Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
Ha a búra és a foncsor is jó (az izzó felett is, ahol először mattul a hő miatt), akkor igen. Meg persze jól legyen beállítva (hivatalosan 1,3%, de normálisabb izzóval mehet 0,9-1%-ra, az még mindig bőven lejt).
[link]Persze nagyon nem mindegy mit raksz be, eleve passzívet érdemes, és csak ... eh, röviden jót, pl abatontól az 5S Plus. 3-3 pici ledchip, vékony hővezető közte az elsődleges ismérvek.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
zsoltip
őstag
válasz molnarpeter #4252 üzenetére
Csatlakozás után igen. De a megfelelő, Android Auto mód van kivalasztva.
-
MC Pite
veterán
válasz zsoltip #4254 üzenetére
Kérdés; amivel megy, magyarul megy az Android Auto? Azaz simán magyarul be tudod diktálni neki a címet? Több autóban amiben próbáltam angol volt a fedélzeti rendszer, és 'nem értette' magyarul a címeket. Le kellett húzni a telefont, bemondani a címet, elindult a navi, vissza a telefont kábelre.
Most épp minden követ megmozgatok hogy nejem 208asában a buta fejegységből/helyett AA-t varázsoljak, de ha azon is csak angolul megy, kevésbé érdekes.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Smith Ügynök
tag
Sziasztok!
Bocs, már ezerszer lerágott csont, de konkrétan a HDI motorokat nem ismerem.
Szóval évi 15 000km-re kellene valami, havi egy alkalommal 2x250km menne bele, plusz nyaralás, többi sajnos város.
A 2008-tól gyártott C5-ös tetszik nagyon, de benzines nem is nagyon van, illetve ekkora autóhoz inkább dízelt vennék, plusz a HDI motoroknak nagyon jó híre van.
A 2.0 HDI mennyire halna be ettől a felhasználástól? Kuplung úgy hallottam nem sokat bír, de mondjuk egy LUK-ot ha rakatok bele, az is gyorsan behal?
Ami még érdekelne, hogy a FAP mennyire kényes ennél a motornál, a havi 2x 250km erőltetett mentetben elég-e tisztulni?
A hidrós futóműhöz nem ragaszkodnék, hagyományos fütőművel mennyire kényelmes ez a C5?
És akkor egy utolsó kérdés: úgy tudom az 1.6 HDI Bosch befecskendezős, a 2.0 pedig talán Delphi? Hát Renaultban van rossz tapasztalat elég Delphivel, remélem rosszul tudom...Köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Smith Ügynök #4256 üzenetére
Mondeo mk4 ugyanez, csak adalék nélküli a DPF. Ott nem nagyon szoktam üzemanyag rendszer problémát hallani, de a lendkerék is tartós 🤔 Porlasztóra én autodoc webshopon szoktam megnézni, milyen márkájút dob fel volt ezeken a motorokon típus és évjárat függvényében mindenféle CR rendszer, fejből nem tudom. Ismerek olyan Focus-t 1.6-tal, ami Bp-n megy gond nélkül, szerintem minimális odafigyeléssel elviselik a vegyes használatot. Ezen a csatornán találsz több videót is mindkét motorról [link], hátha lesz benne hasznos infó. FAP folyadék szerintem jellemzően annyira nem problémás, csak nyűg a töltés.
-
Smith Ügynök
tag
válasz molnarpeter #4258 üzenetére
Jajj tényleg, veled már Mondeo ügyben is tárgyaltunk
És tényleg az is ugyanez a motor, nem esett le elsőre.
Én meg azóta se vettem kocsit, vállalkozás viszi a pénzt, mint hurrikán a faházat....
Jól értem akkor a 2008 utáni C5-nél kell FAP folyadékot is tölteni?Ezeknek a 2008 utáni C5-nek nagyon jó híre van, ezt itt a fórumban is így látjátok?
Peugeot 508-ast szokták még jónak mondani, de az picit drágább.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Hasonló a motor, nem tök ugyanaz.
1.6 Hadi csak tekercs rugós van C5ből. Amúgy a hidró a legjobb benne, nem mindegy hogy lengéscsillapítót vagy gömböt cserél az ember?Viccelsz hogy 30 lóerővel autópályázni egy kétezres dízel motornak erőltetett menet? DPFnek kell is, jó is, de a 136-150 ló kiaknázásától elég messze van.
Benyás érdemi felhozatal C4Picasso/308ból van.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Smith Ügynök
tag
válasz MC Pite #4260 üzenetére
Én megmondom őszintén tudom hogy nekem a benzines jobb lenne, de szeretem a
dízel mélyről jövő erejét, ezért nem vagyok a dízel ellen. Ha nem nyírom ki könnyen, akkor jöhet a dízel, remélem az a 2x 250km elég neki tisztulni.
C4 Pikacsu és 308-ból milyen benzines ajánlott egyébként? Prince-t maximum énekesben szeretem , nem motorban[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4261 üzenetére
A MPI szívó változatot ne keverd a korai GDI EP6osokkal (később annyit reszelt rajta a PSA, hogy már okés, bár a korábbival is együtt lehet élni, csak megvételkor tisztítás plusz vezérléscsere kell, osztán onnantól normális olaj). Innentől DS5ök is szóbajöhetnek .
De a kereted nem imerjük, az EB2 (1.2 Puretech) is jó, csak a széria elején figyelni kell az olajra/szíjra, érdemes cseréltetni, és onnantól normális olajjal használni. (508 helyett simán 308II-őt vennék, hiába szeretik sokan a nagyobbat. Mondjuk hidrós C5ön kívül más középkategóriás nem kéne. Végül addig kerestem normális családi benzines autót (bizonyos felszereltség C4P II-ből, vagy C5 vagy 308ból), hogy meguntam (hogy ritka és drága ami tetszik) és lett az, ami van az aláírásomban. 308 majd másfél, C4P majd kétszer ennyibe került. Igaz, jobbak, de nem szántam rá ennyit, 3-3,5 volt a max, azért meg fapados(abb) dízelek voltak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4263 üzenetére
Nincs az olyan messze, 1 éven belül egy árban vannak már: [link]
Vagy az egy fokkal városállóbb dízel is belefér: [link]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Smith Ügynök
tag
-
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4265 üzenetére
Öhm...
Megvan hogy a közép kategóriás autók mit kérnek? 1,5-1,7t fogyasztásban, hajtáslánc, gumik (méret és kopás miatt is sokak drágább), mennyi cucc van amivel drágább szervizelni?
Ha Clio 3/4-hez vagy hasonlóhoz nézzük Falisman/C5/508-at, 5-6 év birtoklás alatt 4-5x annyiba kerül alsó hangon éves szinten. Egy Mégane/Picasso/308 változat függvényében 1,5-2,5x annyiba. Ha ez megvan, nem szóltam.2016tól jó az 1.2 tce, előtte egyél óvatosnak illik lenni vele, de nem vállalhatatlan, plusz ott a K4M is. Mármint azt nem tudom hogy a D4FT-re gondoltál-e, vagy a H5FT-re, utóbbira gondolok tce alatt.
A Puretech jó, szerintem a 308nál javított verzió van, ha még nem, akkor szíjcsere oszt kész.
HDI ami ablues. Korrekt, városba előny hogy eu6os, hátrány hogy itt is gond lehet a tartállyal. A 92 lovast nem érinti, de az eu5, és...308 nak meg tudom, de mocsok hosszú váltott raktak általában mellé, míg a 100 lovasnál átlagos a kiosztás (legalábbis akkor vezetek Picasso ott olyan volt). Nincs kettős tömegű, alacsonyabb a befecskendező nyomás, és... Asszem a 92 lovas nem vtg-s hanem wg-es, a 100lovasnál meg kell nézni (az egyszerűbb, azaz megbízhatóbb).
Az autók könnyűek, jól mennek a kicsi motorral is (130ig).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dorien
veterán
válasz Smith Ügynök #4263 üzenetére
Szerintem is maradj a kompakt kategóriánál. (Megane, Focus, stb.)
A Clio után ezek is hatalmasak lesznek belül, de még kis pénzből fenntarthatóak."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4268 üzenetére
A Focus... nem fikázom, de nem a tartósság és igényesség szobra, hanem a fillér..é. Ha kb alap felszereltséggel is tetszik, nézd meg azt is akár. Mert a normális stafírung ritk, és sokkal drágább. Bár ha kéne menés és nyomaték, a Ford nem játszik benzinesben, csak a Megane, főleg a hatos váltó miatt, még a karaktere miatt, lásd enyém [link].
De egy 1.2 turbós 308 II minden téren jobb a másik két kombinál kb, és már az áruk sem rossz.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Smith Ügynök #4268 üzenetére
Mitsubishi Lancer, nagyobb autók közül esetleg még Chevrolet Cruze ami majdnem kompakt-árban fenntartható, bár utóbbinak temérdek szériahibája van és szerintem aránytalanul túl is van árazva használtként.
Az első generációs C4 utolsó évjárataihoz lehet még kedvezően hozzájutni - nyilván nem lesz olyan jó, mint a pár évvel később, második generációs típus (bár azt is találni már olcsón), de 2010 körül már elég kiforrott autó volt, szerintem praktikusabb is, mint a legtöbb versenytárs abból az érából. -
MC Pite
veterán
válasz Feketelaszlo #4270 üzenetére
Ennyiért már a kettesekből (C4) is akad választék, főleg ha a dízel is játszik. [link]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Smith Ügynök
tag
Ha egy kicsit még visszább megyünk árban, mondjuk egy 1.8 benzin C4 pikacsu milyen lehet?
Ha nem is túl erős, de legalább megbízható? -
MC Pite
veterán
válasz Smith Ügynök #4273 üzenetére
Almát körtével. Öregebb, nehezebb, ügyetlenebb platform. Az öreg EW motor egy matuzsálemi, volt ilyen motoros Xsara Picassom, de már a húsz éves TU5JP4 is lekörözte, hasonlóan erős, de egy literrel kevesebbet evett (aláírásomban rájuk találsz).
A C4P nem rossz autó, de a C4P II nagyon jó autó lett.
Ha a méret annyira nem fontos, közöttük van a C4 II.
Próbáld ki őket, olvasd utánuk hogy lásd mi kell neked.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
pontyos
senior tag
Hello,! Egy sos segítség kellene ha valaki jobban ért hozzá mint én. Jumpy 2017 es vízpumpa elszállt, hétfőn cserélik, de nem tudták megmondani, hogy a pumpa tengelye beáll,tud e gondot okozni a motorban? Egyáltalán be tud állni? A hideg miatt kb 5 Km ert nyugodtan tudnék menni, addig épphogy 80oC ra melegszik
Holnap lenne egy kis munkám 6 km re, és nem tudom merjek e menni vel köszi ha tudtok segíteni -
MC Pite
veterán
Ne menj. Akkor megy fel a víz így, ha kering. Az 5km is 10 perces szünettel tenném meg (a szerelőig).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
pontyos
senior tag
válasz MC Pite #4276 üzenetére
Tegnap délután jeletkezett, fojtott motor mód, 100 fok, fűtés nuku, hűtő ventilátor kb maximális sebességel ment. Azonnal félreálltam vele, 10 percig hagytam hűlni, hál istennek két sarokra a háztól. Mire a dugóban hazaértem, ismét elkezdett forrósodni. Ma reggel hideg kocsival 10 km t tudtam menni, de akkor hívtak az időpont miatt és kérdeztem a szíj miatt, hogy ha beáll a pumpa tengely akkor mi van. Nem tudta a szervezes, hogy mi történne, de így ne használjam.
-
Dorien
veterán
válasz pontyos #4275 üzenetére
Ilyen esetekre nem árt, ha van 2 jármű...
Én holnap reggel széthullott bal hátsó fékdobbal megyek a szerelőhöz. Szerintem kb. 10km/h sebességgel, mert borzalmas hangok jönnek belőle. Fognak szeretni."Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 89.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
nullpoint
senior tag
válasz molnarpeter #4279 üzenetére
A van munka nem jelenti azt hogy hegyekben áll a lóvé nála.
[ Szerkesztve ]
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
pontyos
senior tag
válasz molnarpeter #4279 üzenetére
De, javítják hétfőn! Reggel viszem délután kész.
Amúgy vízpumpa tud megszorulni? Esetleg szíjat elszakítani? Nem megyek vele, csak technikai szempontból érdekelne. -
őstag
válasz Smith Ügynök #4268 üzenetére
C5 (x7) valóban necces 2m körül, tapasztalat
Bár én anno egy rendberakott C4 mellé vettem szerelem autónak így az első romot befogadtam, alapban is azért lehet rá költeni
Futómű amúgy nem vészesebb, mint egy acélrugós, bajban is vagyok ha egyszer cserélni akarom mi legyen, mert teljesen ráfüggtem (meg közben a c4et GTKra törte ismerős, így ez maradt). Város járónak nem a legjobb, bár a szerelőm 3.0 v6 HDi-vel jár és gondja nem volt.
Enyém csak 2.2 HDi, 360ezer km-nél benézett egy turbó csere, most klíma hűtő kuka, részecske szűrő tisztítás meg egyéb aprók amikből egy geforce 3080 kijött volna Banán meg a majom, nem sírokJobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
janakbacsi
őstag
10 éves xsara picassoba hány amperórás akkut kell venni? 1.6 dízel, 90 lőerő.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
molnarpeter
nagyúr
válasz janakbacsi #4283 üzenetére
Külső befoglaló méretek alapján nézd inkább szerintem mostani akku, illetve a tálcája mérete elárulja.
Ha lehet hinni a neten olvasható infóknak, elvileg 242x175x190 mm-es akku van az 1.6-ban, de ha elfér, érdemes lehet 278x190x175 mm méretűt venni (olyan is volt gyárilag, a 2 literes dízelben).
-
FeZ...
aktív tag
válasz pontyos #4281 üzenetére
Mivel nem tudjuk konkrétan milyen motorról van szó, teljesen elméleti szinten nézve a kérdést: igen, előfordulhat, hogy megáll a vízpumpa, de nem igazán jellemző. Inkább a nagy lógása fordul elő gyakran, az meg akkor baj, ha a vezérműszíj hajtja, mert levezetheti magáról vagy át tud ugrani rajta a szíj, ami a motor károsodásával járhat.
-
fecus
őstag
Tudom kevés info, de hátha valaki már tapasztalt ilyet:
Peugeot 1.6 THP 2014.
Az anyósülésen hallható egy finom kis magas hang mint amikor kavics van a féknél és a guruláskor néha beér. (cikk-cikk-... )
De ez nem hallatszik álló helyzetben ha helyben jár a motor és akkor sem ha felpörgetem. Nem hallatszik, ha akármennyivel gurulok üresben.
Csak akkor hallom ha sebességben van (már a kuplung felengedése közben is) és adok neki gázt. (nem bőgetem)
Valami ötlet? Féltengely? Valami kapcsolata van a nyomatékkal!?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
MC Pite
veterán
Kuplungod hogy áll? Lehet hogy a legvégén, és mindjárt átmegy a csapágy a nyomólapon, Picassonál ilyen hangja volt.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
fecus
őstag
válasz MC Pite #4288 üzenetére
Nem tudom. Hogyan tudom megnézni? Szerviz?
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
MC Pite
veterán
Ha fent fog és még nem volt kuplungcsere, esélyes. Biztosat a szerviz tud.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
pontyos
senior tag
Na, hát a 3,5 éves, 77ezer km es Jumpy ban ma vízpumpa csere vezérléssel 163ezer Ft a szervizben!! Mindez a novemberi 360ezer Ft os adblue tartály csere után! Egy olyan tgk ban ami megfelelő karbantartást és első tankolás óta prémium üzemanyagot kap. Vigyázva van stb.... Ha dupla idős és km lenne benne, talán nem szólnék, így idén eladom.
Kérdés mit helyette, mekkora bukóval? -
pontyos
senior tag
Például ? némi infó érdekelne - bár mindig is jobban szerettem a saját tulajdont
-
zsoltip
őstag
Sziasztok Fórumtársak!
PEUGEOT 308 SW 1.6 BlueHDi
2014, 2015, és 2016 év eleji modelleket nézek.1.) Ezek már támogatják az Android Autot?
2.) Fogyasztási tapasztalatok mik lennének? Városi 5, Országúti 4,5, Vegyes 4,8 l/100 km reáls lehet?
3.) Az AdBlue gyakorlatban mennyi időnként töltendő, és milyen költsége van a anyagnak?Köszi,
zsoltip -
MC Pite
veterán
A városi 5 optimista, a többi akár tartható. [link] AA általában 2016t-ól van a márkánál, meg kell nézni, van tapis nem AA-s és AA-s (SMEG) változat is, kérj képet az indító ikonjáról. Ha nincs, nincs benne, én is beszoptam a 208al (mire utánajártam, már nálunk volt az autó).
Adblue esetén a tartály/szivattyú és tartósság témában érdeklődnék mint hogy mennyi lötty kell
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
zsoltip
őstag
Sziasztok!
A Milyen autót vegyek?
topicban már kifejtettem, és továbbra is úgy fest, maradni kényszerülök a Peugeot 308 SW 2014... modellnél.1.) Kinek milyen gyakorlati tapasztalata van fogyasztásra?
2.) Milyen gyakran és milyen típusú AdBlue-t töltötök bele, és ennek mi a költsége?
3.) Az AdBlue igényt jelzi a kocsi?
4.) Milyen üzemanyaggal tudom használni? Egyszerű, mezei dízel is jó neki? Ugye nem kell drágább?
5.) Milyen típus betegségek vannak, ami kijöhet?
6.) Vásárlás előtt típus specifikusan mire legyek figyelmes?Köszönettel várom észrevételeiteket.
-
MC Pite
veterán
Szerintem ha az adbluen és a jobbik gázolajon görcsölsz, ne vegyél dízelt. Komolyan. Az adblue tartály/szivattyú, a kettős tömegű, a részecske szűrő, a normális olaj, nornális gumi szettek a nyomatékos autóra nem két fillér (hanem százezrek). A jó szerelő sem ha van valami hiba. Drága az lesz, ha olcsó olaj/nafta/szerelő jut az autónak.
Ha mégis, inkább azt kellene nézned melyik milyen euró normát tud, vagy melyiknek egyszerűbba turbója/nincs kettős tömegű lendkereke. Szerintem egy vezérléscserétől is kitérsz a hitedből, főleg ha az ajánlott, és nem csak a minimum karbantartást csináltatod. Húgom is hasonló, most hoztuk el az autót a szerelőtől, megvárta míg alig kap olajat a szivattyú, mert már oldódott bele a szíj - szerencsére kivételesen normálisan csináltatta meg Vargaszéknál, takarítással együtt.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Különösen 2,5ért, ahol 150-220k km között vannak tipikusan, vagy a lerugott darabok. Vagy legyen betárazva 6-800e tartalék, mert hamarosan kellhet.
A helyedben (főleg ha automatát is nézel) Auris (Hybrid) felé kacsingatnék. HDi és Puretech között fogyaszt, nincs adblue, részecske szűrő, kettős tömegű. Inkább neked való lesz[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letiltás - hogy is van ez?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bestbuy játékok
- Synology NAS
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen