- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Crypto Trade
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Windows 11
- MinDig TV
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz zsoltip #4301 üzenetére
Nem kötelező, de ajánlott a jobbik. Típushibákat nem tudok (bár én főleg benzineseket néztem), max az adblue tartályok/szivattyúk nem túl tartósak a korabeli autókban.
Bármilyen betegsége kijöhet egy autónak, a kérdést nem is értem, szerintem egyedül a hatodik kérdésnek van a topikban értelme. Fogyasztást összeszedted, természetesen az adblue fogyásról szólnak az autók.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok!
Kb 6 éve használunk Citroen Berlingo furgont. Nemrég cseréltük a 3-at. Viszont van pár érdekes dolog ebben az újban. Ez ugye 2020as 1.5ös 100 lovas.
Egyik: nagyon lassan melegszik. Az előző 1.6os (az is 100 lovas ad-blues volt) sokkal hamarabb melegedett. Pl Mikor mentem vele munkába (13 km) félúton már 90 fokon volt. Ez mire beérek munkába csak félúton van a mutató. Csak mikor már pályázok vele akkor megy fel 90re.
Másik: Kicsit más lett a designe. Esős időben lehet emiatt kb fél perc alatt tiszta szutyok lesz a visszapillantó és az oldalüveg. Alig látni ki Előző verziókkal ilyen nem volt.
Harmadik: A rádió random időnként reseteli magát és az összes csatorna elmegy. Állíthatom újra. Van, hogy 1 nap kétszer is, után 1 hónapig is elvan.
Valaki tapasztalt hasonlót?
KösziI5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Viperator
őstag
Szép napot, Urak!
A barátnőmnek Citröen Xsara kocsija van, minden bekapcsoláskor állandóan jelez a műszerfal légzsák hibát... állítólag kontakthiba van, kontaktussprayjel megoldható. Nem vagyok Citröen kocsiban jártas (inkább VW). Szóval hol lehet találni a kábeleknél, ahol előfordul a kontakthiba?
Tudna valaki linket adni, ahol meg tudnám nézni, hogy milyen alkatrészekből áll az autó, stb. (úgy mint, ahogy a VW/Audi/Skoda autóknál).
Előre is köszönöm a választ!
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Viperator #4304 üzenetére
Az előbb említett - ülés alatti - jellemzően narancssárga vagy zöld színű kábel csatlakozója szokott vacakolni, de nem ajánlott házilag bolygatni (ha korábban is volt már vele probléma, akkor esélyes, hogy egy szerelő már összeforrasztotta). Illetve attól, hogy az autók túlnyomó többségénél ez okozza a hibát, nem biztos, hogy a konkrét autón is ugyanott van a baj, máshol is lehet sérült a kábelköteg vagy maga a nyomásérzékelő, az előfeszítő vagy akármi (ezek mind "öregedő" alkatrészek).
A kontaktspray-es megoldás pláne nem ajánlott, ha működik is, csak ideig-óráig. -
molnarpeter
nagyúr
válasz JoolsNOS #4303 üzenetére
Talán a termosztátnak lehet hozzá köze, tud lenni szerintem a gyártásban ilyen mértékű szórás, de fene tudja, nem próbáltam így sorban ki a kettőt. Mondjuk most vannak mínuszok is, jobb időben is érdemes figyelgetni.
Tükör/üveg: esetleg tükörház csere, vagy kicsi kínai terelő bigyók lehet segítenek, vagy még a RainX és tsai is hasznosak lehetnek (meg ugyanez fólia formátumban tükörre).
Rádió nem indítás után felejt? (Gyenge akkura tippelek, új kocsinak 1 év garanciája van rá.) -
molnarpeter
nagyúr
válasz zsoltip #4297 üzenetére
AdBlue mindegy, csak legyen olyan, hogy AdBlue szóval na, nem nagyon van megkötés. 1-2 ezer km-rel előre szól. Hogy mennyit tud egy töltéssel, passz - goto spritmonitor, vagy van a típusnak Facebook csoportja, érdemes belépni és olvasgatni.
Ilyen futással én csak Auchan olcsóbbikat tankolnék, megtérül még a javítás is. Esetleg MOL XXL-re próbálnék rá, ha útba esik és nem nagy a pisztoly, hátha megéri fogyasztásban, persze oda nem árt pl Forensis vagy NAK kártya. Amúgy meg gázolaj szűrő csere valami jobb fajtára (pl Delphi ha van hozzá), és akkor bírják azért. EU-s előírás van az üzemanyagra, azt teljesíti az utolsó magán kút és a legnagyobb prémium naftája is, és ennek figyelembe vételével tervezik a befecskendező rendszert is.
Nevezett AdBlue rendszer hibája nem ritka, nézz utána, mennyibe kerül egy új tartály (egy alkatrész szivattyúval stb, csak gyári van), és húzd alá, hogy megéri-e a plusz költséget. Nekem még üzemanyag szintjelző gonddal volt dolgom, rémlik valami csatlakozó probléma is (de lehet keverem a 208-cal). Fent említett csoportban érdemes tájékozódni.[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz molnarpeter #4308 üzenetére
Igazából nyár végén lett véve, akkor még jó meleg volt akkor is látszott ez a nagy különbség. Amúgy annyira nem is lényeg mert 90%ban pályán megy akkor meg pikk pakk felmegy. Csak a reggeli bemenet gyakorlatilag hidegen teszi meg.
Rádió meg van, hogy odanyúlok alá a rekeszbe, és akkor megy el.
Lassan meglesz az első szervíz, majd megemlítem.I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
veterán
van valakinek tapasztalata esetleg, hogy milyen az új 508-as peugeot a 8 sebességes automatával és 1.5 dízelmotorral? én kicsinek gondolnám ezt a motort a másfél tonnás kocsihoz, de a kétliteressel már nem lehet rendelni, és tesztautót sem sikerült még ebből találnom.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Rocky975
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy egy 2009-es 308 1.6 hdi 90 lovas motorral mennyire megbízható?
Milyen tipushibái vannak?Iphone 6s , Samsung Galaxy S8+
-
zsoltip
őstag
Vásárláshoz:
Telefonra (Android) letölthető bluetooth interfészen kommunikáló diagnosztika appot tudnátok ajánlani a Peugeot 308 SW-hez?Vagy akár laptopra telepíthetőt? Akár kábeleset is...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz zsoltip #4313 üzenetére
Én ezt használom Citromokkal mióta kijött:
FAP (amazon app store)
FAP lite (play store, próbaverzió)[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
fecus
őstag
válasz zsoltip #4313 üzenetére
A szálhoz kapcsolódva: tudtok linket adni 2014-es Peugeot 1.6 THP-val biztosan, jól együttműködő ODB2-es, bluetooth-os eszközhöz? Nem szeretném "kisütni" az elektronikát.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
őstag
válasz Viperator #4316 üzenetére
Még jó régen volt egy logout blog ezekről, akkor vettem egy vgate bluetooth cuccot, az kb 6 évet lehúzott, nem ölt meg egy autót sem. Aztán annak lába kelt, így 2 éve egy vgate icar pro bluetooth 4.0-t használok. Baj nincs vele, egy feature nem megy, az auto wake, azaz ha bedugva hagyod elalszik és nem merít, cserébe nem kapcsol vissza (kihuz,bedug segít)
Ez nekem csak azért kellene, mert tudnék home assistant alá real time adatot küldeni vele torque appon át, de így macera.
Kód olvasásra amúgy teljesen jó, ha rajta felejted kikapcsol és nem zabál akksit.[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
Viperator
őstag
válasz addamka #4317 üzenetére
Nem szokásom ottfelejteni. Csak hibakódolvasásra jó lesz. E*M*A*G oldalon láttam egyet, de ennek az ára kissé borsos (16ezer Ft). Tudsz olyan helyet, ahol kedvezőbb áron lehet szerezni?
Köszönöm!"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Viperator
őstag
-
fecus
őstag
válasz Viperator #4318 üzenetére
Ez csak 10eF. Szerintem mindegy, hogy BtV4 vagy V3.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
zsoltip
őstag
Tegnap megvolt egy teszt kör Peugeot 308 SW 1.6-tal.
Jó lesz.2 példány játszik. Véleményt mondanátok róluk kérlek?
Igyekeztem utána menni, de a Peugeot Fábián szerint a Style a legmagasabb kategória, az adatlapok szerint viszont az Allure.
Hogy is van ez?Utóbbi: Egyébként tök ugyanannak tűnik.
Több km., drágább, de szintén karbantartott.
Az, hogy újabb kiadás(nak tűnik a műszerfal alapján) , és elektromos kézifék van benne, valamint első parkoló szenzor is (!) egyébként nem érne meg ennyi különbséget, ha a hirdetési árat nézem natívan?[ Szerkesztve ]
-
ftc
nagyúr
válasz zsoltip #4321 üzenetére
Nah pont ezért vettem kiállított (tesztelhető) darabot... rablás amit elkérnek a 4-5 éve kocsikért
Amúgy Active, Style, Allure s GT line s a legnagyobb kat a GT.
Lenne rá valamilyen gari? Esetleg érdemes lenne diagnosztikára kötni..., megtudni mikor volt nagyobb szerviz...
-
MC Pite
veterán
válasz zsoltip #4321 üzenetére
Az első nem allure, az egy közepes felszereltség halogénizzós fényszóróval.
Kb egy árban egy fél másodpercet sem gondolkodnék hogy a full ledest vegyem e, főleg ha sokat megyei.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
-
MC Pite
veterán
Passz, az sosem érdekelt. Ha van az elején radar, akkor valószínű volt. (Mondjuk elől radarral/kamerával rendelkező autóknál a hátulját szoktam félteni .)
Villany kézben én nem látok mumust, van ahol egyszerűbb mint a bowdenes volt, mert már nem kis dob fog, hanem csak a két aktuátor tolja be a betétet.
Kb mint a kurblis vagy villanyablak, van egy plusz motor, mégse sokkal több a hibalehetőség/meghibásodás. Sőt.Az enyémen szeretem, jól működik, hátránya hogy egy tizessel drágább a betétcsere (az mondjuk általában egyszer szokott kelleni hátul amíg nálunk egy autó).
Amúgy milyen javítása, ha mi megy tönkre? Az aktuátor? A vezérlő nem enged fel automatán? Ha van vmi egyéb mondjátok, de nem sok mindennel találkoztam.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz zsoltip #4329 üzenetére
Típuskód:
308 SW Style / Active: 1PT9C5LK********
308 SW Allure: 1PT9C5PK********A típuskód fel van tüntetve a karosszérián több helyen és a forgalmi engedélyben is.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz zsoltip #4329 üzenetére
A neve érdekel vagy hogy mi van benne? A képeken is látod melyik a magasabb felszerelt.
Engem speciel pont érdekelne a 2018Q4 gyártású 208asunk felszereltsége, de sehol nem találok árlistát. Idáig mindig mindenről találtam, pont erről nem
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Vigneau
félisten
válasz MC Pite #4331 üzenetére
Első ránézésre az Active-nál többnek mondanám: Style vagy Urban Soul.
Néha fáj a szívem, mikor rájuk nézek. A kezdeti fellángolás után az MK2 208 pedig már nem is igazán tetszik. Biztos az újdonság varázsa lehetett.
Olykor sajnálom, hogy a 2012-es 1.4 HDi után már nem tudtam beleülni egy ráncfelvarrott 1.2 PureTech-be 2019 végén. Valahogy a sors más folytatást szánt nekem...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
MC Pite
veterán
válasz Vigneau #4332 üzenetére
Tuti nem Style, sztem Activehoz jött valami csomag vagy külön pár extra. Urban Soul nem tudom volt e még ekkoriban, de ott is elvileg lenne még pár külső kiegészítő.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Csabadi
tag
Sziasztok, segítség kellene 206 1.4hdi 2006évj autóról lenne szó. Lendkerék csavar meghúzási nyomatékára lennék kíváncsi. Tudtok ebben segíteni? Esetleg a csavar cikkszáma és, hogy cserélni kell vagy mehet vissza az eredeti? Szimering csere miatt került le a lendkerék. Köszönöm
-
MC Pite
veterán
AdBlue hibák: [link]
(Kiollóztam, megszerkesztgettem kicsit a csoportba felkerült infókat.)
Más, tapis fejegység fw frissítés.
Egy kérdésem is lenne a gyári fejegységgel, frissítésével kapcsolatban (non SMEG/a nem Android Auto kompatibilis/nem navis verzió).
Úgy látom nem nagyon találok itthon olyan embert, aki fel tudná okosítani (AA), egyelőre így csak a cél az, hogy frissüljön.
Felmentem az oldalra ( https://www.peugeot.co.uk/servicing/maps-update/ ), alvázszám, letöltöm, felrakom a pendrivera (8 gigát ír, de azok 7,x gigásak, nem fogadja el a program 🙁 ). 6,6Gb a frissítés, ha megszakad, újrakezdi, ha nem jó a pendrive, újra le kell szedni (így a tempből érdemes kimásolni!)
Viszont idáig 3 meghajtóból egyiket sem volt hajlandó elfogadni az autó. Zene, kép lejátszható róluk, mikor a fw frissítős image van rajta, akkor némi homokórázás után közli hogy nem tud mit kezdeni a meghajtóval.
Kisit idegesítő, hogy nem tudok trip/fogyasztási adatokat nézni menet közben, mert két másodperc után visszavált. De ami nagyon idegesít az az, hogy sem hangerőt, sem hőfokot, sem térerőt sem órát nem látok telefonálás közben 🙁. (2018Q4 gyártás)
Megköszönöm ha valakinek sikerült és tud segíteni.
Frissítés: A magyar oldalról ugyanaz a csomag jött le, egy fájl a különbség, a gyökérkönyvtárban az UpdateInfo.xml. Igen, ennyi hiányzott. A nem SMEG-es fejegység frissült, de a telefonáláskor a popoup ablak továbbra is kitakarja felül az időt, térerőt, hőmérsékletet, ezen annyit javítottak hogy egy szolgáltató és térerő visszajelzést raktak a felugró ablakra (pl óra továbbra sincs, ahogy vezetési adatok sem 2 másodpercnél tovább 🙁 )[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
eddie17
addikt
válasz MC Pite #4336 üzenetére
Szia,
neked is a 19 7. havi frissítés került fel?
Én is akartam vele utólag AA-t, de nem lehet, hardveres korlát van, csak cserével lehet megoldani.
Nekem is 208 van, 2018 augusztusban gyártott, 1.6 BlueHDi
Én azért frissítettem akkor mert az enyém lefagyott, és hibákat generált és láttam hogy van frissebb. Mondjuk azt megjavította, én is szívtam azzal a kimaradó kis fájlal
De nagyon buta és lassú rendszer, illogikus megoldásokkal.[ Szerkesztve ]
-
Vigneau
félisten
Sziasztok!
Tapasztalataitok szerint garanciális szervizelésre Citroen kocsit csak Peugeot értékesítéssel foglalkozó márkaszerviz szokott fogadni, hogy mellette a garancia sem csorbul? Lévén PSA érdekeltségű mindkét márka.
Válaszokat előre is köszönöm szépen!
Vigi
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz Feketelaszlo #4339 üzenetére
Köszönöm szépen válaszod!
Játszom a gondolattal, hogy visszatérek a PSA-hoz. Egy új, vagy alig használt, de még garanciális C3 lenne a kiszemeltem idővel. Szolnokon/Cegléden nincs Citroen szalon, hacsak a Hovány továbbra is foglalkozik Citroen-nel. Bár ezt még nem tudtam kideríteni (Ford/Nissan szalonnak tüntetik fel magukat). Viszont a költözésük előtt gyári visszahívás keretében rendezték anno a C4 Coupe-m 2011 környékén.
Kecskeméten mostanság nagyon ritkán fordulok meg, azonban amíg egy 208 volt a birtokomban, elég jó kapcsolatom volt a szolnoki Peugeot Qualité 96-al. Ezért is gondoltam rájuk alternatívaként, már ha a márka elfogadja a Citroen helyett a Peugeot által végrehajtott időszakos szervizelést.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
MC Pite
veterán
válasz Vigneau #4340 üzenetére
Nem kell márkaszervizbe vinni a garanciaidő alatt a karbantartásokhoz, már 2009 óta.
Tisztelt Péter!
Általános útmutatásként tájékoztatjuk Önt, hogy az idevonatkozó EU-s irányelveknek megfelelően nem jár automatikus garanciavesztéssel, ha Önök nem márkaszervizben végeztetik el gépjárművük kötelező karbantartását. A gyártó ugyanakkor elvárja, hogy a karbantartások maradéktalanul, megfelelő időben és minőségben (előírt olaj, szűrők stb.), igazolható módon (tételes számla, a felhasznált anyagok, műveletek megnevezésével) kerüljenek elvégzésre, különösen, mivel gyártói többletgarancia (3 év) és Assistance szolgáltatás vállalásáról van szó. Így javasoljuk, hogy minden olyan munkáról, amelyet a gépjárművön végeznek, tartsa meg a számlát vagy az egyéb dokumentációt. Garanciális igény benyújtása esetén mindezek ellenőrzésre kerülnek.
A garanciális javítás kizárólag Peugeot márkaszervizben végeztethető el.
A márkaszervizeken kívül elvégeztetett javításokért, azok esetleges káros következményeiért a gyártó illetve a forgalmazó semmiféle felelősséget nem vállal.
A kiterjesztett garanciával kapcsolatban az alábbi linken tud tájékozódni:
https://www.peugeot.hu/szerviz-es-alkatresz/szolgaltatasok/kiterjesztett-garancia.html
Köszönjük!
Üdvözlettel:
Peugeot Citroën DS Ügyfélkapcsolat
eddie17: Nem néztem mikori. Hát nem a legjobb cucc ez a Bosch fejegység<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
félisten
Sziasztok!
Peugeot 306 (1999), 1.4 8V benzin.
Hengerfej tömítés csere óta az autó magas fordulaton nem olyan, mint volt:
1.) 3000 felett nem olyan sima a hangja, mint elötte
2.) nem húz úgy, mint régen semmilyen fordjlatonA szerelő szerint csapágyas a főtengely, de szerinte elmegy így még egy ideig, javítani nem érné meg (300ezer feletti összeg).
Ez eddig is okozott furcsa rezgéseket, de ez most valami új.Van tippetek, hogy mi lehet a gond?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
AXisBOLD
addikt
hello,
ma töltögettem a szélvédőmosó folyadékot és 2 dolog nemigen tetszett a motortérben (2 hete volt nagyszerviz, vezérlés, folyadékok, szűrők, stb). A kocsival nincs semmi probléma, de...
Egy, hogy ez milyen szenzor(?) és hol kellene lennie, ahelyett hogy itt fityeg:
[kép]
[kép]Kettő, az olajsár a szervószivattyú körül, ami az állagát nézve nem tegnap rakódott le, de eddig nem figyeltem rá:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
MC Pite
veterán
válasz Vigneau #4345 üzenetére
Úgy fogalmaznék, hogy másból nem él meg a sok drága, semmihez sem értő márkaszerviz.
AXisBOLD: A szervónál ennyi ha évek alatt rakódott ki, akkor nincs baj.
A szenzor passz, nem ismerős. De nem is működik most test nélkül.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
zsoltip
őstag
Tankolás...
Peugeot 208 1.2 2020Sima benzin is jó neki, vagy igényli mindenképp a prémiumot?
Ha pedig kell a prémium, akkor lehet egy olcsóbb pl. Lukoil is? -
MC Pite
veterán
válasz zsoltip #4349 üzenetére
Normális kútnál - MOL (Forensissel, esetleg OTP-s kártyával további kedvezmény), Shell OMV 95öse elég, minden 3.-4. tankolásra a jobban adalékolt/prémium (asszem már csak a Shellnél van jobban adalékolt 95ös).
Nemrég előírták a prémiumbenzin használatát, de nem a magasabb oktánszám kellett, hanem hogy ne tankoljanak bele olcsóbb üzemanyagot. Ugye GDI motoroknál főleg nem mindegy.
Mi a szívó Puretech motorba sima üzemanyagot is töltünk, ami 30-40Ft-os árkülönbözet esetén nem mindegy, de itt is 3.-4. tankonként a jobban adalékolt megy bele.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen