-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #78600 üzenetére
Estére ki szokott derülni, hogy ki a puding.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#79335424
törölt tag
válasz -Mosquito- #78601 üzenetére
Szerintem nem. Egy hétvégés kerti party -nak is az első estéje szokott erős lenni (nálunk legalábbis így szokott lenni). Másnap derül ki, hogy ki a puding. Az első 800 -at "bárki" letolja. A másodiknál szokott kezdődni a nyafi. Ez attól is függ, hogy milyen volt az éjszaka. Ha valaki a 40 fokos izzadás után, fürdés nélkül, a sivatagban dideregve tölti az éjszakát, akkor keményebb az a második 800, mint egy szállodás fürcsi, ágyikó, és reggeli után.
Nálunk egyébként az a szokás, hogy bárki, bármikor távozhat a közös buliasztaltól. Mindössze annyit kell tennie, hogy feláll, és jó hangosan ezt mondja a többieknek:
Kamu csávó vagyok, kegyelemért könyörgök![ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
Hi,
Néhány hozzászólással ezelőtt szóba került az izzó csere. Gondolkoztam én is rajta, hogy a Z750-ben kellene izzót cserélni hátha jobb lesz mert a gyári elég harmatos. Viszont nem találtam meg, hogy milyen is kellene bele H4 vagy H7. Megnéztem a manualban ott csak ennyi infót találtam:
Headlight:
Type Semi-sealed beam
Bulb 12 V 55 W × 2/55 W (Hi/Lo)
Valaki nem tudja esetleg melyiket kellene belerakni?
Köszi!Hello darkness, my old friend...
-
#79335424
törölt tag
A H7 egy izzószálas, és 2 érintkező lába van. Ha egy lámpatested van, egy izzóval, akkor az H4, mert abban van együtt a tompított, és a távolsági izzószála. Ezért 3 érintkező lábas. Bosch számozás szerint: 56a (fehér vezeték) távolsági, 56b (sárga vezeték) tompított, és 31 test.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #78601 üzenetére
De a sportmotoros mivel fog menni? Kezenallos motorral?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #78609 üzenetére
Reméljük nem az épített Dukin amit tavaly linkeltem és a kiállításon is ki lesz téve. Másik meg egy Suzuki Srad 600. Az a "bibi" , hogy ritkán és keveset motorozik.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #78610 üzenetére
Hat sradon 200 km utan sirva fog fakadni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78609 üzenetére
Mit szólsz ez mennyire szakszerű? Amúgy kedvelem a srácokat.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
KisTé
tag
Valaki pesten tud egy jó villanyászt, át kéne nézni a mocit vadiúj akksit leszívja valahol zárlat van vagy valami??
-
mm89
őstag
válasz -Mike- #78616 üzenetére
Hát én ilyen infókat nem tudok mondani, mert sose vittem még végig új gumit, hamarabb eladtam a motort (a következő tulaj jól járt vele).
Amikor vettem a motort kb 50%-osnak saccoltam ránézésre a gumikat. szeptembertől tavaszig mentem vele kb 2500-3000 km-t és a hátsó már elég gatya volt. Nem bíztam már benne, megkapta a végtisztességet
Sajnos az alföldön lakok, így általában a hátsó gumi közepe kopik el gyorsan... Kíváncsi leszek a Rosso 3 -ra ilyen szempontból.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
-Mike-
addikt
-
HSM
félisten
Igen. Nekem ez egy élvezetes és praktikus közlekedési eszköz elsősorban. Nem mindegy, hogy napi 2*15-20 percet utazok úgy hogy többnyire élvezem, vagy 2*45-öt úgy, hogy minden perce szenvedés.
Ettől függetlenül szeretek vele túrázgatni is, jó időben, ha időm engedi. Nem tartom magam kifejezetten lassú motorosnak sem, de tény, hogy a határok feszegetése, és a durvább tempó sem igazán érdekel. Nem baj, elférünk mindketten az úton, szerencsére.
(#78621) -Mike-: Szimpatikus gumma ez is. Főleg, ha tényleg tudja azt a bő +30% tartósságot.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #78625 üzenetére
Dehogyis ciki, nem ismerem egyiket se igazán. De tényleg nem éri meg nekem olyan gumi ami elmegy sokat. Nem lesz már nálam sokat ez a motor meg én se megyek sokat egy szezonban.
Amugy nekem bármelyik túra gumi jó ami jobb ettől a pirelli angel st-től. Csak nálam ment bele legalább 6000 km, de alig kopott valamit És nem is tapadt olyan jól.
Tényleg te milyet vettél előre? A hátsó még mindig az amivel megetted?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #78628 üzenetére
Bárhol, ahol írtak róla... De a puszta józan ész is ezt mondja, hogy egy gumi, ami 15 000-et elmegy, az nem fog úgy tapadni, mint ami rongyosra kopik 5000 alatt....
-
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #78631 üzenetére
Nem írtam olyat, hogy bárhol azt írták volna, hogy "nem tapad". Én csak azt írtam, hogy mindenhol ki volt emelve, hogy jól tapad, mint sport-túragumi. Épeszű tesztben fel se merült, hogy akár egy lapon említsék a komolyabb sport gumikkal.
Mókás, hogy belinkelsz két tesztet, két oldalról, de ugyanattól a tagtól....Külön múkás, hogy még a gyári ajánló is a Powerre emeli ki a tapadást, a roadra az "all weather grip"-et....[link] Pont az, ami nekünk annyira nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Doki16 #78629 üzenetére
Viccelsz? Mindjárt a második garnitúrának is a seggére csapok.
Pilot Road 2 - es szett van rajta. És Kakucson ez is még mindig tapadt, miközben a lábtartó már kopott.
Ne érts félre de egy sport túra tapadása is jóval messzebb van, mint amit kihasználnál az elmondásaid alapján.
Ha kevés km-re kell jó tapadás, akkor vegyél vágott slicket.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
Több komponensű gumiknál manapság nem elképzelhetetlen a jó tapadás és hosszabb, akár tizen ezer feletti futás. Hisz a közepe jellemzően jóval keményebb keverék, míg a széle puhább.
Hegylakók "gumiguru" rovatában pl. a BT023-at agyba-főbe javasolják, bőven 100 LE feletti, sport/ sport-túra gépekre is (persze szigorúan utcai használat mellett). Legutóbb én is azt rakattam fel, az eddigi 4000km alatt szinte semmi kopást nem látok sehol, pedig szoktam húzni, s amennyire még magabiztosnak érzem, döntöm is. A sorjákat már lerúgtam róla mindenhol, de eddig nem volt bizonytalan sehol. 10k km szerintem még simán van benne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #78634 üzenetére
"(persze szigorúan utcai használat mellett)"
Itt a lényeg kéremszépen. Én utcai használatra elvagyok télen nyáron a 72 lóerős motorommal a 9 éves, már gyárilag is betonkemény elkoptathatatlan keverékű meglehetősen bénán tapadó gumimmal.
No, mindegy. Sokszor az ajánlatok mögött gazdasági érdek húzódik...Persze, jók ezek a többkomponensű abroncsok, de ha annyira mindent tudnának, nem lenne külön sokféle sport és utcai abroncs, mert nem lenne rájuk szükség.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #78634 üzenetére
Az a baj a gumitesztekkel, hogy elolvastad az m5 interact tesztet, asszem lovey adam irta. Mindenhova jo gumi, meg a palyan is, esoben is.
Aztan az egyik haverom 954 esevel 190 rol fekezett az euroring celegyenes utan es megallt allitott (azaz nem dontott) motorral az elso kereke. 1:24 es idoket ment 1 mp el jobbat, mint en az RS el. Amugy oreg, nem odavalo (soft kevereku) vagottslickkel 20 kornyeken tud. Valahogy behuzta a motort, hogy ne fekudjon a soderagyba, vagy ott inkabb gyepszonyeg van, ha mar lakberendezesi targyakrol nevezzuk el a palya koritest.
Emlekeim szerint daywalker is azzal a gumival esett el, amikor chrobak oktatason voltunk. Illetve kakucson ugyancsak ezzel a gumival fikazott steven is, vizes palyan.
En elotte ultem a motorjan, es mindket kerek csuszott a legkisebb dontesnel, aztan inkabb leszalltam rola.
Szoval a pokhalodiagrammok alapjan meg kb minden evben 10 masodpercet kene az idoeredmenyeknek javulnia, akkora kulonbsegeket szemleltetnek.En nem latom at ezeket a gumikat, de annyira mar nem is eroltetem. Rajtamarad, ami a legjobban tetszik. Mondjuk mintara
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #78637 üzenetére
1. Nem mondtam, hogy marhára elégedett lennék, sőt, semennyire nem vagyok, kukába való f*s gumi, de a motorral együtt sajnos ezt is meg kellett vennem. Viszont teljesen korrektül alkalmas akár lendületes utcai gurulásra is. Ha már megvan, és használható, nem fogom kidobni.
2. Volt már párszor szükségem rá így bő 4 év és 16 000km távlatából, gondolhatod, ennek legalább fele Bp volt...
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Te még mindig nem linkeltél, ahol írták ahogy te állítottad. Azt írom, hogy 7-8ekm után is kukázható akkor megnyugszol? A PR4-ről meg ne is beszéljünk. És még vállon is veregeted magad milyen penge vagy az öreg bakelit gumiddal. Vannak bajok.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mike-
addikt
És akkor újra pörög a lemez, a readonlyHSM és a gumi. Megunhatatlan örök zöld.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #78641 üzenetére
Nem. Mert fogalmam sincs, hol találtam a teszteket, ahol ezt olvastam. Tavaly elég sokat olvastam utána a 3 és 4-es Roadnak, mivel a fél ismerősi köröm olyat használ és a csapból is az folyik, mint tartós sporttúra gumi. Én meg ugye pont ilyesmit kerestem... De elég hamar kiestek a jelöltek közül.
Nem értem, miért kezdesz személyeskedni. A beszélgetés szempontjából teljesen irreleváns, milyen gumim van, vagy hogy vállon veregettem-e magam vagy sem.
-
BoB
veterán
válasz -Mike- #78642 üzenetére
HSM reklámarcnak jó lenne.
- 10 év, telek-nyarak, latyak és földutak, de a gumi még mindig tart
- lyukadás, foltozás, de a gumi még mindig tart
- 16000km egy atomnyomatékos állat géppel, ami már alacsony fordulatról gyilkol, de a gumi még mindig tartYou may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
Megvan még a gumi-gomba vagy mi a hátsó kerekemben. Remekül bírta a 4000km autópályát, pedig a végsebességet is teszteltem vele. Azért a defektjavító szett nálam volt, biztos ami biztos.
Földutakon amúgy pont nem mentem vele. A gép tényleg gyilkos nyomatékos, de hiába, aki tudja uralni, az tudja.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Ebből előfizetés lesz..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #78646 üzenetére
Lattam Mike hszet, gondolom megy az eszosztas.
En elo vagyok kizarolag miatta, nem banom, hogy nem latom a balfszsagait. 10 eves gumijat, ami beton kemeny es nem kopik el az evi 2000 km varosi hasznalattol es a brutalis sv nyomatektol
Bezzeg x eve ludsimont kitiltottak az osszes motoros topikbol trollkodasert. Ezt a ...-ot miert nem rakja ki valaki? Ugyanaz a kategoria.
Asszem kozossegrombolas volt az indok.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #78647 üzenetére
Ott felmálházva épphogy elért egy kettessel kezdődő számot óra szerint... A keresztbe hátsó ülésre pókozott 50L-es zsák nem épp az aerodinamika csodája.
(#78648) HGabor89: Legalább növelem a PH árbevételét ezáltal is...
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Valakinek van tapasztalata a hasonló [link] tanktáskákkal?
Mennyire stabilak ha meg is vannak pakolva? (1-2 napi ruhát belepréselek.)
A merevített textil oldaltáskákkal tapasztalat általánosságban?
Köszi szépen!The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen processzort vegyek?
- Politika
- ASUS ROG Ally
- SSD kibeszélő
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen