-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #91101 üzenetére
Neked szuperál még a GSX-F?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #91101 üzenetére
Tavaly áprilisban vagy, hogy voltam vele utoljára hosszabb úton. Most fél éve telephelyet is váltottam így még munkába menni sem érte meg beindítani és meló is annyi van, hogy nem győzi az ember. A Kawasakival is jól megszívtam, már ott voltam kiviszem az erdő szélére és felgyújtom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Laraxior #91102 üzenetére
Szia,
Ja ja. Már túl a 40ezer km-en. Mindjárt kapom magamra a gatyát és röffentem be.
Xaels: És néhány lopott nyári délutánra nem tartod meg, ha már megvan? Sok idő és energia benne van már. Én közben szintén költöztem, így nekem meg pont jó munkába járni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #91104 üzenetére
Már elment, nem tudtam volna kiélvezni. Párom vissza megy dolgozni és én fogok a gyerekekért rohangálni. Hétvége nálunk nincs, ünnep sincs. Azért sajnálom, hogy 350 napot magában álljon. Nehezen adtam, de ha muszáj akkor muszáj.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Khaosz55
addikt
LS2 Arrow sisakot valaki próbálta már ?
-
Laca1212
őstag
Itt ilyet írnak:
"tankold majdnem tele az üzemanyagtartályt benzinnel, majd keverj hozzá adalékot, mely hazáig alaposan összekeveredik a naftával és meggátolja, hogy tavaszig alkotóelemeire “essen szét” az etanolból, benzinből és egyéb hozzáadott vegyületekből álló 95-ös. Ez főként a több hónapra letett, karburátoros motorok esetén fontos."Kérdés, hogy mi az az adalék konkrétan? Van erre szükség? Vagy elég ha 100+ os ÖMV-benyával telelököm és kész?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #91108 üzenetére
Én is csak OMV 100-ast szoktam tölteni bele télire - de még 2 hónapnál tovább eghyik vas sem volt üzemen kívül helyezve. Akku frissen feltölt, benzincsap PRI-be, és legfeljebb a második köszörülésre csont nélkül indul akár a GS500, akár előtte a kis Csótány (sőt azt még PRI-be sem kellett tenni, nem is volt olyan állása)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Szeretném lecserélni a Kawasaki Zephyr 400 - as kedvencem.
Keret:1-1,5 milla névre írva.
Átlag 58-61 kg -174cm vagyok, (ahogy szokták mondani "szikár parasztgyerek")
Elsősorban munkába járás BP városi forgalom.
Mindenképp fontos, hogy 2 oldalsó és hátsó doboz felszerelhető legyen rá, dobozonként kb 10-15-20kg ig megszoktam pakolni.
Utassal ritkán megyek.
Sokat túrázok hétvégente, vagy akár hét közben is.
Ha megoldható akkor jó legyen a szélvédelme, vagy ha nincs hozzá fejidom akkor utólag feltudjak rá barkácsolni valamit.
A leges legfontosabb, hogy nagyjából egyenes derékkal tudjak vele menni, mivel 3 gerincsérvem is van. Tankra rádőlős, derékból megtartom magam sportmotorok kizárva.
Tudom, hogy a majmot etetni kell, de ha lehet akkor olcsó és beszerezhető legyen hozzá az alkatrész.
A klasszikus régi gépeket kedvelem, de nem akadály ha nem az lesz az új kiszemelt.
Autópályán ha előzni kell 120-130-nál ne keljen kettőt visszaváltanom mint a 400-as Zephyr-en.
Összeszedtem pár típust amik tetszenek, de szívesen fogadok minden javaslatot.
Kawasaki ZRX1100
Suzuki GSF1200 Bandit
HONDA CB1300SF
Honda CB 750 Night Hawk
Ha érdemes behozni kintről a motort, akkor honnan és milyen weboldalakon keresgéljek ?
Saját lábon, vagy utánfutón érdemes elhozni ha megvan a kiszemelt.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Laca1212 #91107 üzenetére
Én ezt használom:
Liqui Moly
Semmi gondom nem volt tavasszal.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
baboss
őstag
Nem is rossz, de nekem furcsa, hogy a kormány a fejidomon belül mozog és a lápa kanyarban egyenesen előre világit.
Suzuki DL 650 V-Strom ha jól néztem akkor 70 lovas, a mostani 50 után nem egy nagy előre lépés lenne. Nem akarok még egyszer majd évek múlva váltani. polimorf Honda 650 Deauville ha jól emlékszem az volt neki, volt szerencsém kipróbálni, egy kicsit magas volt.
Akkor inkább Suzuki DL1000 V-Strom az már 98 lovas, a kép alapján egész jól lehet dobozolni, van elég szélvédelem is, van hozzá plexi magasító is ha nem lenne elég a gyári, meg egész egyenesen lehet rajta ülni.
Valahol ki kell majd próbálnom, hogy mennyire ér le a lábam. -
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91110 üzenetére
Nekem is dupla gerincsérvem van. 1 és 3 csigolyánál.
Amit én ezek közül ajánlanék az a Bandit 1200N és ami nincs közöttük az a FZS 1000 Fazer.
Fazer tényleg igazi mindenes (túra, kanyarvadász, komoly tempó), komoly fékek, futóműve van a Bandithoz képest is.
Szélvédelemre a Banditból akkor az S-et választanám nem az N ami a képen van."Autópályán ha előzni kell 120-130-nál ne keljen kettőt visszaváltanom mint a 400-as Zephyr-en."
Az FZS-nél nem fog előfordulni, ha akarod akkor 6.ban poroszkálhatsz vele 60-al.
Tudom nem ez a helyes használat de simán volt hogy begurultam vele a városba és olyan simán egyenletesen ment hogy elfelejtettem hogy 6.ban van.
100-ról meg akkora erő és nyomaték jön meg hogy a váltót el is felejtheted.Oncsik Zolinak az egyik kedvenc motorja volt, írt is róla egy jó tesztet, ha érdekel megkeresem az újságot róla.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
emre
XJR-1300 egész jó, 2 oldalon rövid kipuf, sor 4, 106LE, dobozolható, max egy magas fejidom kell hozzá. A leírás alapján gondos gazdától.
fattyu
Pedig az a kedvencem az összes közül. Magasabb kormánnyal nem orvosolható a dolog ? Amikor megvettem a Zephyrt, rá pár hétre elestem, a gyári kormány elgörbült és az eredeti igencsak húzós lett volna , ezért egy Simson kormányt raktam vissza ami 2900ft volt, így magasabb, kényelmesebb lett mint az eredeti.
Nincs sok tapasztalatom a motorok terén. A legelső motorom egy 350 es Jawa volt, majd 15 év kihagyás után jött a Zephir 400.
Bogyó bá'
Köszi a hasznos infót.
Gaboman
A Bandit 1200 a másik kedvencem, biztos, hogy az 1200S et, választom, nem fogok a simához fejidomot barkácsolni.
Yamaha FZS 1000 Fazer az már 143 LE majdnem a háromszorosa a mostaninak, nem lenne egy kicsit nagy ?
"Oncsik Zolinak az egyik kedvenc motorja volt, írt is róla egy jó tesztet, ha érdekel megkeresem az újságot róla." Érdekel[ Szerkesztve ]
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91121 üzenetére
"Yamaha FZS 1000 Fazer az már 143 LE majdnem a háromszorosa a mostaninak, nem lenne egy kicsit nagy ?"
Nem, szépen egyenletesen jön meg az erő, nyomaték az meg már alapjárattól van!
Az enyém azért volt sokkal állatabb és vadabb mert amit a tesztben írnak megvolt rajta csinálva.Fazer teszt, ez nem az Oncsiké, azt csak lefényképezni tudom majd.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veze
őstag
-
Geresics
addikt
válasz baboss #91110 üzenetére
Ajánlom még figyelmedbe (ABC sorrendben):
- Aprilia ETV 1000 Caponord (egy-két típushibája van, de ha mindbe belenyúlsz is belefér az árba)
- BMW R1150GS (mondjuk ha ehhez hozzá kell nyúlni...)
- Honda XL 1000 Varadero (eléggé jókat mondanak róla a márkabuzik - eddig csak olyannal beszéltem erről a motorról)
- Yamaha TDM 900 (nem tudok róla sokat, de egy ismerősöm imádja az övét)u.i.: bármivel, ha esel, nem lesz olcsó. Ne ess! Vagy ha igen, akkor jó előtte körbecsövezni a motort!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Anubis_9
őstag
Sziasztok! Tud valaki esetleg egy Suzuki DR-Z400S magyar nyelvű kézikönyvet linkelni részemre? Neten csak angol nyelvűeket találtam. 2002-es a motor. Előre is köszönöm!
"Bocs, hogy késtem, nem volt kedvem jönni!"
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91129 üzenetére
Az 1000 V2 motorokat azért nem ajánlottam neki mert hosszabb távon mint amiket ő is szokott menni nem a legjobb választás a rezonancia végett.
Egy sor4 sokkal lágyabban, kiegyensúlyozottabban működik.
A V2 nem szereti ha poroszkálnak vele, rezeg, csapkod alacsony fordulaton, egy idő után a rezonancia fárasztó a sor4 elrendezéshez képest.LustaDick123: Nem rossz motor csak hatalmas és nehéz, még az 1200 Bandithoz képest is böszme nagy, Babos pedig nem az a hatalmas emberke.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #91132 üzenetére
Ezt mondják az egy hengerre is, mégis most jártam be vele Bulgária minden hegységét, és most jöttem vele haza Isztambulból.
De tovább megyek: nyáron 3 nap alatt mentünk 2000 km-t (Pécs-Montenegro-Albánia-Pécs) útvonalon. Szar volt a végén már, de mindenkinek ugyan annyira volt szar...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
-
baboss
őstag
válasz Geresics #91129 üzenetére
Köszi a tippeket, de maradnék a megszokott sor 4 mellett, "Egy sor 4 sokkal lágyabban, kiegyensúlyozottabban működik." ahogy Gaboman írta a a rezonancia a legnagyobb ellensége a gerincsérvnek. A orvosom is azt mondta, hogy a motorozás nem tesz jót neki. Ezt a fontos tényezőt el is felejtettem. Mint említettem volt szerencsém kipróbálni polimorf régi motorját, és azon éreztem a rezonancia különbséget amit egyből észre is vettem, az enyémhez képest.
Gaboman
Igen, a mostani 50 LE ha váltok akkor 100 LE körüli érdekel, hogy hány cm3 tudja hozni ezt a teljesítményt az mellékes, illetve én úgy gondolom, hogy egy 750 cm3 100 LE motor jobban kivan hegyezve mint egy 1000 cm3 -es. Ezért az alkatrészek nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, így hamarabb tönkre is mehetnek, ha jól gondolom.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz baboss #91138 üzenetére
Csak egy pár amit hirtelen én megnéznék:
FZS 1000
FZS 1000
FZS 1000
GFS 1200S
GFS 1200S
GSF 1200S
GSF 1200S
GSX 1400 de ez naked, meg szerintem neked méretben túl nagy, de egy próbát megér.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
Még egy pár gondolat.
Szerintem egy sor 4 lég olajos motor megbízhatóbb, strapabíróbb, kevesebb alkatrész, elektronika hibásodhat meg rajta, mint egy vízhűtéses, injektoros, csupa elektronikás motoron. Azért egy ABS -es motort még bevállalnék, de van olyan ami sor 4, lég olajos, és ABS-es ? -
Imy
veterán
válasz Gaboman #91139 üzenetére
HONDA CB 1300 nem érdekelhet?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz demars #91142 üzenetére
Plusz egy szavazat a banditra, a GSF1200S egy nagyon jó gép. Nem mellesleg meg megy mint az ökör.
Futóműve simán szerethető, bár annyira nem stabil mint a nagyobb túragépeké, Az üléspozíció pedig kotta egyenes, a szélvédelme szinte teljes, többet kifog mint a vfr-em."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz baboss #91140 üzenetére
Az injektor és a vízhűtés nem feltétlen jár együtt. A vízhűtés szerintem jó dolog, és nem kell hozzá elektronika sem, és ha cserélik pár évente benne a vizet (az előírt hűtőfolyadékkal) elég megbízható is. Az injektoros-elektronikás érveléseddel viszont egyet kell értsek.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Gaboman #91139 üzenetére
Köszönöm.
Idáig úgy néz ki, hogy a megadott feltételeimnek a Suzuki GFS 1200S Bandit tesz eleget. 2004-2006-os évjáratúakat kell keresnem.
Még a ruhámhoz is illene, nem kellene másikat venni.
Modelltörténet
1995: bemutatják a GSF1200-at, de még csak japánban kapható, 180 km/h-s végsebesség-korlátozással
1996: megjelenik az európai modell, a motorja a GSX-R1100-on alapul. A S a félidomos sporttúra, az N a naked
1997: megjelenik az ABS-es változat
2001: megjelenik az új modell, új váz, digitális műszerfal, új karburátor, új Tokico hatdugattyús első fék, komolyabb elektromos rendszer, 20 literes tank (a régi 19 literes volt), új kormánygeometria, új üléspozíció. A Bandit S dupla fényszórót és idomokat kap, alap lesz az ABS
2002: módosítják a gyújtást
2003: új kormánycsapágy
2004: katalizátort kap a sorozat
2006: átmeneti modell, aminél a technika még a régi, de a külső már az új 2007-esé. Keményebb futómű, digitális üzemanyagszint- és fordulatszámmérő, még karburátoros, de a benzincsapot már lehagyták róla.
2007: a korábbi modell már nem teljesíti az környezetvédelmi normákat, ezért egy teljesen új, 1250 köbcentis vízhűtéses modellt mutatnak be, befecskendezéssel, hatsebességes váltóval[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
"Az injektoros-elektronikás érveléseddel viszont egyet kell értsek."
Én mint hozzá nem értő laikus azt gondolom hogyha az injektor olyan nagy és gyakori hibafaktor lenne, akkor arról már én is tudnék. Mint autóknál a részecskeszűrő, kettőstömegű, turbó, porlasztócsúcsok, meg sorolhatnám, egyikhez sem értek de mindről hallottam már.
Motoroknál nem igazán szoktam azt hallani/olvasni hogy az injektor megadta magát.Plusz elektronikából sincsenek a 10-12 évvel ezelőtti motorok felvértezve olyan nagyon, pláne nem a japánok.
A vízhűtéstől sem igazán értem hogy miért kéne félni, azt sem tegnap találták fel, eléggé kiforrott és megbízható technológia. Meg hát nem is túl bonyolult.
Persze ez csak az én véleményem, totál laikusként.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
baboss
őstag
Érdemes kintről behozni, vagy itthon is ki lehet fogni megkímélt, rendszeresen szervizelt példányt ?
[link] -
demars
addikt
válasz Ferdzsoo #91144 üzenetére
Egy cimborám újonnan hozott ki egyet, 10 évvel ezelőtt. MZ -ről ült át. Volt élményfaktor
Piszok jó vas, 50 k km -nél kapott új kuplung szettet. A találkozókon a gumiégetés nem tett jót neki.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs