- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- YouTube
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Zoli bácsi #148648 üzenetére
Azert az nem motorolaj, hogy elkopjon.
Persze, nemi parat vesz fel, de az, hogy 280an for, vagy 250en, szerintem utcan tok mindegy.
3-4 evente eleg cserelni.
Ami nem 8at jelent.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
-
xmad
őstag
revit G-force H2O cipőt használ/ használt valaki? van róla vmi infó?
illetve tudja valaki, hogy az Oxford super leggings 2.0- ba milyen csipő protektor való?
-
Rison77
senior tag
Sziasztok,
Járt már úgy valaki, hogy a csizma/cipő pár alkalom után a koptató csavar menete darálta a kis lábujját? A másik párral semmi probléma nincs kényelmes. Kellékszavatosságot lehet ilyenre érvényesíteni vajon? Sajnos mással nem tudom felpróbáltatni 46-os méret lévén a környezetemben, hogy nála is jelentkezik e, de van egy olyan érzésem, hogy ott lyukadna ki a szavatosság vége, hogy semmi baja, user error.. méretprobléma
-
válasz Rison77 #148657 üzenetére
Ma olvastam, hogy Nobel dij jart azert, mert a tulzott maszturbaciot kasztralassal orvosolta a doki.
En Nobel dijra felterjesztes nelkul is tudok segiteni a problemadon, csak egy veso es egy kalapacs kell hozza
Ha kezzel elnyulsz a csizma vegebe, ujjal nem erezni?
Csavarcsere esetleg ha minden kotel szakad?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
Egy technikai kérdésem lenne:
A 4 hengeres motorok miért gyengébbek alul, mint a 2? Minden ismeretem szerint a 4 jobban meg kellene, hogy meginduljon, hiszen minden ütemre jut egy henger, folyamatos az erőátvitel. Mégis a legtöbb videóban/forrásban a fenti információt olvasom.
Ezt hogyan, vagy miért?
(még nem vezettem motort, csak a jogsit csinálom épp és próbálok kikupálódni) -
norbert1998
veterán
Elhagytam a db killert
Így már nem tetszik a hangja 🤣 -
Rison77
senior tag
Az első csavart egyáltalán nem érezni, viszont a hátsót igen mindkét pár esetében kitapintható, de a bal oldalinál érezhetően nagyobb a kitülemkedés, és mintha élesebb is lenne Hát ez ilyen "kínai" kialakítás minden össze varrva mindennel.. Ez a szóban forgó cipő. Valószínűleg ki lehetne műteni, mert az első csavar is lefogja a koptatót, csak akkor belülről is fel kell vágni a bélést, mert csak befele lehet kinyomni a menetet. Ehelyett jutott eszembe a kellékszavatosság, bár ha tényleg csak nálam jönne ki, akkor is inkább eladnám kis bukóval, és vennék másikat, minthogy farigcsáljak vele.
-
dellfanboy
őstag
válasz Rison77 #148663 üzenetére
és miért nem a forgalmazónak írsz? azt hittem vmki kínából rendelt szar.
dodor nagyon promózza őket, írj rá, hogy neked ez a tapasztalatod mi a megoldás?van e rá ötletük
ne adj isten kis feedback a fb oldalukon.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Rison77
senior tag
válasz dellfanboy #148664 üzenetére
Természetesen az volt az első dolgom, hogy nekik írtam, csak gondoltam megkérdezem totál full kezdőként a tapasztaltabb jelenlévőket akik nem 1 cipőt hordtak már a lábukon, hogy találkoztak e már ilyennel .
-
Chosen
addikt
válasz Döglött Róka #148662 üzenetére
Köszi köszi! Ennek mentén keresgélve találtam még egy kommentet, ami a maradék kérdésemet is megválaszolta:
"1 or 2 big bangs will do more work than 4 small bangs for a while, until those 4 little bangs happen so fast that they produce more work than the 2 big bangs."
-
Ricardo128
aktív tag
Sziasztok!
Tudom, hogy ez nem szerelő topic, és a távgyógyítás sem megoldás, de bátorkodom itt feltenni a kérdésem.
Adott egy 2002-es Triumph Daytona 955i típusú motor, mely már az őrületbe kerget. Az akku nem kapott töltés, de mivel a generátor kimenetén az AC feszültség megfelelő volt, az ellenállás pedig 0.5 ohm, így kapott egy Solvart feszültségszabályozót (illetve egy új akkut is). Nagyszerű, beindult a motor, töltés is volt, ellenben kevés, a 14V-os töltőfeszt nem érte el még 4 ezres fordulaton sem. A feszültségszabályozó csatlakozóit immáron stabilabb megoldással megcsináltam, ahogy azt illik. Igen, először rossz volt, én hibám. Visszaraktam mindent a helyére, gyújtás, majd indítanék és se kép, se hang. Nem teker az önindító, de még az üzemanyagpumpa sem szívja meg a benzint. Bármit csináltam, semmi. Az alábbiakat ellenőriztem:
- vészleállító (kill switch): szétszedtem, mindkét gombot kimértem multival, kapcsolásra zárnak az érintkezők. Ennek ellenére azért kipucoltam féktisztítóval, biztos, ami biztos.
- összes biztosíték: hibátlan, műszerrel is kicsengettem őket.
- relék: 6 db relét találtam a gépen, mindegyiket labortápon (de akkura kötve is) teszteltem, multival együtt. Behúz mindegyik, kontakt is van.
- üzemanyagpumpa: kivettem a tankból, direktbe kötöttem az akksira, tökéletesen szuperál.
- önindító relé: meghúz, kontakt is van.
- önindító: rövidre zártam a reléjét, teker, forgat, működik.
- generátor: mint írtam, ellenállás értékek és (amíg még beindult a motor) AC feszültség is tökéletes.
Próbáltam mind a fesszabályzót, mind pedig a generátort lehúzni és úgy indítani, semmi. Amikor a kulcsot elforgatom a gyújtáskapcsolóban, akkor működik a tompított, távolsági, index, duda, de a fordulatszámmérőn a mutató nem ugrik fel a maximumára és vissza nullára. Nincsenek egyéb HUD-on megjeleníthető információk; mint pl. km állás, nincs üres fokozat visszajelzés (a motor üresben van), sem pedig alacsony üzemanyag mennyiség (üzemanyagtartály levéve, csatlakozó is).Továbbá néztem még:
- üres fokozat visszajelző: ám ezt nem vettem ki a helyéről. Üresben a moci, a csatlakozóhoz, és a testhez érintve kicseng a műszer. Nem hinném, hogyha 1-esben lenne a motor, akkor ne adná a kijelzőn az információkat.
- oldal sztender érzékelő: multiméterrel ellenállás értéket ad a 2 véghelyzetében, más-más eredménnyel.
ECU feladta volna a küzdelmet? És kérlek írjátok meg, hogy nem a Solvart fesszabi az oka, én az enyémet 3 és fél éve vígan használom. Eddig külföldi fórumokon érdeklődtem, ahol a legtöbbeknek a vészleállító, illetve az öndindító relé biztosítéka volt a probléma. Testeléseket is néztem, amit találtam azok jók. Ami még hátravan, OBD kiolvasás. Tudom, ezzel kellene kezdeni, de az elmúlt két hétben eszembe nem jutott, hisz csak autóknál megszokott ez a dolog nálam. Ha ott nincs kapcsolat az ECU-val, akkor meg is lesz a gond, de addig hátha tudtok valami okosat mondani.Előre is köszönöm!
gölmétcsül ©
-
Shadowbull
addikt
Ma részt vettem életem elsö motoros tréningjén. Most már én is tudok hátsó fékkel lassan menni
Jövöre elmegyek majd a haladóra.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Chosen #148660 üzenetére
Ugyanakkora kobcenti eseten a 2 hengeresnek a gazcsereje jobb szokott lenni alul, mert nem foroghat el ugyanannyit, mint a 4 hengeres. (Vannak kivetelek, de azok ugyancsak gyengek alul, es a nagyobb dugattyutomeg miatt rovidebb elettartammal rendelkeznek, mint egy konnyebb dugattyus 4 hengeres) A nyomatekcsucsa is joval alacsonyabb fordulatszamon ebred (amikor a legjobb a hengertoltottseg) A 4 hengeres motoroknak a nyomatekcsucsuk nagyobb fordulaton van.
A tobbi az eroatvitel miatt van. A sokat forgo 4 hengeres motoroknal a nagyobb fordulat miatt kesobb tudod a fotengelyen ebredo nyomatekot a valtassal a hatso kereken csokkenteni, igy a valtoattetel is mas lesz, mint a 2 hengeresnel. De a vegen tobb loerod lesz.Es nem vettuk figyelembe a szelepszamot, vagy egyebeket, tehat ez nagyon nyersen megfogalmazva nez ki igy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #148674 üzenetére
Persze ertem, csak ezt megerteni par mondatba leirtakbol sztem nem lehet. Legalabbis eleg nagy hatter tudas kellene hozza.
De elfogadom. . -
csongi
veterán
válasz Ricardo128 #148670 üzenetére
Az ok,hogy a kapcsolokat ellnorizted, de a kotegbe is rendben vannak a jelek?
Minden csatlakozo kontaktol.
Kuplung karon a mikrokapcsolo is jo?
Nincs sebessegbe? -
Döglött Róka
veterán
válasz Chosen #148672 üzenetére
Nagyobbat lendít a főtengelyen. Amugy ezért is lett marha népszerű a kéthengeres a túra/kaland osztályban. Alacsony fordulaton nagyobb forgatónyomaték van -> kevesebbet kell váltogatni, országúton kényelmes, fogyasztásban is jó. Ideális motor lesz kapuzárási pánikhoz.
(mondjuk én egy vanvan-t hajtok, ott állandóan dolgozni kell, de legalább mindenen átmegy és csak 130 kiló :D)
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
powdavis
friss újonc
Keeway V302C vs Hyosung GV300i S Aquila EVO ABS. A két motor nagyon hasonlít egymásra. Kb egyforma ár, stílus és felszereltség. Szerintem a Keeway mellett szól hogy szíj hajtása van nem lánc, viszont az Hyosung koreai márka, bár lehet hogy ma már ez sem jelent semmit és a kínai is ugyan olyan jó minőségű. Mi a véleményetek?
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
vlevi
nagyúr
válasz vihartigris #148685 üzenetére
Itt élőben lehet látni, hogy fenn mi a helyzet.
[link] -
vendingo
veterán
Mi lehet a gond? Miket nézzek meg?
60-70 között ha elengedem a kormányt, akkor csapkod, szitál. Se alatta se felette, csak az említett tartományban.
Elvittem centríroztatni az első kereket, rá is ugrott 50g súly, nem lett jobb, akkor állt be a csapkodás 60-70 közé, korábban nagyobb tartományban volt jelen a hiba.
Az 50g súly is rengeteg szerintem.
Mi okozhat ilyen jelenséget? Kerék, kormány csapágy? Üt a felni, üt a gumi? Esetleg villa? Jól gondolom, hogy ezek okozhatnak ilyen rázást? Van valami amit ki lehet zárni, vagy hozzá lehet tenni a az eszmefuttatásomhoz?
Hogyan tudnám kideríteni, hogy pl rossz a gumi, felni, csapágy?
CBF125[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Apophis
őstag
válasz vendingo #148688 üzenetére
Nekem anno nagy Banditom csinálta ugyanezt, a kormánycsapágy rendben volt, de ezalatt az első futómű lelazítása és újrahúzása megoldotta a problémát, valószínűleg nem volt jól beállítva.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
V.Stryker
nagyúr
Cserélem ki?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Steven
addikt
új gumma
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ricardo128 #148670 üzenetére
Ha nem mukodik a km ora egyaltalan, akkor meg kellene nezni a kapcsolasi rajzot, hogy ezek hogyan fuggenek ossze.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz vendingo #148688 üzenetére
Kockasra van kopva a gumi
Kicsereled, es megjavul.
Anno, 10 eve amikor kesz lettem a vfr-em osszelegozasaval, elso kor, 160ig elhuztam, fasza, fut rendesen, tehat a balesetben nem ment el a vaz, orultem mint majom a farkanak.
130nal kormany elenged, titanicosat jatszottam, orom es bodotta', majd 80nal ugy beszitalt, majdnem eldobtam.Vettem ra uj gumit, es eltunt a szita.
Kormanycsapagynal nem erzel ilyesmit, epp ellenkezoleg, mintha kormanytelo lenne a motoron, ugy fogja a beragodott csapagy a kormanyt. Erdemesebb kupgorgosre cserelni a golyoskosarast.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
neutron23
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Villanyszerelés
- Nyaralás topik
- Külpolitika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kupon kunyeráló
- Filmvilág
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs