- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Mesterséges intelligencia topik
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Felhígulás a fő probléma - valamennyi tüzelőanyag mindenképp átjut a motorolajba, ez voltaképp a normál működés része és az olaj egy darabig elbírja, de ha túl sok - vagy túl sokáig van ott - akkor elégtelen lesz a kenés. Nívópálcát ajánlott nézegetni - nem hogy alacsonyabban, de idővel magasabban lesz az olajszint. Az, hogy a benzin egyre több etanolt tartalmaz erre csak rátesz egy lapáttal.
-
MC Pite
veterán
Ha vannak benne rövid utak is, mindenképpen cserés!
Ha egy beindításra mész legalább 20km-t, akkor akár elférne, de független szervizben a belevaló(! - sajna a márkaszerviz is sokszor nem a PSA B71.2312-es olajat tölti bele) olajjal ez a művelet egy bő huszas, nem vészes.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
fecus
őstag
Egy újabb kérdés: A rádió mellett bal oldalon lévő szellőző egyik lamellája vagy eltört vagy kiakadt a fránya csíptetős telefontartó miatt.
Hol tudok valami robbantott ábrát megnézni, vagy videót, hogy szétszedjem és megnézzem?
Van ilyen linketek?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
válasz molnarpeter #3504 üzenetére
Peugeot 308 THP 1.6. 2014.
Olyan mint a mai infotainment, csak ebbe még sima fedélzeti cucc van nem érintős."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Az előző kérdésemmel kapcsolatban még egy: Ha csíptetős telefontartó ilyen erőszakos, vennem kellene egy tapadókorongost. Van olyan tapadókorongos ami megáll a műszerfal borításán? A kínai áruházak fényképein van ilyen, de vajon tényleg megáll-e?
Van valakinek gyakorlati tapasztalata?
Az ablak olyan messzinek tűnik, félek rezegni, lengeni fog az egész.[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
MC Pite
veterán
-
vasi79
aktív tag
válasz gainwardgs #3487 üzenetére
Sikerült bejutni hozzájuk? Tapasztalat?
-
gainwardgs
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
Először kivenném a fejegységet, hátha onnan hozzáférni az egész szellőzőhöz.
Tartó: műszerfalra én nem ragasztanék semmit, mert végleges Brodit jó cuccokat csinál, de nem olcsó. Vagy vannak a műszerfal fölé menő csipeszek is mondjuk. Nem kell félni a szélvédőre rögzítős tappancsoktól sem - annak könnyebben eltűnik a nyoma.
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Jövőre tervezzük 2. autónak egy dízel 1.4-es Citroen C3 vásárlását (2009-ben megjelent újabb változatot). A max keret olyan 1.6m Ft körül lenne mindenestül. Milyen évjáratot célszerű keresgélni, ami kevésbé problémás? Nem tudom jól olvastam-e de azt láttam, hogy célszerűbb a 2009-2010-es évjáratot keresni, mert annál talán az 1.4 hdi és az 1.6 hdi 90-ben nincsen részecskeszűrő. Kínált főleg az 1.4hdi-ből van ahogy láttam. Ezekkel mik főbb gondok? Elektronikailag mennyire problémásak ezek a citroenek? Most egy 2004-es Ford Fiesta 1.3 benzineset váltana le mivel semmi gondunk nincsen, de valami újabb kevesebbet fogyasztó lenne az ideális.
-
MC Pite
veterán
válasz SPeti1984 #3512 üzenetére
Az vegyen dízelt, aki megy annyit, hogy beleférjen egy turbó felújítás/magasnyomású szivattyú/porlasztócsúcs csere/részecskeszűrő, esetlegesen kettőstömegű lendkerék csere, FAP folyadék töltése. (És preventív karbantartásokkal is foglalkozik, különben egy izzótógyergya cseréje gépmunkával végződhet könnyen).
Maga az 1.4hdi jó motor, de kérdésedből úgy tűnik olcsón akarsz autózni, és nem tudjuk mire használnátok (csak olyan távok legalább amikor már normálisan bemelegedett/fűtés is akad, vagy rövidebbek is - gondolom nem főként hosszabb utakra, mert akkor az 1.6-ost vennétek).
Sokszor kiderült hogy nem a havi 5000el drágább tankolás tud fájni, hanem a 2-300 ezres számlák.Felületesen ismerem csak a típust, de tavalyi keresgélés alapján (mi végül az egyes végéből vettünk) ez a keret kínálat alját jelenti (átiratás, nullszerviz számolva csak). Eredendően megbízhatóak ezek az autók, sem a futómű, sem elektronika (ha nem gányoltak bele pl riasztó) nem olyan ezeknél már amitől tartani kell.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vasi79
aktív tag
válasz SPeti1984 #3512 üzenetére
Az 1es C3 hdi-ről tudok véleményt mondani, azok alapvetően nyűgmentesek voltak. A c3-as csoportban sokan használták városi közlekedésre. Nem panaszkodtak különösebb hibákra.
Viszont én sem ajánlanám a dízelt városi használatra, MC Pite által vázolt okok miatt. Városban nagyon lassan melegszik, nekem volt ilyenem. Esetleg face-en keresd meg a Citroen C2 c3 csoportot.
-
orosziem81
tag
Sziasztok,
Találkozott már valaki olyannal, hogy az alu olajteknő a klímakompresszor tartó konzol mentén elreped?
19 éves az autó -
nesa
veterán
válasz orosziem81 #3515 üzenetére
Túlfeszített szíj, rossz kompresszor, 1,9D/TD? esetleg a rugós automata szíjfeszítő berohadt fix pontra(így lehet túl feszíteni).
Vagy szerelési hiba, nem rávaló kompresszor, esetleg meg lett ütve a teknő. -
dussy
őstag
Sziasztok!
2014-es Berlingo -ba (tgk) került beépítésre 2din-es android fejegység. A kormányillesztőt megvettem hozzá (Connects2), ami garantálná, hogy a tolatóradar hangja is megmaradjon az új fejegység mellett is.
A jelenség: tolatáskor a kijelzőn megjelenik az akadály, ekkor az illesztőből relé hang (kattanás) a rádióból halkulás jelzi, hogy feldolgozta a parkolási szenzor jelét, de pittyegés/csipogás nem hallatszik.
A fejegységhez kamerát is csatoltam, így látom az akadályokat, valamiért mégis hiányzik a hangjelzés.
Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat.https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
zeon.hu
nagyúr
Üdv!
1 éves Traveller most írta ki, hogy "motor melegedés probléma, állítsa le a motort".
Hűtővíz ok, olaj ok, ezrekre utaló jelzés nincs.
Mi lehet a gond?#?*@&!
-
zeon.hu
nagyúr
válasz molnarpeter #3519 üzenetére
Hűtővíznek van.
Felmegy maximumra, de amint megállunk, pár mp múlva lemegy 90°- ra.
Egyéb hibajelzés nincs.
Viszont a fűtés nem megy.#?*@&!
-
zeon.hu
nagyúr
válasz molnarpeter #3521 üzenetére
Termosztát baja van, elvitték szerelőhöz, hoztak másikat cserébe addig.
#?*@&!
-
őstag
automata C4 Picasso-t vennék, a második generációsat. nem Grand hanem az 5 személyeset. így remélem kisebb az ex-taxi esély is, meg a garázsunk se olyan nagy, hogy azzal kényelmesen elférjünk, jobban szeretem, ha vagy az autó előtt, vagy mögötte el tudok menni zárt garázsajtó mellett is...
ezekben van elöl J1-ben Isofix? mi a különbség a blue-hdi meg az e-hdi között? bármelyik ajánlottabb? tudják az android auto-t? tolatókamera utólag beszerelhető úgy, hogy a központi kijelzőn megjelenjen a képe? (Clio 4-ben 5 perc volt megoldani) azt látom, hogy hátul van 3 isofix, de elfér úgy 2 ülés, hogy egymás mellett vannak nem a két szélén? (fogalmazhatnám úgy is, hogy elfér-e 3 ülés egymás mellett@MC Pite re: gyerekülés - ezeket a köröket mi is megfutottuk, a Clio 4 nem nagy. az érvelésed nem tér ki arra, hogy mit csinálsz a mózessel (hordozóban 2-3 óránál nem javasolja senki sem tovább ültetni az újszülöttet) ahhoz mindenképp kell egy nyomorult 2-in-1... persze onnantól, hogy elfér a Group 1-es székben (67 centi azaz nagyjából 6 hónapos korától) ültetheted abban meg hordhatod a lapraszerelős sport kocsiban, de mit csinálsz vele addig? a hordozót csak olyan vázra tudod tenni, amihez default vagy egy mózes vagy egy mózes és egy sportrész is jár...
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Feketelaszlo
senior tag
HDi: Common-rail diesel befecskendezés (típustól függően FAP részecskeszűrővel ellátva Eolys folyadék lehet szükséges az üzemhez)
e-HDi: HDi start-stop rendszerrel
Blue-HDi: Diesel SCR rendszerrel (AdBlue folyadék kell, Eolys motorkódtól függhet, bár én úgy emlékszem mindegyikhez kell)
Szerintem mindenképp a legmodernebb a legajánlottabb, a Blue-HDi motoros autók mind EURO6 besorolást kaptak, azaz nagyvárosokból is kisebb eséllyel tiltanak ki a jövőben. -
őstag
válasz Feketelaszlo #3525 üzenetére
ezt a folyadékot még nem is hallottam, de utánakeresve 3 liter 30 ezerbe fáj (első google találat) az azért elég combos. mennyit használ el ebből úgy 1000 km-re vetítve? emellé még Ad-Blue is (a cégesem 1000 km-ként elfogyaszt 1 litert abból a löttyből is) az nem a legolcsóbb autózás záloga
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
vasi79
aktív tag
A 2 literes 100kw-os kb 120k km-t megy el vele. Mármint a 3 literrel, egy teljes töltéssel. És a folyadék miatt 120k kmenként a gyár dpf cserét itt elő. Legalábbis az euró 4-esnél. De tisztítani is lehet. A folyadék hamut hagy, ami nem ég ki a szűrőből.
Nem annyira nehéz tölteni, vannak gyorscsatlakozók a betöltéséhez és van túlfolyó is, hogy tudd mikor telt meg. Az utántöltő készlethez adnak csatlakozót is.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #3527 üzenetére
Azt még érdemes megemlíteni hogy minden üzemanyag tank ajtó kinyitásnál úgy veszi hogy üres volt a tank, és tele lett, szóval a sok 2000ft ér tankolás gyorsan üríti.
-
vasi79
aktív tag
Ezzel nem vagyok tisztában. Euro4ben biztos van, ami dpf-fel szerelt. Ahogy fentebb írták, euró 6ban is lehet. Meg kell nézni alvázszám szerint.
Euró 6ban biztos van adblue. Ez a NOx kibocsátást csökkenti, az fap folyadék meg az égési hőmérsékletet a dpf-ben, ezzel üzemanyagot takarítva meg
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
A Blue-HDI nem vagy vagy, hanem is is löttyök tekintetében amennyire tudom.
Gyerekülés: A mózes a 3in1 (vagy 2in1) nagyekerekű babakoncsinkon volt, ha kocsiba rakja az ember, le kell venni a vázról (k..a nagy). Akinek szedán/kisautója van, ott szopó. Sőt, nem csak eddig kellhet a nagy babakocsi, hanem jelenleg párhuzamosan van kettő, hisz a környéken a tré betonon ezt használjuk, a kis lapracsukhatós azaz autós babakocsink csak.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Nordik
őstag
Haver kinézett egy C4et 2006ost. 1.4es motorral. Szép állapotban van, viszont a küszöb mintha hólyagos lenne a festék alatt. Ezek ilyen könnyen rohadnak? Milyen költség ennek a javítása? Ettől függetlenul ha jó az autó érdemes megvenni?
-
csababarca
őstag
Sziasztok!
Anyumnak tervezünk kocsit venni, használtan.
Peugeot 208 és Citroen C3 azok amik megtetszettek.
Használtban gondolkozunk 2013-14 körülieket néztünk, benzinest.Mire kell ezeknél figyelni? Melyik benzines motrok ajánlottak, miket kell kerülni?
Vagy esetleg ilyen városi kisautó típusötleteket francia vonalon is megköszönnék.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csababarca #3534 üzenetére
Clio 1.2 szívó?
-
csababarca
őstag
válasz molnarpeter #3536 üzenetére
Igen az is egy opció lenne ha talàlnék ilyen évjáratút 1,8-1,9 környékén.
Plusz az se mindegy hogy ne 300 kmre legyen.
[ Szerkesztve ]
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csababarca #3537 üzenetére
PSA vonalon ezek tudtommal már inkább a puretech és prince motorok, koksz probléma lehet, illetve vezérlés (egyiknél olajban futó szíj, másiknál lánc). Elméletileg prince vonalon a szívók kevésbé problémásak, a puretech pedig az első néhány évben érintett, amibe beleesnek a kinézettek talán...
A Renault 1.2 szívója egy 20 éves dolog, egyszerűbb, de csak 75 ló.
-
csababarca
őstag
válasz molnarpeter #3538 üzenetére
jó lenne a clio, de nincs árban megfelelő.:/
egy 900-as motorral találtam, de az elég gyengének tűnik.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
MC Pite
veterán
válasz csababarca #3539 üzenetére
Nem megy az ezres sem rosszul, de inkább a 82 lovas 1.2est venném.
Ha fos olajjal és üzemanyaggal használták, mint minden GDi, hajlamos a kokszra, de nem nagyon találkozni olyanokkal mint a feltöltött princenél. Ismerősi körben is van, jól megy, nem is rossz a hangja. Csak ugye hungarisztánban hamar beleb...ák a félsáványi fost, meg a PUG márkaszervizben is nem megengedett (C3) 5W30ast csont nélkül belerakták (a belevaló 5W30as helyett).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Sziasztok.
Van valakinek tapasztalata a második generációs Peugeot 308-al?
Emlékszem hogy a benzines motorokkal valami gondok voltak.
De ezzel a harmadik generációs motorokkal is baj van?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #3541 üzenetére
Előtted a hsz-ek ugyanúgy vonatkoznak Vennék egy stabil dízelt.
-
válasz molnarpeter #3542 üzenetére
És ez a " stabil " dízel dolognál az adblue milyen időközönként kell utánna önteni, meg van hozzá külön színt néző?
Bocsi a láma kérdésért de ez hogyan van?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
AdBlue az kb olajcserénként igényel utántöltést, Eolys mint írták 120 ezer km nagyjából
-
válasz molnarpeter #3544 üzenetére
Értem, egyenlőre nézegetem őket, meg élőben is meg kellene nézni, , kipróbálni. De elég ritka, még az utakon is.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #3545 üzenetére
Cégnél volt több is, egy tank szint jeladó vagy hasonló hiba rémlik, kb ennyi Focus ugyanaz a motor.
-
válasz molnarpeter #3546 üzenetére
Cégnél vannak Fordok , de többet vannak a szervízben mint munkára fogva.
De ez most nem ide tartozik. :)
Az 508-ast is szem előtt van. Bár ott nem a legújabb, mert nagyon el van szállva az ár. Persze nagyon komoly autót sikerült létrehozniuk.
2015-től gyártót típusoknál is gondolom érdemes akkor kerülni a benzines motorokkal szerelteket és dízelt választani, már csak a mérete és súlya miatt is?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
lorinczani62
friss újonc
Szerbusztok !
Nagyon örülök, hogy sikerült rátalálnom erre az oldalra !
Van egy nagyon bosszantó problémám, s talán Ti tudjátok a megoldást rá !
Peugeot 207sports autóm van,2008-as születésű.
Mostanában jelentkezik nála olyan probléma, ahogy ráadom a gyújtást, beindítja a ventillátort. A motor leállítása után több-kevesebb időbe telik, mire leáll a ventillátor működése. Szakszervíz potom 28.000.-Ft-ért annyit mondott: vész működésbe lép a ventillátor, mert óvja a motort a túlmelegedéstől. Jó-jó, de a mai -6 fokos hidegben is ezt produkálta beindítás után rögtön bekapcsolt a ventillátor ! Bízom bennetek hogy értelmesebb magyarázatot tudtok rá adni mint a szakszervíz !Köszönettel !
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Luck Dragon #3547 üzenetére
508ból csak a feltöltött prince van, több tmk-t igényel.
308ból 3-4 évesekből nyugodtan vehető szvsz az 1.2 is (én azzal venném, itthonra bőven elég).lorinczani62: Ez még nem sok infó... hőmérséklet szenzorok jó adatokat adnak? 1.6 120LE?
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- PayPal
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox Series X|S
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Nők, nőügyek (18+)
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs