Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    Na kis történetmesélés az Aprilia-ról.
    Szombat reggel mentünk érte, a tulaj szerintem még kb. aznapos volt, és mi is éreztünk még ébredéskor egy kis macskajajt - ez nekem estére mondjuk durva fejfájásba ment át :W

    Ez eredetileg egy piros motor volt, amit a tulaj átfestett feketére, de a forgalmiba nem íratta be, így a friss műszaki után csütörtökön újabb friss műszakit kapott :)

    Beindult könnyen, szép hangja van. A fékek nagyon komolyan harapnak, de az első tárcsa elég erősen lötyög a szegecsein. Pedig válla nem volt, bár nem tudom, hogy a vastagsága milyen. Elvileg 11 ezer km volt a motorban.

    Elvittem próbakörre, egész szépen tette a dolgát power nyitás alatt is, majd visszafelé a tulajhoz elkezdett egy olyan hülyeséget, hogy nagyobb gázra 4000-6000 közötti tartományon egyszerűen nem ment át, hörgött csak. Ezt kisebb gáznál nem csinálta. Az alapjárat hol fennakad 4000-nél, hogy rendesen visszaáll 1500-ra. Ráadásul 8000 körül rángat utazósebességnek, mert szerintem összevissza nyitogat a power (8100 a nyitási helye).

    A karbi biztos, hogy szét van tekergetve, az alapjárati csavar szinte teljesen be van tekerve, koppig, erre is jön egy szétszedés, az garantált. Aztán hogy a power rángatás megmarad-e, nem tudom.

    Langyosan ennek 8,5 volt a kompressziója.

    Végül a fék meg az utólagos festés minősége miatt 750 helyett 620-ért hoztuk el, lábon hazavittem, 120 km.
    Kellemetlen volt. Kényelmetlen nagyon - mondtam is, hogy inkább TDR125, mint bármilyen sportmotor, de hajthatatlanok voltak mindketten.
    Sem a Honda, sem ez nem volt agresszív alkudozással zárva, az első ajánlatot elfogadta mindkét tulaj, szerintem konkrétan nem is nagyon érdeklődtek ezekért a motorokért, eladni is öröm lesz majd nekünk is :U

    Az Aprilia-val mentem pályán is, 147 volt a vége, a tankon teljesen hasalva. Az kicsit kevés...

Új hozzászólás Aktív témák