- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- MinDig TV
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows Insider Program
- Python programozás
- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz maximilian4 #4648 üzenetére
Én nem venném meg. Pont azért amit előbb írtak neked. Meg szoktam nyitni a hahu-t néha, be szoktam írni a keresőbe ilyen varázsszavakat hogy VTS, meg OPC, folyatom a nyálamat aztán inkább bezárom. Illetve még a C6-okra szoktam rászűrni. Szerintem irdatlan pénzköltés lenne, és félek hogy sosem lenne tökéletes. Ha gazdag lennék, lehet hogy vennék egy V6-os C6-ot 3-4 millióért hogy aztán ráborítsak 2-3 milliót még, aztán évente pár százezret a karbantartásra, de sajnos nem vagyok gazdag.
-
MC Pite
veterán
válasz maximilian4 #4644 üzenetére
Annyit fűznék az előttem szólókhoz, hogy az 1.4 8V azért nem egy rakéta -és nem az a karakter, amit szeretünka VTS-ben!-, ezzel a kerékkel és futóművel meg inkább csiga leszel az utakon mint nyuszi.
Ha csak a kinézet miatt kell, ert szereted nézni az ablakból, mehet. Ha vezetni szeretsz, hogy az ember fülén folyjon ki az adrenalin a szerpentinen, akkor még vissza kell alakítanod az autót/nem a te autód.
Imádom a VTS-eket, de nekem nem kéne, én veretni akarok vele, nem nézegetni meg egyesben átmenni a vasúti átjárókon és állandóan odbaxni az alját az utakon, miközben imádkozok összeszorult záróizmokkal, hogy újra fogja már az utat a nem túl könnyű kerék, vagy fosni hogy mikor ba.om szét egy kátyúnál a felnit és az alsópolcos,semmire nem valóLinglong gumit.
Ez szoborféleség, nem hothatch.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dethroner
veterán
válasz Feketelaszlo #4654 üzenetére
Abból csipog ha nyitva az ajtó, benn a kulcs, stb?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
MC Pite
veterán
válasz dethroner #4653 üzenetére
Picassonál az automa klíma hőmérője(gondolom nem készült többféle középkonzol). A csipogó a com2000ben szokott lenni, a kormánynál.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Csontbrigád
tag
Sziasztok,
P307 1,6B 2003-as hibajelenségről kérnék véleményt: a hűtővíz hőfoka országúton rendben, amint beérek a városba elkezd melegedni akár ~100 fok köré is. Klímát bekapcsolva visszahűl.
Miért nem kapcsolja be a hűtőventilátort, hol kell a hibát keresni?
Másik probléma: a kürt, nyomkodom, néha szól, többször nem.
Köszönöm! -
MC Pite
veterán
válasz Csontbrigád #4660 üzenetére
Első fokozat nem indul. Vagy bsm, vagy venti, ebben nem tudom hol az ellenállás, de lexia szerintem ki tudja vezérelni, ki kell próbálni.
A duda direktben van kötve, sarukat ellenőrizném.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
pontyos
senior tag
válasz MC Pite #4661 üzenetére
Helló! Citroen Jumpy, 2017 es, 1,6 HDI tgk, mostanában reggel rángat. Minden szűrő cserélve volt a 80ezres szervíznél, kizárólag prémium üzemanyagot tankolok. Kímélve van a tgk, szóval semmi bántó üzemmód stb... Kb 10-15 perc mire bemelegszik és akkor nem csinálja. Van valami ötlet esetleg? Négy éves, 95 ezer km jelenleg, az elmúlt években nem vettem észre. Köszi ha van ötlet!
[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
válasz molnarpeter #4663 üzenetére
Igen, a héten több napot inkább belváros, de van azért autópálya is. Transporter em ami előtte volt, azon volt EGR tisztítás, de ott 180ezernél. Elképzelhető, hogy itt is ez van? mit lehet tenni? Gondolom a Spuri vagy egyéb adalék hozzáadása és sok autópálya gondolom kevés lehet öntisztuláshoz?!?
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Van valami olvasnivaló kézikönyv, javítási, karbantartási könyv 2000 utáni ferdehátú Xsarahoz?
[Ezt] már letöltöttem, ezen kívül érdekelne még ha lenne valami.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
enginev3.0
félisten
Hi
206-ban nem mennek a ventik, vagyis nem kapcsolnak be, nincs fűtés stb... lehet hogy biztosíték bajos lesz? Hol találom ennek a biztosítékát?
2002-es Roland Garros
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
FeZ...
aktív tag
válasz enginev3.0 #4666 üzenetére
" nem mennek a ventik"
"nincs fűtés"Pontosítsunk, hogy mi nem megy!? Belső szellőztetéshez (vagy fűtéshez) egy ventilátor van. A motor hűtéshez szoktak kettőt (tehát többes szám) használni.
Biztosíték kiosztást itt találsz, bár szerintem nem az lesz a baja: -
veterán
válasz enginev3.0 #4668 üzenetére
4es fokozaton sem?
azt esetleg érdemes megnézni, hogy az anyósülésnél ha befekszel a lábtérhez, és belső keringetésre kapcsolsz, akkor kinyílik egy ajtó, ami mögött ott van a előtét ellenállás sor.
Ez bajonet záras, el kell csak fordítani az egyik irányba. Ha kiveszed, a képen bekarikáztam pirossal, nekem ott volt egy réz lemezke, ami oda volt forrasztva. Ez a forrasztás a meleg hatására elengedett.
-
enginev3.0
félisten
Egyik fokozaton se, hiába nyomom fel maxra, ott már olyan hangja volt mint a felszálló gépnek, de most meg se nyikkan
Megnézem majd ezt is
Klíma sem megy, először azt hittem a gáz fogyott ki, de most fűteni akarok Eco módban és így se működik egyik funkció sem
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
veterán
válasz enginev3.0 #4670 üzenetére
ha egyik fokozatban sem megy, akkor érdemes a motortérben lévő biztosíték táblát átnézni. Nekem volt, hogy csak azzal, hogy kivettem és vissza raktam a biztiket megjavult elindult a venti. És ez elég friss élmény, kb 1 hónapos
-
veterán
válasz enginev3.0 #4672 üzenetére
Én nem jöttem rá a könyvből, ezért kihúztam mind egyesével :D
-
Repsol600
addikt
válasz Csontbrigád #4660 üzenetére
A kürt érintkezői szoktak oxidálódni a kormányban. Igy tudod javítani: [link]
Én lecsiszoltam az érintkezőket, és rá forrasztottam vékonyan. Így jó már évek óta, nem fog újra oxidálódni.[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
Sziasztok! [link] erre valaki?
-
enginev3.0
félisten
válasz enginev3.0 #4675 üzenetére
Nekem digitális klíma van benne, ha ez számít
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
pontyos
senior tag
válasz Stylewars_kp #4678 üzenetére
Szia! Írt ki nálad valamit? Hibakód nincs, remeg 15 percig egyesben, amíg hideg. Utána már szépen fut.
[ Szerkesztve ]
-
pontyos
senior tag
válasz Stylewars_kp #4680 üzenetére
Még semmit, két hét múlva esedékes a kötelező szerviz. Gondoltam körbe kérdezek mielőtt megyek, nem szeretnék esetleg felesleges kiadást, valami kamu alkatrész cserével stb. Hátha van itt olyan aki hasonló módon járt, esetleg valami egyszerű dolog a megoldás.
-
dethroner
veterán
Visszatérek a kérdésemmel Xsara kormányvezérlő gombok utólagosan beépített fejegység témakör. 2 különböző autohifis webshopnak feltettem a kérdés, 2001-es xsara-hoz milyen kormányadaptert javasolnak. A válasz röviden semmilyet. Hosszabban pedig hogy ehhez a típushoz nincs kormányvezérlő adapter. De miért? Ezt annak idején valaki eldöntötte hogy nem lesz?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
janakbacsi
őstag
2010 es évjáratú xsara picassomban ki lehet vajon kapcsolni az esőérzékelős ablaktörlést? Kurvára idegesítően működik. Nem tudom megszokni.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
MC Pite
veterán
válasz janakbacsi #4683 üzenetére
Tiszta ablak (nem kemikáliától foltos) és normális/minőségi lapáttal teljesen jól működik.
Asszem közepes folyamatosra tudod tenni ha tovább húzod, de abban elég jól csinálták meg, ha nem trehány az ember, faszán működik.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
-
FeZ...
aktív tag
válasz dethroner #4682 üzenetére
Én azért még nem adnám fel. A Google-t használva rá lehet lelni lehetőségekre. Jól körül kell járni, hogy melyik lesz valóban jó. A Xsara ugyanolyan kommunikációs rendszert használ, mint más testvérmodellek a korból, némelyik katalógusból ez ki is derül. A kérdés az, hogy pont az a fejegység volt-e még másik modellben is, akkor azé jó lehet hozzá. De amúgy lehet találni ezt-azt Xsara2-re keresve is.
[Egyik]
[Másik]
Aztán egy részlet egy katalógusból:
[kép1]
és egy másik egy használati útmutatóból:
[kép2]Ezen kívül láttam már neten olyan univerzális távvezérlő adaptert, ami feltanítható az autóra és a fejegységre is. (legalábbis a leírása szerint :-P )
-
dethroner
veterán
Köszi a segítséget
Több interface-nél olvastam én is már az évjárat adatoknál pl xsara 1997-2001 és a másiknál meg xsara 2001-2006. De ezek többnyire amazon, ali, ebay, ezekben meg nem bízok, mert ha mégse jó, nem tudom visszacserélni. Na az enyém ezek szerint a fordulóévből, 2001-ből való. Az enyémben még a Philips 22RC220 más leírás szerint pedig VDO RB2-00 kazettás fej van.
A Hama ára elég húzós, eddig úgy rendezkedtem be, hogy a legtöbb ilyen adapter 14 ezer kapható, de a másik igéretesnek tűnik. Az viszont fura, hogy az autohifi-city webshoptól érdeklődtem, ők is azt írták hogy nincs az autómhoz ilyen adapter, de a termékeik között megtalálható az említett ACV[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz molnarpeter #4688 üzenetére
Ja az megfordult már a fejemben, hogy a magyar webshopból rendelt termék ha mégse jó, akkor visszaküldöm és csak a visszaszállítás költségét bukom. De ha ebay rendelésnél nem minőségi gondom van, hanem én néztem be a típust, akkor milyen alapon kérem vissza az árát? És mennyibe fájhat egy külföldi címre visszaküldeni?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
xcds
őstag
Tudtok Pesten olyan szerelőt, aki beallitaná a szelephezagot egy saxo 1.5D-n?
-
xcds
őstag
válasz molnarpeter #4693 üzenetére
Könnyebben csinálok vmi hasonló "szerszámot".
A vez tengelyhez képest kell lenyomni a szelepet (pont alatta van) és be tenni egy lemezt. Mindjárt dobok be linket, hogy néz ki egy ilyen művelet.
https://www.youtube.com/watch?v=TcvQ6oNqTWsAddig addig, míg ráveszem magam és megcsinálom. Az a baj, mivel nincsen korong készletem, először ki kell őket venni, megmérni, majd összerakni és megrendelni a szükséges méretűeket. Legközelebb meg kicserélni.. Jó kis hobbi feladat, de nem nagyon van erre időm mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
janakbacsi
őstag
xsara picaso 1.6 hdi vezérlése szíjas, ugye? 11 éves. mikor kell vezérlést cserélni? 10 évente vagy 200 000 km elérésekor? amelyiket előbb eléri?
ez való hozzá?
[link][ Szerkesztve ]
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Feleségnek keresek városba szaladgálós automata kis benzinest. Ritkán lenne használva az autó, ezért nem akarunk sok pénzt ellocsolni rá, mellette van egy új családi, ami garis, megbízható stb.
Így jött képbe a 2004 körüli C3 1.6 benzines SensoDrive. Pl: [link]
Ha jól gondolom ez egy 5 sebességes manuális váltó (ugyanúgy van kuplung szerkezet), ami robotizálva van. Mennyire megbízható felállás ez? Az, hogy bólogatós el tudjuk engedni, ha az a normális működése. Az 1.6os benzines PSA motorról anno jókat hallottam.
Hasonló kis autók jóval drágábbak automatával (pl gombóc Swift 1,5m körül...)
Ilyen idős autónál már sokat számít az is a szerelők mennyire értenek hozzá. Ilyen szempontból hogy áll az autó?Köszi!
-
őstag
válasz Gombinyó #4696 üzenetére
Ha spórolni akarsz a sensodrive szerintem nem lesz a barátod.
Volt egy 2003-as C3 úgy bő 8 évig, az 1.6 benzines NFU motor a világból kimegy, a többi alkatrész sem drága, de a váltóra az autó árát 2x költöttem el kb.
Persze a legnagyobb gond, hogy kb senki sem ért hozzá és amúgy se egy túl erős szerkezet. A váltó mozgató motorok pár évente meghaltak, áruk az autó értékével összevethető. Ha azóta esetleg tudja valaki javítani lehet úgy nem gond, de akkoriban nem volt ilyen opció.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
FeZ...
aktív tag
válasz Gombinyó #4696 üzenetére
Azért nem egy űrrepülő az a váltó, de az igaz, hogy nem túl olcsó hozzá az alkatrész. A kuplung aktuátor (kiemelő motor) kb 100e, a sebesség aktuátor (kapcsoló motor) kb 170e . Ezek szoktak meghalni benne, de azért nem annyira sűrűn. Aztán előfordul néha, hogy a váltóban megadja magát a kapcsolóvilla, esetleg még a vezérlő, ami elromolhat. A többi része olyan, mint egy hagyományos autóban. Mérlegelni kell, egy ilyen idős hagyományos automataváltóra többet rá lehet költeni adott esetben. Nem rábeszélni akartalak, csak informálni.
-
molnarpeter
nagyúr
Ehhez még annyit, hogy olajokat érdemes cserélgetni ebben is, hidraulikát ne nyírja ki a kosz. Szerelők meg általában nem ismerik, viszont nagyon egyszerű és logikus rendszer
Olyan típusokat néznék még, amikhez hegyekben áll a bontott váltó fillérekért. Konkrét tippem nincs
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen