-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz yodamastah #27950 üzenetére
jah, és utána irány pályázni
regirck:
igen, ott van, azért vannak, azokat adják a tréningekhezk úgyhogy nem a sajátodat kell eldobálnod, ezekkel eshetsz-kelhetsz ahogy csak bírod. voltam már az évek alatt minden tréningen itt az utasost leszámítva, kérdezzetek bátran.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Dexar007
veterán
válasz yodamastah #27950 üzenetére
Visonta ring itt van par km-re,holnaputan kinezek szerintem. Viszont ezzel megint az lesz a gond,hogy azt a par kanyart begyakorlom es orulok,aztan pedig amikor ismeretlen terepre erkezek,es jonnek a belathatatlan kanyarok amik hirtelen szukulnek,akkor megint csak lesek.
Give me your cum,bull!
-
Integra
titán
válasz Dexar007 #27954 üzenetére
a beláthatatlan kanyarba annyival mész bele, hogy biztonságosan megtudj állni ha kell (kikerülést szándékosan nem mondom most). ez nem kamikaze a mátrában. foghatod viccesre, de ez marhára nem az. neked úgy kell vezetned, hogy ha hirtelen szűkül a kanyar, akkor is kellő képpen letudj lassaítani és/vagy letudd dönteni szűkebb ívre a motort. a saját életeddel szórakozol.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #27957 üzenetére
nem, de végigcsináltam és tudom miről beszélek. és ami ebben a topicban elhangzik az az esetek többségében hajmeresztő és életveszélyes. arca meg tudása szinte mindenkinek akkora mint a délibusz, de a saját biztonsága érdekében csak pár tesz, de közben ezerrel okoskodik, hogy mit és hogyan.
egy linket adok csak és kiállok érte, mert valóban életet menthet. sosem ajánlok semmi olyat, amiről nem vagyok meggyőződve, hogy érdemes és jó. főleg, mivel egytől-egyik alapvetően közúton közlekednek, pályázás meg alig-alig. és a pályázás sem készít fel a közútra. nem ugyanaz a kettő.
mindössze ennyi[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vlevi
nagyúr
válasz mocsanisi #27947 üzenetére
Basszus, jobbulast kivanok neki, igy ismeretlenul is. :-(
Mifelenk is van telezoldes keresztezodes, havonta vannak ott balesetek, mert a telezoldes keresztezodesre nincsenek felkeszulve az embekerek, eszebe sem jut, hogy ott rajta kivul mas is lesz, es nem neki van elsobbsege, amikor zold a lapmpa. -
TommyGun
őstag
válasz pityaa23 #27887 üzenetére
Ha ezt előbb megkérded szerintem mondtuk vólna hogy nem jössz ki olcsóbban, sőt, ráadásul 2x járhatsz oktatásra, 2x mehetsz NKH-ba igazolásért, 2x mehetsz önkormányzatba, duplán fizeted a jogsit ki és ugyanott vagy mint én akinek 85 volt az A korlátlan mindennel együtt. Nekem sem volt akkor épp saját motorom, nem a jogsi fog vissza tartani hogy összetörd magad, attól mert A korlátlanod van még lehet kismotort vezetni és ismerkedni a motorozással.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Ma a perecelések napja?
-
polimorf
tag
-
Buster17
addikt
Motorosok!
Rutin vizsga előtt vagyok, úgy érzem, amilyen motorral megyek azt nem bírom megszokni... Elve nagyobb mint amit vetethetnék meg a gyakorlatok sem olyan jó ezzel csinálni.
Első feladatot szinte alig tudom megcsinálni, mert 1-esben szétrángatja magát, oktatóm is mondta, hogy 2-esben csináljam végig, de mire odaérek az 1. bójához akkor fogjam a kuplungot, váltsak, közben nézzek hátra, de előtte már indexeljek és kanyarodjak és arra is figyeljek, hogy ne fulladjon le meg fékezzek is, mert már túl gyorsan megy. A 8-as szinte ugyan ez, 2-esben azért rángat, mert túl lassan megyek, 1esben meg azért, mert szar.
Ilyenkor mit csináljak? Ti mit tennétek ilyen helyzetben? -
Buster17
addikt
-
TommyGun
őstag
válasz Buster17 #27969 üzenetére
De mi az hogy egyesbe rángat? Nálunk fel voltak tekerve az alapjáratok 2000-re és gáz nélkül elcsurogtak a mocik 1-esben 7-8-al, az első feladatkörben nem is kelett gázt húzni csak kormányozni forogni meg indexelni...kettesbe az első körön asszem fel sem szabad váltani (max a végén a bólyasor után) mert pont a lassú manőverezés a lényeg.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Buster17 #27975 üzenetére
Tekertesd fel a pics@ba az alapjáratot, vagy kérj másik motort, azzal vizsgázol amivel akarsz csak nyílván ha nagy A-t teszel akkor nagymoci legyen.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Buster17 #27977 üzenetére
Akkor ezzel elvileg nem is vizsgázhatnál.
Mondjuk vannak kivételek, nálunk is engedtek nagy A-ra valakit CB500-al forgalmizzon, de a másik irányba ez neccesebb ez a cserebe.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
vendingo
veterán
válasz Buster17 #27975 üzenetére
Vagy azért vagy ott, hogy megtanuld kezelni a motort.....
Lemerem fogadni, hogy egy gyakorlottabb motoros végigmegy mindenféle rángatás nélkül azon a pályán.Gyakorolj, próbálgasd, azért vagy ott.
Nekem is rángatott, folyton lefulladtam, de a rutin végére flottul lenyomtam a feladatokat, pedig az ER-5 is rángatott dadogott kis fordulaton.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #27979 üzenetére
"Lemerem fogadni, hogy egy gyakorlottabb motoros végigmegy mindenféle rángatás nélkül azon a pályán."
Persze, erre van az, hogy húzod a gázt, és nem a gázadással játszol, hanem taposod hozzá a hátsóféket. Érezni, hogy erőlködik a motor, de hidd el, ezzel a módszerrel egytized km/ó pontossággal tudod szabályozni a sebességedet. Gázkezeléssel viszont szinte semmit, mert közel vagy az alapjárathoz. -
Ferdzsoo
addikt
Ami tréningen én is voltam, ott dettó. Gáz folyamat húz egy kicsit, csakhogy ne alapjárat legyen és a tempót kizárólag (bólyakerülgetésről beszélek.) a hátsó fékkel szabályzod.
Stabil a motor, gyönyörűen kezelhető a sebesség."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TommyGun
őstag
válasz Ferdzsoo #27981 üzenetére
Ez lenne az ideális de aki most ül kb elöször motoron ne a rutinon várjuk el hogy megtanulja ezt a technikát, egy szar motoron, egy ismeretlen motoron, amin jó esetben másodszor ül. Főleg hogy a bolyázásra fejfordításra indexelésre is figyelnie kell. (arról nem is beszélek hogy nálunk nem lehetett indexelni, karjelzést kelett használni) Azért ezeket egy kezdőnek nem egyszerű összehangolni, és még mellé a gáz/fék trükk is.
TayRol Nem akarlak megcáfolni de szimultán velem vagy 3 kollégám kapott kedvet a mocizáshoz és mind3an máshol tették le a jogsit, de tőlem hallották ezt először ezt a fék/gáz trükköt, ahogy azt is hogy hány féleképpen kéne gyakorolni a kanyarodást a motorral. (eltolásos, angol féle bedöntés stb)
Sajnos az a tapasztalat hogy minél hamarabb húzzon a picsába a nebuló, minél kevesebb órában tegye le a vizsgát, úgyis ki kell fizetned a teljes díjat, neki meg kevesebb óra/több lé...szarnak mindenre.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
-
fattyu
veterán
válasz TommyGun #27983 üzenetére
Az a hely ahol azt tanítják hogy kanyarodáshoz vedd le szépen a kezed a gázról fékről távolítsd el méterre tőle és tartsd ott másodpercekig hogy autósok lássák azt fel kéne gyujtani és lesózni.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
TommyGun
őstag
válasz canniball #27984 üzenetére
Az volt a válasz hogy a vizsgabiztos kérheti. (mert mivan ha elromlik vizsgára az index és nincs másik motor, vagy direkt ezt kéri, mivel a kreszbe benne van hogy indexelhetsz kézzel ezért tudni is kell alkalmazni)
Logikát ne kérdezzétek, tisztában voltam vele hogy az egész oktatásnak nem az oktatás a lényege, legyek túl rajta, oszt mentem vez.tech.tanfolyamra. Bár nem rutintalanul kezdtem neki mert sok éve motorozok főleg endurókkal de ez van, a jogsi nem a tanulásról szól nálunk.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
válasz TayRol #27982 üzenetére
Ez a szv nem teljesen igaz Nalunk semmi ilyet nem oktattak. Magunknak kellett kitalani mit hogyan kell. Persze ez az oltato miatt volt. De azon a palyan amin gyakoroltunk a bolyak sokkal kozelebb voltak. kb 2/3 al mint a vizsga palyan. Nehez volt alapjaraton vegigmenni csak egyensulyozassal tecnikai instrulciok nelkul. De aki azon vegigment az a vizsgan is atment mert az joval nagyobb tavolsagokkal van. . Sz@atos egy modszer de a vizsga eredmenyek jok Sajnos motorzni nem tanitottak meg, csak benazni
Jah es nekunk is kalimpalni kellett.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz canniball #27984 üzenetére
Nálunk is karjezéssel kellett, elmondom azért mert nagyonsokan kintfelejtik az indexet és ez egyenlő azzal hogy meg is buktál. A karodat meg nem felejted kint. Ez volt az indok nálunk a rutinvizsgán...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
canniball
nagyúr
válasz TommyGun #27986 üzenetére
"...a vizsgabiztos kérheti."
Most már legalább tudom hogy nekem miért mondta hogy úgy jelzek ahogy akarok. Ezek szerint a rendszer sem tökéletes... Megjegyezném szerintem ez csak sz*patásra jó, ha pedig meg akar húzni a vizsgabiztos akkor meg is fog tök mindegy mivel indexelsz."mert mivan ha elromlik vizsgára az index..."
Valóban "nagy" rá az esély...Feree13!
Ebben még lehetne is ráció, csakhogy egyrészt egyetértek fattyu kollégával: szerintem is veszélyesebb kalimpálni, másrészt rutinpályán kint felejteni... Nem sokat keveregtem a pályán, de mégis reflex lett a végére hogy az indexelés hüvelykujjal két mozdulat: index ki, majd 1 max. 2 másodperc múlva le.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vlevi
nagyúr
válasz TommyGun #27983 üzenetére
"Ez lenne az ideális de aki most ül kb elöször motoron ne a rutinon várjuk el hogy megtanulja ezt a technikát, egy szar motoron, egy ismeretlen motoron, amin jó esetben másodszor ül. "
De. Pont, hogy, ott lenne elvárható, hogy megtanulja. Azonban ne saját magától jöjjön rá, vagy a fórumban olvasson róla, hanem igenis, aki megtanítja a motorkerékpár vezetésére, (elvégre azért fizet be a tanuló, hogy megtanuljon), az tanítsa meg erre is. Ne csak az legyen, hogy ültél már biciklin? Igen. Akkor mennyél...
Tudom, álmodok, beleér a kezem a bilibe, és felébredek, és sehol nem oktatják a rutinpályán a motor kezelését, de mégiscsak nagy szükség lenne rá. Ugyanígy a nagyon OFF vesszőparipám, hogy a 10-12 éves kölyködknek igenis a tananyag részének kellene lenni, és osztályozni kellene a kresz ismereteit. Mert nem ismerik, de mégis közlekednek az utakon. -
TommyGun
őstag
Ne engem ekézz, sajnos a fejétől bűzlik az egész oktatási rendszer, nulla technikát oktatnak, nálunk az oktató megkérdezte ültél e már motoron tudsz e váltani oszt ha igen ülhettél a a Faserre...eszébe nem jutott elmondani a fék/gáz trükköt, vagy isten ments az eltolásos kanyarodást hogy könnyebben menjen a rutin. Ez van. És így ebben a formában amondó vagyok, legyél túl a vizsgán vhogy épségben, oszt gyakorolj/tanulj olyantól aki tud motorozni.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Buster17
addikt
Pedig de. Megkérdezte az oktató, hogy vezettem már motort. Vezettem. Akkor tiéd a pálya.
Oktatóknak csak az a lényeg, hogy pénz Jöjjön be többit letojja.Kérdeztem az oktatótól, hogy kell-e plusz órát vennem és azt mondta, hogy nem kell...
Meg szvsz bóják között nehezebb közlekedni mint forgalomban.
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #27993 üzenetére
F.szt sírtok itt Kell nyitni egy iskolát ahol valóban megtanítod a parasztot ennyi idő alatt motorozni...csak szerintem ennyi idő alatt nem fog menni...meg nem ennyiből.
SymbianOS: nálunk is ez volt, GS-en rá sem kellett nézni a gázkarra...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #27996 üzenetére
amikor mar mindenki mindig onlany, nem tartana semmibol megkerni valakit, aki mar allt olyan mellett, aki beszelt olyannal, aki volt tanfolyamon h jojjenek ossze tobb mazsola meg egy kevesbemazsola h kicsit gyakoroljanak. banomisen parkolo kihalt csucske, lezart ut, akarmi
ha az ember azt mondja el, amit tanitottak tanfolyamon (nem pedig a sajat elkepzeleseit), akkor mukodhet is. persze belekerdezni nem er, stb, de legalabb vmi alap, valami irany.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Eredeti játékok OFF topik
- Energiaital topic
- PlayStation 3
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest