- Crypto Trade
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- ASUS routerek
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Videó stream letöltése
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Aliexpress tapasztalatok
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Amazon
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
[link] Egy ilyennel mennyire lehet befaragni elektronika szinten ? Változó ? Vagy ez a széria annyira nem vészes elektronika szempontjából ? Azt tudom hogy a motor az jó.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
proof88
addikt
válasz slett27 #4955 üzenetére
Ez egy facelift-es 1. gen C4, nekem facelift előtti van, 2006-os.
De ahogy látom ebben is ugyanazok az ablakemelő kapcsolók vannak, azok szoktak szarakodni, egyszer szétszedtem, kontakt sprayjel az elektronikát megfújkodtam, visszaszereltem, de nem lett sokkal jobb, inkább rendeltem utángyártottat AliExpressről, na azokkal nincs gond, leszámítva azt, hogy mikor beülök az autóba, rutinból felhúzom a felfele emelő gombot, mert azt vettem észre hogy ha felfelé húzom a gombot, mintha emelni akarnám az ablakot, onnantól kezdve működik minden állása a gombnak.
Egyébként a beázás okozhat elektronikai gondot, a hátsó ajtó kábel átvezető gumi harang vagy micsoda szokott elengedni, ha az nincs a helyén, befolyhat a víz olyan helyekre ahova nem kéne, arra kell figyelni.
Szerintem nem olyan kényes ez a jármű elektronikai szempontból mint amilyen híre van a francia autóknak.
Viszont az én autómon hót ziher, hogy időjárástól függő problémák szoktak előjönni. Pl most melegben kánikulában a jobb oldali tükröt nem bírja kihajtani, ami nem elektronika probléma, hanem valamiért szorul kicsit, csak nem volt kedvem vele foglalkozni (még).A hátsó ajtó nyitógomb meghibásodása okozhatja azt, hogy nem tudod elsőre zárni a hátsó ajtót. Mármint a csomagtér ajtót, mert visszanyílhat. Van benne egy rugó ami elfárad idővel, így nagyon könnyűvé válik a gombnyomás, és ha le akarod csukni az ajtót, az erőhatás miatt érzékelhet gombnyomás amivel egyből vissza is nyitja. Egyszer szétszedtem és a rugó mellé beraktam ilyen plusz puha anyagot h nagyobb legyen az ellenállás, így már sokkal könnyebb lezárnom a csomagtér ajtót, mert nem nyitja vissza a gomb mikor lecsapódik az ajtó. Viszont ez is pl télen volt nagyobb probléma, 10 fok felett általában másodjára sikerült lecsukni
A te általad kinézett példány nem xenonos, az enyém az, sajnos nálam a fényszóró mosó pumpa ami kötelező a xenonhoz, jó ha kibír másfél évet, már a 3. pumpa van bent, megint elromlott, nem tudom miért. Feladtam, leszarom, már nem cseréltetem ki, nem szükséges most annyira a xenon mosó, ha ritkán dzsuvás lesz a lámpa, akkor lemosom és kész.
Illetve nálam néha volt olyan, hogy lemostam az autót, utána volt hogy a motor vészüzembe állt, szerintem beázott valahol valami, de az a baj hogy mindig olyankor mikor nincs nyitva autószervíz, mert utólag csak eltárolt hibakódokat tudtak kiolvasni mindig, de olyan dolgokat hogy azt mondták nem létezik, hogy pl szívócső nyomás menet közben 0 barnak érzékelte az autó, meg ilyenek, azt mondták hogy reprodukálni kéne a hibát és egyből bevinni hozzájuk hogy élőadatokat tudjanak nézni amikor vészüzembe rakta magát az autó. Na és az az érdekes hogy ezt csinálta néha, főleg téli lemosásnál, aztán spontán elmúlt és MÁSFÉL évig nem csinálta, akárhogy mostam le. Aztán volt hogy megint előjött, stb. Na mindegy. Sok szerelő látta már a motorteret, semmi rendellenesség nincs benne. Szóval passz. (leszámítva hogy tudom kicsit csöpög az olaj)
Szóval vannak problémák a kocsimmal, de már feladtam h minden tiptop legyen rajta, 2 évig törekedtem rá de mindig előjött valami, most már csak arra figyelek hogy olaj meg víz legyen benne elég, gumikra fékekre mindig költök, futómű ha elkezd kopogni akkor megjavíttatom aztán ennyi. Már elismerem, sosem lesz patika ez az autó.
Viszont eddig még nem hagyott ott sehol. Mikor vészüzembe állt a motor, akkor is ment, csak lekorlátozott teljesítménnyel. Másnapra elmúlt.
szerk.: szóval szerintem nincsenekd komoly elektronikai nyűgök. Az enyém is inkább mechanikusan szar, pl a beázás a kábelátvezető csatorna hibája, azt javítani kellett, meg pl nagyon kerepel már a váltó is, az is olyan hogy mikor megvettem semmi baja nem volt, rá fél évre kezdtem el kicsit hallani csöndes helyen mélygarázsban h mintha kerepelne, aztán most már nagyon csinálja, fel kéne újíttatni a váltót, nyelestengely csapágy problémája van. Volt hogy termosztátház eresztette a vizet, aztán az olaj is sok helyről kezdett jönni, mindegyiket megcsináltattam, most megint máshonnan jön az olaj pfff elegem van már.
Egyébként ezek nem citroen specifikus problémák. Más márkáknál is megvannak ezek a problémák. Végül is 16 éves az autó. Csak nagy a kontraszt az előző autómhoz képest, ami 22 éves B Corsa volt és mindig porszáraz volt a motortere ...[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Érdekelne, konkrétan, mi a szívó EP6 baja. (Azon túl hogy vezérléscsere nem árt, és hogy normális, belevaló 2312-es olajjal illik használni.)
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
proof88
addikt
válasz Hauptmann #4961 üzenetére
Arra mindig figyelek hogy legyen ablakmosó folyadékom, illetve időben átállok télire, sőt az első fagyok előtt inkább ki szoktam spriccelni a nyárit ha túl sok maradt volna.
Ez a megdagad a dugattyú téma érdekes. Viszont nem tudom, milyen a minőségi ablakmosó folyadék. Nyáron olcsó auchanosat szoktam venni 5 literes kiszerelésben, télen hol auchanosat, hol prelixet, mert nem értek hozzá. -
z0d1@Ku$
senior tag
Én is Auchanos löttyöt veszek minden autóba. Nincs higítószaga és hatékonyan is működik szerintem. Én is általában elhasználom a nyárit a fagyok előtt és időben feltöltöm.
-
tag
Sziasztok,
Új vagyok még francia autók terén, eddig kizárólag német autókkal volt dolgom, ami a sajátot illeti, abból is régebbiek 2000-es évek környékéről. Vágyom valami újra, így elgondolkodtam egy 308-as SW 1.6 hdi vásárlásán. Sajnos a 90 Le-s "mindenmentes" verzió (FAP, kettőstömegű) ami használható állapotban van ritka mint a fehér holló, így azok gyakorlati véleménye érdekelne, akiknek FAP-os a kocsi, sajnos a tesztekből ez nem igazán derül ki (vagy én voltam figyelmetlen) Mennyire gyakori a folyadék töltés, mennyire "macera"? Értem ez alatt, hogy csak szerviz tudja megcsinálni? Városban nagyon minimálisan lenne használva, inkább ingázás, főút, hosszabb távok pályán. Köszi.
Üdv,Spin!
-
slett27
addikt
válasz proof88 #4958 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes leírást és hogy időt szakítottál (nem keveset) a kérésemre. Most már eldőlt milyen kocsim lesz. Egy Mitsubishi Lancer 1.8 Invite 2010-es évjárat. Igaz nem fog keveset enni de talán nem fog szervizbe járni 2 havonta.
dussy: neked is köszönöm a tanácsot!
Azért is szeretek itt a pH!-n mert autószerelőkkel nem lehet normálisan kommunikálni. Sz@rnak rá, nekik az a jó ha ott az autó és nem nálam. Kivéve ismerős autószerelő ami nekem nincs sajna.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tag
Van esetleg a csoportban olyan aki megválna 1.6 hdi 90 le-s facelift előtti, kombi 308-ától? Kizárólag ez az autó érdekel a fenti paraméterekkel.
Hauptmann: Köszi, látom youtube-on azért akad szép számmal DIY videók
Üdv,Spin!
-
dussy
őstag
válasz MC Pite #4960 üzenetére
Erős olajfogyasztás, láncnyúlás - amennyire én tudom költséges a motor felújítása.
Ha a szerelési tapasztalataimra vársz, akkor csalódott leszel - csak autó kedvelő ember vagyok, nem szaki.
A családban 4 Citroën van: B9 Berlingo 1.6 HDi90le, első gen C3 NFU-val, első gen C5 2.0 HDi és egy DS3 az említett 1.6 Vti,szívó verzió.
A szakik legjobban a VTi -t köpködik,pedig hozzá értő helyre járnak az autók.Spin: én 3 éve vettem használtan FAP-os HDi -t, vegyesen használom. Kb. 60 e km-t mentem vele, még nem kérte a töltést.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
edari
őstag
Nekem az FAP folyadékot májusban kellett tölteni. Szervízben töltöttem fel, házilag borzasztó maracerás (és venni nem is nagyon tudsz FAP folyadékot). Kb 1 órás történet, akár helyben is megvárhattam volna.
Akkor megnézték a szűrőt is, azt is tisztítani kellett.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Erős olajfogyasztás ennél is a nem megfelelő motorolaj alkalmazása esetén lép fel. Hogy a szerelők és a tulajok is lusták, az nem adott motor/gyártó/nemzet hibája. 2000es évek után szinte minden motor kényes(ebb) már erre. Himbák is ennél a mocinál (meg 1.4 vti-nél, sőt az ET3 is), és amibe van (1.4-1.6VTi) a vezérlésmódosító is.
Láncnyúlás igen, gebasz lehet, de ...felelőtlen az aki használt autót ismeretlen vezérléssel használ; egyből cserélem, mindig.
Nem várok én szerelési tapasztalatot, csak írtad hogy rossz motor, kérdeztem hogy mik a bajai, hogy ezt is lássuk a topikban, úgy ér valamit az infó
Szakikat kérdeztem ha a javított revíziós (HMR) 1.2 szívó puretech se jó nekik a 208ba, akkor mi. Fejet vakartak, azt mondják 1.6 hdi. Mondom városba. Köszi.
Szerintem kicsit túltolják. Oké hogy nem egy NFU szintű golyóálló motor, de mindegyik modernebb motor kényesebb már, de cserébe ügyesebb is.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ftc
nagyúr
Én 206-os helyett keresek új napi társat...Sajnos a javítás több lenne mint az autó értéke...
Nézegettem 208-at, de használtan is elég drága. Ami érdekes sok 208-as 60 -70 000 km körül keres új gazdát. Évjárat mind 2016 előtti. Van ennek vmi oka?
-
dussy
őstag
válasz MC Pite #4970 üzenetére
A DS kb. 4 éve került a 'flottába', 8 éves volt, 110 e körüli kilométerrel...
Egyből és azóta is megkapott mindent, új vezérlést és megfelelő Total olajat... Mindig a gyárit, szigorúan 10e kmként...
Most 200 e körül jár, a lánc csörög... Egy liter olajat eszik 1000 km alatt...Valószínűleg a gyári 30 ezres cserék, és az első tulaj jótékony hatásai...
https://hardverapro.hu/apro/apple_iphone_13_spigen_tough_armor_kek_tok/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
130 lóerős Puretech motoros 308-am van, 2018-as gyártású.
8000km van benne jelenleg, és mivel most kezdem csak igazán használni, szeretnék rá vigyázni.
Pár kérdésem van:
1.) - mivel a turbó miatt alacsony fordulaton van maximumon a nyomaték, itt húz leginkább.
Mennyire szabad ezt kihasználni? Eddig azt hallottam mindenkitől, hogy alacsony fordulaton nem erőltetjük a motort, mert csapágyas lesz. Ez meg itt húz legjobban.
Tehát hogy érdemes használnom, hogy sokáig menjen és lehetőleg ne is kelljen nagyon finomkodnom vele, mert ezért szeretek tempósan vezetni.
2.) - A szervízben mondták, hogy a közvetlen befecskendezés miatt hajlamos a kokszosodásra, így autópályán érdemes rendszeresen kikormolni, kicsit meghajtva.
Ez pontosan mit takar? Itt a magas fordulatszám a lényeg, vagy a folyamatos terhelés?
Gondolom, nem arról van szó, hogy 4-esben 5500-on menjek le Szegedig, meg vissza.
3.) - Ez a motor mennyire hajlamos a magas fordulaton sok olajat enni? A 306-osnál 4000 körül, meg felette elkezdett eltűnni az olaj, és nem tudom, hogy csak öreg volt a motor, vagy ez általános jelenség magas fodulaton.
4.) - Egy furcsa dolgot is észrevettem. Teljesen felengedett kuplunggal 2-esben, 2000-es fotdulat körül megyek a kis utcákban, és kicsit rángat a kocsi. Más is kipróbálta, nála is ugyanez, szóval nem az én lában kockás.
Nem állítom, hogy csak ez a forduat hozza elő, de eddig csak ilyen esetben vettem észre.
A szervizben mondták, hogy gariban kell cserélni lambda szondát - ez okozhatja ezt?Kössz előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
MC Pite
veterán
Meg erőltetjük alul a motort. 2500tól lehet nyomni, addig ne durván gyorsíts, hanem válts vissza ha nagyobb az erő igény. De füllel hallanod kéne mikor morog, mikor jó. Francokat ott húz a legjobban, inkább 5000nél
Közvetlen befecskendezésest nem tudod kikormolni, főleg nem 130al ahol szépen puanoban ketyeg a motor. Durvább szerpentinezés inkább hasznos, de ami itt igazán segít, az a psa b71 2010-es szabványú motorolaj!
3as kérdést nem is értem...
4est így passz, inkább az MSR működése okozza.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
félisten
válasz MC Pite #4976 üzenetére
Köszi!
A morgást még tanulom, nekem ez a háromhengeres mindenhol morgósnak hallatszik. Pláne, hogy nagyon halk.
Eddig hangos négyhengeresem volt.
De akkor 2500 felett nyomom csak neki.A hármasnál arra céloztam, hogy BMW-s ismerődöknmesélik sokat, hogy magasabb fordulaton nő az olajfogyasztás. Ezt alátámasztják a 306-os tapasztalataim, amikor sokat autopályáztam vele, észrevehetően fogyott.
A kérdés itt az volt, hogy ennél az új motornál kell-e figyelnem, hogy mennyi fölé ne pörgessem gyakran.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Más téma!
Egy 206 RC-t vinnék Szilva Tamáshoz, de semmilyen formában nem érem el őket.
Email-re nem válaszolnak, a telefon meg átirányítás után néma.
Tudunk arról, hogy szabin vannak, vagy bármi hasonló?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Hauptmann #4979: Köszi!
Ha valamiért hamarabb kellene a szerviz, vagy olyan lassan kerülnék sorra, ami már bajos, akkor van olyan szervíz, ahol ugyanúgy értenek a 206RC-hez, és ugyanolyan alaposan nézik át, nyúlnak hozzá?
Vagy legyek türelmes, és várjam ki?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
aszti75
senior tag
Sziasztok!
Egy hete vagyok Peugeot 607 tulaj.2001-es az autó,2.2HDi.
Nem új az autó,ez természetes és tudtam is mit veszek.Egyszerűen elvarázsolt az autó
Viszont műszakilag nem éppen van a toppon
Bluetooth egységgel a mellékelt képen látható hibákat dobta fel.Mondjuk nem is úgy megy az autó,ahogy kéne,de gondolom nem véletlen a hiba listát látva.
Először is a MAP senzor cseréjével kezdenék,hátha annak a hibályából írja a nem megfelelő turbó nyomást.Azt olvastam,hogy összefügghet a két hiba.
Illetve van még olyan problémám is,hogy az autó 1100 környékén pörög alapjáraton.Erre azt olvastam,hogy a railben lévő nyomásérzékelő szelep a koszos,vagy hibás.Viszont itthon nézegettem a motorteret és feltűnt,hogy a motortérben van a gázpedál jeladó,ami bowdenes megoldás.Járó motornál kicsit visszább tekertem azt amibe a bowden csatlakozik(nincs megfelelő súrlódás ) és az alapjáratom be is állt 850-900-ra.
Lehet tisztítani a gázpedál jeladót?Gondolok itt arra,hogy bowden zsírzása és a jeladót belülről úgy,hogy kis alkohollal az érzékelőket majd kontakt sray,valamint kis zsírzás a tengelyén.
Valaki csinált már ilyent?Ha igen,meg osztaná a tapasztalatait velem?
Köszönöm.
Mellékelt kép a hiba kódokról. -
MasterMark
titán
Üdv,
Peugeot 206 CC 1.6 16v 2005 fojtószelep tisztítás után ugrál az alapjárat kb. 100 RPM-en belül. Hidegen-melegen mindenhogy.
Bármi ötlet?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
DJGABI
addikt
Sziasztok!
Aktuális évben szabad még 206-ost venni? Mire kell figyelni, mennyire rohadnak ezek (2004-es 2-es Clionk van, az még hírből sem ismeri a rozsdát)? Alább adtam az igényeimből, viszont muszáj valami munkába járós autó. Magyar, kevés km, így képek alapján szép állapotú. 1.4 HDI ahogy olvasom ha dízel akkor ezek a HDI-k elég jók, bár inkább az 1.6-ot írják...
Valamelyik erőmérőben mondták talán hogy hátsó híd pár évente kuka?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
MC Pite
veterán
Ha a kopó alkatrészt (csapágy) nem cserélik időben (ha magyar autó akkor biztos nem, ahogy szinte biztos hogy olajból sem az előírtat kapta) akkor a hátsó híd kuka.
Én csapágyat cserélek a még jó hídon, és akkor újabb 10 év/150k km-ig le a gond.
Nem jellemző a rozsda erre sem. Ha van rá mód, fl-est érdemes venni. A világításkapcsoló/com2000 ami még nem túl erős, de van ahol javítják, van ahol kapni külön kart, van aki tesz fel menetjelzőt hogy ne a kapcsolót basztassa állandóan.
A nagykorú dízel autókban benne lesz a világ össze km-e, és már az előző 2 gazda is azért vette, hogy minél olcsóbban járjon vele, azaz a karbantartások is igen nagy eséllyel elmaradoztak.
Clio 2 is jó alternatíva, meg a (fl) C3-as is, az kicsit összeszedettebb minőségű autó (és a retteget hátsó lengőkarcsapágyat sem kell benne cserélni, mert tekercsrugós).
MasterMark: Nem maradt le egy kósza kis cső a légszűrő/fojtószelep környékéről? Olyan mint ha ott szívna falsot.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
DJGABI
addikt
válasz MC Pite #4986 üzenetére
Jaja a Clio 2 nagyon jó. 155e km van benn (2. tulaj, nagyját mi hajtottuk bele) és 4 éven belül másodjára kell hengerfejeztetni. És ez a legalapabb 1.2 8V, 58LE, zabál, de cserébe nem is megy. Jó, oké ezen kívül más baja tényleg nincs
A PUG: 2005-ös, 5. tulaj, nem tűnik tekergetettnek [kép]
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
veterán
2005ös FL-es 206-osom van, 1.4 8V 75 Le. 10 éves koráig semmi baja nem volt. Aztán elkezdődött a hengerfej para. A vezérlés, így a terhelés a motor jobb oldalán van, ami pedig az első levegő beáramlás útjában már nincs. Így a magasabb terhelés, és a nem egyenletes hűtés miatt a hengerfej folyton eldeformálódik. 2 hengerfej után kikönyökölt az egyik hengerem. Motor csere után már szintén a második hengerfejezésen van túl.
-
MasterMark
titán
válasz MC Pite #4986 üzenetére
Nem maradt le semmi, nem szív falsot sehol.
Kivéve... Maga a pillangószelep és a ház között zárt állapotban is megy levegő. Fos műanyaga az egész, a ház is, a pillangószelep is. Ez kéne gondot okozzon?
Nincs benne alapjárati motor, hogy oldja meg az alapjárat vezérlését? A karterszellőztető csöve a pillangószelep előtt és után is be van kötve, ott például kap levegőt pluszban.
Amikor az alapjárat megy fel-le akkor nem mozog a pillangószelep egyébként.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
MC Pite
veterán
Nyilván nem lett fasza az a (sokéve polcon fetrengő) hengerfejtömítés, de eleve... szóval kérdőjelek villannak nálam miért vennék használtam 1.2 8V-t (én csak az 1.4 16V-vel venném a nevemre).
Hát, 2013ra már tolathatott szerintem 2-300.000et, de a lényeg hogy hogy szervizelték.Pulsar: Jellemző az 1.4 8V-re hogy tizenévesen hengerfejtömítést kell cserélni, de rengeteg ilyen autó van az utakon, és ha normálisan cseréltek benne hűtőfolyadékot, nem nagyon hallottam ilyen problémáról, nem lehet túl elterjedt. Az hogy sokan nem tudják beállítani pl a szelephézagot normálisan -meg eleve itthon nem is divat beállíttatni- az inkább jellemző rá.
MasterMark: Előtte és utána is rá van kötve? Fura, nem rémlik az NFU-nál ilyen megoldás, de ez sanszosabb mint a fojtószelep. Gondolom a fojtószeleppel oldják meg az alapjáratot.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MasterMark
titán
válasz MC Pite #4990 üzenetére
Ez nem pont ugyanolyan mert ezen a fémházas fojtószelep van, nem a totvány műanyag, de ugyanilyen a többi része. Itt látszik:
Piros a fojtószelepház, a zöldön keresztül ugye maga elé van kötve. Érezni is rajta a vákuumot. De ez gyárilag így van, gondolom nem kéne probléma legyen...
Fekete a tankszellőztetés.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok.
Pug 2014-es partnerbe le lett cserélve a gyári fejegység. Hogyan tudom beállítani e nélkül a felső kijelzőn lévő órát?
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Stylewars_kp #4992 üzenetére
Úgy tudom, sehogy, vissza kell tenni a beállítás erejéig az eredeti fejegységet.
-
aszti75
senior tag
Sziasztok!
607-es,2002-es kiadás.A hátsó,kalaptartóban lévő mélynyomók nem szólnak.Néha,napi első indulás után hallom,hogy pattannak,de nem szólnak. Be lehet ezt valahogy külön kapcsolni? Közép konzolon lévő kijelzőm olvashatatlan,ennek fényében azt sem látom,hogy mit kéne beállítani.
Köszönöm.
-
Hauptmann
addikt
válasz aszti75 #4997 üzenetére
Ha gyári JBL, külön erősítő van (van az első ajtóban lévő hangszóró környékén JBL logó?). Hogy a 607-ben hol van, passz.
Stileware_kp,
Szerintem diaggal nem lehet. 307-nél volt olyan megoldás, hogy egy gyári rádió nélküli 307-ből áttették azokat a gombokat, amivel a középső panelt lehetett állítani.
-
aszti75
senior tag
válasz Hauptmann #4998 üzenetére
Kis keresgélés után megnéztem a csomagtartó,CD tár mellett,de ott csak az erősítő előkészített kábelek vannak.Szóval,akkor nekem nincs benne erősítő és nem is JBL a rendszer.
Egyébként nem láttam JBL jelet az első ajtónál.
De ha jól emlékszem a kalaptartóban lévő hangszóró alján rajta van a JBL.
Gondolom,nincs bekötve a kalaptartóban lévő melynyomók.
Akkor mi szokott néha pattani[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Filmvilág
- Autós kamerák
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen