-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Bogyó bá' #57647 üzenetére
Ilyet láttam Mosquito motorján. Kérdezd meg tőle, hogy mit mond.
polimorf: Hát nem tudom. Tudod, hogy nem szeretem szét moddolni a gépet.
Xaels: Mert mi van 10 fok alatt?
baboss: Ráér, ha egyenesbe vagy mindennel. Jah, meg privi a szerelőről.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #57652 üzenetére
10°C alatt idővel kihűl a kezed a menetszéltől. A Shox Fjord is ez a szint és 10°C alatt olyan fél órát bír a kezem benne városban max 70-es tempóval. 5°C alatt már néha melengetem a blokkon a kezem, 0 vagy azalatt már az a pár pillanat meleg sem segít sokat amit a blokkon nyerek.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #57644 üzenetére
Nekem a Wintex téli kesztyűm, amiben túrázni is voltam, az kívül Hipora membrános, belül 3M Thinsulate bélésű. Ez a kombináció nekem az SV-n, amin kicsit véd a fejidom is a széltől (ez fontos), olyan bő 5 fokig jó, és max 15 fok, amiben nem öngyullad a kezed benne. Az alatt szerintem csak a zsák segít. A túrán végig komfortos volt, bár volt egy hidegebb rész, ahol azért minimálisan fázott benne a kezem, reggel mikor felértünk a hegyekbe, szerintem akkor 6-8 fok lehetett és ugye a tempót se sajnáltuk.
Ami még nagyon fontos, legyen hosszú szára és jól zárjon, mert különben bemegy alá kis szél, és megfagy a csuklód.
(#57646) polimorf: Ugyan élesben nem próbáltam, de ezekben a kesztyűkben is kívülről fázik át az ember keze/ujjai, nem belülről. Biztos segít a markolatfűtés, de azért egy jó kesztyű nélkül nem tudom, mennyit segítene magában....
No, meg hiába belül jó, ha kívülről meg megfáznak az ízületek, az se jó móka.(#57653) Xaels: Igen, ezek ennyit bírnak. Főleg nálad hogy full szabadon van a szélben a kezed.
-
.mf
veterán
válasz V.Stryker #57652 üzenetére
"Mert mi van 10 fok alatt?"
Hideg S ami nincs: tapadás. 10 alatt drasztikusan csökken a legtöbb gumi tapadása.
Meg amit Xaels is mond: a rezgéstől és a hidegtől észrevétlenül is nagyon elgémberedik a kezed, egyszer csak azt veszed észre, hogy alig érzel valamit, alig tudod mozgatni a kezed, finom mozdulatok meg főleg.
Ha meg nagyon hidegben akarsz menni, akkor téli kesztyűből lehet, hogy az eggyel nagyobb szám kell, hogy egy cérna-kesztyűt is alá húzva még ne legyen túl szoros (mert akkor még a lassult keringéstől is jobban kihűl a kezed)Örülök, hogy jó időtök volt. Mondtuk, hogy szép lesz Nekem rég leszervezett program (meg a tempó, meg fényképezés) miatt kiesett, de idén szerintem megyek még 1-2x azon / hasonló útvonalon.
HSM: a hátsód elülésén sokat segíthetsz azzal, ha mozogsz a motoron, a kanyarokban kiülsz (ami a motor stabilitásán is sokat javít, kevésbé kell dönteni, kisebb ívben vagy nagyobb tempóval fordulhatsz). Az újabb képeskönyv hsz alapján tipikus cövek túramotorosként mentetek.
Hja, motoron főleg rétegesen kell öltözni. Tegnap éjszaka aláöltöző + póló + vékony polár pulcsi + (páncél) + bőrkabát beöltözve teljesen kellemes volt (legalább a felsőtesti rész, a kezeim, nyakam és lábaim fáztak), pedig 7-8 fok lehetett azon a környéken.Polimorf: azért Osztrákiában is láttam már magyarosan felmaródott, darabos, kátyús utakat kis falvakhoz a hegyekben
Ausztriában tilos vadkempingezni és vastagon büntetnek érte.TBoldi: hogy vagy és hogy áll az ügyed?
Moszkító: kívülről lefényképezésre gondoltam, az megvan gyorsabban is
Milyen volt a kalandmotoros találkozó, elmentél rá?[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Something_
őstag
válasz V.Stryker #57644 üzenetére
Amit előttem is írtak, annyit tanácsolnék én is. Olyat vegyél, amit rá lehet húzni a kabátra, meg próbáld fel.
Nekem pl nem lehet ráhúzni kabátra és ha vizes kicsit a kezem, akkor kínszenvedés a felvétel, mert valami idióta anyaga van belül. Nagyon szoktam szidni felvételkor, ha vizes a kezem az esőtől. -
HSM
félisten
Sajnos nem annyira volt most praktikus mozogni, mivel ilyen hidegben ha sokat mocorgok akkor elmásznak a ruhák, és a legkisebb lyukon is egyből betör a hideg. Nyilván ez a helyzet is egy fokkal jobb lenne, ha lenne felcipzárazható motoros nadrágom, és a motoros csizmámban mentem volna, amibe betűrhető a nadrág. Ezt most így adta ki. Mondjuk a motoros kabátom így is fel tud kicsit csúszni a kezem és a derekamon, és akkor máris fázik a csuklóm meg a hátam... Na mindegy...
Nem tudom, mit jelent pontosan a "cövek túra motoros", én szoktam dülöngélni a nyeregben, hol befelé, hol kifelé, ahogy a helyzet megkívánja. Viszont kiülni tényleg nem szoktam, az SV-n nem igazán van rá szükség, úgy viszont sokkal inkább a hátrányai jönnek elő a póznak, pl. hogy nem lehet belőle olyan hamar irányt változtani. Egy GSXR-en tényleg ki KELL ülni egy nagyobb döntéshez, az SV-n erre nincs szükség.
Én jól elvoltam a Cordura motoros kabát+Thermo bélés+vastag gyapjú pulcsi+vastag póló kombinációban, alul meg vastag mackó, és rajta vastag téli farmer. No, meg táli kesztyű, dupla zokni, egyik atomvastag téli, +sál +maszk a sisak alá. Főleg egy hosszú túrán azért nagyon észnél kell lenni, mert egy rossz választás, és csontig fagy a szerencsétlen motoros. Így vittem magammal mégegy garbót+zoknit+aláöltöző nadrágot, nehogy baj legyen, de szerencsére ezekre már nem volt szükség.
-
Xaels
félisten
Ami kegyetlen tud lenni az elgémberedésen kívül amikor átfagy és elkezd fájni mintha millió tűvel szurkálnák. Ugye motoron 50km/h-nál a menetszél miatt -10°C-al kell számolni a normál hőmérséklethez képest ami a sebességgel együtt ugyanúgy nő. Tavaly elkaptam egy ködös reggelt ilyen 3°C-al sima szövet gatyában és a köd ráfagyott a lábszáramra míg beértem.
(#57654) HSM van 1-2 egész jó téli kesztyű, de azokért mélyebben a zsebbe kell nyúlni. Olyan 30-40k körül. Richa Cold Protect GTX és a Held Freezer is elég jó kesztyű.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Igazából fel voltam öltözve... atléta, aláöltöző, hosszúujjú felső és kabát... elindultam és rögötön éreztem,hogy kevés lesz, de ahogy melegedett az idő nem volt gond. Aztán felértünk az alacsony Tátrába és ott mikor megálltunk akkor a kabát téli bélését rögtön belecipzároztam, mert veszettül kellett.
A nadrág alatt csak egy aláöltöző volt, nem volt gond. Egyetlen gond a kesztyű volt, a kezem az fázott. Ezért gondoltam,hogy kéne egy jó télikesztyű.A kiülős dolgot ki fogom próbálni. Én se szoktam, mert így is könnyedén döntöm bármerre, hazafele még félkézzel is, mikor kicsit pihentettem a balkezem...ezzel az ellenkormányzásos technikával. De a seggel elfáradt, így most ki fogom próbálni ezt a kis tornázást, hátha jobb lesz.
Eddig azért nem ültem ki, mert tartottam a cikizéstől, hogy alíg kezdtem motorozni, full kezdő vagyok, de "a hülyegyerek már kiül a nyeregbe, mintha valami komoly menő lenne".
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
BoB
veterán
Továbbra is javaslom hogy próbáljatok fel 3 ujjas téli kesztyűt. Sokkal kényelmesebb, könnyebb felvenni, és melegebb is. És megmarad a kétujjas fékezés.
"GSXR-en tényleg ki KELL ülni egy nagyobb döntéshez, az SV-n erre nincs szükség"
Jajjj....
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
HSM
félisten
Enyém se éppen egy olcsó darab volt, ha jól emlékszem kifutóan volt 15K körül. Mondjuk jó is.
A vékony tépőzára nagy marhaság, hogy nem alulra tették, amúgy meg vagyok vele elégedve. Elég sokat használom, 3. szezonja és még tök jó állapotban van.(#57660) bob.zxr: Nem tűnik rossz ötletnek ez a 3 ujjas. Bár nekem már van megfelelő téli kesztyűm, de majd ha újat veszek, meglesek ilyet is.
A jajjgatásra csak azt tudom írni, saját tapasztalat. Voltam most idén a 2014-es GSXR1000-et tesztelni, és bizony sokkal nagyobb meló volt kanyarban bedönteni, mint az SV-t. Az SV-nél soha nem volt gond pl. körforgalomban brutálisan dönteni "nyeregben ülősen", a GSXR-el jóval küzdelmesebb volt akár csak a bekanyarodáshoz elegendő mértékben bedönteni. Az SV-nél szinte csak rágondolok, és dől, a GSXR-en ennél sokkal több kellett. Pedig ugyanúgy próbáltam, ugyanabban a tempóban. Érdekes, hogy kisebb irányváltoztatásokkor ebből nem érződött semmi, csak amikor jobban meg akartam dönteni.
Amúgy a biztonság kedvéért végigmentem a tesztútvonalon közvetlen a tesztelés után az SV-vel is, és ugyanúgy dőlt a kanyarokban, ahogy megszoktam, szval nem bennem volt a hiba. Viszont erőben még biciglinek sem érződött a nagyvas után, kétszer is spontán tiltásig forgattam utána, és még meg is lepődtem, jé, ez csak eddig megy?
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #57644 üzenetére
Ezt passzolnám,látni kéne élőben milyen. Amit Bogyo is mond/linkelt Oxford markolatfűtés. Jó,hatásos,nem szokott gond lenni velük mint a Saito-val. Érdemes beruházni egy ilyet,ez már akkuőrös is azaz vagy nem vagy minimumot engedi csak kapcsolni,ha gyenge az aksi. Vastagabb markolat miatt,jobban is kezelhetőbb a motor.
mf:
Jahogy.. Azt hittem kulturálódás lesz.. Ha már ott van az ember akkor már inkább Zakopane golonka/saslik. Egész nap esett/szakadt az eső,így Zsifivel úgy döntöttünk nem motorral hanem kocsival megyünk le. Csatlakozott még Mező Jani is majd így mentünk le. Sajnos az idő nem volt kegyes,jóval több motorost/embert vártak,de tényleg xar idő volt. Ettünk egy jót,majd néhány ember képes/videós beszámolót tartott túráiról/kalandjairól. Mindig csodálom azokat akik el tudnak menni 30-60napra és 15-30eKm-es útra aholk megannyi kalandot élnek át! Minden tiszteletem az övék! Éjfélre értünk haza,jövőre reméljük jobb idő lesz és így többen jönnek majd el.
Ui. Hogy vagy?Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
tboldi
nagyúr
Köszönöm, jól vagyok. Most jöttem haza 5 hét után a rehabról, mert a kontrollon kiderült, hogy a combcsontomból hiányzó darab még nem pótlódott egészen. Ezért nem léphetek rá a testsúlyom 2/3-ánál jobban, és a gyógytornász sem tud velem sok mindent kezdeni. Egy hónapot itthon töltök, és nov. 2-án megyek majd vissza, addig meg lesz még egy kontroll. Amit az ottani tornán csináltam, azt most itthon is folytatom, viszont nincs szobabicikli a háznál, úgyhogy...
Az üggyel kapcsolatban nem történ semmi azóta, hogy 11-én kihallgattak. Annyit mondtak, hogy az ügyészség műszaki szakértőt rendelt el, és majd csak az ő véleménye után hallgatják ki a másik felet. Közben a megbízott kárrendező kiderítette, hogy a csődbe ment Astránál volt a nő. Eddig ennyi.
-
Topiccsendőr
addikt
mentem eleg sokat sv vel, es gsxr el is, de en ennyire szenvedosnek nem ereztem. szerintem szimplan szar Volt a geometriaja annak amit te probaltal. szarul Volt beallitva. ennyire nem nehez vezetni egy ezres gsxrt meg egy 650 eshez kepest Sem. magasan Volt az eleje.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #57664 üzenetére
Hát nem tudom, ehhez igazából én nem értek. Csak feltételezni tudom, hogy egy Suzuki tesztnapon azért nem raknak ki nagyon rosszul beállíott motort tesztvezetni.
Amúgy a futómű nagyon jó benyomást tett rám, amellett, hogy százszor stabilabban tartotta az utat, mint az SV-é, nem is volt kényelmetlenebb, sőt. Fékezni is olyanokat lehetett vele, hogy az félelmetes, és nem lett búvár kund a motor közben, mint ahogy az SV szokott.
Vezetni amúgy nem volt nehéz (nyilván azért sokkal jobban résen kellett lenni), egyedül a picit mélyebb döntések nem mentek izzadásmentesen valamiért. -
StoneBridge
senior tag
Nem bíztál meg a motorban, ennyi. No offense... Kell hozzá minimum néhány óra, nem egy tesztvezetésnyi (15-45p általában) idő.
Ha más motorra ülök én ilyen vagyok, rezgek mint a nyárfalevél, figyelem mi más, dönteni biztos nem fogom tudni annyira, mint a sajátomat. Van még mit tanulni... erről jut eszembe idén szezon elején XT660 clubos srác, aki megmutatta mit tud a motorom jó kezekben: kis sebességgel 8-as karikák, lábtámasz koptatóig döntés. Na az mai napig nem megy nekem, pedig gyakoroltam nem egyszer.Ezt a Wintex télikesztyűt árulják még? Nekem egy bőr nyárim van, 2. éve nyúzom, baromi jól bírja a strapát. Ára sem volt vészes, 14 körül asszem.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #57664 üzenetére
Nálam a kockásra kopott gumi lecserélése segített. Az új gumival elég volt rágondolni a kanyarodásra és már ment is.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
.mf
veterán
Egy ezressel jobban kell küzdeni, de hogy ennyire, ott valami nagyon nem stimmelt.
Xaels: én arról beszéltem, amikor már nem érzel semmit a kezeddel (mintha nem is lenne), és még mozgatni sem tudod. Ez a szúrós-bizsergős akkor jön, amikor megállok melengetni, és kezd visszatérni a keringés, érzés, és már tudom mozgatni is.
V.Stryker: nem kell nagyon, fél farpofa ide vagy oda. Én néha nagyon hosszú egyenesen (ótópályán) is csinálom, meg változtatgatom, hogy hol és hogyan ülök. Napi hosszabb távokat / sok óra motorozást is ki lehet így bírni.
Moszkító: nem, motorolás van meg messze van egynaposnak, hogy a várat is végigjárd.
Nagyon gondolkoztam én is rajta, de végül nem is azért hagytam ki, mert motorral szívó lett volna a lemenetel, hanem hogy szabadtéri program, s egész nap motoros cuccban ázni... Pár nagy túrással találkoztam már máshol is, kalandjaikat láttam-olvastam neten is. Irigylem én is őket, de majd ha vége ennek a munkámnak, végre nekem is lesz motorolni való szabadidőm Jelenleg viszont annyi a munka, este-hétvégén is, hogy max. hétvége délután-estére tudok elmenni, már egy egésznaposra se mindig Meg amikor lenne egy délután, akkor meg szar esős az idő... ki van ez találvaTBoldi: nabasszus, látom még az ág is húz... Mindezt egy "anyu már megint összetörtem az autót" csitri miatt, s még normális biztosítóhoz is szarrágó volt De tudtommal a biztosító ügyeit átvette egy másik. Egy jó ügyvéd nem ártana, a motor gtk csak apróság a kórházi ellátás, kiesett idő, s ha neadj'Isten van, akkor maradandó sérülésekhez képest.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
HSM
félisten
válasz StoneBridge #57666 üzenetére
Nem veszem támadásnak, de ez nem így volt. Amiben nem bízok meg motor, az a saját SV-m. Bármilyen furán is hangzik. Ugyanis nyeklik/nyaklik az első utómű durvább erőhatásokra, rosszul tartja az úton a kereket, fékezésre nagyot merül, úthibán se tart túl jól.... Egyszerű olcsó sporttúra cucc, ennyit tud. Ezenkívül a gumija is elég gyenge muzsika, a gyári bakelit keménységű hosszú élettartamú túragumija van rajta...
Ehhez képest a GSXR maga volt a gyönyör, atom stabil, az utat feszesen tartó futómű, tapadós sportgumik, atom erős brutális fékek... Az első 3 perc után már megvolt a bizalom... Remegésnek nálam nyoma sem volt, ámulás volt és tömény adrenalinbomba.
A kesztyűt a Kelomotor-nál vettem, elvileg kifutó modell volt akciósan, durván 3 éve. Most úgy látom már nincs, ez van csak hasonló: [link]. Bár ez szemre egyszerűbb konstrukciónak tűnik azért.
(#57668) .mf: Én betudtam a másmilyen építésnek. Gondoltam is magamban, már értem, miért ülnek ki sportgépeken olyan nagyon a pilóták durvább kanyarokban. Mivel az SV remekül dől kiülés nélkül is, így számomra kicsit fura is volt az a nagy kiülősdi, míg ki nem próbáltam a GSXR-t.
[ Szerkesztve ]
-
sketchifun
senior tag
Sziasztok.
Úgy 2-3 hete terjengett facebookon egy videó, amin egy motoros összekap egy autóssal, és kétszer leüti a kigyúrt autóst, aki a harmadikat nem várja meg, hanem beül és elhajt.
Tudná valaki linkelni ezt a videót?
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
SirKero
őstag
válasz sketchifun #57670 üzenetére
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
HSM
félisten
Újkora óta ilyen sajnos. Szerintem ez a technika ennyit tud, más motorok hasonló futóműve sem jobb. Gondolkozom is rajta, hogy majd idővel a cserélem valami komolyabbra.
A gumicsere megfordult a fejemben, de sajnálnék egy 50%-os gumit kidobni, még ha kicsit gyenge is. Nem olcsó dolog sajnos. Inkább kicsit óvatosabban megyek vele. Majd cserélem valami jobbra, ha elkopott.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Nagyobb viszkozítású telóolaj? Értem én, hogy drága egy szett gumi, de az óvatossággal nem nyrsz tapadást. A kawasakin ha a profilt néztem volna akkor majdnem vadiúj gumi volt, még a futófelület is szőrös volt, de az első adandó alkalommal el is ment alólam pedig nem mentem se nagy sebességgel és még csak a fékre sem markoltam rá igazán. Nem estem nagyot és csak a váltókar görbült meg kicsit, de ha egy neccessebb helyzetben nincs meg a tapadás akkor néztem volna. A Dragstar-on az volt az első dolgom, hogy cseréltem az első gumit.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
Nekem is volt olyan gumim, ami nem kopott, de cserébe nem is tapadt; s annak rendje és módja szerint el is estem vele. Azóta csak tapadós gumit veszek, még ha gyakrabban is kell cserélnem. De ha a motort patikára ki akartam volna javíttatni, sokkal többe került volna az az esés, mint amennyibe a gumi...
Az eléd elsőbbséget nem megadva kikanyarodó furgon, taxis, nő, kalapostata, kiugró őz meg úgyse kérdezi, hogy óvatosan mész-e a gumival, ott csak az számít, hogy le tudsz-e lassítani, ki tudod-e erős manőverrel kerülni, s ez meg gumi kérdése.Az első telóba meg mehet progresszív rugó és sűrűbb telóolaj, ha felkoppan. Egyáltalán volt már benne telóolaj cserélve? Pár évente ildomos...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
SirKero
őstag
válasz sketchifun #57674 üzenetére
DE nem forróba
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Xaels
félisten
Felhívtak a HD-től. Csütörtökön délre mehetek tesztvezetésre. A Fat Bob 99,9%-os nekem
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz dellfanboy #57679 üzenetére
Bár megvehetném Csak úgy kinézetre nagyon betalált ez a modell nálam élőben is. Ha kardános lenne valamilyen véletlen folytán, az maga lenne a Valhalla de ekkora áldozatot talán vállalnék
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
14k EUR + ÁFA (3.8k EUR) + regadó (810k HUF?) = 6.3M HUF egy technikailag elavult és alulméretezett megoldásokat használó, elborult alkatrész-árú .... izéért? Annyiért motort is kapsz, kettőt is! Ami még rendesen és megbízhatóan ki is szolgál napi használatban, ellentétben ezzel.
Sosem fogom a Harley-kultot megérteni.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
"...Sosem fogom a Harley-kultot megérteni..."
Én a BMW motorokkal vagyok így: megbízhatatlanságot, rendszeres visszahívásokat "kapsz" a - japán motorhoz képest - dupla árért cserébe. Sznoboknak első osztályú, de gyanítom, hogy a Harley vevőkörének nagy része is közülük kerül ki.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
Szerintem inkább kisebb viszkozitású kéne. Nekem túlcsillapítottnak tűnik, miközben a rugó is gyengusz, fékezésnél úgy beül, mint a huzat, miközben a GSXR-en kétszerolyan erős fékezésre sem merült akkorát. A nagyobb úthibákat meg nem mozogja ki, hanem üt, pedig nem felüt, csak a csillapítás nem enegedi.
Szerintem ez ennyit tud. Annyira borzalmasan nem rossz amúgy a gumi, szóval életveszélyesnek nem mondanám, pl. a V.Strykerékkel is tudtam tartani a tempót, és nem nagyon akart kimászni alólam.(#57676) .mf: Igen, ez tök jogos. Ugyanakkor a kikanayarodó furgon/gyalogos/őz ellen kellene egy jobb első futómű is, esetleg jobb fékkel, mert azon is legalább annyi fékutat tudok bukni, mint a gumin. Igyekszem az ilyen jellegű hiányosságokat előrelátással, óvatossággal, és indokolt esetben csökkentett sebességgel kompenzálni. Eddig mondjuk sikerült, 3 szezont és 9K km-t lehúztam már rajtuk baleset nélkül.
Telóolaj nem volt még cserélve, szval az is 3 szezon+9k km. A tavaly év végi szervízen még azt mondta a szerelő forma, hogy nem kell még cserélni. Igazából még jobb is mostanában, mint újkorában volt. De amúgy lassan aktuális lesz a csere.
A következő gumi nekem is valami jobb lesz, nagyon szimpatizálok a Michelin Pilot Power 3-assal, de csaábító a Pilot Road 4 is, bár azon szerintem kicsit túltolták az eső-módot, viszont bejövős, hogy jóval tartósabb.
Rugócserére már nem akarok költeni, inkább spórolok egy erősebb teleszkópra, és cserélem majd egyben az egészet. Mindenképpen állítható "cartridge fork"-ot szeretnék rá a gyári "damping rod fork" helyett.
Azzal az úszónyerges fékek helyett is kapnék egy jobbat. De ez már sajnos elég zsebbenyúlós projekt...[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
ugyan mar.. mind a ket markanak nem Magyarorszag a celpiaca... azon ne vitazzunk miert annyi/olyan amilyen..
(sot szinte semminek se, legalabbis nem jut eszembe olyan motor amit direkt otthonra terveztek volna)eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #57682 üzenetére
az az igazsag, hogy ezt igy kijelenteni nem lehet.
azt nem mondanam, hogy megbizthatatlansagot kapsz.
japanoknal is van gond. nincs olyan Motor, aminek barmelyik szeriaja ne szenvedne valamilyen bajtol. nincs tokeletes Motor. azt alairom, hogy vannak bajosabb tipusok, de ez tul sok tenyezotol fugg, es nem lehet rahuzni meg egy adott tipusra Sem. a hullamzo beszallito alkatreszminoseg miatt Sem. de igy hogy Japan az jobb, igy meg plane nem lehet kijelenteni ilyesmit. egy tipusnak a szeriajan belul is akkora kulonbsegek tudnak lenni.most mondhatnek olyat erre az ervre neked, hogy egy bizonyos Japan motort itthon vissza Sem hivtak, csak hagytak hogy elkurodjon, aztan usse a tulaj az asztalt. legalabb azt visszahivjak
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
Ezek a motorok nem a geek felünkre akarnak hatni. Nekem nincs igényem a sok digitális vacakra a motoron/motorban például. De a Fat Bob-on mi is van alulméretezve? ABS ezeken is van már.
Egyébként itt nem feltétlenül a Harley kultusz az ami miatt tetszik ez a motor hanem azért mert számomra jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #57685 üzenetére
Van BMW-s ismerősöm, meg néha az Indexen is beleolvasok a BMW-motorok topikba. Csak egy pár kiragadott érdekesség:
- 5-6 éves korban elromló ABS szelep/pumpa, aminek 800.000,-. (igen, nyolcszázezer) forint a cseréje.
- Széteső váltók is elég sűrűn.
- Esőben beázó HALL-jeladó, amit a márkaszerviz 70 ezer forintért cserél ki, amúgy 1000 forint alatti anyagköltségből javítható házilag. Fogynak rendesen, van akinek már a 3. volt cserélve garanciaidőn kívül persze.
- Kínai LED-es ködlámpák 80 ezer forintért (mint választható gyári extra), ugyanilyet most vettem postaköltséggel együtt 7.400,- forintért párban. A BMW-logósból viszont hiányzik a szilikongumi tömítőgyűrű, így nagy esőben beázik. szerk: az "echte kínai" nem, abban van tömítés.
- visszahívás keretében most cserélik a hátsó kihajtás darabját (a hátsó agyat, azt hiszem), mert a konstruktőr alumíniumból álmodta meg, azok meg repednek az igénybevételtől. Most acélt adnak helyette.Elhiszem hogy egy ilyen "úri" motornál is előfordulnak típushibák, de az ember annyi pénzért nem ezt várná. Harley dettó, egy vagyonért valóságos betegágy. Flame OFF.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #57687 üzenetére
Maradjunk annyiban ha egy gyártó nem tudna egy bizonyos minőséget letenni az asztalra akkor nem futna a szekere olyan jól mint a BMW-nek meg a HD-nak. Vannak hibák, de ez a japánoknál is meg van ugyanúgy. A Dragstaroknál szabadonfutó és a kardántömítés szereti megadni magát ami költségesebb hibaforrás példáu, de ettől még nem lesz az egész Yamaha egy betegágy.
(#57688) zeon.hu egy Forty-Eight-et fogok elvinni egy rövidebb karikára. Bárki jelentkezhetett és lehet nyerni is. De szóltam/kérdeztem is itt fórumban. [link]
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #57687 üzenetére
ertem en, de mitol jobb ha a primerhajtasod lefogazodik a fotengelyrol es blokk szet, fotengely csere? vagy mitol jobb az, ha malik a hengerfalad? vagy az ha torik a vazad? ezek leteznek japanoknal is.
ezzel nem nagyon tudsz mit csinalni.
ertelmetlen most ezen rugozni es kopkodni, mert nem lehet azt mondani az osszes BMW re hogy szar, mert nem az, es nem lehet ugyanezt mondani egy amcsira. mert van akinek az a jo. az hogy ilyen draga... hat egy bminosegi bulit tartanak, ahova szerenyebb fizetessel rendelkezok nem lephetnek be. de ez nem az o bajuk, mert megelnek[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
válasz Bogyó bá' #57694 üzenetére
Gondolom a hónap egyik felében itt vannak Pesten majd átviszik oda a tesztmotorokat. Meg kell próbálni, vagy fel kell hívni őket és meg kell kérdezni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #57695 üzenetére
Évi cirka összesen 100-120ezer db eladás alapján cseppet sok a meghibásodás. Kardán tönkre mehet 15-120ekm között, javítása több 100eFt akár 1M is.. Szerelő nem garantálja, hogy két szerviz között 10ekm nem megy tönkre.. K1200s ABS, váltó hiba.. 800gs törik/reped a váz,1200Rt futómű. Stb stb.. Több hetes akár hónapos várakozás egy szervizbe jutásért. Nekem is tetszenek egyes modellek de ennyiért, ilyen szerviz díjak/alkatrész árak mellett többet várnék el prémium márkától! BMW gyári GPS-be nem hiába van az első helyen a szervizek listája. [link] Abban igazad van, nincs hibátlan gép de nem mindegy mekkora az és mennyibe kerül annak a hibának javítása.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #57698 üzenetére
És mégis veszik mint a cukrot, mert..... .....MENŐŐŐŐ!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #57698 üzenetére
tehat azt allitod, hogy sokkal tobb BMW megy tonkre aranyaiban, mint barmilyen Japan gyartasu motorkerekpar?
tudom hogy vannak ezek a jelensegek, amiket leirtal.
de en meg nem tudnam allapitani, hogy aranyaiban melyik milyen hibarataval dolgozik.
mert ehhez ezzel kene foglalkozni tobb tiz evig.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs