- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
válasz FIREBLADE78 #66651 üzenetére
Dagaadt? Neeem. Az Mosquito.
Én csak erősebb vagyok a mélységemhez képest. -
emre
veterán
A villanymotor túl steril, inkább egy varrógép.
(#66618) Kroni1
A 750-es gépem 100 pacihoz 81,4 Nm tudott új korában, most lesz lassan 30 éves. Nekem elég.
Van aki nem tudja használni, és van aki eltévedt vásárlás közben, és neki tényleg nyomatékosabb szerkezet kell, mert nem szeret váltogatni.(#66650) persuader
Ja még ezt is akartam írni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
baboss
őstag
válasz polimorf #66644 üzenetére
Ültem rajta a RedBaron - nál és nekem nem jött be, a 175 centimmel nekem magas, és a 60 kilómmal nem igen tudok vele megbirkózni, ha egy kicsit túlmegy a holtponton és elkezd dőlni simán átrepít a másik oldalra mint egy leveli békát. Városi loti-futi alatt csak szenvednék vele.
[ Szerkesztve ]
-
-
polimorf
tag
válasz baboss #66658 üzenetére
Az igaz, hogy nem városi araszolgatásra találták ki. A súlypontot meg nem szabad átlépni mert tutira nem cibálod vissza a 330kg-t. Ezt túrázásra találták ki. Az is tény, hogy a Deauvillem kényelmesebb volt és a szélvédelme is jobb volt.
Szerintem is jobban jársz egy 600-as 4 hengeres kissebb súlyú géppel (Barátilag mondom)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
AndrewTdi
addikt
válasz FIREBLADE78 #66655 üzenetére
Oooo... Gödöllő laza mint a rigalánc. Reggel6ig vagyok, de éjszakai műszakban max 3papir. Általában 2 még most este, 1 meg éjjel.
-
Kroni1
veterán
Hát nem tom a váltó hogy tud nyomatékhiányt ellensúlyozni, sportgépekbe ráadásul még hosszabb is szokott lenni az áttétel, azért is kell őket pörgetni, mert csak ott élnek igazán. Persze egy 1000ccm s4 már alul se gyenge, és a 600-ast nem is "illik" a nagyokkall hasonlítgatni, de a lóerőkről volt szó, és hát mint írtam nekem nagyon szimpatikus ha minél nagyobb az egy lóerőre vetitett nyomaték. Pont ezért szerintem az SV meg a DL650 is teljesen rendben van, még a hangjukat is jobban szeretem. Nekem is megvolt ez a sportmotor láz anno, én is örültem a sportdob üvöltő hangjának, és ki is tudtam hozni a Fazerből 10-12 liter feletti fogyasztást.. Van olyan 40 feletti ismerősöm aki mai napig a sportmotorok szerelmese, és sokat pályázik, de én valahogy elkényelmesedtem. Ma már jobban értékelem azt hogyha szépen csendben mindenhol húz a gép, és teszi mindezt 4.4 literes fogyasztás mellett..
"Nekem az ideális motor az lenne, ami alul is tol, de felül is" - Van sok gép ami ilyen, de jellemzően ez nagy ccm mellett valósulhat csak meg igazán. Egyik srác mondta a vizes BMW boxerére, hogy olyan mint egy villanymozdony, mindenhol tol. Kipróbáltam, és tényleg nagyon brutális! Itt a nyomatékgörbéje ami konkrétan inkább nyomatékegyenes, merthogy kb. teljesen mindegy neki, hogy 2000 vagy 8000 rpm-el forgatod, mindenhol elementáris az ereje:
Amúgy ha jófejek többiek és szívesen megvárnak akkor sztem nincs gond, ilyen tolerárs csapattal kell menni mindenképpen. Nem jó ha frusztrál az, hogy ne tartsd fel őket, mert akkor könnyen hibába kergetheted magad! Én a hétvégén csatlakoztam a Mosquito által is belinkelt és ajánlott offroad csapathoz, és nagyon segítőkész, jófej volt mindenki egytől-egyig, tényleg nagyon nagy élmény volt menni velük!
bob.zxr: Ja most már értem, nyilván megszalad az ember keze a markolaton, álszent dolog lenne állítani, hogy én sosem megyek gyorsan.. Ugyanakkor egyszer egy öreg rutinos rókákból, egykori motorversenyzőkből álló csapattal túráztam, ami nagy élmény volt: lakott területen 50-el "tötyögtünk", a hegyek közt az egyenesekben is csak 90-100-al mentek, de konkrétan a kanyarokban amikor én fékeztem ezek ugyanannyival mentek tovább, vagy még ott húztak oda neki! Egyenesekben simán feljöttem, de olyan sebességgel kanyarodtak, hogy közöm sem volt hozzájuk. Igazi ízirájderek, az első fék nem is nagyon kopott nekik, inkább csak a hátsó.. Persze olyan utakon mentünk amikről még sose hallottam,
ugyhogy nagy figurák voltak, az a túra nekem nagyon nagy élmény volt!emre: "750-es gépem 100 pacihoz 81,4 Nm" - ez teljesen rendben is van. Az enyém meg 84 pacihoz 98Nm. A 120LE/63Nm amire azt mondtam, hogy az a LE/Nm arány ami nekem már nem jön be.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #66646 üzenetére
Az nyáron jó lesz csak lehet, hogy a hűvösebb időben fog befagyni a segged. Aláöltöződ van? Akkor a Dainese-re még + átszabás és protektorok is kellenek. Ez kb el is dőlt a Mugen felé szerintem.
HGabor:
Autotál Kft? Mind1, lényeg halad az ügy.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #66662 üzenetére
A váltó? Marha egyszerűen... Ugyanis az a nyomaték szorzóját szabályozza. Pl. egy 100nm-es motor, ami max 5000rpm-et tud, az való életben megfelelő váltóval gyanolyan erővel tudja hajtani a járművet, mint egy mindössze 50nm-es, de 10 000rpm-re képes motor az ahhoz passzoló váltóval. (Ideális, vízszintes nyomatékgörbét feltételezve.) Szóval mondjuk 100km/h-val az első 5000-et forogva ugyanakkora erőt fog tudni mozgósítani, mint a másik, ami fele akkora áttétellel megy, éppen 10 000rpm-en 100km/h-val. A főtengelyen továbbra is 50nm fog szembenézni 100nm-el, csak a más váltóáttétel miatt mégis ugyanaz lesz a leadott erő, ami előre hajtja a járművet. Remélem érthető. Akármelyik jármű is ezért tol jobban mondjuk egyesben, mint 6-osban, mert a váltó révén nagyobb a meghajtó erő, ami a főtengelyi nyometékból felszabadul.
Egy fizikus biztos szebben le tudná vezetni.Az SV650 hangja amúgy tényleg imádni való. És én is szeretem, hogy városban 5,5, hosszabb túra üzemmódban meg 4-5L között fogyaszt csak 100-on.
Igen, szerencsére eddig mindig sikerült toleráns, jó csapatot kifogni. Én nem hajtom magam bele veszélyes szitukba, inkább elbúcsúzom, ha olyan a brigád, szerencsére eddig sosem volt ilyesmire szükség.
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #66663 üzenetére
Protektor csak a csípőmnél hiányzik a Daineseből. De igen, valszeg el is dölt. de a holnapi napból rászánok 2-3 órát a Dainesere meg Katayungára.
-
baboss
őstag
Vagy 10 motort kicibáltattam a sorból, amikor végeztem a végén már nem is tudtam, hogy melyiken ültem már.
Baromi rossz a memóriám, még szerencse, hogy amikor elkezdtem nézni a motorokat, akkor ami tetszett azt lefotóztam. Három gép volt ami igazán bejött, és tetszett. Szerintem nagyban befolyásolt a választásban az is, hogy a Zephyr- t már nagyon megszoktam,hozzászoktam. A csupa idomos gépek nem is jöttek be.
1- Legelső szempont az volt, hogy tetsszen formára, kialakításra.
2- 600cc - 1000cc között keresgéltem.
3- Üléspozíció, kormány,fék váltó, kényelmesek legyenek.
4- Városi csúcsforgalomban könnyen kezelhető legyen. Ezt nem tudtam kipróbálni mert nem lehetett menni vele.
5- Dobozok felszerelhetősége.
Ezeket próbáltam ki.
Honda CB 600F Hornet - 2007
Jamaha FZ 6S - 2007
Honda CBF 600S - 2009
Honda CBF 600 - 2004
Kawasaki ER 6F - 2006
Suzuki Bandit 600 - 2002
SUZUKI GSF 650 - 2008
HONDA CB 1300SF - 1998
HONDA NT 650V - 2002
HONDA ST1100 - 1999
Végül maradt három ami bejött.
Suzuki Bandit 600
Kawasaki ER 6F
Honda CB 600F Hornet
Volt kettő ami nagyon tetszett, de már elvolt adva.
Kawasaki ZRX1100 (nem készült róla kép, mert lemerült a telóm, de ilyen volt).
HONDA CB1300SF[ Szerkesztve ]
-
c4bB
csendes tag
válasz Topiccsendőr #66645 üzenetére
nem sok minden vizsgálni való van ezen.
ha mégis,az nem szociológiai szempontból.
pontosabban nem a klubon belüli szociológiai szempontok érdekesek.
sokkal inkább az,h megpróbálják kivetíteni,ráerőltetni mindenki másra a szabályaikat.
azzal nincs baj,ha emberek motortípus,köbcenti,hajhosszúság vagy bármi más alapján csoportosulnak klubokba,szívük joga.
ellenben amikor megállítanak motorosokat és levetetik a "colort",úgy érzik ,h joguk van eldönteni ,h mások alapíthatnak-e klubot,felírhatják-e a kabátjukra ,h mc,na az már vicc kategória.
senki nem szól bele ha a klubházukban prospectnek meg prezinek szólítják egymást miközben a sons of anarchy x. évadára verik,ez az ő dolguk,de a mesevilágukat tartsák meg maguknak,nincs közük ahhoz,h a többi motoros mit csinál,és nem ők fogják eldönteni,h ki a motoros,ki mit ír a bőrkabátjára,ki miért és milyen klubot alapít. -
emre
veterán
válasz baboss #66667 üzenetére
Itt elég sok hasonló gépet találni: planetjapanblog
Ezt a kawát meg én is feltettem egy galériába a sportmotoron. De ez a CBX is a kedvenceim között van[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
canniball
nagyúr
Jó időben, nagy melegben minél több menetszélnek örülök.
A fejidomos gépek pedig nekem nem tetszenek, szerintem az SVS is csak teljes burkolattal csinos.
Az igazi az lenne, ha lenne egy paripa hűvösebb, egy pedig melegebb időkre...de egyelőre nem nyertem meg a lottót úgyhogy marad a kompromisszum, meg az SVN.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #66665 üzenetére
Motorral mész próbálni?
baboss:
Ne haragudj,hogy ezt írom de a jelenlegi tudásodhoz az 1000-1300-as gépeket ki is húznám. CB1300 egy műszer,nyomaték/Le gyár nem az kell neked. 600-650 gépet nézegessél mondjuk SUZUKI GSF 650 - 2008,Honda CBF 600/S - 2004,Suzuki Bandit 600 - 2002 stb,ezeket dobozolhatod,igénytelen olcsón fenntartható gépek.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #66663 üzenetére
Valami olyasmi, de nem tenném rá az egyik herém. Jaja, legalább halad, jó lenne hogyha a héten kijönne a kárszakértő.
Viszont elakadtam egy helyen Az idomválasztás. Beszerzés és minta.
AndrewTdi: nekem sincs az alpinestarsba, hiányoltam is, hogy pl arlen nessekbe van, ezért vettem egy ilyet:
-
Khaosz55
addikt
válasz Kroni1 #66618 üzenetére
Én nem vagyok az a Danger motoros és a nyomatékos dolgot jobban szeretem mit a nagy LE-t. 4-es fokozatból szoktam előzni kb 3000-es fordulaton és szinte megvan a full nyomaték, nem kell váltogatni, nekem bejön nagyon a 2 hengeres gépek legyen az V vagy sor 2. 130-nál pörög azt hiszem 4000-4500-at az MT07. Gondolom ilyen lehet a ER6N és SV650 is.
Szerintem egy ésszerű normális túrázáshoz egy 650 körüli gép bőven jó. Persze ha 160 a kíván utazó tempó akkor más kell, de én oda nem akarok tartozni.
-
emre
veterán
válasz mrhero #66674 üzenetére
Semmit.
Kaposvári vagyok egy évben egyszer megyek arra 2-3 napos túra keretén belül, mindig egy kicsit másfelé.
Tavaly költözés miatt kimaradt, idén még nem tudom pontosan merre veszem az irányt. Gyerekkoromban Szarvason nyaraltam és az a környék a mai napig meghatározó élményt jelent a számomra.Az idein már egy ideje gondolkodok, és ezt a Martfűi utat meg fogom nézni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #66673 üzenetére
Köszi a segítséget, nem haragszom, te és poli valamint V.Stryker már sokat motoroztatok velem, és mint tapasztalt kollégák szerintem jobban tudjátok, hogy nekem mi lenne a legmegfelelőbb a tudásomhoz képest, és amire használni szeretném. Minden tanácsot és segítséget szívesen veszek sértődés nélkül.
Az 1000-1300-as gépek tényleg nagyok nekem, és felesleges is. A Suzuki Bandit 600 - al szemezgetek nagyon.
Viszont nehéz ojat találni ami nincs széthajtva, nyúzva.
Amiket próbálgattam azoknak a java 600-as volt.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
valamint mindenki másnak, aki nem érti, hogy milyen egy jó klub:
Szerk.:
nem vagyok tag, és valószínűleg sosem leszek![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HSM
félisten
válasz canniball #66671 üzenetére
Az az érdekes, menet közben nekem a legnagyobb melegben is elég az SVS-en a menetszél, hogy ne érezzem rosszul magam, ne süljek meg. Baj a megállásoknál van csak, de olyankor gondolom, az N-esen se hűsít a szél.
Nekem szerencsére tetszik az N és az S is az SV-ből.
(#66676) Khaosz55: "4-es fokozatból szoktam előzni kb 3000-es fordulaton"
Kinek mi az előzés.(#66678) baboss: Én nem így nézném ezt. Ezek a nagy lökettérfogatú, de kis teljesítményű hegyezetlen gépek azért nem sportmotorok. Azt tudják, mint a 600-as pörgősebb gépek, csak pörgetés nélkül, kényelmes fordulaton. Szerintem állati jó gépek, és szépek is. Nyugis de haladós közlekedéshhez tökéletesek. Mondjuk a fogyasztásukról nincs infóm. Nem véletlen csak 100 paci körül vannak ezek.
(#66679) bob.zxr: Mikor tanultam mocizni, én 1000X jobban élveztem a Honda CB400SF-et (sor4), mint a másik, hasonló teljesítményű tanulómotort, a GS500-at. Jók azok közlekedni is, csak másmilyenek. Én mondjuk ilyen szempontból SV-fan vagyok, nagyon jó, hogy mindig van benne tartalék, nem kell úgy rákészülnim, mint a sor4-eknél. De attól még a sor4-et is remekül lehet használni bárhol, bármikor.
-
#79335424
törölt tag
Élj úgy, hogy méltó legyél arra, hogy color legyen a hátadon és akkor senkinek sem lesz ellene kifogása! De, minek hord olyan colort, akinek nem ez az élete? Számára mit jelent a color? Semmit? Akkor meg minek neki? Ami a SOA -t illeti, az MC -k kifejezetten nem örülnek annak, hogy itthon is nyomják, mert sok Johnny Cat rögtön MC tagnak gondolja magát tőle, pedig fingja sincs, hogy miről szól ez az egész.
-
#79335424
törölt tag
Írtam már. Ez egy életforma. Mindenki számára adott a lehetőség, de aki nem az MC értékrend szerint él, az miért akar MC color -t hordani?
Abban motorozol, amiben akarsz és ahhoz lehetsz hű, amihez akarsz. De MC color -t akkor hordj, ha ahhoz az értékrendhez vagy hű.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz -Mosquito- #66673 üzenetére
A korábban linkelt cbf600s pont jó lett volna neki, de elkelt a hétvégén!
Jó áron adták, dobozokkal együtt!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Kroni1
veterán
válasz AndrewTdi #66665 üzenetére
Én egykori amerikai focis karrierem okán ilyen Haxapad-os aláöltözőt használok síelésnél és motoron is, ha pályára vagy komolyabb túrára megyek:
Ez a Hexapad rendszer miatt tapasztalatból mondom sokkal jobban elnyeli az energiát, mint a motoros nadrágokba épített egyszerű kis szivacs! Nem olcsó, ahogy a HGabor féle Dainese megoldás sem az, de gondolom az is nagyon jó lehet..
cannibal #66671: Én ezt a menetszél dolgot úgy szoktam megoldani, hogy nyáron ha nagy a meleg akkor az MRA VarioScreen felső részét alacsonyra állítom, vagy teljesen leszedem, de ha esetleg városban közlekednék a dugóban akkor az egész plexit leszedve már szinte naked motorom van.
Biztos megszokás kérdése, de nekem a Naked motor kb. 80km/h-ig volt csak jó, felette a szél olyan nyomást csinált a fülemben, hogy az már nagyon zavaró volt, 120-nál meg már a sisakot akarta letépni a fejemről a hurrikán. Hozzászoktam ahhoz, hogy magas plexivel 100-nál még felnyitott sisakrostéllyal tudok motorozni, és nem jön a szemembe a szél meg a bogarak.[ Szerkesztve ]
-
Nyert a kabát reggel! Csak alatta nem fáztam, no de már 20 fokban nem lehet benne állva maradni.
-
StoneBridge
senior tag
válasz Something_ #66675 üzenetére
Síeléshez bevált, motorozáshoz kevésbé. Farcsont védője nagyon kényelmetlen a motoron üléshez, leszedtük, úgy már oké. Viszont a két merev comb protektor egy idő után úgy elkezd nyomni, hogy utána alig szállok le a motorról. Lehet a hosszú lábam hykomat ehhez, pontosabban az üléspozíciómhoz nem passzol ez a megoldás.
Most az ütésre keményedő protektorokra esküszöm kényelmi okokból is, a kabátba a héten megy egy forcefield, mert a dainese evo gerincvédőm egyszerűen nem kényelmes csak a cordurámmal.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Kroni1
veterán
válasz StoneBridge #66690 üzenetére
Na akkor a Hexapad jobb ebből a szempontból, az nem nyom egyáltalán, puha, kényelmes!
Forcefield is jó cucc sztem! A kabátomba vettem egy Clover gerincprotektort, eddig se volt könnyű a kabát, de most olyan nehéz lett, öltözésnél úgy érzem, mintha lovagi páncélt vennék fel..
-
csongi
veterán
UJW031 Rendszám nem hiányzik valakinek?
-
StoneBridge
senior tag
válasz Khaosz55 #66693 üzenetére
Valamivel 6.000 alatt pörög, de nincs is jelentősége, innen még bőven tol, aztán 180-tól már enyhén táncol az eleje. 205-öt még megfutottam, hogy megtapasztaljam a szar érzést (az), innen már nem akar nagyon tovább menni, valahol 215-nél van a vége.
Egyszer azért 3-4-ben forgasd ki, az úgy nem lesz szar a termi hangjával kísérveMarx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
válasz Topiccsendőr #66645 üzenetére
Az első részéhez lenne nagyon nem ide illő mondani valóm és épp az amiért nem emésztem meg ezt a klubosdit. Alkalmazkodni, úgy tenni mint a többi ember nem megy. Csorda effektus. Csak egy vékony vonalban alkalmazkodnunk ahoz a mintához amit ránk akár erőltetni a mai rendszer. Én még párom. Félelmetes amúgy néha hallgatni,de tetszik. A Zsoltos dolgot nem ettem meg, épp azért, mert nem vagyok benne, nem élem még amit ő élt. Tudod a bicaj is ilyen. Miért menjek emberi erővel és fáradjak el, ha a motor elvisz egy csukló mozdulattal. Mi jó benne? Tovább nem is érdekel nem is akarom megérteni. Engem sem értenek meg h pl ma miért jöttem motorral ha fagy volt,én sem akarok másokat. Amúgy éppen ezekért, mert kilóg valaki nagyon rá irányul minden reflektor és ha a különc mintát egy pillanatra is elhagyja ő a legnagyobb gci még téma.
-
Kroni1
veterán
válasz Khaosz55 #66693 üzenetére
Nekem is az volt az egyetlen bajom a kis 250-es Honda Spada-mmal, hogy autopályán már nagyon pörgetni kellett valami 11.000rpm körül volt meg neki a 130 ha jol emlékszem, és a V2 ezt nem is tolerálta annyira mint az S4-ek. Amugy imádtam azt a gépet!
A mostani meg nagyon baba, 130km/h ~ 4300rpm, így nagyon kényelmesen lehet vele utazni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- E-roller topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen