-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
válasz yodamastah #54296 üzenetére
Most ettem tele magam, 102 kg vagyok
2005-ös PC37-es az RR-em, asszem 2003-tól 2006-ig gyártották, aztán a PC40-est 2007-től 2011-ig.Köszi a tanácsokat!
Csütörtökig lenyomok pár kört Xbox-on, hogy azért ne gps-szel kelljen mennem hringen :-))
-
Czimby
addikt
válasz Something_ #54303 üzenetére
Amikor már fejből megy a pálya (vagy 50-100kör a boxon) utána kezd el nézegetni ezt a vidit.
Hogy lásd az ideális íveket, ugye ő már kanyarba fékez be, ezt neked még el kell felejteni, de azt láthatod meddig ereszd ki a mocit stb.Innen pedig kinézheted a saját motorodhoz ajánlott futómű beállítást.
Mivel te nehezebb vagy, az előfeszítést lehet teljesen be kell majd tekerned, és az ajánlott értékektől utána menni a csillapításokkal.Ez alapján állítsd be az előfeszítést.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
-Mike-
addikt
Az augusztus 6-i hring nyíltnapon egy menetre beregisztráltam, mennyi időre számítsak amit a pályán lehet tölteni és mennyi pénzre?
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz baboss #54304 üzenetére
Azért megnézném az arcát amikor elkap 1-2 keményebb kátyút... Az ilyen alpáriságot soha nem tudtam mire vélni. Kb. mint a pina tetoválás...
(#54283) Daywalker kint nagy divatja van ennek a kézi váltásnak. Nagyon régen teljesen más volt a motorok kezelése is mint a mostani.
(#54302) Anulu79 sajnálom azt a motort, hogy ilyen gazdája van. A hangja és a megjelenése is rendben volna, bár nekem nem kéne a magasra emelt eleje miatt. Most azon agyalok milyen színt fújassak majd a Dragstarra. Maradjon csak fekete-fehér vagy egy modernebb metál kék-fehér/ezüst.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #54312 üzenetére
Lehet csak 4 lesz belőle, meglátjuk hogy bírom...azért a pót hátsó gumit elviszem, nehogy elfogyjon a mostani, már nem túl vastag
-Mike-: 10-re szerintem én kint leszek Ali_G-vel (ő mostanság nem fórumozik), plusz jön HGabor89 délután, meg ha jól tudom Czimby-nek is van időpontja. Ez már négy, plusz jössz te
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #54315 üzenetére
Mondtam, hogy lehet h tudok menni veletek a kezdoben szorakozni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #54303 üzenetére
Hát ha 100 kiló vagy akkor az első keményebb féktávon össze kéne üljön teljesen a teló. Vagy nem a .75ös rugó van bent, vagy nem fékezel rendesen. Vigyázz ha féktávon amikor összeül a teló azt érzed hogy keményen felüt akkor ne erőltesd.
-
BoB
veterán
Wow... Vyrus 986 M2
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Daywalker
addikt
-
Anulu79
addikt
Nem lesz nagyon csiri-csáré ha olyan sok színű? Nekem már a legtöbb ilyen több sznű sport motor is búcsús hatást kellt azzal a sok színnel ahogyan némelyik kinéz. Én is gondolkodtam most, hogy a metál fekete mellé kérek még íszítésnek metálzöldet de aztán végül egy színű lett az egész. Igaz nekem így is tetszik.
-
Xaels
félisten
válasz Anulu79 #54321 üzenetére
Max 2 szín lenne egyszerűbb mintával [link]. Az sokkal kevesebb lenne mint a mostani airbrush festmény. Natúr 1színűnek meg nem szeretném. Igazából inkább az a kérdés, hogy fekete legyen az alap vagy vállaljak be inkább valami kevésbé alapszínt. MT-nél amit használ a Yamaha lilás kékes árnyalat is bejön.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, újra itthon!
Lógó belű, olajzabáló, kompresszióhiányos Csótányommal több, mint 2200km-t sikerült megtennem 8 nap alatt Erdély útjain, különösebb baj nélkül. Oda felé a legelső szerpentinen iszonyúan elkezdett melegedni a blokk (konkrétan füstölt a gyári hőálló festés a szelepdeknin), de a súbertűk feljebb húzása megoldotta a problémát. Mondjuk a fogyasztásom - végig nyélgázon, a srácok nem voltak tekintettel rám - a szokott 2,7-2,8 helyett így 3,1-3,2 liter/100km lett. A vitt egy liter olajat szépen megkajálta viszont....
Ezen kívül "apróbb" gondok színesítették csak az utat: mindkét csizmám talpa teljesen levált, az utolsó 4 napot leukoplaszttal körül pólyázva tettem meg. Ja, meg egy 90-nel abszolvált 20 centi mély kátyú óta van egy szép nagy nyolcas az első kerekemben. Elbambultam, már nem tudtam kikerülni.
A motor gyönyörűen bírta, egyet nem tüsszentett, minden elismerésem az övé, (én viszont halálosan fáradt vagyok).
Persunak: "Mer' ez Honda!"
szerk: valami kimaradt a történésekből: ma, tehát már Magyarországon, (egész pontosan Szentkirály mellett) sikerült kb. 85-ös tempóval egy szép nagy madarat (talán búbos banka lehetett: vadgalamb méretű, barna tollazattal, fehér farokkal) bukósisak-plexivel elcsapni, úgy, hogy az ölembe esett, és csak onnan a földre. Szegény azonnal kimúlt, nekem meg rohadtul fáj a nyakam, de a plexi nem tört szerencsére.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DonThomasino
veterán
GS 500 hoz vett már vki fokozat kijelzőt?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #54326 üzenetére
Még nem, de szeretnék, ha meg lesz a GS-em: annyit tudok a dologról, hogy alul a jeladót ("üresjelző kapcsoló") is ki kell cserélni hozzá olyanra, amiben az összes érintkező szegmens benne van. Valami más Suzuki motorét kell bele tenni, de hirtelen nem jut eszembe melyik passzol egy az egyben....)
szerk: Sportmotoron, a GS500 topikban olvastam nem is olyan régen.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #54328 üzenetére
Mivel mechanikus km-órája van, így nem tudsz sebességjelet levenni sehogyan. Ezért a "szokásos" megoldások nem működnek, csak a kapcsolós.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #54330 üzenetére
Semennyire: amit linkeltél, annak az 5. oldalán van egy kép. Kívülről hozzáférhető, mindössze 2 csavar.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #54332 üzenetére
Csak képről "ismerem" (szezon végén-után lesz motorom, addig csak információkat gyűjtök), de szerintem kb. 100%.
szerk: ugyanaz a cikkszám szerepel a linkelt pdf-ben is.
37720-45100[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #54334 üzenetére
Ilyet nem tennék sohasem.
Aprópénzért ugyan, de el szeretném adni valakinek, akinek van hozzá ingerenciája bíbelődni (leírva az összes hibáit). Sajnos kell az ára az "új" vashoz, anélkül nem tudok venni semmit sem.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #54335 üzenetére
Pedig igaza van persunak, en simán beletolnam a helyedben. Nagy kart nem csinálhat es legalább lenne egy kézzel fogható tapasztalat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ryori
senior tag
Hello engem a havi fenntartási költségek érdekelnének pontosan. Októberben megkapom a jogsit.
Érdekelne milyen költségekkel kell számolni. Esetleg ajánlatokat is várok milyen motort érdemes venni.
Tapasztalatok terén eddig 1hónap pocket bike 50ccm 10Le
-
Számításaim egy 125ccm motorra:Átlag 5 litert fogyaszt, de nálam lehet 6-7et is megenne, pocketet is húztam rendesen
Biztosítás 6240Ft évi
Gumik új 50-80e 2évente?
gumik használt 25-40e
fékbetét 6-8e
lánc 13-16e
motorozás napi 20 / havi 620km ~ 42liter benzin = 14-16e forint~
súlyadó 3080ft ?évente?
-
vagyis ha helyesek a számításaim havi 15-20 ezer. + évente/2évente egy nagyobb szervíz.
De azt ugye nem érdemes haviba beszámolni, mert nem rak az ember minden hónapba le pénzt a gumira.
Szóval a tényleges havi költségek érdekelnének 125cc mellett.
-
Vásárlás:
Honda NSR 125 / R
Aprilia RS125
Yamaha YZF R125Ezeket néztem, keret 500.000 Forint. ami szükség esetén kitolható 700.000ig.
-
Szerelni nem szeretném, motorok terén nem vagyok az a nagy szerelős, max megolajozom néha ha kell ilyenek. -
HSM
félisten
válasz runner 125 #54336 üzenetére
Ebből még mindig csak az derülne ki (ha egyáltalán kiderülne), hogy mit csinál egy erősen kopott blokkal.
Továbbra sem önteném bele nyugodtan egy jó állapotú motorba, akkor sem, ha esetleg bogyo-nak beválna.(#54337) ryori: Az RS és NSR az kicsit más kategória, mint az R125.... Azok nem is vezetjetőek A1-el.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #54336 üzenetére
A Te helyedben én is beleönteném a Te motorodba. Ha a leendő új tulajnak lesz kedve vele kísérletezni, akkor az az ő dolga. Leápolom, olajat és szűrőket cserélek (mert van még bőven itthon, adok is a motorhoz), és meghirdetem, a hibáit nem letagadva úgy, hogy "ezért ennyi, és nem 100k-val több". Kb.150k körül szeretnék kapni érte kézhez. A leglefosottab "postásyamaha" is ennyiért megy, semmivel sem jobb állapotban, sőt!
Tulajdonképpen egy első gumi, egy gyűrűzés és egy (két) karbijavítás / karbicsere kell.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #54339 üzenetére
Pedig tényleg nem hülyeség. Az új tulajnak úgyis fúrnia kell, akkor meg rohadt mindegy...ha meg bejön, akkor eladhatod úgy, mint aminek nincs ilyen baja (ennek az esélye nem sok). Bajt nem fog csinálni...de persze a te motorod, de itt jelen esetben a kockázat 0...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #54340 üzenetére
Na én ebben a "bajt nem fog csinálni"-ban nem hiszek. Pláne ha sikerül(ne) valami hamisítvány löttyöt szerezni. Arra gondoltam, ha a leendő tulaj csak alkalmi gurulgatásra használja (évi 1-2 ezer km), akkor gyűrűzés nélkül (fúrás nem játszik, mert nem létezik túlméretes dugattyú, más meg semmi nem jó bele) még akár évekig elgurulgathat vele, ha rendszeresen töltögeti bele az olajat. Első gumi az persze azonnal cserés.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
A linkelt hirdetésből: "29 Le, papíron 15". Ez itt a gond. 11kw-osként így használni pl. biztosítási csalás kapásból, meg még egy csomó nyalánkság, jogból képzettebbek biztos szépen meg is tudnának nevezni őket. Elég szépen megütheted a bokád vele, ha ilyet veszel és kiderül.
Remek egy élmény-masina, mentem a régebbi verziójával, csak az a gond, hogy dupla olyan erős, mint ami az A1-be beleférne, és az igen könnyű súlya miatt az A2-be is épphogy belefér, ha jól számoltam.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Ha VALÓBAN 11kw-osra le vannak fojtva, akkor mehetsz ezekkel a kétütemű, fojtás nélkül 25-30 lóerős masinákkal, akkor van baj, ha csak a papíron 11kw a jármű, de valójában a fojtás már eltávolításra került.
A 4 ütemű 125-ösök mind legfeljebb 11kw-osak tudtommal, ilyen a linkelt CBR125 is.
-
Daywalker
addikt
Nem akarlak rossz irányba terelni, de ha nincs benne fojtás, a kutyát sem érdekli, ahogy az sem, hogy idehaza minden 50-es motor széttuningolva 90-nel száguldozik. Ennyire törődnek vele. Ha rommá törik, nem vizsgálja senki. De ha nem akarsz bajt, akkor maradj a legális kereteken belül.
A CBR125...hát szerintem hamar úgy fogod érezni, hogy az egy bicikli, az ereje kevés, állandóan szúrni kell a sebességváltót, hogy haladjon. Én kezdő motornak sem vennék ilyet, mert hamar kinövi az ember. Persze ha az élvezet nem számít Ha közelekedni kell csak, A-ból B-be, akkor szerintem egy 125-ös robogó jobb."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs