-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
válasz zsolt19900 #21033 üzenetére
Ezek között a termékek között nézelődj: [ebay]
Belencsák Laci hirdeti őket. Ha van ami tetszik, akkor eléred emailen: belencsakl@gmail.com
Van indexe, reléje, ellenállása, takarólemeze stb, ráadásul itthonra olcsóbban is adja a dolgokat és egy nagyon korrekt srác.
-
zsolt19900
őstag
válasz KoVee84 #21051 üzenetére
köszi, köszi fel is veszem vele a kapcsolatot
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #21028 üzenetére
sajnos egyetértek. Az ilyen biztos 15.000 km-rel keres 6 éves motort max. 900-ért. Szép álom. Aztán vesz egy visszatekertet 950-ért és csodálkozik, hogy költeni kell rá és ha még csak lánckerék lenne (!).
-
ALI_G
veterán
válasz zsolt19900 #21031 üzenetére
A kis index gyakorlatilag észrevehetetlen az autósok számára. Utcán nem állit meg érte a rendőr, de műszakin nem menne át.
-
vendingo
veterán
válasz TayRol #21055 üzenetére
Én is szeretném eladni az SV-t, de 45 ezerrel szerintem senkinek nem fog kelleni. Szerintem állapotra jobb mint a kortársai, amiket hirdetnek, arról nem is beszélve, hogy ténylegesen költségmentes, majd 15 ezer km-er után vezérműláncot kell cserélni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #21058 üzenetére
A hazautat már megírtam a túra topicjába, azt bemásolom ide.
Annyira fáradt vagyok még, hogy most csak ennyire futja.
A többit majd megírom máskor, nagyon eseménydús, izgalmas szép út volt."A hazaúttól nagyon paráztam, nehogy megint rám jöjjön a rosszullét, illetve nehogy eltévedjek.
Az út nem volt vészes, konkrétan egyszer kellett kanyarodnom szegedig, belgrádnál novi sad felé.
Fél 6 után indultam ohridból, délután 6 kor már szegedet elhagyva mentem Sopron felé. Nagyon jó időt futottam, végig 140-160-al zúztam, még a szakadó esőben is.
Folyamatos szélbe jöttem végig, a tantáskám majdnem leesett akkora széllökések voltak.
Belgrádnál elkezdett cseperegni az eső, novi sad-tól már szakadt.
A vízálló csizmám beázott, Szegednél a kesztyűmből is facsarni lehetett a vizet. Szeged után egy kúton vettem saválló kesztyűt, az nem ázott át, viszont nagyon hideg volt. Kecskemét után elállt az eső, akkor vettem egy sima munkáskesztyűt, de az meg nem védte a csuklóm, ezért a csuklóm fagyott el.
M0-án utolért a fáradtság, Győrtől meg megint szakadt az eső.
Felhívtam egy haverom, hogy jöjjön értem és Soprontól 60km-e feladtam a küzdelmet. Győzött az eső és a fáradtság. 1150 km-et vezettem tegnap, összesen 4000km körül van nekem a túra.
Éjfélkor értem haza."
Röviden ennyi.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zsolt19900
őstag
-
Djuree
félisten
válasz vendingo #21059 üzenetére
"végig 140-160-al zúztam, még a szakadó esőben is.
Folyamatos szélbe jöttem végig, a tantáskám majdnem leesett akkora széllökések voltak."
sokat kockáztattál. én nem sietnék így, minek? inkább később érjek oda mint soha. egy túrának amúgy sem a sietésről kellene szólnia...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
-
Djuree
félisten
válasz alvaro #21062 üzenetére
annyi km után nekem is tele lett vna a tököm éppen ezért nem vállalok ennyit, mert tudom h utána csak sírás lenne, meg ki tudja még mi.
Daywalker: pályán persze nem, nem oda értettem, hanem úgy echte mindenhova
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
Nem így volt tervezve a túra, hogy egy seggel kell hazajönni, csak Bulgáriába néztük az időjárást és Makedóniába, Montenegróba, Albániába 30-70 mm csapadékot írt, ezért lezúztunk Görögbe, ahol 30+ fok volt.
Ennek az lett a hátulütője, hogy sok lett a haza út.
Mindenképpen haza kellett száguldani, mert szarrá ázva a tököm se pihenget még 1 napot, és másnap vizes göncökbe nem kelek útra megint. Úgy volt, hogy szegeden megszállok, de jobbnak láttam egyből haza indulni, mivel mára is esőt mondott. Inkább ázzak 1x-r szarrá, mint 2x-r.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Djuree #21066 üzenetére
Normál panziók.
Ohridba 4*-os panció plazmatv-vel, fullos lakosztályokban 15 euróért.
Pénzbe 140 ezer+szuvenyír. Ebbe a 140-be benne van a szállás+kaja+út díjak.Azt nem is meséltem, hogy görögbe kiesett a tanktáskából a pénztárcám és minden pénzem, iratom szétszóródott.. A pénzem egy részét elvitte a szél, iratok meglettek, de mindegyik sérült, csoda, hogy a bankkártya túlélte, mivel Ohridba vettem észre amikor már egyedül maradtam, hogy félbe van hajolva. Ha eltört volna, ott maradtam volna a zsebembe lévő 15 euróval, amivel nem mentem volna sokra.
Valaki az útlevelét hagyta el, valakinek szó szerint elfogyott a gumija, mire odaért a gumishoz már a fémszálakon gurult. Aznap volt még egy defektünk is. Volt aki előrement, eltévedt, elesett és azt hitte, hogy otthagyták a semmi közepén. Valaki elhagyta görögbe a rendszámát. Valakinek családi okok miatt azonnal kellett indulnia a görögből haza. Egyszer a túravezető tűnt el, mert a pénztárcás incides után nem figyelt fél percig és elkanyarodott nélkülünk, mi meg továbbmentünk egyenesen. Volt még pár cifra dolog, csak fáradt vagyok emlékezni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Dexar007
veterán
Ehhez mit szóltok?
Fura egy kicsit az első sárhányó,a gumi is kuka,de +100-ból akár egy normális motor is lehetne?Give me your cum,bull!
-
mocsanisi
senior tag
Megjött a szakvélemény Szatiéktól.... Első dolgom volt az előző tulajt felhívni hogy kicsit erős hogy a karburátorok most lettek rendbetéve beállítva, mert úgy szar ahogy van. 90-130ezret kéne még ráverni hogy motor legyen
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
úúú bazdmeg'
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
vendingo
veterán
Szeretném eladni a motoromat.
Az a gondom, hogy 45 ezer km van benne és senkinek se fog kelleni, mert a piaci ár felett kínálnám a sok extra miatt.
Szerintetek visszatekerjem, vagy próbálkozzak az eredeti állással?
A beárazásba tudnátok segíteni?
SV650S 2002-es.41 ezernél: 2 új gumi(sport attack2), új fékfolyadék(5.1), villafelújítás friss olajjal mindennel, karbiszinkron, szelephézag állítás, motordiagnosztika, gyertya ázás típushiba kiküszöbölve.
36 ezernél: új gyertyák, új akku.
31 ezernél új arany színű did lánc.Ami még van: Rizoma markolat+kormányvég, LeoVince dob+killer,új xenon tompított+refi (4300k), fém fékcsövek elöl, puig sötét buborékos plexi, DynoJet fúvókák, K&N szűrő, ledes indexek, szivar aljzat
A vevőnek friss olajjal adnám át.
A vezérműlánc még 15-20 ezret elmegy a szerelő szerint.
Külsőleg csak hajszálkarcok vannak rajta.
Minden lecserélt cuccból megvan a gyári is szépen becsomagolva hibátlan állapotba.
Összes szervizt elvégeztem rajta, rendszeresen karbantartottam, vezetett szervizkönyves.Szerintetek mennyi a reális piaci ára?
Mindenáron nem szeretném eladni.
Esetleg ha tudtok vevőjelöltet akkor nyugodtan ajánlhatjátok neki, mert tényleg patent, de szerintem ezt úgy is tudjátok. Afrika Twin, túraendúró csere érdekel!Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Mizsala
csendes tag
válasz vendingo #21076 üzenetére
Hi, figyu, én 46ezerrel vettem a 2004-es transalpomat. Nem érdekelt mennyi a km. Megnéztem nagyon sok motort, köztük ismert és ismeretlen előéletűt is. Volt aki 1, azaz 1 hónapja volt tulaja a gépnek és semmit nem tudott mondani az előéletéről. De szó szerint egyetlen szót sem, azon kívül, hogy egy autókereskedésből került hozzá. Egy szó mint száz, egyetlen gép se győzött meg annyira, mint ez a 46 ezres transalp, korrekt értelmes tulajjal, akivel órákat dumálgattam és 3-szor is visszamentem megnézni. Szerintem ne aggódj, ami eladó, arra előbb utóbb valaki rátalál, csak idő kérdése . Azért nem csak hülyékből áll ez az ország, lesz akit nem a 45 ezer fog benne érdekelni....
Másik oldalról: amikor a csopperemet eladtam, volt akit elhajtottam, mert azt mondta sok a 27 ezer benne és emiatt akart észnélkül alkudozni, más kifogásolható dolgot nem talált rajta. Mondtam neki, hogy most már nem eladó, nyugodtan mennyen hazaszerk: a transalp ha a felére lett volna visszatekerve, az is hihető lett volna, patika állapotban van/volt, mert gazdája van/volt a gépnek.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #21078 üzenetére
Miért? Tisztítani kellett volna?
K&N-t 2000-3000-ként tisztítottam. Ez az első alkalom, hogy 3700-nál tisztítom, mivel a túrán nem volt módom rá. de a 3700-ból 500km-en át esett az eső, szóval port nem kaphatott
A szelep/karbi állításra nem nagyon kellett rábeszélni, mert tudtam, hogy kell, leginkább csak a pénz miatt szenvedtem. Annyi volt, hogy rákérdeztem, hogy mi van ha nem csináltatom meg, csak a túra után.Igen, valóban volt olyan, hogy 1 hengerrel mentem 30-40km-et, de attól baja nem lett, illetve írtam is most a kis összefoglalóba, hogy 41 ezer km-nél a hiba kiküszöbölve. Jól is szuperált az új tömítés, különben még mindig Belgrádnál csettegnék 60-al.
Egyedül a túlzott olajfogyasztás aggaszt, mert mielőtt elvittem szerelőhöz nem állt fent a hiba, de a héten viszem vissza hozzá.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #21081 üzenetére
Hat az olajodat biztos hazavagta az a 30-40 km, mivelhogy jol felhigitottad benzinnel. Nem tudom utana csereltel e olajat, vagy azzal menten tovabb, mert az viszont hazavaghatja.
Lehet neked ez nem jelent semmit, meg ugyse lesz baja, de epp az ilyen dolgokert kell tovirol hegyire megvizsgalni egy hasznaltmotort. Fogalmad sincs mi okoz milyen karokat, es total johiszemuen eladod, anelkul h tudnad mi tortent.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Dexar007
veterán
válasz Topiccsendőr #21080 üzenetére
Nekem valamiért gyanús a dolog,itt egy másik kép.:
[link]
Első sárvédő elég színváltósnak tűnik,ráadásul azt írta az eladó,hogy a burkolat az első telónál el van repedve.
Viszont 5 éve van tulajdonában,én pedig úgyis át szeretném festetni+ újrahúzatni az ülést aztán új fékbetét+szűrők+lánc és simán beleszaladunk egy 100-asba.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
mocsanisi
senior tag
válasz Daywalker #21072 üzenetére
Szóval. Kompresszió javítási szint alatt a hengerekben, egy hengerben kiemelkedően alacsony. Szati szerint szelephézagállításnak meg kéne oldania. Egyes hengerbe ömlik a benzin. De beteszem a javítási ajánlatot. Gumikról tudtam hogy öregecskék, stb., az nem lényeg. De azért kicsit sok így a dolog....
Eladót felhívtam, kizárt dolognak tartja hogy beszálljon a javíttatásba, ő így adta el a motort, szerinte ez így rendbe van. Neki nem volt vele baja. Bíróság emlegetésére annyi válasz jött hogy oké menjünk.
Viszont el kéne dönteni mit akarok. Nekiállok megcsináltatni, vagy elkezdek pereskedni. El kéne dönteni mert áll a motor a szervízben, és ők is azt kérték ma mondjam meg mit szeretnék. Szerintetek?[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
csongi
veterán
válasz mocsanisi #21086 üzenetére
Nem adtam ossze, de eleg szep kis osszeg. Egy csomo olyan hiba van ami rejtett hiba. De sok olyan is van ami vetelkor ellenorizhteo. Pl homlok csapagy logas, vagy fekfolyadek szint. Szerintem azokkal az osszegekkel lehet perelni, amely. teteleknel nem volt lathato a hiba. A birosagi eljarasban kerheti az elado vagy a birosag egy fuggetlen szerelo velemenyet. Szoval szamolj mi az az osszeg amivel valoban lehet pert kezdeni.
De jo hogy van muhelyem es meg tudom szerelni a motorm Egy kesz vagyon a szervizeles.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz mocsanisi #21086 üzenetére
Maga a hibalista nem tűnik vészesnek (már amennyiben a kompresszióhiányt tényleg csak a megszűnt szelephézag okozza, és beállítással megszüntethető, magyarul nem égtek be a szelepek, nem a gyűrűk vannak elkopva, törve, stb.), a javítási végösszeg viszont - számomra - döbbenetes. Az egy darab karburátor-tűszelep miatt miért akar 4 db-ot cserélni? Mi a t*köm tart egy olaj + szűrőcserén másfél óráig?! Az áraknak van egy kis lehúzás szaga...nem?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #21091 üzenetére
4 kell neki, ha mind a négy rossz (bár ezt valóban csak feltételesen írja az ajánlat is). De csak az első karbit írták hibásnak?
szerk: kétezer-hatszázért húz meg egy lötyögő akkusarut? Ötezer-kétszázért + anyagköltségért tesz fel egy kábelkötegelőt a kormánynyakra, hogy ne törjön a vezeték?!Tudom, hogy drága a motorozás, de ennyire azért nem kéne szerintem.... Én keresnék egy megbízhatóan, otthon dolgozó szakit, aki ugyanúgy rendesen megcsinálja harmad áron...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #21092 üzenetére
A karbis motornak a leggyengebb resze a tuszelep. Ha egy picit is kopik, megvaltozik sz uszoszint. A szopasok elkerulese vegett mindet kell cserelni, mert olyan dolgokat tud produkalni, h dobbenet. Meg egy egyhengeres motornal is, amelyiknek egy tuszelepe van. Kulserelmi nyom nincs rajta, egy ido utan megis neha nem tomit rendesen. Ahhoz h a karbik uszoszintje jo legyen, mindet ki kell cserelni, ha egynek baja volt a tobbi sincs jo allapotban.
A munkakoltsegrol annyit, h ez egy bizalomra epul.
Ha nem bizol benne, nem hiszed el, h dolgozik vele annyit. Az is lehet. Mas aspektusbol- ismered a motort, h mennyire kell szetbarmolni egy egy dologhoz?
Ez bizalom kerdese. De sztm ne a megrendelo mondja meg nekem h hogy szereljem szet meg ossze, vagy ha annyira nem hisz nekem akkor jojjon oda aztan nezze meg mivel mekkora szopas van, aztan sokszor stimmelni szokott az osszeg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #21092 üzenetére
Ez csak egy hibalista, ami alapján kiállítanak egy árajánlatot, ami a legrosszabb esetet tükrözi, ha menet közben nem találnak mást (de az is kiderülhet, hogy mégsem kell cserélni dolgokat). Viszont a végén a reálisan elvégzett munkaórákat és beépített alkatrészeket fizeted. Stimm?
Mod: Én is voltam náluk, és magasabb összeg szerepelt az ajánlaton, mint amit a végén fizettem. Valahogy be kell árazni, mert ha a végén több, akkor megy a sírás, de hogy nem ennyi volt. Mindenhol így megy ez.
Nekem az otthon dolgozós szakikból elegem volt.A másik: alapesetben ha mondjuk egy sportmotornál gyűrődik a kábelköteg azért, mert a vázon lévő kivágásoknál rossz irányban húzták át, akkor ne tudd meg mennyi idő megcsinálni. Tank le, airbox ki, rossz esetben ram air cső szétbont, csatik széthúz, kihúzni egyesével a kötegeket (ha már kihúzod akkor wd40), majd egyesével vissza, végén kötegelni, és vissza amit szétkaptál. Ez simán lehet 1-1,5 óra. Én múltkor a gyújtáskapcsolót barmoltam és azzal is egy csomó idő elment, mire annak a kábelét kiszabadítottam.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fattyu
veterán
válasz Bogyó bá' #21092 üzenetére
Én egyet tudok. Szatiék JÓL dolgoznak. Biztos van olcsóbb. Biztos lehet gányolgatni otthon magadnak is. Egy darabig faca lesz.
Szerintem drága az hogy először próbálod olcsón, megszopod majd elviszed a drágább de megbízható helyre. Ha először viszed jó helyre mennyivel olcsóbbra jön ki.
Mindenki eldöntheti magának de fórumon ríni hogy juj de drága, miközben a szolgáltatás minőségéről nincs infó...
Ráadásul eme átvizsgálás egy jó részét szatiék megcsinálták volna szamaritánus alapon vétel előtt ha odaviszik. A homlokcsapágy meg a karbi pl tuti kijött volna már ott is és máris alkudható lett volna a vételnél. Csakugymondom.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Daywalker
addikt
válasz fattyu #21095 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy ha ebből bármit megcsináltatsz (asszem 10e ft felett), akkor az átvizsgálást nem is kell fizetni. Mindenki döntse el ezek után, hova viszi..(márkaszerviz 6000/óra)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz fattyu #21095 üzenetére
Az biztos, hogy ezt az átvizsgálást a vásárlás előtt kellett volna elvégeztetni, bőven megérte volna a rá fordított összeget (áralku vagy elállás a vételtől). Azt is tudom - a fórumon olvasottak alapján, saját tapasztalatom nincsen - hogy Szatiék nagyon szuperül dolgoznak. A mostani spéci motorokhoz elengedhetetlen a hozzáértő, gyakorlott szerelőn kívül a megfelelő célszerszámok megléte is, ami otthon, vagy egy "sufniszervizben" általában nem áll rendelkezésre.
Engem csak az akasztott hasba kicsit, hogy egy ilyen, sacc/kb. egy szerelőnek 2-3 teljes napi munkáját jelentő karbantartás / rendbe tétel munkadíja össze mérhető az én havi nettó fizetésemmel (kisvárosi 50 éves gépészmérnök), úgy, hogy valószínűleg a motornak "igazán komoly" baja nincsen, csak végtelenül elhanyagolták a szervizelését. Tudom, nem a szerviz drága, hanem én (meg még nagyon sokan az országban) keresünk keveset, de ez egyéni szoc. probléma.
De NO OFFENSE, nem akarom szétoffolni a topicot!
(#21097) vendingo: ha jól emléxem, akkor Szegeden vagy környékén
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
alvaro
senior tag
válasz Bogyó bá' #21098 üzenetére
Mondjuk ez neki távolról se nettó, és van elég költsége az anyagon kívül, amit beépít. Igazából ott a legnagyobb gond, hogy a "fehéren" mozgó pénzekből nagyon sok és nagyon sok helyen folyik le a "csatornába". Kevesebb adó miegymás mellett a te nettó fizetésed is magasabb lenne meg az ő bruttó munkadíja is alacsonyabb. Csak azok nem járnának jól, akik most igen,
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest