- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Khaosz55 #58098 üzenetére
Term. Abs-st vegyél szerintem még a 3-400 ezer felárat is megéri, az első alkalommal visszahozta az árát amikor rásatuzol és nem csúszik ki, az eséstől ment meg.
Mert lesz ilyen...Lánszett elmegy 20-25k-t de a guminak a 30 sok inkább max 20 e km.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz Ferdzsoo #58105 üzenetére
Úristen, esés! ESÉS!
És ha épp az esés ment meg a komolyabb bajtól? Lásd highside vs. lowside....
Vagy .mf esetét a közelmúltból... #57968 Ha ABS-el nem tudja lefektetni a motort és nyíl egyenesen álló motorral rongyol bele az utánfutóba, már lehet nem tudnánk vele beszélni....Nincs bajom azzal, ha ajánlod az ABS-t, de ez az "első alkalommal visszahozza az árát" duma erősen felhúz. Ez olyan, mintha csak és kizárólag előnyei lennének a cuccnak, mindenféle hátrány vagy kockázat nélkül. Ez így nagyon demagóg.
-
Hauptmann
addikt
Nem tudjátok azt véletlenül, hogy azoknál a hátsó gátlóknál, ahol körmös kulccsal lehet állítani az előfeszítést, az állítógyűrű átmérője szabvány (52 mm), vagy eltérő típusonként?
-
.mf
veterán
válasz canniball #58033 üzenetére
Ha a két állapot közül választhatnék, én is az elsőre szavaznék
Érdekes, én még mindig nem látom, hogy a régi képem visszatért volna... de remélem másnál működik.
Baboss: ha a szembe sávban ment volna valaki, talán időben meglátom a traktor körvonalát...
Amikor fotózni megyek, az nem társaság-kompatibilis, tapasztalatból tudom. Elrongyolok valahová, egész nap nem eszek-iszok, hogy még időben odaérjek, megállok, fotózok, várok a fényviszonyok javulására, arrébb megyek megnézni máshonnan jobb-e, visszamegyek, tovább pár km-t, s az egész ismétlődikIdén már biztos nem lesz semmi. Egyelőre még járkálni is alig tudok; másrészt már nyakunkon az egyre rosszabb idő, azért mentem még el vasárnap, hogy az utolsó jó időket kihasználjam. Hűvös, nedves-faleveles, hideg aszfaltos, talajmenti fagyos időben már inkább nem motorozok.
A motor maradványát is át kell vizslatni, mi maradt épen. Sokan sokmindent mondanak, többség szerint csak alkatrészként lehet eladni, mások szerint a blokk, karbi, váltó és talán a kuplung is még működésképes lehet, idomok nem kellenek, első telók helyére mehetnek modernebbek, kifli fék helyett is mehet rá az R1-esék jóféle féke, és még lehet belőle motor.
Másfelől viszont, közúton motorozásra egyre kevésbé vágyom. Régóta gondolkozom egy kis enduron, mint pl. DT125R, lájtos terepezéshez elég, könnyű, egyszerű, igénytelen, játszós-dobálós motor, amivel meg lehetne tanulni jobban és terepen is motorozni, és terepen is lehet vele kalandozni, amikor az aszfaltozott út már elfogyott és már csak ösvények vannak.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-Mosquito-
őstag
Vezetéstechinikai oktató mondja, hogy te vészhelyzetben elfekteted a motort.. Aham frászt, elcseszted a fékezést! Vészfékezést gyakoroltuk 40km/h-ról,Triumph speed triple NO ABS, 4 ujjas fékezés, olyat stopizott, hogy nem csak mi de a pilóta is csak nézett! Nem vagy gyakorlott motoros vészhelyzetben azt sem fogod tudni, hova mit húzzál/nyomjál.. Maradjuk annyiban több előnye van az ABS-nek mint hátra. Szóval ne írjál ilyen marhaságot.
Majd jött a kérdésem, 60km/h-ról nem csináljuk meg ugyan ezt?? Nem, No ABS motorokkal sokan elesnének ott és akkor.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
FIREBLADE78
addikt
100-al satu hátsófékkel is ellehet fektetni a mocit. Vagy azt is bűvöli az abs?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #58109 üzenetére
Szerintem nem éri meg ezt tovább rágni, hagyd rá.
Én tapasztalatból írtam amit írtam, meg Te is, Neki meg csak az elvei vannak. Nincs értelme ezen forogni mi tudjuk hogy mi a pálya és kész.
Aki idejön tanácsért az meg eldönti hogy 20 embernek hisz vagy annak az egynek.
Béke.Fireblade: igen azt is bűvöli, és ott is old. Nem esel el hiába satu. Ennyi.
Ezt is tapasztalatból mondom...
Kb 110-120 és kanyar hátsó satu volt.
Majden árok lett belőle de AZ ABS MIATT nem.
Lehet ezt elhinni meg nem, de így volt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #58109 üzenetére
Ahol én voltam vezetéstechnikán ott 50-ről vészfékeztünk. Semmi extra, én óra szerint 55-el is megcsináltam, semmi gond nem volt vele. Az életben is többször kellett 50-60-as tempóról vészfékezzek és nem volt vele gond. Olyan is volt, hogy túlfékeztem az elsőt vagy a hátsót, és akkor sem végeztem az oldalamon. Egyébként nem is ez a lényeg. De ha már leírjuk, hogy van hátránya is, nem csak előnye az nekem már oké a lelki békémhez, nem vágyok Mr. ABS lenni.
(#58112) Feree13: Ne csináljunk bohócot egymásból. Volt lehetőségem megtapasztalni az ABS-ek előnyeit és hátrányait is, de nem fogom újra leírni, akit érdekel megtalálja úgyis a topikban.
Én magamnak inkább maradok ABS nélkül és gyúrok a jobb vezetéstechnikára, fékekre, gumikra, futóműre. Ugyanakkor mivel életek múlhatnak az ABS meglétén vagy hiányán én nem veszem a bátorságot másoknak bármit is ajánlani a témában. Ezért is húz fel, ha valahol csak az előnyök vannak emlegetve. Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie és utána magának vállalnia a felelősséget a döntése következményeiért.Béke!
-
akos727
senior tag
Ez (jobb szélen) a Lidlben kapható ponya vajon mennyire lehet jó? Esetleg valakinek van ilyenje? Egy Piaggio Fly-ra húznám rá.
-
FIREBLADE78
addikt
Kezdődik a cica harc,még
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Mizsala
csendes tag
válasz canniball #58057 üzenetére
Hehe, nyilván nem a reklámvideó alapján kell elképzelni.
Én úgy szoktam hogy elkezdem a tisztítószert beledörzsölni a bőrbe, ezután egy vödör víz mellett, addig törölgetem és mosom a szivacsot, amíg tiszta víz nem jön lefelé róla.
Nyugi, nem olyan lesz mint a PR videóban, van hogy 2-szer is cserélek vizet a vödörben amikor már sárlészerű
Ha már csak a tiszta víz jön le törölgetéskor, akkor hagyom megszáradni, majd a balzsammal nekiesek, és így rakom el téli álmot aludni. -
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #58114 üzenetére
Dehogy, egyetértek az oktatóddal. " No ABS motorokkal sokan elesnének ott és akkor."
Magam is látom, sokszor többszázezret futott, magukat tapasztalt motorosoknak tartó egyének is néha mondanak/csinálnak olyanokat, hogy csak lesek (nem pozitív értelemben). Ezért nem is az alapján ítélem meg a másik motoros tudását, hány km-t fut le évente...
Szóval szerintem ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, akar-e ABS-t vagy sem. Azért mert sokan bénák és 50-el pofára esnének ABS nélkül, attól még nem helyes ezt mindenkire válogatás nélkül ráhúzni.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
igen. es ha anyamnak fsza lett volna akkor most en sem lennek itt.
mf nel a tipikus elso elmart fek jelenseg volt.a veszfek. amit mindig is mondogatok. 99,9% a az embereknek igy viselkedik. kiment az eleje es elcsuszott. hogy mi lett volna ha... ebbe nem erdemes belemenni. az en velemenyem az, hogy a borruha az aszfalton kepes volt annyit lassulni, hogy ne legyen baj, akkor gumival aszfalton is kimozoghato.. tehat ha nem csuszott bele, akkor le is fekezhetett volna, illetve el nem eses es fekezes kozben akar ki is kerülhette volna.ABS el. ugyanolyan feltetelezes, akarcsak a te velemenyed, ebbol nem erdemes kiindulni. amit jol fogalmaztal meg, hogy vannak hatranyai biztosan, viszont az eddigi erveleseidben direkt ugy allitottal be eseteket, illetve igazabol az ervrendszered arra volt felepitve, hogy az abs neked nem jo, es te a defenziv vezetesi technikaddal, illetve a veszfekezesre felkeszultsegeddel sokkal jobban tudod venni az akadalyokat, abs nelkul, mint abs el. egyaltalan nem voltal objektiv ez ugyben, es meg abs es motorral sem volt tapasztalatod. valotlan dolgokat allitottal, csakhogy bizonyitsd a velemenyed helyesseget, pl kanyarodni es veszfekezni nem lehet egyszerre, stb.
ez nagyon antipatikus, kisse arrogans. ezert valtasz ki ilyen reakciokat masokbol sztm. ha csak ennyivel elintezed, hogy jo az abs, de vannak korlatai, es nem minden helyzetben javit a helyzeten, az meg elmegy. csak a szamokat nem tudod, hogy a baleseti statisztikaban ez hogy jelenik meg. tehat van egy elkepzelesed, ami em biztos hogy objektiv, es a helyen van.
nagyon hasonlo a biztonsagi ov kerdes is. van amikor ol, es van amikor eletet ment. es vannak a hivok, akik nem kotik be magukat, kiindulva egy nagyon kis valoszinusegi szambol.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #58120 üzenetére
Hát ez gyönyörűen megfogalmaztad...
Feltételezgetünk, de minek. Mindenki nyilatkozzon a tapasztalatairól."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #58120 üzenetére
Én már bevettem a le@rom tablettát.. Miről fogunk vitatkozni/ölni egymást dec. Januárban..
Ui. Kakucs, Kecsora mennyi/hány C° alatt felesleges már kimenni?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #58123 üzenetére
kecskemeten voltam 2-4 fokban is, igaz nem slickkel, hanem heidenau RSW vel, nekem tetszett. jo idoket lehetett menni.
sztm nincs olyan, hogy felesleges. vizes hideg aszfaltra nem mennek ki utcai gumival, illetve kakucson vigyaznek a porra. foleg a te gumiddal. ha sokaig nem hasznaljak a palyat, akkor tud csuszni. kb 1 orat korozgetsz, utana jo lesz.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
FIREBLADE78
addikt
Vagy előtte leégeted a fél gumit aztán meglesz az üzemi hőmérséklet
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #58120 üzenetére
"az en velemenyem az, hogy a borruha az aszfalton kepes volt annyit lassulni, hogy ne legyen baj, akkor gumival aszfalton is kimozoghato.. tehat ha nem csuszott bele, akkor le is fekezhetett volna, illetve el nem eses es fekezes kozben akar ki is kerülhette volna."
Valójában nem kicsúsztam, hanem elcsúsztam mellette. Amikor a csúszás-pörgés-forgásból megálltam és felkeltem, a motor mögöttem volt. Tényleg nagyon közel volt, lehetetlen volt megállni. A rendőrségi krétázás alapján 10, nagyon max 12-13 m volt a féknyom eleje és az ütközés helye között. A motor egy kicsit ferde L alakú utat írt le, egyenestől kicsit balra a sávomban az ütközés helyéig (ha az egyenes 0°, akkor 5-10°), majd onnantól merőlegestől enyhe szögben balra a szembe sávba (60-70°) még 4-5 m, és a szembe sáv közepén állt meg. Én pedig a szembe sávban, jó 6-8 méterre tőle előre.
Remélem árnyalja a képet, hány védőangyalom van..."tipikus elso elmart fek jelenseg volt.a veszfek. amit mindig is mondogatok. 99,9% a az embereknek igy viselkedik. kiment az eleje es elcsuszott [...] igazabol az ervrendszered arra volt felepitve, hogy az abs neked nem jo, es te a defenziv vezetesi technikaddal, illetve a veszfekezesre felkeszultsegeddel sokkal jobban tudod venni az akadalyokat"
Pontosan így történt. És én is ezt üzenném: hiába vezetek én is rendkívül defenzíven, hiába motoroztam már közel 50k km-t, hiába megyek évente veztech tréningre, hiába járok néha pályára... ez a helyzet annyira meglepett, az idő meg annyira rövid volt, hogy bejöttek a túlélési reflexek. Engem most éppen megmentettek ezek a reflexek és az ABS hiánya, de az esetek többségében több gondot okoznak. ABS pedig csúszós úton vagy átmeneti tapadás-vesztésnél is pótolhatatlan segítséget ad.
---
"ne viccelj, mindenkepp vegyel egy 2T kisendurot! baromi jo moka!"
Tudom, a Safetynél voltam az év elején egy terepes képzésen. Hiába csak 100 vagy 110 ccm-es 4T-k voltak, még azok is elforogtak azon a laza talajon. Nagyon más az a tapadás-hiányos helyzet, és nagyon tanulságos.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
tboldi
nagyúr
Most én is MT-07-ben gondolkodom. Eddig 09-et akartam, de olyan esetlennek tűnik a formája a kistesóhoz képest, ráadásul a 07 olcsóbb is. Konfiguráltam is egyet, természetesen ABS-szel.
De előbb meg kell csinálnom az A-t. A helyi iskola szerint meg kell várjam a 24 éves kort, viszont itt és itt, meg még egy pár másik iskola oldalán azt írják, hogy már 20-tól megcsinálhatom. Most éppen ennyi vagyok és okt. 30-án lesz 2 éves az A2-m, szóval tavasszal megcsinálhatnám. Addigra csak meggyógyulok.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
Lidl-féle nyomatékkulcsról bárkinek véleménye, tapasztalata?
(28-210 Nm írtak rá, 5000Ft-ért adják...) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Polemius #58128 üzenetére
5500,- Holnap reggel megyek venni én is egyet, ha kapok. Két éve próbálok szerezni, reggel nyitásra ott szoktam lenni, és eddig még egy darab sem volt Kalocsán. Csak alkalomszerűen kellene, és nem tudok/nem vagyok hajlandó több pénzt kiadni érte. Ugyanez a Csavarboltban nálunk 12k HUF.
Szerk: ugyanígy jártam a kompresszoros páramentesítő géppel is, de két év után, most szerencsém volt. Az Aldiban 3 hete elcsíptem az utolsó darabot.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
KubanitoS
veterán
Szerintetek van arra valami megoldás, vagy eszköz vagy bármi, hogy a műanyag hátsó dobozom belsejébe, közvetlen a fedél alá egy irattartót eszkábáljon az ember?
A 100 forintos mappa felcelluxozását inkább csak végső esetre hagynám meg.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Polemius #58128 üzenetére
Én elég komolyan körbejártam ezt a nyomatékkulcs kérdés témakört, nekem 20k-s nyomatékkulcsom van.
Egy a baj ezekkel. Hogy nem pontosak.
Egy 60k-s nyomatékkulcs %-beni eltérése 1-2-%. A 20k-s é 4-5%, a Lidlisé nemtudom mennyi.
De számolj egy kerékanyát 110nm-nél az 5% 6nm.
nem azt mondom hogy emiatt fogod elhagyni a hátsó kerekedet, vagy hogy ezmiatt szakítod meg a menetet (mert ugye felfelé is csalhat) de ez a különbség a 20k-s meg a 60k-s nyomatékkulcs között...
Mindenesetre 5500-ft ot szerintem még próbaképpen is megér, egy sima krovakulcsnak is jól használható ha esetleg a nyomatékos része szart sem ér.
Ennyiért szerintem egy próbát megér...
Lehet én is veszek egyet."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
ertem. erre mondtam, hogy kikerulhetted volna satufekkel, mert nem fikazol el. erre is jo az abs.
ezt mutatta nekem pont a haverom. satuval kanyarodni nagyot, hirtelen. persze ez csak a feltevesem. nem voltam ott. es plane nem abban a parhuzamos valosagban, amikor abs es motorod van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Azét jó hogy így megúsztad és ezek után olvasni a soraid. Igazából ezek a szituk jobban megfogják az embert,hogy óvatosabb legyen, mint egy nagyobb, rosszabb kimenetelű baleset, amin mindenki igyekszik átugrani idézőjelben... mert valljuk be így van, elolvassuk, aztán próbálunk nem rá gondolni, hisz mi is lehetünk a következők. De mikor megússza a delikvens, akkor jó vele erről beszélgetni. Ne nem mintha én mostanság nagyon aktív beszélgető lennék, de munka kinyuvaszt...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
PoLizei
aktív tag
válasz Ferdzsoo #58131 üzenetére
Nekem régebbóta van egy nagy, 28-210Nm kulcsom. Nemrég vettem egy kicsit is, ami 21Nm-ig működik. Mindkettő sima kínai cucc, én sem kívánok több tízezreket belefeccölni. Próbaképpen beállítottam a kicsit maxra, a nagyot minimumra, és satuban próbálgattam őket, természetesen egyforma erőkaron húzogatva. Hát a kis kulcs 21-ét nehezebb volt kattintani, mint a másik 28-át! Persze valószínűleg a szélső tartományokban pontatlanabbak, mint középen.
P*L****
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #58124 üzenetére
Ok, köszi az infót!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #58120 üzenetére
Ez mind fejtegetés. Igen, elméletileg reálisnak tűnik, hogy gyors fék, aztán kikerülés, de ha annyira közel van a dolog, akkor azért én nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy az elkerülés ugyanolyan hatékony tud lenni, mint a motor elfektetése....
Amúgy visszakereshetsz a topikban, miket írtam az ABS-ről, de amellett, hogy írtam róla rosszat, írtam jót is: [link].
Azt továbbra is úgy gondolom, hogy vagy kanyarodni lehet, vagy vészfékezni, ha a kettőt egyszerre csinálod, valamelyik megsínyli. A vezetéstechnikán is felhívták erre a figyelmünket.
Visszaolvasva a hsz-eim sem gondolom, hogy arrogáns lettem volna. Nehéz 100%-ig objektívnek maradni, igyekeztem, sikerült amennyire sikerült. De azért azt sem szabad szerintem elfelejteni, hogy a fórumon elsősorban vélemények vannak, nem a nagybetűs IGAZSÁG.Szerintem a statisztikát nem lenne helyes a mi szemszögünkből ide keverni. A statisztika ugyanis nem tesz különbséget a motorosok között. Azt emlékeim szerint írtam is, hogy aki nem veszi a fáradtságot némi extra tréningre, és tanul meg tényleg szélsőséges helyzetekben fékezni, akkor inkább az ABS a jó út, mert akkor többet nyer az illető az előnyein...
A biztonsági öves dolgot kár ide keverni, az hogy a vezető kitámasztja magát, és az majd jól megvédi egy akkora baromság, hogy csak úgy süt. Ott olyan minimális, jelentéktelen azon esetek száma, ahol jobb, ha nincs bekötve, hogy kár is vele foglalkozni. Az ABS esete ezzel szemben korántsem ennyire világos és egyértelmű.
(#58122) Feree13:
Már írtam. 2X kerültem életveszélyes helyzetbe ABS miatt, és egyszer sem a hiányából. Tisztában vagyok vele, hogy szélsőséges eset vagyok, de ezek az én számaim.
Persuader szerint nem csúsztam volna el a robogómmal ABS-el, de az egy teljesen ártalmatlan elcsúszásos szituáció volt, életveszélyről szó sem volt.
De talán így érthető, miért nem rajongok túlzottan a cuccért.(#58126) .mf: Huh.. 10m, az ha jól emlékszem durván 50km/h-ról lehetett volna megállni hibátlan út és fékezési viszonyok mellett. Ráadásul ha mondjuk 90km/h-val mentél, mikor fékezni kezdtél, az annyi, minthogy durván fél másodperc, mire elérted.
-
Archer
őstag
válasz Polemius #58128 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy nagyon nagy tartományt lefed, szerintem emiatt elég pontatlan is. "Márkásabb" gyártóknál ezt az intervallumot csak két kulccsal tudod lefedni. Amikor egy sima racsnis hajtószárat ami már normálisabb hobbi szint, sem kapsz 3-4k alatt, akkor csodát ettől pláne nem lehet várni szerintem.
Ezeknél a szerszámoknál érdemes szerintem a taiwani neveket keresni. Jóval minőségibbek, mint a noname kínai csodák viszont a méregdrága európai és amerikai társaikhoz képest még úgy ahogy megfizethetőek, meg otthonra alkalomszerű használatra nem kell szerviz minőség. Persze aki teheti, vegyen Facom nyomatékkulcsot, még az unokája is azzal fogja szerelni a motorját (ha lesznek még akkor)
persu:, köszi, akkor ez a töltő ennyit tud. Pedig valaki mondta, hogy ezzel aztán mindent fel lehet tölteni.
Más: ha már "téli" kesztyű, most akciós. Megbízható bolt, pár nap alatt itt van tőlük a cucc, ha van raktáron.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
nos, mivel en probaltam ezt a satufek es kanyarodast, ebbol indultam ki. te nem probaltad, csak allitod az ellenkezojet. ez nekem fura. az arroganciat tobbek kozt erre es arra ertettem, hogy siman elhiszed magadrol, hogy ugyesebb vagy egy abs nel. hulyenek nezed a gepet, es a fejlesztoket. ez az arrogancia. nem az hogy csunyan beszelsz valamirol. valoban velemenyunk van csak. pontosan. es epp ezert szeretnem idekeverni a statisztikat. amig nincsenek szamok arrol, hogy mennyi ember szenved balesetet abs miatt, es mennyi ussza meg abs el, addig siman johetek a biztonsagi oves temaval. Nincsenek szamok a kezedben, ami alapjan leszurhetnel barmilyen kovetkeztetest, hogy mennyire karos az abs. es hogy mennyire kell felni tole. aztan meg te mehetsz barmilyen treningre, ha beszarsz, ramarkolsz a fekre. te is.
van erre vonatkozo statisztika a kezedben hogy az abs nem ennyire egyertelmu?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
válasz Archer #58140 üzenetére
Ennyiért ez szinte ajándék A legszarabb időt fogtam ki, nem elég hogy csúcsidőben kell felvergődnöm Hűvösvölgybe még ez az eső is. Nem magam miatt, hanem a sok mazsola miatt az utakon akik ilyenkor elfelejtenek vezetni.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
fattyu
veterán
-
bigdady
nagyúr
Lidl aksitöltő bevásárolva
Kecskeméten van még vagy 40 db -
StoneBridge
senior tag
válasz tboldi #58127 üzenetére
Dettó így voltam én is, meg azért az MT-09 újonnan +1 misi.
De élőben azért szépen kiadja a forma szerintem, nekem mai napig bejön. Sokkal robosztusabb, mint a 07-es. Valószínűleg ez tetszik.
Kényelem is jó volt, menettulajdonságok meg brutálisak. Kb. másfél éve tudtam vele menni egy nagyobb kört, élveztem. A hátsó felével valamit még kezdhettek volna, de erre már rájött néhány kieg. gyártó és elég jó LED-es lámpát árul hozzá, amit az ülés alá szépen be lehet illeszteni.Nagyjából ez most az én MT-07-em, amit konfiguráltál. Comfort ülés nincs rajta (amúgy nem ad sok plusz kényelmet a gyárihoz képest), illetve az alsó idom hiányzik még (rohadt drágának tartom, de lehet bevállalom majd, mert tetszik).
Szerk.: ja, meg van belőle 35kW-os verzió is, amiből később kivehető a fojtás úgy tudom.
[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #58149 üzenetére
Hans tools, pécsen egy szerszámboltban és a 19-120nm-est vettem 20k-ért kb.
Ez csak a kulcs. A fejek mind extra darabja.mérettőlfüggően 400-800ft.
Vettem átalakítót rá, így imbuszt is tudok nyomatékra húzni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs