsd 30> ). bal oldalidom. bal oldali teknő vagy mifene az. egy darab vízcső ( gumi ) ennyi volt az áldozat.
183ezer forint. nem hittem a szememnek.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
yodamastah
őstag
válasz fattyu #22592 üzenetére
Nem kell gyári állapotra visszacsinálni, és akkor nem olyan drága. Eleve baromság gyári motorral gurulászni ha fáj a 200ezres számla amikor feldől a vas. Az előző idomom (üvegszálas) 6 esést bírt ki, a 7.nél sajna megsemmisült igaz soha nem nézett ki jól. Mármint az 2. esés után már nem De különösebben ez nem zavart sosem A motor többi részét meg egész jól lehet védeni csúszások ellen. A legnagyobb csúszásom kb 130ről történt, csúszott vagy 70-80 métert a motor. A bukógombán a fix lábtartón meg a fémbetétes deklivédőn csúszott. A lábtartó félig elkopott, kicsit a farokidom is leért. Gyak semmi baja nem lett. Ha nem tört volna el a lábam akkor azonnal folytattam volna a motorozást egy lábtartó csere után (volt nálam).
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz fattyu #22592 üzenetére
ilyeneket én is tudok
bal oldalidom, fejidom, generátor burkolat = 500K + szerelés. éljen a gyári cserealkatrész a biztosító zsebéből!viszont kihagyjátok a másik oldalát (ismét): új motorra lehet cascot kötni, pont idén vagy tavalytól egész emberi áron ahol az önrész minimális. használtra ilyen nincs vagy heroináron van...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
fattyu
veterán
lemaradtam valamiről? milyen emberi áron casco?
lehet használtra is de ott nem találtam emberi árat. ugy értem a 7remre akartak tőlem valami 240 per évet ( a kötelezőm 7800 forint per év csak hogy perspektívába tegyem. )
Yodamash: Már engem sem zavar. lábtartóm megheggesztve. idom ronda de nem tört lóg, kaptam faca uj gumit azt ámen mentem tovább. Annó a gsxrt 24 évesen nagyon nagyon szomoruan néztem amíg ki nem lett javítva.
de okom van azt hinni hogy az első motor első perecelesé és megcsúnyulása kifejezetten traumatikus élmény. Főleg kollega zsenge korát tekintve.
Ha meg szarunk rá karcmentes gyári vas akkor minek venne szalonból motort ( mert ugye ebből indultunk ki. )
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
Ha az olajod teteje habos, az nem baj, szoroolajozas velejaroja. Amugy is az aljarol szivja. Ott nem habzik.
Habosodas nem csak melegedestol van meg, hanem viztartalom miatt.
160 nal 10 000 fordulaton lemegy kb 1,5 ala a nyomasod ott mar meg is fordulnak a fotengelycsapagyak, mert olajnyomasgomba csak azt jelzi, mikor megy ala, ami magas fordulatom mar regesreg keves nyomas.
Szar volt a gombad.
De mielott a 40 es olajra fognad nezd meg a viszkozitas ertekeket h melegben milyen kulonbsegek lennenek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
Hungaroringen valaki volt mar a kezdo 1x90 percen?
Az milyen? 90 percet ki bir ki?
Ha veszek 3x20 percet akkor azt hogy lehet elosztani? -
Type-R
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sweet.tv - internetes TV
- ASUS notebook topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Videós, mozgóképes topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen