- Mikrotik routerek
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Mesterséges intelligencia topik
- Mobilinternet
- Linux kezdőknek
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
válasz Daywalker #24197 üzenetére
Szerintem meg igen is meg lehet hallani egy jó tónusú dobot, mint például a régi dobom
van itt olyan ember aki úgy mondja, hogy szar/ nem kell a hangos dob, akinek volt is valaha fent?
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #24201 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy városban nem hallani...azt mondtam h autópálya tempónál nem hallani úgysem, ellenben a városban meghülyülnek a járókelők és az ott lakók. Főleg az ilyen GP meg stubby doboktól. Én is gyűlölöm, amikor az ablak alatt ilyen fostalicskák húznak el. Szóval jó lenne, ha több aspektusból is vizsgálnád a dolgot, nem csak abból, hogy neked mi a jó. Vannak még páran rajtad kívül, akiket igenis zavar.
Egyébként meg autón van fent, és hosszú távon meg is őrülök tőle
Másfelől, mivel ma már motoroztam, most inkább elmegyek sörözni, mint hogy az itt folyó elmés vitát folytassuk 40 fokban, mert úgyis mindenkinek más a véleménye (ami mint tudjuk, olyan, mint a s.gglyuk)
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Type-R #24194 üzenetére
Párhuzamos közlekedésnél kurvasokoat segít. Nem húzzák rád a kormányt tudja hogy ott vagy mellette.
Ezen felül városban nagyon jó, főleg a gyalogosok voltak életveszélyesek a kis utcákban a gyári dobbal. Mintha ott sem lettem volna úgy lépkedtek le elém. Nem kell nagyon hangos dob, de a gyári olyan halk volt, hogy az tényleg már beteg...
Mindegy úgyis előbb utóbb az lesz az irány, hogy szarrá lesz ez szabályozva. Nem fogunk itt verseny rendszerrel motorozni sokáig...
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Daywalker #24200 üzenetére
15 a tied is lassan akkor még más normák voltak.
Az enyém hangos és segít az. akárki akármit mond hogy ugyse hallják. De igen. 110es tempónál nulláson meg kivezetőkön még tudom hogy használ. amikor motorfékkel durrogva megérkezem mögéjük azt észlelik azért.
Városban meg főleg. bár terhelés alatt van igazi hangja nem kuplunggal meghúzva de nyílnak mint a vörös tenger.
Engem az hogy elhaladtamban valakinek 3 másodpercig budapesten kicsit hangosabb lett az élete nem érdekel...
mivel mélygarázsban melegítek az a része nem játszik. lakótelepen egyszer melegítettem na az tényleg ótvar a panelok között ahogy a szivatóval üvölt :S többet nem. kitolom a váci mellé ott már elfér ez is.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Integra
titán
válasz Daywalker #24200 üzenetére
ha a motorblokk maga úgy üvöltene kipu nélkül én sem forszíroznám a dolgot, elhiheted csak akkor üvölt a motorom, ha 10e+ rpm-en pörgetem, ez van, annak meg sok értelme nem nagyon van.
yoda:
ettől tartok én is, hogy valami nyakkendős buzi a saját politikai érdeke miatt majd kipécézi magának ezt és tör, zúz, rombol egy picit mindenki kárára... de talán ennek még nem holnap jön el az ideje.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Daywalker #24207 üzenetére
a kiskereskedelemben értékesített és típusengedélyes bejegyzett kipuffokkal semmi gond nem lesz. eddig sem volt. a kóklereket meg igenis szűrjék ki. nekem ez nem újdonság, megszoktam németeknél, hogy megy ez. lehet ezt rendesen, szabályosan is csinálni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
Nekem E betüs a kipuffom, de nem akarták átengedni vizsgán. Tüv engedély kellett volna, az meg nem mindegyikhez jár.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vakondvok
tag
Sziasztok,
Pár napja kérdeztem, hogy milyen sisakot vegyek.
Meg vettem a Revenge-t, viszont ez is elég szélzajos (amúgy kényelmes és könnyű meg szuper), banditon, ami ügye naked és nem véd, illetve a plexi rajta a fejemet nem védi a széltől.
A kérdés, hogy EZ vajon kialakításából adódóan jobb lehet-e, mivel nem az a sportos íves, hanem gömbölyűbb illetve a nyakán van egy ilyen gumi légterelő avagy teljesen mindegy-e és használjak füldugót . Mind kettőt ki kéne próbálni, de nincs teszt sisak, azért meg nem viszem vissza ha fölösleges, de ha mégsem az, akkor holnap még bele fér.Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz vendingo #24209 üzenetére
Pontosan. Nekem az autom remus dobja is E jelzessel van ellatva es van hozza homologizacios papir,de tuv nem jar melle csak a halkabbakhoz. Hasonlo a helyzet a kozepdobbal is, pedig az megfelel a normaknak. Fura helyzet...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz vendingo #24209 üzenetére
milyen kipuff volt ez?
a német műszaki vizsga adatbázisban van egy rohadt hosszú nagy lista, amiben az összes létező németországban engedélyezett, bevizsgált, megfelelő típusbizonylatokkal meg egyéb iratokkal rendelkező tuning és más felszerelés, kiegészőt megtalálható melyeket forgalomban megvásárolhatsz és felszerelhetsz. ami ebben az adatbázisban benne van, azzal soha nem lesz gond.
az viszont biztos, hogy rohadt káosz van ennek ellenére, kíváló minőségű felszereléseket sem engedélyeznek, mert hiába made in japan etc.. annyira nincsen piaca, hogy a gyártó egyszerűen nem végzi el, nem fizeti ki a bevizsgálási procedúrát, mert horror összegekbe kerül.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DigitXT
félisten
válasz Daywalker #24207 üzenetére
Nekem a 4Road-dal vizsgázott a gép: "E" szabvány, minden.
(Bár normál esetben a motort be sem indítják a vizsgán, így
nem tudom, hogyan hallgatták volna meg, hogy hangos, ha
a tompított fényszóró ellenőrzése* miatt nem indítom be.)
Az ég világon semmi bajuk nem volt vele így, gyárilag...
Pont ma raktam be megint a hangtompítóját, mert jó is az a
nyitott dob, de néha már én kérek miatta elnézést: túlzás.
Szóval én azt mondom, hogy egy nagyon halk motornak egy
kultúrált sportdob adhat egy olyan kellemes karakterisztikát,
ami közlekedésbiztonsági szempontból is előrelépés... Nem
csak full nyitott-/versenyrendszerek léteznek, tehát nem kell
látatlanban, próba nélkül lefikázni az összes "hangos" dobot.
Lehet a gyári állapotnál hangosabb, régi gépnél halkabb, stb.*: automata, úgyhogy másképp nem tudtam felkapcsolni.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #24197 üzenetére
E-s jelzésű dobból kikapod a killert és máris szól az, hogy hallja mindenki, ugyanakkor lehet vele viszonylag kulturáltan is menni. Nem kell ehhez GP dob meg Mivv Double Gun. Mondjuk a városban 1-esben üveghangon közlekedő májereket én is rühellem de ahol nem zavar senkit, ott had szóljon. Mindennek megvan a maga helye. A folyamatos autóforgalom egy adott útszakaszon szerintem sokkal nagyobb zajterhelés az ott élő állatoknak/embereknek, mint az, hogy fél óránként elmegy egy motor nyitott dobbal. De ismétlem, lakott területen ennek nincs helye, 2-3 ezerrel ha az ember elketyereg, azért senki nem fog halláskárosodást szenvedni. Persze sokan sz@rnak bele, de autós oldalon is találni nem egy tuning májsztert hurkatöltő dobos Swiftel, régi Corsával meg Astrával (legalább is felénk ezek a legelterjedtebbek, jah meg a tuning dobos robogós, na annak még van egy hangja...)
Mod: nekem a Leo dobban csavaros a db killer de állítólag pl. az sem jó, hiába van E betű meg műbizonylat, oldhatatlan kötés kell (pl. szegecs).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #24215 üzenetére
Regi Corsam van (96) nagyon szep hangu es kivitelu E-s Remussal, szoval nem leszolni Sajnos egyfajta kenyszer is volt, mert a tobbi gyarival egyezo utangyartott dob mind kirohadt alola a gyari meg horror aru volt. Ez savallo, mint az uj evek ota. De en csak lightosan kozlekedem, akkor nem hangos. Ennek felesleges tolni...de hosszu tavon autopalyan ez is zavaro.
De itt nem arrol volt szo h poroszkalunk az uton es akkor milyen halk hanem arrol hogy nyilnak meg a sorok a mennydorgesre. E-s dobokkal ezt nem tuti h elered
De nekem 8 mit zesztek fel amig nem az ablakom alatt zummogtok vele
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #24216 üzenetére
Nincs nekem bajom a Corsával meg a többivel sem de az ilyen mókolt tuning dobok enyhén röhejesek, tényleg akkora a végük mint egy kályhacső. Amúgy a tuningal sincs bajom, -az is egyfajta hobbi- amikor jó ízlés is társul hozzá (nem feltétlenül kell iszonyat pénzeket sem rákölteni, hogy tetszetős eredmény legyen) Amikről én beszélek, biztosan nem E-s Remuss-szal mászkálnak...
Integra: Akár bele is lehet hugyozni, ha a a szükség úgy kívánja, de hogy iszonyat hangja van az biztos. P. ringen volt szerencsém ilyet hallani, talán egy R6-oson, még a toronyban is szinte elviselhetetlen volt a hangja, na az tényleg magas frekvencián vinnyog.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
.mf
veterán
Új motorom van
Igazából csak az olaj lett benne cserélve, de mivel még friss az emlék (tegnap) a régi olajjal (7.5k lehetett benne), ezért erős a kontraszt. Már hidegen sokkal finomabban jár, nem annyira szétesős, gyorsabban bemelegszik, sokkal finomabban vált. Mintha kicserélték volna.
Még egy pár új papucs rá (a mostanin van 2mm hátul, még gondolkozom, hogy Lájm előtt vagy után, de mindenképp Horvátország előtt), s egy teljesen új motorom leszFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
alvaro
senior tag
Érdekes dolog ez az olaj. A legutóbbi adaggal 8 ezer körül már probléma volt, néha nem vette a váltó a fokozatokat, többet egyszerre meg gyakran nem - se előtte, se utána nem találkoztam ezzel. A mostani olajban már ~9500 van, és nem tapasztalok hasonlókat, pedig elvileg ugyanaz a Castrol Actevo 10W40, mint amaz... vezetni ugyanúgy vezetek, a tél se nagyon okozhatta, mert már karácsony körül rossz volt... A fene se érti. Elcseszték azt az adagot, vagy passz.
Na, mindenesetre ezzel a cserével éreztem hasonló különbséget, hirtelen új váltóm lett.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, teszteltem az új (elsőre "kissé" szűknek tűnő) zárt bukómat (most a "hűvös" reggelen nem bírtam tovább, és meló előtt elmentem 3/4 órácskát, kb. 48 km-t gurulni benne). Tapasztalatok:
- már kezd alakulni, illeszkedni a sisak (vagy a fejem ) mert a felvételt - levételt leszámítva nem sok gondom volt vele. A sisak alig-alig szorít, az arcpárna ugyan jobban, de már az sem vészes. 3/4 óra után szinte kellemesebb viselet volt, mint induláskor. Ez akkor OK lesz szerintem.
- a menetszél hangja a felére/harmadára csökkent, a 100 körüli végsebességnél is. Érdekes, hogy a motor hangját még ennél is sokkal jobban csökkenti, teljes sebességnél a menetszéltől egyáltalán nem hallom a csutkagázon pörgő motort!!! Ennek következtében szeretnék sokkal gyorsabban menni, de a motor ennyit tud, elfogy... Besz*rás!
- ami viszont nagy gondnak tűnik: 50 alatt egyszerűen nem lehet zárva tartani a plexit, mert azonnal párásodik. Ez mitől van, ilyen száraz időben? Természetesen a szellőző nyílások nyitva voltak, végig...
- a beépített napszemüveg az nagyon király dolog (nem gondoltam, hogy ennyire jó lesz), fele úton a tök alacsonyan lévő nappal szemben mentem, és amíg le nem csuktam, majd' kiégett a retinám, utána meg egy cseppet sem zavart.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #24224 üzenetére
2:11 lett neki ha jól emléxem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #24222 üzenetére
Azért párásodik száraz időben is, mert te nem száraz levegőt lélegzel ki.
A párásodás kiküszöbölésére létezik egy jó találmány: Pinlock.
Sajnos nem mindegyik sisak támogatja.Annyit tudsz tenni párásodás ellen, hogy egy picit felhajtod amikor a városba közlekedsz, hogy járjon a sisakba a levegő, de álló helyzetbe így se lesz jobb.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ujskodas
tag
válasz Bogyó bá' #24222 üzenetére
Na. Mondtam, hogy jó lesz.
Nyugi: AGV Corsa szintén párásodik, akár +20-23 foknál is. (gyakorlatilag csak ha megállok, vagy nagyon-nagyon lassan gurulok) Igaz, van hozzá gyárilag csomagolva pinlock, de még nem raktam bele. Majd, ha hűvösebb lesz. Addig az első kattanásig nyitom lassú tempónál és akkor jó.Úgy látom, lassan írok, megelőztek.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ujskodas #24227 üzenetére
Sajnos a Kappa KV-4 Jade nem pinlockos, nem is támogatja. Ha 40-50 alá lassultam, akkor egy kattra fel kellett nyitnom a plexit, így azonnal megszűnt. De attól félek, hogy így meg darázs is berepülhet...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
KoVee84
senior tag
válasz Daywalker #24202 üzenetére
Megmondom őszintén, imádom, hogy jó hangja van a motoromnak. Hogy mások mit gondolnak rólam, az annyira nem hat meg. Nekem tetszik és pont
Mellesleg ha a kezdbe adnának egy frangó dobot, hogy "nesz Gábor, ingyé van, ajándék, tedd fel a motorodra", valszeg te sem mondanál nemet.
Amúgy meg majd lájmon leboxoljuk
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz yodamastah #24224 üzenetére
egyik ismerős 1.59:xx-et ment tegnap 750 gsx-r-en. ügyes srác.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #24229 üzenetére
Megmondom őszintén, kerestem dobot, de csak típusspecifikus, E betűs, max kivehető hangtompítós jöhet szóba. Ha hozzám vágnának egy olyat, ami nem ilyen, azt eladnám és vennék egy olyat, ami ennek megfelel. Mivvből van ilyen...
mod: a tiednek egyébként rohadt jó hangja van, ez tény...Jut eszembe, tegnap kint volt a kék kawás haverod is
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
zsolt19900
őstag
válasz vendingo #24226 üzenetére
az én száberzs sisakom nem párosodik ennyire mondjuk azon állítólag van valami olyan réteg ami ezt meggátolja
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #24235 üzenetére
szerinted van keréken itthon 210-220 lovas ezres gép?
valami gsxrferi nick mond neked valamit másik fórumról vagy feri69, állítólag a vígh rakta össze és annyira patent a motor.. nekem ezek az adatok eszementnek tűnnek. szerintem wsbk gépek sem tudnak ennyit...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #24235 üzenetére
Meglehet... Egy egész sor motor kéne inkább, amiből lehet válogatni.
Integra: feri69 sokak "kedvence" a sportmoron
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #24236 üzenetére
Nem lehetetlen, h van, de konnyen kideritheto, kerj egy dyno meres eredmenyt konkret szamokkal, addig csak nagyszajusag az egesz.
Tuninghoz annyira nem ertek, de jozan paraszti esszel 240 lovasnak kell lennie fotengelyen, amihez kompresszioviszonyt kell modositani, (csak 100 as benzinnel fog menni a motor) amihez vezertengelyt is kell venni, mert a kompresszioviszony emelesevel vegfordulatot veszt, amit a durvabb vezerlesen kell behozni. Szoval az a motor kb 2000 km enkent szet ossze. Vagy lesz egy nagy rotty.
termeszetesen alul meg egy hulladek lesz a motor viselkedese. Mashogy nem megy.Kb a wsbk motoroknak van ilyen teljesitmenyuk ja.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #24238 üzenetére
na, ha a wsbk gépek most már valóban ennyit tudnak főtengelyen, akkor a motogp-ben mi lesz jövőre, ha jönnek vissza az új ezres gépek.. mert ugye a mostani gp masinák tudnak 240-et a 800-as blokkokkal, pneumatikus vezérléssel. viszont, hogy keréken, vagy főtengelyen, erre nem emlékszem, létezhet, hogy a technológia miatt keréken tudnak ennyit? mert akkor az újak már 260+ körül lesznek szintén keréken. ez őrület.
kovee, walker: nem tudom, nem ismerem az embert, csak máshol említették a nevét, de ezek szerint vicces figura?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
emre
veterán
Az FC MOTO SHOP-ról rendelt már valaki?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
ALI_G
veterán
válasz TayRol #24223 üzenetére
Clover rs3-at nem lehet kapni es ez igy is marad. Max kulfoldi webshop, de nekem hamar kellett mert az elozo mar lyukas.
Yoda: 2:11.6
4x20 percet toltottem eddig a hringen En elegedett vagyok.
4 liter folyadekot ittam delig es vattat tudtam volna kopni a sisak alatt a 4. menetben.
A gyari tankra kokanyolas nelkul nem tudom feltenni a kamerat, a palyaidom meg sehogy se halad.[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Egyszer rendeltem tőlük, kicsit vegyesek az érzelmeim. Rendeltem Ff Harness Flite-ot, először nem akarta elfogadni a kártyám (igaz, külföldön voltam). Újra megrendelem, elfelejtettem a kártyás online fizetést bepipálni, s mégegy rákérdezés nélkül már írta is, hogy köszönjük a rendelést. Írtam nekik egyből, küldtem nekik a megrendelés-számot, megerősítő emailt, mégsem tudták megtalálni és törölni a rendelést.
Cserébe még a rendelt terméket is eltévesztették, a Flite helyett az Adventure-t küldték, aminek váll- és könyökprotektora is van, és asszem 100 EUR-val drágább lett volna. Úgyhogy végülis jól jöttem ki a dologból, mert 63k-ért megkaptam az idehaza 100-110k-s Adventure-t, de kissé kaotikusnak érződött a dolog...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz Daywalker #24246 üzenetére
szerintem csak jövőre jönnek az új ezres gépek és idén már megy a tesztelésük. talán egy futamon volt róla szó, hogy a prototípusokat szabadkártyával egy-egy versenyre beengedik?
na majd jön yoda és megmondja, hogy mi az igazság, mert én sem vagyok biztos benne[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-Mosquito-
őstag
Igen!
Tavaly rendeltem ismerős álltal egy N102-est. Szín/méret,fehér/kék L méret megad. Jön is a válasz email,hogy akkor küldik is a FEKETE, S méretet. Gyors email,hogy bocs nem ezt kértük,nem kell. Semmi reakció válasz!! Egy hét és meghozta a DHL. Haverom át se vette,ment egyből viassza. 10-15 db email írás után felajánlották,hogy vásároljuk le. Kösz nem,pénzt utald vissza b+..! Kb egy hónapig ment még a levelezés,fenyegetés hogy fel lesznek jelentve itt és itt. Nagy nehezen visszautáltàk a pénzt,de valami 1800ft lefogtak belőlle. Lehet csak velem történt meg és a véletlen műve volt,de a cég nem volt se korrekt se segítőkészek...Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
emre
veterán
Köszi mindenkinek!
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #24247 üzenetére
GP-n 1000 mennek most is. Lóerő az én nemtom. A honda 230 lóerő környékét ad meg, de hogy az tényleg mennyi.... De nem csak a lóerő a lényeg. Nehéz a tapadást ávinni ekkora motorerőnél. Pl egy olyan pályán mint laguna seca, 1 körön kb 4-5 másodpercen keresztül van 100% motor erő ráengedve a hátsó gumira (forrás Ben Spies).
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Marvel Snap
- Politika
- Mikrotik routerek
- SSD kibeszélő
- kissgábor007 károsultjai
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Mesterséges intelligencia topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs