-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #27909 üzenetére
gondolom arra értette amí] ujra eszébe jutott a sex meg az evés is a motoron kívül
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
válasz Topiccsendőr #27909 üzenetére
Nem is ráunás, megszokás. Az élményre. Több kell, de marad ez.
Tavasszal újra rájövök, hogy ez milyen jó.fattyu! A nap hozzászólása a tiéd.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #27912 üzenetére
De baszki, csak egyenesen tudsz vele menni, raadasul azt a valamennyi nyomatekot elvaltod 5000 nel, mert bantja a fuledet, kb mintha egy 250 es gepet hasznalnal, mit varsz? Azonkivul nagyobbat akarsz? Ezt felgumizni sincs penzed. Egyenesen menni kurvaunalmas.
Ezt nem motorozasnak hivjak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #27913 üzenetére
Attól, hogy nincs keret másra attól még akarhatok CB600F-et. Igen jelenleg semmire sincs keret, majd tavasszal. Ergo ha elromlana akkor menne a garázsba.
7000-nél szoktam váltani ha haladni akarok.
Peace, én tök nyugis vagyok, te meg kiakadtál rám kissé.Azért az durva, hogy a puszta jelenlétem képes hatni emberekre. Bár itt a netes felület miatt ez nincs.
[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #27917 üzenetére
Nem kell, ő is olvassa, biztosan.
-
polimorf
tag
Ma készítettem egy kis összeállítást a Tapolcai gurulásunkról.
[link]Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Integra
titán
-
-
fattyu
veterán
ha már gumizás szóba került. hülye első generációs fireblade 130/16os első kell rá. Elég limitált mi készül ebben a méretben.
Dunlop q2re van ellenvetés? Utcára viszonylag küldős digitális hazsnálatra.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
polimorf
tag
válasz Integra #27920 üzenetére
A piros az enyém arról elég nehéz leszerelni az oldalsó dobozokat, a hátsó is fixre van szerelve. De egyébként se venném le még kis guruláshoz se, elfér ott, a kilátásba se zavar.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
stifi
senior tag
1-esben 118 óra szerint.
pár hete volt téma, csak nem volt időm fórumozniNincs időm kedvesnek lenni!
-
mocsanisi
senior tag
2-3 órája elütötték haveromat. Oldalról telibeverték, R6-os KO, srác bal lába tropa, jobb lábfej húsig lehorzsolódott, és belefejelt egy autóba. Barátnője megúszta térdzúzódással... A csaj aki elütötte őket gps-t vagy telefont nyomkodott és nem látta hogy jönnek
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Dexar007
veterán
válasz Topiccsendőr #27913 üzenetére
Az a baj,hogy hétvégéig én is azt hittem,hogy már valamennyire legalább tudok motorozni...Előtte 3 évig 125-ös DT-m volt, azelőtt pedig 2 robogó. Most ott tartunk,hogy 4 napja folyamatosan járom a Mátrát és "gyakorlok",mert nagyon nem akarja kiadni a kanyarokat. Még guglin is rákerestem,hogy hogyan kell "tökéletesen " bevenni egy kanyart,mert nekem olyan érzésem van mintha csak kóvályognék sávon belül.
Give me your cum,bull!
-
fattyu
veterán
válasz Dexar007 #27937 üzenetére
ez egy érdekes dolog.
Supermoto testhelyzetben sosem tudtam igazán beletenni én,
Speeden sokkal jobban érzem. Az a testhelyzet nekem idegen és nincs bizalmam.szerk: amugymeg kis sebesség parkolóban kéne gyakorolni gyak rutinpálya jeligére... nyolcasok mitököm... nem mátrában taknyos őszben....
Integra: mi is elkezdtük valahol. Többségünk autodidakta módon szedte fel amit tud...
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
mocsanisi
senior tag
válasz Integra #27940 üzenetére
Van egy kereszteződés ahol balra kanyarodásnál hiába zöld a lámpa a szembőljövőknek elsőbbséget kell adni. Srác jött szemből, autó meg nem tudom hogy de oldalról telibecsapta őket visszafordulás közben. Srác meg barátnője kórházban, még nem voltak bent nála a rendőrök.
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
yodamastah
őstag
válasz mocsanisi #27935 üzenetére
Jobbulást nekik! Ha egyértelmű a szitu és fizet az hibás fél biztosítója, akkor ki kell szedni a biztosítóból a motor mellett a sérülésekért is pénzt amennyit csak lehet! Érdemes felkeresni egy erre szakosodott ügyvédet aki sikerdjíért dolgozik. (bár általáben így dolgoznak)
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz mocsanisi #27941 üzenetére
az egyértelmű, hiszen egyenesen haladót elkell engednie a balra kanyarodónak. kikell vasalni belőlük mindent ft-ot, ügyvéd és támadás ezerrel. milyen ruha volt rajta, hogy ennyire megsérült a másik lába is? nem volt rendes csizma rajta ezek szerint
forgalom vagy térfigyelő kamera esetleg?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
mocsanisi
senior tag
válasz Integra #27943 üzenetére
Ott nincs kamera, itt történt a házunk előtt. Jött a srác haza, még jött volna 100métert és itthon van. Bőrfelső, cordura protektoros alsó, meg az a Probiker motoroscipő amiről itt is volt szó valamikor. Csak elugrott a barátnőjéért, amúgy van neki púpos versenyruha, meg rendes csizma is. Ez volt neki az utcai öltözete
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Integra
titán
-
zsolt19900
őstag
-
Dexar007
veterán
válasz fattyu #27938 üzenetére
Azon mar tul vagyunk.Probaltam nezni vezetestechnikai treningrol videokat es azokat gyakorolni,de az akkor is mas mint elesben.
Integra:Megis hol kene gyakorolni? Parkoloban 20km/h-val,egyesben szlalom?Sok tizezer kmt mentem mar ketkerekun,de ettol fuggetlenul kanyarodni csak kanyarodas kozben lehet megtanulni,mert abbol a valahany tizezerbol a nagyresze varos es baromi sok egyenes volt.Ott pedig mindenki tud.
Egyebkent pedig nem magaval a kanyar bevetelevel van gond,hanem pl,hogy a tobbi tapasztalt motoros gyakorlatilag allva hagy.Give me your cum,bull!
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #27948 üzenetére
vezetés technikai tréningen. kifejezetten utcai motorozásra összeállított tréningeken.
nagyon sok van, de az egyik legjobb messze ez.
az pedig, hogy mennyit mentél, semmit sem jelent, talán ezt már te is érzed.nem tudok mo-n igazi kanyartechnikai tréningről, de mintha lenne ilyesmi kezdeményezés is. németországban rendszeresen járok ilyen tréningekre is, teljesen más a tematikája és az oktatási módszere is, mint amiket itthon láttam. talán egy nap lesz olyan is. de amit fentebb linkeltem, abban bőven összeszeded az alapokat, amiket betudsz építeni és talán a rossz és beidegződött mozdulatokat még kitudod pucolni. hajrá
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Dexar007 #27948 üzenetére
"Megis hol kene gyakorolni?"
Kakucsring, kecskeméti gokart pálya, euroring, hungaroring, pannoniaring.
Igy ebben a sorrenben jó is lesz Persze a nagy pályákat nem kell erőltetni ha a gép nem oda való, vagy ha túl drágák. De amit pl kecsón lehet állatkodni pár ezer ft-ért, annyit biztos megér.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hunt: Showdown
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- RTX 2080TI javítás
- Házimozi belépő szinten
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen