- Vírusirtó topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Microsoft Excel topic
- Programozás topic
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Google Drive
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #78548 üzenetére
Hát ha már tavasz lenne, de még naptár szerint is tél van. Szóval pláne.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
V.Stryker
nagyúr
Budapestről a Balcsira melyik utat javasoljátok? Nem akarok pályázni... lendületesen, élvezettel motorozni gondoltam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
Ma egy kicsit motoroztam a városban DB Killer nélkül. Kijelenthetjük, hogy láthatósági kipufogót vettem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
Ez a csávó azért odab@sz. Nem először olvasom a sztorit, de mindig tátva a szám a végére.
Balcsi: MIndegy, csak balcsi. Asszonnyal csak úgy lemenni. Enni egyet, aztán vissza. Pont ide illik, hogy az út a fontos. Amelyik oldalra élvezetesebb táj, út vezet, oda megyek. A végcél csak másodlagos.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #78562 üzenetére
Egy autónak is elég lenne az a blokk. Sztem nem kellett erőlködnie a 400Kg mozgatásához. A boxer pedig a legkiegyenlítettebb hengerelrendezés, mivel egymással szemben hatnak benne ah erők. El tudom képzelni, hogy a blokk fő egységei kibírtak ennyit.
-
polimorf
tag
válasz runner 125 #78562 üzenetére
Én is azt hiányoltam a cikkben, hogy nem beszél arról, hogy hányszor és milyen nagyobb hibái voltak a gépnek. Bár én is el tudom képzelni, hogy kibirta a motorja.
Mindettől függetlenül nagyon komoly teljesitmény. Mi ehhez képest csak papirkutyák vagyunk.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #78563 üzenetére
Világos, de azért jó lett volna olvasni egy motoros portál által interjúvolt utazó kapcsán a műszaki dolgokról is..
Hány gumit fogyaszott el, voltak-e műszaki hibák, ha netán igen, h oldotta meg, stb., stb. Kár h ez kimaradt.HGabor89
Hm, lehet sok múlik a lámpa kialakításán, foncsor méretén is? A VFR-be bazi nagyok a foncsorok. Nekem nincs vele gondom este.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #78566 üzenetére
Ebben teljesen igazad van. A feeling átjön, de a technikával kapcsolatos kérdések sztem is hiányoznak a cikkből.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #78562 üzenetére
• One replacement engine
• 12,500 gallons of gasoline
• 300 gallons of oil
• 86 tires
• 12 batteries
• 9 seats(eltort meg a vaz, illetve Japanban felujitottak a motort, de hogy hanyadikat, azt nem irja)
egy autonak is sok ez a km.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #78566 üzenetére
Szerintem nem veletlenul maradt ki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #78572 üzenetére
Gondolod, hogy a Honda nem engedte, hogy elmondja, hány blokk fogyott el? Egyébként nálam nem kerek ez a matek. 750 -ezer 10 év alatt, az átlag 200Km a 10 év minden egyes napján. Ha egy napig ásta ki a motort a homokból, akkor másnap már 400Km -t kellett mennie az átlag tartásához. Sztem irreálisan sok a napi 200Km.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #79335424 #78573 üzenetére
Nem, azt nem hiszem, hogy a honda ilyesmire kenyszerulne, de ha nem tajekoztatsz pontosan, akkor nagyobbat ut egy cikk. (3bol 2 olaj hamis pl)
Elkezdenek az emberek velemenyt alkotni, es pontosan ezert kezdi tolni a gyarto az extrem utazokat. Itt nem a marka a fontos, hanem az emberi teljesitmeny.
Tokeletes pelda, most sem az utazorol beszelgetunk, hanem a markarol. Ezert kell pusholni egy gyartonak az ilyesmit, mert a forumokon, a kocsmakban ugyanigy fogjak pusholni az emberek a marka teljesitmenyet. A homalykodas nagyon jo taptalaj.
egyes ilyen szelsoseges "tartosteszt cikkek" (tl 1000s, wr250 pl) is hozzajarulnak ahhoz, hogy lehetetlen elvarasa legyen egy hetkoznapi embernek egy motor futasteljesitmenyevel szemben. Kialakul a mitosz.A magyar piac megint egy picit mas. Ha itt rosszat irsz egy gyartorol, szerintem az a media soha nem kap tesztmotort. Ebben en nem voltam benne, de biztos vagyok ebben. Ezert lesz torz az emberek elvarasa. Ertheto, hiszen honnan lenne barmilyen informacioja, ha nem motorszervizben dolgozik, mint a mediumoktol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
válasz #79335424 #78573 üzenetére
Valóban soknak tűnik, több zárkában is volt x napig, maláriásan feküdt az ágyban, stb stb. Meg amúgy sem hiszem hogy minden nap ment volna. Azért ha idegen tájakra eljutsz csak szét akarsz nézni, így pár napot tartasz arra.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
CyberPunk666
senior tag
Azért sok olyan helyen is járt, ahol ennek többszörösét kell megtennie két állomás között.
Nyilván nem állhatott meg minden bokorban mindenhol és bizony simán letolhatott néha afrikában 500-1000 km-t egy nap.Tény, hogy nagyon sok, de a napi 200 bőven túltejesíthető, és aztán átlagban meg meglesz utána.
Bár napi átlag 200 km az elég durva benzinmennyiség lehet...
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #78575 üzenetére
Ha itt rosszat irsz egy gyartorol, szerintem az a media soha nem kap tesztmotort. Ebben en nem voltam benne, de biztos vagyok ebben.
Én viszont benne voltam. Sajnos, a médiában mindenki kurva kell legyen, aki nem akar éhen halni. Nem a tesztmotor nem kapás az igazi fenyegetés, hanem a hírdetések megvonása. Ezért nem lehet a komoly hibákról írni. A kereskedő is hírdető, és a gyárnak is van éves marketing büdzséje, amiért egymással harcolnak a médiák.
-
-Mosquito-
őstag
válasz #79335424 #78573 üzenetére
Ne a chopperes fejeddel gondolkozzál,hogy 50km-ént minden kúton magállsz cigi, Kv-zni. Egy nap 24h-ból áll, ha menni kell akkor menni kell,akár éjjel/hajnal is. Tavasszal megyünk Mostarba oda min. 700km. Következő nap Dubrovnik,Kotor öböl 400km. Szóval az ilyen napi 200km bagatel. (Jön velünk egy sportmotoros is,reméljük bírni fogja. )
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #78579 üzenetére
"...ha menni kell akkor menni kell,akár éjjel/hajnal is..."
Kell a lóf@xt. Addig kell menni, amíg jól esik. Ha már "büntetés" motoron ülni mert úgy elfáradtál, akkor szállást kell keresni, és nyitni az első doboz sört.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #78580 üzenetére
Mitől lenne büntetés? Én igazából csak azért utálom a nagyobb csoportos gurulásokat, mert állandóan meg kell állni szófosás miatt, cigizni vagy mit tudom én. 800km alatt én speciel kétszer álltam meg, ha az eső miatti átöltözést nem számolom. És most májusba is megyek hasonló távot ismét, egyedül, nem is szándékozom többet megállni most se.
Mondjuk kocsival is így vagyok... volt olyan 10 órás út, hogy egyszer álltam meg pislantani.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
#79335424
törölt tag
válasz -Mosquito- #78579 üzenetére
Te most viccelsz? Csak, ami hírtelen eszembe jut:
Nürnberg (többször is), Monaco, Grossglöckner, Francia Alpok, Dolomitok, Corfu, Párizs, Barcelona (kétszer), Bilbao, stb., stb. Szerintem van némi fogalmam arról, hogy mennyit lehet megtenni egy túrán naponta. Két héten keresztül talán lehet menni napi 200 -as átlagot, de 10 éven keresztül kizárt. Arról nem is beszélve, hogy ne a nyugateurópai úthálózatból indulj ki!V.Stryker:
Összeszokott csapattal megoldható. Ha nincs műszaki hiba, akkor 150-200 -anként állunk meg tankolni, és minden második megállás hosszabb pihenő.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #78580 üzenetére
Te se magadból indulj ki. 1nap motorozás után 2napig panaszkodsz/jajgatsz. Nem mindenki ilyen.
Somatom:
Látom átment a lényeg. Napi km-re és a fanatizmusára gondoltam. Látod ő megcsinálta a rosszabb utakon is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #78585 üzenetére
Főleg egy goldwingen
Kényelmesebb, mint a fotel a tv előtt, ott meg életeket töltenek el sokan...
-
#79335424
törölt tag
válasz -Mosquito- #78585 üzenetére
Ismered a mesét? Hiszem fiam, hiszem! Hogyne hinném!
-
Lomha 8V
addikt
A könyvben azt írja, hogy két blokkot használt el.
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #78586 üzenetére
Nem mondanám kényelmesnek (relatív) egy túra/enduro után na meg a kb 350-400kg-al küzdeni ki tudja milyen "utakon".
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #78588 üzenetére
A kis 125-ös csopperrel 410 km-t, a GS-sel 480-at mentem legtöbbet egy nap. De másnap nem bírtak volna motorra kényszeríteni, az viszont egy 8-10 napos motoros túrán nem faxa.. Na jó, én egy beteges öreg trotty vagyok.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lomha 8V
addikt
válasz -Mosquito- #78590 üzenetére
Én egyszer mentem Goldwinggel, ennél egy picivel fiatalabb, kockalámpással. Azzal nem kellett semmit küzdeni, a súlypont lent van a földön, nagyon jól lehetett menni vele. Eszméletlen kényelmes, igazából szerintem sosem ültem olyan kényelmes autóban, mint az a motor. Semmi szél, semmi zaj, semmi vibrálás. Pedig az is öreg vas volt, mondjuk gondos a tulaj. Nekem nem kéne, de nagyon jó menni vele. És úgy megy, mint a barom, bivalyerős.
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #78593 üzenetére
Jogos a kérdés, egy minimális száraz, földes - kavicsos út kivételével nem. Ott nem éreztem, hogy problémásabb lenne, mint bármi más, de az bizonyos, hogy tiszta homokban, sárban nem lehet könnyű vele. Meg persze tologatni szinte lehetetlen, az is igaz. Pont ilyen volt, csak mankókerék (vagy mi az) nélkül:
-
vlevi
nagyúr
válasz Lomha 8V #78594 üzenetére
2 (mostmár 3) éve, amikor Erdélyben a Transzalpinán mentünk át, még sokkal több volt az aszfaltozatlan szakasz. Nem földút, hanem ilyen murvásnak mondható valami. Én a DL-el (meg néhányan 1150GS-el) szinte észre sem vettük, milyen szar az út, de volt egy Goldwing is a társaságban, és messziről lehetett hallani, ahogy felüt az alja (és utána a srác káromkodásait)
-
Lomha 8V
addikt
Somatom: Na az lehet, hogy ilyenek voltak rajta, már a fene se emlékszik. Az viszont biztos, hogy volt hozzá kuli, de azt mondtam a gazdájának, hogy rá ne merje akasztani, mert a tököm, aki azzal próbálja ki.
V. Stryker: Borzalmasak, szerintem is.
Mosquito34: Igen, közben rájöttem, hogy a faszi valószínűleg elég sokat mehetett úttalan utakon.
Vlevi: Azt elhiszem, hogy anyázott. De az újabb volt, nem? Csak abból gondolom, hogy amivel én mentem, annak a gazdája feljár vele a pincéjéhez a hegyre, de nem szokott gond lenni vele. Pedig sima, földes, kavicsos, tipikus hegyi út.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #78579 üzenetére
Az apatestu hipermilerek jobban birjak a kezenallast?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs