-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
c4bB
csendes tag
Givi Túradoboz
27900 helyett 9 900 Ft -
válasz Topiccsendőr #77099 üzenetére
40.000km után a kipufogó szelepek hézagjai kicsit elmentek, de még határon belül voltak.
-
Lomha 8V
addikt
Tegnap elmentem tankolni a motorral. Arcomra fagyott a mosoly. És megállapítottam, hogy a kuplungra rá kell néznem, mert a kuplungar hasznos útja kb. 3mm. Kicsit hirtelen enged. Állítani nem lehet, mert hidraulikus, szóval utána kell járnom, hol a hiba. Ötleteket fogadok.
-
emre
veterán
válasz Lomha 8V #77104 üzenetére
Normális esetben a kuplung karon van egy menetes szár, amit lehet állítani, hogy a kar mozdításakor mennyire tolja be a kuplung munkahengert.
(#77105) persuader
Szerintem ha levegős el sem tudna indulni vele.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
válasz Topiccsendőr #77106 üzenetére
Mit okoz?
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77092 üzenetére
Érdekes, a mi ismerőseink körében van 4db, van amelyikbe 120000Km, a legkevesebbet futottban 60 ezer felett és még egyiknek sem volt gondja a váltóval.
Talán tudnak váltani rendesen, én úgy tudom hogy ez a jelenség akkor szokott bekövetkezni ha nagyon alacsony fordulatról húzták nekik.
Ezért van az hogy 3000 fordulat alatt nem kell elváltogatni és akkor nem lehet baja.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77109 üzenetére
Persu! Egy satnya GS500-on van értelme a láncáttételt "rövidíteni"? Tavasszal esedékes egy új láncszett a mostani Regina helyett (alig tizenpár ezer km alatt kinyúlott mint a rétestészta) és akkor a rendes DID mellé vennék a 16-os helyett 15-ös első lánckereket. Szívem szerint inkább hátul növelnék, de nemigen van abban a méretben. (ott kb. 39 -> 41 fogú kellene)
Amiért a gondolat megfordult a fejemben az az, hogy anno a kis csótány sokat profitált belőle, a GS-sel meg ugyanaz a "problémám": túrázáskor lakott területre érve a "majdnem szabályos" 60-at tartva a 4. fokozatot "nem szereti", 3.-ban meg hangos.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77113 üzenetére
Ha rövidebb sebességfokozatokat szeretnél és kicsikét fickósabb legyen akkor igen.
Az -1 elől annyi mint +3 hátul, sebességben veszíteni fogsz 9-12km/h között.
Viszont amit szeretnél hogy nagyobb sebességfokozatban is tudjál közlekedni a városban ezzel van esélyed hogy megvalósuljon.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
válasz Lomha 8V #77112 üzenetére
Kb 10 km re mennék használt csizmát nézünk. Visszafelé ha minden jól menne már abban jönnék
runner 125: Ma töltöttem az akksit de a lidlis töltő csipeszek nem fértek oda a saruhoz. Vettem gyorsan vékony hegyes (krokodil) csíptetőket azzal jó lett, de szeretnék egy fix csatlakozót az ülés alá, mint a ctek töltőnél is van. Vízálló, zárható csatit milyet ajánlanál? Átberhelném úgy a rendszert, hogy univerzális legyen.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #77115 üzenetére
Szerintem végsebességben sem fogok veszíteni, mert most 5.-ben és 6.-ban ugyanannyit megy (túl hosszú a 6., nem "pörög ki"). Inkább a fogyasztás lesz több, de 2 deci nem számít.
(#77114) ath: ezt hogy csináltad?! Pont náluk kerestem mert ott van kedvezményem, és a "motorgarázsban" letárolt gépemhez nem dobja fel csak a gyári 39 fogút. Elsőből meg a 15 -16 ost is. Kösziiiii!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77117 üzenetére
A fogyasztás sem biztos hogy növekedni fog, mivel kevesebbszer kell majd kipörgetni, kevesebbet kell majd váltogatnod.
Nyomatékosabb lesz alacsony fordulaton is.
Igaz hogy azonos sebességnél pár száz fordulattal többet fog pörögni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #77116 üzenetére
Fu, ezt passzolom, a CTEK-hez gyári járt, kis gumis dugóval, nyilván az csak azon gyorscsatalkozós dugóval kompatibilis.
Ebay-en nézz szét valamilyen univerzális, beszerelhető töltő adapter után, persze olyasmit keress ami két részből áll - legyen olyan fele is, amit a töltőre csíptetsz rá és csak össze kelljen dugni.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #77117 üzenetére
A tied 16:39 gyári áttétellel 100km/h-nál 6th Gear 4871 forog vége 188.9 km/h
Ha változtatsz 15:39 áttételre akkor 100 km/h 6th Gear 5195 forog majd vége 177.1 km/h.
Én bepróbálkoznék egy 15:40 áttétellel, érezhetően virgoncabb lenne, 5329 forogna 100-nál és 172.7 lenne a vége.
Egyel nagyobb sebességfokozattal közlekedhetnél a városban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #77120 üzenetére
Ezt az elméleti átszámolósdi programot ismerem, de a gyakorlat azt mutatja, hogy a gyári 16:39 mellett úgy kb. 165 km/h a valós (GPS szerinti) végsebessége 5.-ben és 6.-ban is. A 6. egyszerűen túl hosszú neki. 5.-ben közel 10 ezer fordulaton, 6.-ban meg 8900-9000-en megy leggyorsabban. Egyszerűen nem bír többet forogni, pedig a max. teljesítményt 9200-on adná le. (Az óra közben kb. 180-at mutat - nagyon sokat csal felfelé.)
Ezért gondoltam a 16:41-re (5%), elöl nem szívesen csökkentenék. Anno a kis 125-ös sokkal jobb lett a rövidítéstől (ott elöl csökkentettem 15-ről 14-re), fele annyit sem kellett váltogatni. Az sík úton, erős szembe szélben a gyári áttétellel egyszerűen el sem bírta a leghosszabb (5.) fokozatot...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ath
senior tag
válasz Bogyó bá' #77117 üzenetére
igen, mert nem mindent listáz az oldal egy adott motorhoz, de JT katalógusban megtalálni. a lényeg, hogy a JTR823 cikkszámú a jó a motorodhoz, a fogszámokkal utána szabadon operálhatsz. a 2 fog kb 5% változás lesz, azt érezni, de nem túlzó. szerintem jó választás.
ilyen mértékű változtatásnál a lánchossz sem kell, hogy változzon, a 110 szemes jó lesz, de nézz rá, hogy közel 1 centivel hátrébb tudod e húzni a tengelyt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #77113 üzenetére
Probald ki, de a lancoknal is leginkabb arsavok vannak, nem markak. Azaz reginabol a draga sokaig fogja birni es did bol az olcso nem.
Pl nekem most olcso did em van, es az elso 1500 km en vagy 4x huztam utana, botrany. Viszont a 20 ezer forintos versenylanc mindketto markabol kifogastalan volt amikor probaltam.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha a hátsó fogszámát növelem, akkor előrébb kell húznom a tengelyt, nem hátrébb. Az túl egyszerű volna....
(#77123) persuader: a DID. 520VX2-őt venném, én nem ismerem, annyit tudok róla, hogy kb. 80 LE-ig ajánlják. A Csótányon a DID láncot 20 ezer km alatt egyszer sem kellett utánhúzni (40LE-s O-gyűrűs lánc volt a 12 LE-s motoron), eért van bizodalmam a márkához.
A GS-re az előző gazdája vett Reginát (nem tudom milyet, sima O-gyűrűs), a Suzuki márkaszerviz azt ajánlotta (az a gyári lánc). Gyorsan, de szerencsére teljesen egyenletesen nyúlik, nálam 10 e km-t futott (előttem meg 3-at), Amikor vettem akkor 1/4-en volt a láncfeszítő skála, most már 3/4-en. Szerencsére teljesen egyenletesen nyúlt, nem szakaszosan.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
-
válasz Topiccsendőr #77109 üzenetére
Db killer nélkül nyers volt a hangja és úgy éreztem semmi akadály nincs a gázok előtt, killerrel sokkal barátibb a motor viselkedése is és a hangja is.
Videó is van valahol hogy killer nélkül a port sokkal messzebb felveri a kipufogó, vele meg kevésbé.Minden esetre én tervezem használni, szeretem a hangját.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77129 üzenetére
Köszi, akkor 112-es lesz, max vágok. Más: az aranyszínű lánc pusztán műmájerség, vagy esetleg a bevonata miatt kevésbé hajlamos a korrózióra? Megér egy ezrest pluszban?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #77134 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #77137 üzenetére
Első kerékről hajt - nem változik semmi. Amúgy brutálisan csal felfelé, kb. 9%-ot. Óra sz. 180 = GPS sz. 165. Ennyi a vége szélcsendes időben.
(#77139) Mosquito34 : megrendeltem a többi szükséges vackot is a tavasszal esedékes szervizhez, így eljön 1 postaköltséggel.
(#77138) Kolondrum: nem vagy elég régóta nős.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lomha 8V
addikt
(#77105) persuader: Az mindenképp meglesz, cserélek úgyis folyadékot.
(#77107) emre: Ezen nincs ilyen.
(#77116) demars: Akkor nagyon öltözz fel. Különösen a térded, a nyakad és a veséd legyen védve. Ha van esőruhád, vedd fel, az nem engedi át a szelet.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #77139 üzenetére
Okosba nem 27% kedvezmény szokott lenni?
Kolondrum: Bogyóbának igaza van. Majd ha nős leszel megtudod. Bár akkor is le leszel b@szva, hogy minek dugdosod a pénzt, csak lesz@rod.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
BoB
veterán
válasz Bogyó bá' #77124 üzenetére
"Szerencsére teljesen egyenletesen nyúlt, nem szakaszosan."
Alapszabály, hogy ha egy ismeretlen motors megáll melletted a pirosnál, zöldre indul a verseny. Sajnos manapság már nem sokan tisztelik a hagyományokat
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
demars
addikt
válasz demars #77147 üzenetére
Lefagyott minden elég rendesen Ha nem enged az idő délig lefújom a gurulást. Jeges úton nem indulok el. Kedden 5-6 fok volt pluszban, szikrázó napsütéssel de pont nem értem rá.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen