-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz rayoliviero #116595 üzenetére
Vásárlás előtt,itt vagy más motoros fórumon érdemes kérdezni,hogy ki/mit használ láncra.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
Azé a hazai motor árazásokkal vannak bajok, de legalábbis a fejekben biztosan.
"igény szerint le cserélem" ...nem kösz inkább a gyári alkatrészekkel kérném.
zgospel + Baboss 94: Köszi szépen!HJC FG-ST-je van valakinek? Mennyire zajos azzal a púppal a búbján?
Persu neked is köszi közben elsiklottam a válasz fölött. Kicsit komolyabb dolgot vártam volna a megnevezés mögé.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #116605 üzenetére
Nyitott kipufogó. Fordítok, fogta a fém fúrószár és szétgányolta a gyári dobot. Szebb hangja lett? Nem, ocsmányabb lett? Egészen biztosan. Az ára meg na még azt hittem én vettem drágán az öreg lassan youngtimer korú Hondam átírva leszervizelve 600-ért.
[kép] utána meg megláttam ezt. Nem is értem, hogy gondolja ő eladja mert f*sik a picsája, hogy a kukacossal motorozzon de el meg eladja... elég volt mára a netből.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116604 üzenetére
Azert ahhoz, hogy 7000nel legyen barmiben is egy "hullam", ahhoz nem egy egyszeru karbiszinkron elallitodas kell, vagy karbi dugulas. A karbiszinkron csak alapjaratra van hatassal, semmi masra. Szep munka lesz kinyomozni, mi csinalja, meg sok penz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
Holnap munka után megyek bankba, a pénz meglesz már, de a motor egyelőre kérdéses. Amit kinéztem kétséges, valaki már lefoglalta de még vár a hitelre, azt mondta az eladó ha nem lesz belőle semmi akkor 1 hét múlva érdeklődjek. A kisebb japánokat amiket parkolóba tettem már elvitték, a sérült motort amit nézegettem még úgy döntöttem nem csinosítom vissza gyári állapotba mert kitudja mi ment el a "motorház alatt". Alkudtam egy Road King-re is ami éppen határeset így költségek tekintetében de akkor a bukóra, dzsekire és ruhára szánt összeg csorbul.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #116609 üzenetére
elolvasva azt a hirdetest, kezdem azt hinni, hogy az a motor, tenyleg nem zsakbamacska, hanem egy zsakbaOroszlan aki siman lemarcangolja a penztarcad. elvileg a gep bal oldalan is vannak karcok tenyernyi meretbe, csak errol se foto se semmi. es megis kinek a tenyere? egy kisbaba-e vagy vmi kunta kinte niggere? kivancsi vagyok a ki diagnosztizalta a problemat tulaj? vagy vmi fb szerelo? de amugy nyitott kipu? minek? fel szezonos gumik? ok mi a dot? karbonfolia? xado olaj az erteknovelo? mar most sajnalom azt a balekot aki ezt megveszi
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Chris0321
addikt
válasz dellfanboy #116611 üzenetére
Ez a nyitott kipufogó nagy divat mostanság, fenn vagyok face-n pár autós csoportban és még a dízelre is ilyet akarnak rakni. Egy DÍZELRE!!!! Soha nem lesz jó hangja mert dízel!
-
Xaels
félisten
válasz dellfanboy #116612 üzenetére
Jó lenne mert komoly dzsekit meg bukót szeretnék és azok nem olcsók. Egy Segura bőrdzseki (mert a kesztyűjüket nagyon szeretem) meg egy Icon Airflite lenne a motorhoz illő tükrös plexivel.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #116609 üzenetére
Barátomnak volt Monster S2R, nagyon hasonló tünetet produkált. 6-7 ezer körül volt benne “hullám” mintha kihagyott volna a gyújtás. Nagyon sok mindent végig próbált a specialista (Moto Rosso) mire bő egy év gondolkodás meg szopás után kiderült hogy a kábelköteg volt a hibás, annak a cseréje oldotta meg. De addigra már szinte minden más ki lett cserélve, rengeteg pénz meg elköltve. Utána viszont kurva jó volt a motor. Annyira hogy össze is törte
Ahogy Mucsi mondja a vízszerelős szerepében: “megmondom magának az őszintét főnök, ha az időt nem sajnálja akkor majd a pénzt fogja”
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116609 üzenetére
Ott azért én is megemeltem a szemöldökömet. Ez olyan fajta hibának ígérkezik amit egy szezonon keresztül fogsz üldözni és locsolni rá... vagy szarsz bele aztán ha már megdöglött akkor felélesztetted a mókusokat belül.
csongi Ismerős, purhabbal és facsavarral rögzített hangszórók a Golfomban anno.... jóvanazúgy.
dellfanboy ácsi ácsi most karcos... s ledobta a festéket vagy törött? Horzsolás miatt nem igen divat a gittelés ha meg igen akkor nem egy tenyérnyi felületen kapott egy kis dörzsölést és nem csak a festéket dobta le. A nyitott dobot mondom újra, ez még csak nem is kínai sport Fakeprovics hanem fogta a leghosszabb fúró szárat és mint én anno a sárgán átfúrta. (Az lett a végeredmény, hogy a BODIS ami túl sok volt eladásra került, a motor meg kapott egy gyári dobot a gányolt helyett...) Nem a sportdobbal lenne itt a gond ha az lenne rajta...
De amúgy meg azt miért kell kiemelni és kiírni, hogy cseréltem benne az olajat és a kopó fogyó alkatrészeket? A szülők sem hirdetik, hogy ők etetik a kölkeiket. Ez nem plusz, ez alap dolog lenne...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
A Zéé
addikt
válasz dellfanboy #116612 üzenetére
én azt vettem észre, hogy inkább az van, hogy lassan mindenhol fogynak el a méretek, típusok, utánpótlásra meg vállalni se mer senki semmit. Jártam 5-6 boltban az elmúlt pár héten, kb. mindenhol ez volt.
"Ebből most nincs, talán hónap vége felé", "Az utolsó rendelésünket már stornózták, a gyár se tud időpontot mondani" ...Just a simple Lineman...
-
zgospel
őstag
válasz etnies #116618 üzenetére
Taschner kezdte el terjeszteni nagyon, mert állítólag helyreálltja a sérült fémfelületeket. Onnan ismerni fel a Tasi hívőket, hogy a hirdetésekben kiemelik a Xado használatát
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #116618 üzenetére
Tökéletes választ kaptál.
Jaja varázsszer. Képes a benzin és olaj keveréket szinte tökéletesen fémmé alakítani és így helyreállítja részben a sérült hengerfal felületeket. Természetesen az alkalmazott eljárás szigorúan titkos és Taschner úr sem kevés pénzt fizetett a pontos eljárásért a gyártónak!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
No, leporgettem ezt az e-learninget par nap alatt, kivancsi vagyok mikor lesz Pest megyeben ujra vizsga.
-
veterán
válasz tboy93 #116621 üzenetére
Hamarosan. Kijárási korlátozás megszűnt, boltok is a régi nyitva tartás szerint működnek. (Legalábbis nálunk)
Szerintem minden visszaáll normálba.
9-12 maradt, meg a szájmaszk is.
Ezt hallottam tegnap a propaganda médiában.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.
-
nagyúr
válasz HarleyCustom #116623 üzenetére
Masik kerdes, hogy mennyire lesznek telítettek az iskolák. Kétélű a dolog, mert egyrészt hónapok óta nincs képzés és ennyi idő alatt feltorlódhatott sok ember, másrészt viszont kapásból 2 embert ismerek aki a folyamatban lévő kurzusát nem fogja tudni folytatni anyagi okok miatt a koronavírus okán.
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #116624 üzenetére
Biztos hogy nagyon hosszú várólista lesz a vizsgaidőpontokért. Még normál esetben is 1 - 1,5 hónap simán volt a várakozás egy időpontért, most meg még feltorlódott 2 havi adag. A kezdeti sokk és lezárások után ezt is azért meg lehetett volna oldani ha akarják, de az NKH a bürökrácia egyik hazai fellegvára, szóval ilyesféle rugalmasságot nem is vár el tőlük senki
Például hogy jóval kevesebb ember mehet egy időpontra, kötelező maszk, tegyenek ki kézfertőtlenítőket, a monitorokat pedig minden vizsga után töröljék át fertőtlenítős kendővel.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #116620 üzenetére
Vashengeres blokknal nalam mukodott.
Fel nem ujitotta, de a leszakadt szelep alltal okozott karcokat betomte. Azt nem tudom megmondani meddig maradt benne, mert a tervezett nagyjavitasig kibirta. Azt sajnalom, hogy akkor nem fotoztam le.
Egy sima szivo dizelmotor a 90es evek tachnikaja. Isuzu.
Hallahatoan es erezhetoen kommyebben ment a motort, es tenyleg kedvezobb fogyasztasa volt. Evente 50 ezret ment, munkas auto volt. Allandoan terhelt hasznalatban.
Gondolom, elobb utobb kikopik kihordja ahogy farad az anyag.Robogo hajtomube is tettem, lenyegsen csendesebb lett, nem visitott olyan mertekbe. Olaj tipus valtozatlan maradt.
Ha nem is csodaszer es vilagmegvalto sosem elkoptato urtechnika, de rovidtavon siman mukodhted. Nicasiles hengernel nem tudom mit csinalna. De alapmeretes hengert nem fog gyartani a motorba az biztos.:).
Mas:
Suzuki GSXF600 blokkja olaj levegeos.
Persu neked volt egy eszreveteled az egyik motornal, hogy vizes es nem levegos legalabb.
Rossz a levegos?
Illetve van tapasztalat ezekkel a blokkokkal kapcsolatban?
Tatas motorozasal hosszutavon lenne hasznalva, arra amire amire terveztek.
Inkabb megbizhatosag erdekelne. Amit cserelni kell azt cserelni kell. Olvasott valaki 100ezres tesztet rola? -
Biqci
aktív tag
válasz csongi #116626 üzenetére
Nem vagyok szakértő, csak használója egy 600-as 2002-es Banditnak. Lég-olajos, két éve vettem kb. 60e km-rel, most van benne kb.70e. A 6. tulaj vagyok, tehát, gondolom legalábbis, hogy van előélete a gépnek. Az olajat nem eszi, húz rendesen, teszi a dolgát ahogy kell. Rendszeresen 10000-nél váltok el, a hegyekben járok vele, szerencsére van itt rengeteg kiváló kanyargós út. Eddig egy index izzót kellett cserélni. Ja, és az üresjelző szenzort átforrasztani, mert melegen nem volt üres jelzésem. Eddig ennyi...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
-
Shin Chen
tag
válasz Micsurin #116587 üzenetére
Az analízis/linalg-ból ítélve első év végét taposhatod, ha sikerül minden tárgy - ha már ösztöndíjat kapsz azért sok mindent csak nem cseszhettél el - 60/60 -90/90 kredittel miért mennél passzívra?
Én úgy látom a passzív félév olyan mint a (diák)hitel - csak a legvégső esetben, és akkor is kellő körültekintéssel átgondolva. Bár diákmunkát még jó dolog is lehet tanulás közben vállalni , tanulni munka mellett már nem a legideálisabb."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #116630 üzenetére
Szerintem a gixerhez képest, mert tudtommal a motor a bociban és a Banditban tök ugyanaz a 78Le-s.
Igen, 2.-ban megvan a 100..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tag
-
gabor128
aktív tag
Sziasztok.
Szeretnék valamit megkérdezni.
Van egy motorom, amin alkalom adtán szeretném lecserélni a gyári kipufogót egy nem gyárira. Ez a motor megváltoztatásának minősül és bele kéne íratni a műszakijába? Hogy van ez? Ha elkap a rendőr akkor beleköthet hogy nem gyári alkatrész van rajta? -
vendingo
veterán
válasz gabor128 #116637 üzenetére
E betüs, műbizonylatos, az adott típushoz való kipuffért se műszakin nem szólnak se a rendőr. Nekem adtak a kipuffhoz cerifikációt, ami tartalmazza a motorom típusát, évjáratát, a kipuff számát... Mondjuk nem 20 dollár volt aliexpressről...
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
z123456789
addikt
válasz gabor128 #116637 üzenetére
Sok tényezős a dolog.
Először is rendőre válogatja. Másodszor, van-e EU-s homologizációja a kipufogónak, street legál é vagy sem. Szerintem ha van E jelzés rajta, és benne van a dB killer, akkor nem szoktak baszakodni vele. Elvileg a mérést is csak közlekedés felügyeleti szerv végezheti a rendőrrel karöltve, vagy anélkül, ezt nem tudom. Ingoványos talaj az biztos. Ha akarnak úgyis találnak olyan kiegészítőt a motoron amibe beleköthetnek. Rebesgették ezt az E jel keresést tavaly, olvastam sztorikat, de közeli ismerősömet nem büntettek meg E jel nélküli plexiért, aliexpresszes fékkarokért. De nincs is sok motoros ismerősöm, az igaz. A minimum szerintem, hogy E jeles kipufogó, olvasható gravírral, esetleg a homologizációs papír mellé plusz dB killer. Aztán csókolom. -
bjoey
csendes tag
válasz tboy93 #116635 üzenetére
Uuu, az jól hangzik.
Remélem hamar kapok én is, csak hiába csináltam végig az e-titant, telefonáltam, és holnap reggel bekell mennem a suliba. Mivel online jelentkeztem, ezért mondták hogy a szerződést vigyem be, hogy rendesen alá legyen írva, meg alá kell írnom a vizsgajelentkezési lapot. Szóval akkor kapok időpontot, de örülnék ha még a hétre sikerülne. Jólenne hamar lepörgetni az egészet. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #116626 üzenetére
Erdekes ez az olaj, api szabvanyt kapott, igy biztosan elvegeztek rajta az osszes tesztet, pl a beragodast is vizsgalo 4 gorgos tesztet is, dea csodaszerhez kepest nem valami hudenagy a specifikacioja. Azt latni, hogy mindenhova rakodik egyfolytaban, de mekkora retegvastagsagig megy el, es az a reteg hogyan jon le rola, es mit csinal az, ami lejon, arra kivancsi lennek. En zombi motorokba beleraknam, de normalis motorba sosem.
A vizhutesnel azt ertettem, hogy stabilabb homerseklettartomanyban mozog a blokk, ha araszolnal vele melegben, vagy hidegben hasznalnad, de 90 es evekben nem volt alap a nikaszil bevonat, szoval eleg sok motor meg vashengeres, ami elegge meghatarozza a henger elettartamat, mindegy hogyan van hutve kb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Shin Chen #116631 üzenetére
Nincs meg mindenem ja bejönnek a dolgok olyan 50/60 körül leszek azért van ösztöndíj mert a Kmooc az nagyúr főleg ha a felsőéves haverok szólnak érdemes felvenni.
Ha ilyen f*kodás lesz az őszi félév is márpedig azért sanszos... akkor lehet megfogom azért fontolni a dolgot.
----------------------------------------------------------------
Utolsó képcsere (summoning Geresics / canniball) amit ebben a szezonban kérek. De szerintem végre sikerült értelmes szögből lőni képet kulturált helyen. Összefoglalóba mégse menjen már rendszámmal, ahhoz sok az önkéntes rendőr a világban. Lásd totalcar és a műhelyprnó legutóbb...
[kép]
Azért az őszi csúszásom még nagyon meglátszik azon, hogy mennyire nem merem nyomni neki (Egyáltalán mikorra megy ki a félsz az emberből? Ma nagyon megnéztem azt a kanyart ahol novemberben a vizes úton taknyoltam. ) az a 2-2,5 ujjnyi a hátsó szélén egyszerűen nem akaródzott lejjebb menni. Pedig eszméletlenül jó választás lett ez a szett S22 és az r17.hu "szakértőjének" a károgása ellenére is az angol CB csoportos srácoknak lett igaza. Sokkal kezesebb a motor a /70-es gumikkal plusz hátul az eggyel szélesebbel.Tankra ha teszek gumipadot mennyivel lesz szélesebb? Egy jó centi hiányzik nekem oldalanként, hogy kényelmesen tudjak ráfogni combbal.
A fehér meg még mindig marha jól áll neki.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #116644 üzenetére
Az adalék anyag a revatelizáló amivel a fent leírt eredményt elértük. Ha jól emlékszem 6ezer km után szedtük szét. Jó lett volna ha tovább futhat, de a gyártatott hengerfej tömítés feladta. Utána lett egy rendes rekonstrukció. Az olajba kevesebb cucc van. Most betettem egy csere periódusra.
Kíváncsi vagyok mennyire fog párologni és jelenik meg a levegőszűrő házba. A váltó simább mint az Isint Moto2-vel. Kevésbé zajos. Majd a futamidő végefele kíváncsi leszek milyen lesz.
K1200LT-be volt 1,5 cserét toltunk le vele. Az elején jobban teljesített mint a castrol.
A csere periódus közepéig tartotta magát. Fogyás nem volt, járása csendesebb, és könnyebben indult. A félidő után már ezt is csipegette a motor. Viszont tisztábban hagyta a csere után a belső felületet. Első használata előtt a kémlelőn nem nagyon lehetett belátni. Pár ezer Km után letisztult, és tiszta is maradt. Ugye annak nem volt JASO minősítése, nem kellet.5W-50
Nem volt azért rossz.
Zombi motornál is leginkább a külön adalék ami tud érdemben változtatni.
Yamah 125-nél is sikerült az olajfogyasztás mérsékelni, de csak mérsékelni.
Igaz csak később derült ki 4 liter felett fogyasztott. vitte magával az olajat. A szagán lehetett érezni, de még nem színezte meg a kipufogó gázt.
Gondolom az állandó súrlódó felületeket nem tudja érdemben megnövelni. Inkább a azokat a kopásokat kezeli, ahol felpréselődik a fémes felületre de nincs fém a fémen terhelés alatt.
Henger falon karcolás és ilyenek.
Hogy a be nem épült akármivel mi lesz, nem tudom. Gondolom egy idő után összetapad a lebegtetett kosszal és a szűrőbe landolhat. Remélem nem préseli bele a kuplung lamellába
A Merci csapszeges volt. Adalék után az is csendesedett, de rövid távon. Pár ezer km volt amíg hallható hatása volt. Gyorsan kiverte onnan. Igaz volt a blokkba úgy fél milla.
Nem tudom a 2000 utáni GSF az vas vagy nicasil bevonatos. Még nem nyálaztam át a manualt, nem néztem utána.
Olvastam egy állítólagos tesztet, hogy zárt térben járatták órákon át ezt a blokkot, és kibírta.
Persze a Puskás aréna is zárt térnek nevezhető Arról nem szólta fáma, mekkora volt a helység.
Mondjuk ezekbe én már 50-es olajat tennék. -
ath
senior tag
válasz Micsurin #116646 üzenetére
szerintem itt a szezon elején nem is kell még nyomni neki. inkább ismerkedős/visszaszokós köröket kell menni, amíg a magabiztosság fokozatosan felépül.
a tankpad meg vékony, attól függően milyet veszel, szerintem a lap vastagsága+a gumók nem lesz fél centinél vastagabb. -
McReay
aktív tag
válasz Topiccsendőr #116410 üzenetére
Hétvégén toltam egy ~100km-es (idei első kis kör) karikát. Igazad volt, semmi gond nincs vele. Továbbra is úgy megy, mint a veszedelem.
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
Micsurin
nagyúr
Itt az a gondom f*sik a valagam mert még mindig hallom ahogy a kormány leért és elkezdett karistolni.
Na meg így nem sok értelme lesz a pályázásnak sem, nem megszokni kéne hanem a bizalmam a gumikkal és a motorral újraépíteni kb. Mielőtt elnyaltam meg volt az önbizalmam most ez nincs meg pedig ment ez jobban ráadásul a Hyot sokkal nehezebb volt ívre tenni és a BT45 nem is volt ennyire stabil. De most szabályosan kerestem néha a helyem az uton.
Szerintem elfelejtettem motorozni ezalatt a nyugis szinte motor mentes 1-1,5 év alatt.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tippmix
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- World of Tanks - MMO
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs