-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #66597 üzenetére
Hát nem nyugtattál meg. A teszkós hevedereddel sem.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
BoB
veterán
válasz Kroni1 #66595 üzenetére
Látom te sem szoktál járni szerpentinezni.
200 méternél hosszabb egyenes nem volt, és lásd amit írtam, mégis épphogy elég volt a 87 lóerő, de csak azért mert a többiek nem húzták neki igazán...
Nem mindenki csak tötyi-tötyi-zni szokott.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kroni1 #66595 üzenetére
sztm nem felesleges egy darab loero sem. a nagyobb loerohoz nagyobb nyomatek is szokott tarsulni, es ez nem mindegy, hogy hol jelentkezik.
pl baboss kezebe kerulne egy 71 lovas sv, a zrx utan az egy terugras lenne szamara.
mentem eleg sok 400 as sorneggyel, es sv vel is. eloszor is az alacsony fordulati nyomatektol be fog szarni, viszont nem lesz semmi tuzijatek felul, de szerintem nem az a fajta user, akinek ez hianyozna.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #66601 üzenetére
igazabol nezzuk globalisan az egeszet, es akkor megnyugszol.
egy motoromon volt bukogomba, azt az egyet mindig le is mostam.minden egyes elem, alu, vas, szen, minden egyes molekula a nemesgazszerkezetet keresi, es jelenleg a motorban nem abban a szerkezetben van, de mindvegig erre torekszik , es efele megy nagyon gyors leptekkel...
minek bukogomba. minek lemosni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #66599 üzenetére
2.-ik Mr ABS-nek ment.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Xaels
félisten
válasz Topiccsendőr #66603 üzenetére
Erről van szó.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #66599 üzenetére
Én is szeretlek.
Ne pánikolj, soha a büdös életben nem fogunk együtt motorozni, így nem foglak feltartani sehol sem.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #66609 üzenetére
Igen, szemüveges vagyok, jobb, ha fel is veszem. Ehh.... #66605-t nem láttam rendesen
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
[link]
Kinti ismerős vasa. Csöppet tökéletes. -
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #66612 üzenetére
Ugye hogy az találóbb volt?
Te viszont sokkal agresszívebb vagy, mint ahogy azt a helyzet általában indokolná. Ez nem mindenkinek esik jól. Peace, részemről abba hagytam a vitát...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Kroni1
veterán
"nem mindegy, 70 vagy 120 ló van alattad" Alapvetően igaz, de nem feltétlenül a LE a lényeg. A lóerő (egy neves gjm.mérnök szavaival élve) csak egy kisebb fontossággal bíró adat, ami sokkal fontosabb nála túrázásnál/közúti közlekedésnél, az a nyomaték. Nyilván jó a tartalék a gépbe pl. egy előzés során, csak az a baj, hogy ma már nem tartjuk be az sorrendeket, és a 100+ LE-s paripa sokaknál előbb megvan mint a rendes motorozni tudás..
Amúgy egyet értek bogyó bá-val, nem feltétlenül kell határon motorozni túrázás közben, csak azért mert a többiek akkora királyok, és mi nem akarunk lemaradni. Ha te is úgy mész, hogy legyen benne még korrigálási lehetőség, akkor az szerintem teljesen rendben van!persu: Abban igazad van, hogy a nagyobb LE általában nagyobb nyomatékot is jelenthet, de ez nem mindig van így.. Én speciel nagyon szeretem azokat a motorokat, amiknél a nyomaték Nm-ben kifejezve nagyobb, mint a hozzá tartozó lóerő.
Épp ezért imádom öreg R1100-R1150GS-eket, amik ugyan "csak" 80LE-sek, és nem 98LE mint pl. a Fazerem volt, de cserébe a 63Nm helyett közel ~100Nm nyomaték áll rendelkezésre, és az nem csak 10e RPM körül, hanem szinte minden fordulaton! Nagyon szeretek 6-ba felmenni kényelmesen Dobogókőre visszaváltások nélkül, rohadtul tetszik ez a fajta nyomatékrugalmasság. Persze pályára nagyon jó egy 600as sportmotor, de a 100-120 lóerőhöz tartozó ~60Nm-es nyomaték rájöttem, hogy nagyon nem az én világom. baboss-nak én is inkább az SV-t ajánlanám, szerintem is bulisabb az alsó nyomaték, mint a felső tüzijáték.bob.zxr: Szoktam szerpentinezni, pont azért is váltottam egy kevesebb lőerős, de nyomatékosabb motorra, mert ezzel sokkal jobban lehet! Konkrétan ahol a Fazeren 2 személlyel folyamatosan váltogatni kellett vissza 2-3-ig, ott a GS 6-dikban is végigmegy.
Ahol egy 87LE-s motort a többiek szerpentinen lehagynak félgőzzel, ott vagy a lehagyott motorozik szarul, vagy a többiek amikor "rendes" tempójukkal mennek akkor az már nem kis mértékben túl lehet a szabályos közlekedésen. Ez nekem már nem feltétlen szimpatikus, és szerintem nem is közútra való, inkább pályára. Sajnos munkámból adódóan sok motoroshoz kellett már kivonulnom, és sok esetben nem kellett már kapkodni sem. De legalább elég reális képem van a motorozás valódi veszélyeiről. Persze olyan esetem is volt ahol a vétlen motorost kellett bezsákolni, meg találkoztam én már a saját sávomban is R1-es janival, aki a kanyar közepén meglepődött, hogy én mit keresek ott, szóval néha az önfegyelem sem elég a túléléshez..[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Voltam Superzoneban ma délelőtt ruhát próbálni. Merem ajánlani a boltot mindenkinek.
Nagy árukészlet, a személyzet türelmes, készséges és segítőkész.(az esetleges vitát elkerülvén megjegyezném, hogy igen, adott esetben ide fogok visszamenni megvásárolni a kinézett ruhát, nem pedig egy olcsóbb helyről fogom megrendelni )
-
-Mosquito-
őstag
válasz Kroni1 #66618 üzenetére
"Nagyon szeretek 6-ba felmenni kényelmesen Dobogókőre visszaváltások nélkül, rohadtul tetszik ez a fajta nyomatékrugalmasság. "
Hátőő és közben újságot olvasol?
Andrew :
Akkor nem veted meg a menyasszonyi rucit?
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz -Mosquito- #66620 üzenetére
Persze! Miért te nem motorozás közben szoktál sajtószemlézni?
-
baboss
őstag
Hazafele beugrok a Red baronhoz pont utbaesik. Kipróbálok egy pár motort.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Kolondrum #66626 üzenetére
Van olyan klub ahol nem árt ha tudsz motorozi is. Mert amíg a közös guruláson béna vagy lemaradsz, sokat kell várni rád, addig nincs közös nagyobb külföldi túra/gurulás. Nem kell elrontani más szórakozását. És bizony van benne valami.
HGabor:
Ez a biztosító által jön?
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
BoB
veterán
válasz Kroni1 #66618 üzenetére
Gyönyörű, nem? 1301 ccm, max 170 lóerő, 189 kg száraz tömeg.
Most nézd meg ezt a videót: [link]
És képzeld el, hogy ezt a kérdést abban a hangnemben kérdezem tőled:
Szerinted azért csinálták hogy 6-ikban menjenek fel vele a szerpentinen???You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
válasz -Mosquito- #66629 üzenetére
Értem.
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #66628 üzenetére
Komoly klub az ahol mindenki felvesz egy ilyen mellényt:
És aztán ettől komolynak érzik magukat. Pedig dehogy. Ezeken mindig jót röhögök
Beképzelik maguknak hogy ők mostmár valami -gang- tagjai akik az utakon félemlítik a népet. Aztán meg amikor hazaérnek az asszony kiveri a fogukat mert lekésték a vacsorát
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
Xaels
félisten
válasz Topiccsendőr #66628 üzenetére
A klasszikus értelemben vett motoros klubokba nem lehet egy pacsi árán bekerülni. Akár hosszú évekbe is beletelik mire valaki teljesértékű taggá válik. Sok esetben nem csak motoros kikötések vannak, hanem kőkemény magánéletiek is. Egy ilyen közösségben mindenki családtagként bánik a másikkal. Kívülállóként nehéz ezt elmagyarázni.
(#66632) bob.zxr a Colort csak kiérdemelni lehet hosszú idő alatt. Ez nem csak egy felvarró amit bármelyik utcasarkon meg lehet venni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #66636 üzenetére
Minden csak viszonyítás kérdése.
Holnap délelőtt megyek Mórra a kipufogó dobért. Egyelőre nem mondanak esőt. Ha esetleg valaki csatlakozna szólhat.
(#66637) persuader nem vagyok klubtak, de neten sok mindent meg lehet találni a klubok saját oldalán. Komoly szervezeti felépítés, saját klubház, kötelező gyűlések, rendezvények és azok lebonyolítása.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én kb. 15 évvel ezelőtt ismerkedtem meg egy közeli m.c. tagjaival (igen, motor nélkül: bringával vagy kocsival járogattam ki a nyilvános rendezvényeikre a szomszéd falunál lévő Duna-parti klubházhoz), de azon kívül hogy jó fej srácok, jó bulikat, jó koncerteket szerveztek mindig, nem nagyon sikerült azonosulnom azzal a szemlélettel, életformával. Néha még kijárogatok (immár motorral), de a tagok fele időközben lecserélődött, a fiatalokkal meg nem nagyon van miről dumálni, így elmaradozok.... Már szinte csak a majálisra, meg az októberi jótékonysági rendezvényre szoktam kitolni a pofámat. Zárt világ, tényleg egy "család", de a dolog legkevésbé a motorozásról szól.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #66633 üzenetére
Ilyen is jöhetne!
Mostanában egyre többet gondolkozom azon ilyen crossover / kaland motorra váltok majd. De kitudja mit hoz a jövő.
Kroni1: arra utaltam, hogy "nagy" motorral az emberek 90+ %-a nem szabályosan közlekedik.
Xaels: jaj persze ki kell érdemelni a color-t
Amerikában voltak társaságok, akik nem legális tevékenységeket is végeztek. Mindemellett szerettek motorozni. Ha be akartál kerülni, tudniuk kellett megbízható vagy-e. Nem-e köpsz a zsaruknak. Ki kellett érdemelni a bizalmat, hogy bekerülhess te is ebbe a tevékenységi körbe.
Ez a zárt társaság persze hogy tetszett a "szociális" motorosoknak, akiknek a motorozás abból áll hogy megbeszélik hova menjenek el beszélgetni (azaz nem arról van szó hogy merre menjenek kanyarogni, nem a motorozás a lényeg). Ez a kiérdemelni dolog - mivel itt hétköznapi emberekről van szó - kimerül abban hogy berúgva kocsmaduma mellett az öreg jól elmondja neked hogy ki kell érdemelni mer így meg úgy de komoly ez az egész...
Az eredeti társaságok persze néha erőszakoskodtak egymással, hiszen voltak területek. A biznisz az biznisz. Erősebb maradt. És persze ezt is másolni kellett a mai embereknek akik hétköznapiak. Nincs tétje az egésznek, de hát ha ezt csinálták ők is akkor nekünk is kell (color letépkedés), elvégre ilyen ez az M C
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #66618 üzenetére
Hát mit is írjak erre... Nem a lóerő a lényeg, persze, de az mutat picivel teljesebb képet. Ugyanis az a fordulatszámból és a nyomatékból számolódik. Mert hiába van egy nyomatékos motoros, ha nem pörög eleget, nem lesz jobb, mint egy pörgős, de nyomaték szegény, ugyanis utóbbi nyomaték hátrányát ellensúlyozza a váltó.
Jajj, dehogy, nem motorozok én határon, a társak sem motoroztak. Éppen csak az volt a zavaró, hogy a normális tempójú kanyarvétel után kigyorsításon (amit azért lássuk be, minden motoros nagyon szeret beleértve engem is) úgy hirtelen elnyúltak előre minden különösebb erőlködés nélkül, még úgy is, hogy igyekeztem gépészkedéssel pótolni a hiányzó pacikat. Onnantól kezdve pedig ez az előnyük minden kanyar után nőtt, nőtt, aztán meg kénytelenek lassítani, bevárni, vagy majd valahol tali...
Szóval nyilván, ahol úgy láttam jónak inkább lemaradtam, mint a borravaló, engem csak ezek az egyenesek bosszantottak, hogy ott hiába mentem volna én is, ők csak úgy huss, elmentek... Nyilván, ha jó arcok, nincs gáz, megvárnak (ez volt nálunk a szitu), de ilyenkor ez azért kicsit az a kézifék effekt, amit baboss kolléga elkerülni igyekezett...Ami írsz persu-nak "100-120 lóerőhöz tartozó ~60Nm-es nyomaték" ott is az van, a Fazer pörgős motor, forgatni kell, az 1150GS meg ezekszerint a nyomatékgyár, ami csúcsteljesítményre gyengébb, de nem is kell forgatni. Nekem az ideális motor az lenne, ami alul is tol, de felül is. Mondjuk egy SV1000, az pont tökéletes lenne, ha nem lenne olyan torkos, amilyen. Az SV650 is bulis karakter, amilyen vehemenciával elindul a napi forgalomban is bármikor, de a felső tűzijáték nekem azért néha hiányzik, főleg amiket írtam, előzéseknél, tempósabb szerpentinezéseknél vagy utassal. Amúgy nálam is itt esett ki az FZ6, hogy én sem szeretem annyira az ilyen nagyon pörgős, de alul nyomatékszegény motorokat, szóval képben vagyok, mire gondolsz. De mondom, ezzel a kis tűzijáték-hiánnyal azért együtt lehet élni az SV650-nél.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #66636 üzenetére
altalaban a vilagot nem azok az emberek viszik elore, akik az eletuket annak szentelik, hogy engedelmeskednek, fogyasztanak, felnek, meghazasodnak, reprodukalodnak. (john carpenter - they live c filmbol vettem a vezerszalat, nemreg lattam, es egy fos horror de van benne egy par jo meglatas)
ha valamit komolyan csinalsz, es eredmenyeket akarsz elerni, akkor az eleted minden percet arra fogod forditani, hogy fejlodj abban a bizonyos dologban. pl rosivall agoston peldaja.
ez azzal jar, hogy nagyon sok ember hulyenek nez.
eross zsoltrol mi jut eszebe egy gyerekes csaladanyanak?
odament a hulye a hegyre meghalni, itthagyta a gyerekeit csak egy hobbiert.
az a "hobbi" olyan volt neki, hogy inkabb levagatta a labat, hogy konnyebben fel tudjon menni a hegyre, mert a rehabilitacio tul hosszu lett volna, es kevesebb eselye lett volna megmaszni.ezzel nem azt akarom mondani, hogy szeretnek egy klubhoz tartozni, ahol mindenki viseli a torzsi szimbolumokat, es vmifele felmilitaris szervezet jellemzoit is hordozza magaval, vagy legalabbis masolja ezeket
ezt mindenkepp elkerulnem, es nem ebben latom a hobbi kiteljesedeset.
plane, hogy nagyon furcsa pozicio, az, amit felvehetsz ilyenkor egy klubban. nem lehet pacsira bekerulni. komoly a klub. ugye nem kerdes hogy ilyenkor milyen statusszal bir az ember ott a csapatban?megegy fonokot, es megegy probaidot? az van a mostani munkahelyemen is.
pont ettol menekulok.
nagyon szivesen megvizsgalnam a klubok szociologiai keresztmetszetet, az biztos.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #66620 üzenetére
Még nem. Holnap elmegyek, lecsekkoltatom Katayungával a Dainese ruhát, mit miért kellene átszabni és mennyiért vállalná. Ha horrrort mond rá, akkor marad a Mugen. De a Mugen jobban is tetszik (és perforált is és a csipő-comb oldalán is van protektor, ellentétben a Dainesével.)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66645 üzenetére
Már látom, hogy te sem leszel oszlopos m.c. tag, kolorral a bőrmellényeden.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #66629 üzenetére
Aha, biztosító cég partnere, valami külsős cég, mondta a nő a nevüket, de egy pillanatig nem jegyeztem meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Sorozatok
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen