Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Adott egy Peugeot 207cc, 2008. 1,6 16 vti, 120ps (ep6).
Elso fektarcsa es fekbetet csere eseten mit ajanlotok?
Illetve vezerlesszett csere mikor esedekes? ( 105k km van az autoban)
Gondolom vizpumpa is csere. Mely gyartok ajanlottak?Koszonom a segitseget elore is.
® visions created with passion
-
őstag
Lámer kérdés jön:
Citroen C5 2013 2.2 HDi, vettem rá 18-as gyári C6 felnigarnítúrát (ilyet), méretre ugyanaz, mint a C5 gyárija.
Írja is, hogy a 540567 számú kerékcsavarral rögzíthetó. Ez a C5 esetére is igaz lehet (a weboldalon C5-t írnak látom, de úgy tudom ez a felni csak C6-ra volt)? Tehát pl. ezekből bátran rendelhetek, ugye?
Kicsit túlparázom, de eddig mindig sikerült csavarral együtt venni a felnit, most örültem, hogy van tűrhető 18-as.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
janakbacsi
őstag
ez az akku jó lehet[ Szerkesztve ]
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
SRC
junior tag
Sziasztok, ismer valaki embert, aki Dunakeszin tudna diagnosztizálni egy villamossági problémát Citroen Xsara 2001 1.6 benzin típusú autón?
Elakadtam vele. A tünet, hogy napi haszálat minden oké. Tető alatt parkol, de másnap reggel nincs áram a fél autóban és gyújtáson égnek az első lámpák. A kp zár csak az anyós oldali első ajtót nyitja, semmit mást. Gyújtásra téve sem égnek az óracsoport lámpái, középső kijelző sincs, nincs el. ablak se rádió (ami nem gyári). stb. viszont működik az el. tükör. Gyújtáson hallom elindulni a benzinpumpát, de égéskimaradás van csak a motorban. Önindító csak szárazon forgatja, de forgatja rendesen, akksi 1 éves sincs.
Megnéztem és az óracsoport lámpái és a diagnosztikai csatlakozó aljzat ugyanazon a biztin van és a diag aljzatban van áram az ODB II olvasót tudom használni, de az óracsoport lámpák nem égnek, tehát a BSI nincs alaphelyzetben. Akksisaru lent egész éjjel, semmi változás.
Elvileg azért égnek az első lámpák, mert a BSI nem látja a kormánykapcsolót, tehát nem biztos, hogy BSI hiba. Szerintem valahol szakadás lesz. Motortéri nagy biztiket néztem, kicsiket is. Földelési pontokat a lámpák mögött és az ajtónyílásokban néztem, szóval lehet hogy nem mindet. Elakadtam miért nem égnek az óracsoport lámpái.
Telefonáltam találomra, de egyből már a telefonban kezdte, hogy trélerrel vitessem be az M3-ashoz mondja kihez és hívjam úgy, hogy ő küldött, szóval le akarnak húzni.
Nem tudom hogy lehet ezt kimérni, hogy hol a szakadás, kéne egy ember aki Citroenhez ért is nem csak magyaráz meg hülyére vesz. Nekem is van elektronikai végzettségem, szóval elég hamar levágom, amikor hülyére akarnak venni.
-
Zimpet66
újonc
válasz molnarpeter #4400 üzenetére
Köszi, erre tippelve sikerült egy Citroenes szakit megkérdezni és kiderült, hogy a láncfeszítő elkopott, ott eldobta a híg olajnál a nyomást, ezért kopog fent....
[ Szerkesztve ]
-
Tigi
őstag
válasz MC Pite #4396 üzenetére
Sziasztok
Hát srácok, a BSM-ből minden csatit és biztit is kiszedtem, megtisztítottam, kontakt spray-el befujtam és ugyanezt megcsináltam az OBD Csati melletti bizti táblával is, minden csatit többször ki be csatlakoztattam, minden biztit ellenőríztem, de sajnos ugyanúgy semmi, gyújtás van, de pl. az AC ugyanúgy nem indul.
Rádugtuk bátyám műszerét is, de csak annyit érzékel, hogy valamire rádugtuk, de, hogy mire, azt nem tudja.
Az akksi jó, teker is rendesen, de hiába.
Egyre valószínűbb, hogy agyhalott lett a gép.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
MC Pite
veterán
Maga a szivattyú külön 12V-ról megy?
Ha igen, BSM-et cserélnék először (ha nincs ehhez értő szaki a környékeden). Ha azzal nincs különbség és tuti jó, akkor ahogy vetted (15k körül) adhatod tovább, nem olyan nagy érvágás.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Tigi
őstag
-
Szólista
senior tag
Sziasztok!
Van egy 206 1.4 2000évjaratú autóm. Reggelre viz került a vezetőülés elötti szőnyegre és kb 1l hiányzott a kiegyenlítőtartályból. A fütőradiátornál láttam,hogy a csőnél nedves. Tudtok ajánlani egy szerelőt budapesten aki megcsinálja? Villamossági szerelő is kellene fél müszerfal és a fűtéskapcsolóknál sincs világitás.
Nem vagyok normális. Na és?!
-
MC Pite
veterán
válasz Szólista #4412 üzenetére
Korábban Sabján János volt az ajánlott (úgy rémlik ő már nem dolgozik, de gondolom a műhelye igen, normálisak és láttak már közelről PSA autót).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Tigi
őstag
válasz molnarpeter #4411 üzenetére
A fene, elfelejtettem, hogy nem szabad.
Köszi a tippet.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
RoliHero
tag
Sziasztok!
Van egy 2003-as Peugeot 307 1.4 benzin autóm.
Az a gondom vele, hogy amikor lassítok és váltok vissza kisebb fokozatba sűrűn leáll a fenébe...Ez mindig akkor van amikor leesik a fordulat a kuplung benyomása után. Alapjárat amúgy nem ingadozik.
Volt már szerelőnél...mondtam is neki ugyan ezt, de nem mindig csinálja..lehet akkor épp neki nem csinálta vagy csak világtalan volt
Valaki találkozott már ilyen problémával? Esetleg megoldás?
MSI B450 Tomahawk Max* Ryzen 7 5800X*RX6700XT Nitro+* Kingston HyperX Predator 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz* Acer Nitro VG271UP
-
Dorien
veterán
-
Sziasztok.
Van valakinek tapasztalata DS5-el mindennapok során mennyire helytálló autó?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
MC Pite
veterán
válasz Luck Dragon #4420 üzenetére
Személyes nincs, de az alapok nem rosszak, talán a nagy kerekekre kell leginkább figyelni.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Doki42
őstag
válasz Luck Dragon #4420 üzenetére
Szia! Van rokonságban, nem panaszkodtak rá. 😎
Szokásos törődés, karbantartás. Használtan??
Az előző gazda gondosságától függ, mint mindenautóIphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
Igen használtan lenne, nemsokára eladósorba kerül ,de olyan ritka egy autó hogy szinte semmit nem tudok róla. De ahogyan elnézem itt sem sokan,mármint a milyen autót vegyek topicban, aztán rájöttem hogy létezik ez a topic is és gondoltam hátha van aki már látott ilyent vagy éppen birtokol egyet.
Rokonodnak melyik motorral szerelt verzióját vezeti?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Doki42
őstag
válasz Luck Dragon #4423 üzenetére
1.6 hdi disel
Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
-
Doki42
őstag
válasz Luck Dragon #4425 üzenetére
Nagyon szép autó, sok sikert
Iphone 13- samsung galaxy tab s6 lite - Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés
-
-
dangerzone
addikt
Sziasztok! A 1.2, 3 hengeres turbó motorokkal kapcsolatban mi az általános tapasztalat? Van aki használ ilyet? (Az új Opel Astrakat nézegetem, azokban is már ez a PSA motor van, de az Opel topikjában nincs még nagyon infó)
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz dangerzone #4428 üzenetére
Az Astrákban GM motor van, nem PureTech, ez 100%. Hengerszámra megegyezik, talán köbcenti és teljesítmény is hasonló, de még nem kapta meg a Peugeot motorokat - gondolom mert a más motorhoz más vezérlő, más kábelkötegek és mindenből más kéne. Mondjuk pont mivel egyik gyártó sem tér el nagyon egy általános konstrukciótól ebben a 3 hengeres műfajban nagyon nagy különbségekre sem kell számítani. Egyet láttál mindet láttad alapon megelőlegezném az Astra motornak is a bizalmat, nagyon rossz az sem lehet amíg megkapja az előírt minőségű olajat.
-
MC Pite
veterán
Jó hír 1.2 VTi tulajoknak:
Chiptuning 1.2 vti puretech
Sajna előtte diagram nincs, de legalább az utána megvan.
Szerk: Ha az yt elnyelné a videót, mentettem egy képet is a biztonság kedvéért.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
hito
nagyúr
Sziasztok!
Bővül a csalás, ezért arra gondoltam, hogy egyterűre váltanék. 2008-2010 C4 Picasso-t néztem ki, ebből is az 5 személyeset. 2.0 HDi motor lenne szimpatikus, az 1.6-ról lebeszéltek, állítólag BMW-be is ez került és nem egy megbízható darab. Csak automata jöhet szóba, ebből viszont ha minden igaz kétfélével is szerelték az autót. Van ugye a bólintós MCP6 és a full automata. Ez utóbbit választanám inkább, hacsak nem beszéltek le róla. Van valakinek erről a két automata szerkezetről infó//tapasztalat pro-kontra? Illetve bármi, ami a fent leírtakhoz hasznos infó lehet.
Köszönöm előre is!
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
MC Pite
veterán
Az 1.6HDi tök jó, a benzines közös a bmw-vel. Sima rövid kaszniba szerintem simán elég, és jobbannirányítható vele, ha sokat pakolod meg (főleg a Grandot), mehet az orrnehéz kétezres. Igen, a hagyimányis hidrodinamikus váltót preferáljuk inkább (az elején sűrűbb olajcserével). Ha kell a rendes automata, az viszont csak a 2.0-hoz van.
Ha van sportosabb(?) motiváció is az erősebb motornál, az Exclusiveok hátul légrzgósak, két centivel alacsonyabban (és kevésbé pattog a hátulja üresen) van a bódé.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
hito
nagyúr
válasz MC Pite #4433 üzenetére
Köszi az infókat!
Igen, a benzinesre gondoltam, csak lemaradt Mindegyik Exclusive légrugós hátul, vagy az válaszható feláras extra?
Sportosabb motiváció csak akkor van, ha egyedül megyek, de akkor is hangulatfüggő. Szabálykövető, de haladós sofőr vagyok. Az ész nélküli száguldás ugyanúgy kiidegel az utakon, mint a totyorgás.
2.0 azért is lenne jobb, mert viszonylag sokat pályázok, nem szeretem ha sokat pörög a motor. Bár nem tudom egy 1.6-os dízelnél milyen az áttét. Lehet az sem forog többet 3000-nél 120-130 környékén.Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
MC Pite
veterán
Ez is RD3, feltanítás (Lexiával) után elvileg igen.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
FeZ...
aktív tag
válasz janakbacsi #4437 üzenetére
Ez a gyári diag klónja. Attól speciális, hogyha full chip-est vesz az ember, akkor nagyjából mindent meg lehet vele csinálni, mint az eredetivel. (nyilván az online dolgokat nem)
Fejegységet feltanítani (alvázszámot beleírni) elvileg más diagokkal is lehet, nem csak a gyárival. -
janakbacsi
őstag
-
Csontbrigád
tag
Sziasztok,
2003-as 1.6 B 307 autónál a problémám a gyújtáskapcsolóval van, nevezetesen egyre nehezebb elfordítani a kulcsot, sokat kell vele "játszani".
Van erre valami megoldás házilag?
Köszönöm! -
FeZ...
aktív tag
válasz janakbacsi #4439 üzenetére
Autóvillamossági szerelőhöz nem feltétlenül kell elvinned, a neten utána lehet nézni a két fejegység lábkiosztásainak, szerintem nem lesz különbség bennük, ha mindkettővel szerelték az autót. Ez esetben csak "plug'n play". A fejegység amúgy tanítás nélkül is fog működni, csak folyamatosan pittyegni fog, amíg bele nem lesz írva az autó alvázszáma a fejegységbe. Ha nincsen diagod, akkor nyilván kell keresni valakit, aki feltanítja / beírja az alvázszámot. Nem szükséges hozzá márkaszerviz. Az ár műhely/ember függő, sajnos van, ahol elég sokat elkérnek ilyenekért, de szerintem 5e-7e Ft-nál többet nem ér egy ilyen "munka".
-
FeZ...
aktív tag
válasz Csontbrigád #4440 üzenetére
Szerintem nem nagyon, mert fizikai kopásból szokott ez előfordulni. Fújkálgathatod, lehet, hogy jobb is lesz picit, de olyannal is találkoztam, hogy rosszabb lett utána.
-
MC Pite
veterán
válasz janakbacsi #4439 üzenetére
Vagy olyan szerelőhöz viszed, aki látodd ,már PSA autót és van programja. Ha gyári rádió volt bent előtte, magad is be tudod rakni (arra kell figyelni hátul a 'csöcs' felfeküdjön a helyén).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
janakbacsi
őstag
Az autóm 2010-es évjaratú dízel xsara picasso, 1.6, 90 LE, kb. 150 000 km-t futott. Hidegen indítás után eléggé füstöl a jószág kb. 1-2 percig, csatoltam a videó linket róla. Mi lehet a füstölés oka?
[link]"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
MC Pite
veterán
Szelepszárszimering? Pontosan milyen olajat szoktál beletölteni?
Más:
C5-X első képek...<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MC Pite #4446 üzenetére
Picit látom benne a C6-ost. Ami az is szép és egyedi volt a maga évében. Ez is inkább innovatív és biztos hogy tudod milyen márka messziről-
Ugyan ilyen a DS sorozata is, gondolok itt elsősorban a DS5-re, az új DS7-inkább már németes ,majd nem hogy csak Audis jellegekkel bír.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
MC Pite
veterán
válasz janakbacsi #4449 üzenetére
Az egy A3/B4-es, silányabb olaj, mint a belevaló C2-es Quartz Ineo ECS 5W-30. Igen, van ahol megengedik a használatát. De amit spóroltatok az olajon, mehet majd a növekvő olajfogyasztás felszámolására költeni most
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen