- Zyxel NAS326
- Windows Insider Program
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- A svájci nemzeti bank szerint rossz ötlet a jegybanki digitális pénz
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 11
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
[link]
persuader meg Gaboman: -
demars
addikt
Csinos a piros-fekete színben
A műszerfal egyszerű de nagyon jól néz ki. Semmi csicsa, minden van ami kell.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Teasüti
nagyúr
Hogy lehet megállapítani elektronikai szempontból, hogy jár a motor? Pl a fényszóró pontosan mire kapcsol fel indítás után? Vagy ez utóbbi programozott lenne?
A kapcsolási diagrammon így hírtelen az olajnyomás szenzor tűnik a legkézenfekvőbb viszonyítási pontnak.
Valamint a sebesség szenzor és a fordulatszám jelét hogy volna célszerű kiolvasni? Ezek 0-12V (14,4) közötti impulzusok volnának? Nincs kéznél szkóp...Btw: tegnap kaptam vissza szervizből a gépet. A blokkot szét se szedték, nem hallanak rendellenes hangot onnan. Vez láncra azt mondták jónak tűnik. A fémes hangot az ő verdiktjük szerint a hajtóműlánc adta, mert túl feszes volt. (Most akkor már hallottam még egy változatot a beállításra, szerintük terheletlen állapotban kéne belőni felső határértékre a lógást. Én terhelt állapotban állítottam be alsó határértéke. )
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #91757 üzenetére
Most így hajnalban nem feltétlenül értem, hogy mit szeretnél, de "elektronikai szempontból" legegyszerűbben abból tudod, hogy jár a motor, hogy az akkufeszültség felemelkedik. Nem kell ehhez szkóp, sima fesz.mérés.
A világítás onnan tudja, hogy fel kell kapcsolódnia, hogy gyújtásra van kötve. Ha ráadod a gyújtást, felkapcsolódik.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
seadrone
őstag
sziasztok!
tegnap vettem egy bakancsot, alpinestars pralor, gondoltam írok róla pár sort, aztán tesztelem használatban is majd
ez nem is utcai, hanem már-már elegáns viselet, simán elmennék benne színházba is
kényelmes, jó minőségű bőrből készült, fűzős, ugyanakkor a belső oldalán cipzár is van, így ki lehet belőle bújni.
a talpa jól hajlik, utcára is kényelmes, a sarkánás és orránál enyén merevített, a bokánál mindkét oldalon protektor van benne.
sajnálnám összekaristolni, dehát azért van
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Geresics #91724 üzenetére
Jó kis videó, nem is értem miért basztatnak Ez a gyorsítás dolog kár volt bele,inkább egy kis gyorsítás és utána mittomén 5 perc múlva és kész eredmény,mivel így a ezdurva stb unalmas szavakból kevesebb lenne. Amúgy grat
biztosan fizetett reklám vót,mert ingyé kaptad a cseppetRozsdás ömlőt is tisztítja?
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Geresics
addikt
-
tboldi
nagyúr
Új Triumph Tiger teaser: YouTube
-
Geresics
addikt
délután 11°C lesz! Ki jön a Motoros GoKart versenyre Pécsre?
https://www.facebook.com/events/132276114091232/*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veze
őstag
Tegnap kérdeztem a közelemben lévő gumis szervizben hogy motor kereket ki tudnak e egyensulyozni.. Mndta hogy , igen, kérdezem géppel, vagy kézzel ? Azt mondja géppel, de kézzel pontosabban lehet kiforgatni.
Hmmm . ez tényleg így van? Én azt gondoltam a gép pontosabb ( meg persze gyorsabb) mert különben én is ki tudom forgatni egy pl ilyennel [link] Mivel a gumit magam tudom szerelni így aztan végképp elkerülhetném a gumist meg a sorban állást időpont kérést oda vissza zarándokolást egy kiegyensulyozás miatt -
imrufo
tag
Nekem is van hasonló állványom, és pontosabban ki lehet vele pörgetni mint géppel. Nem gyorsabb, de otthon nem is az a lényeg. Én elszoktam piszmogni vagy másfél órát egy kerékkel.
Mellesleg gurultam vagy 100ezret mindenféle centrírozás nélkül, egyszer-kétszer tűnt fel, hogy remeg a kormány végsebesség környékén. Csak az elv miatt súlyozgatom, hogy tökéletes legyen, pedig még el is rondítja a felnit.Tényleg létezhet kifejezetten motorra való megdizájnolt keréksúly?
-
veze
őstag
válasz Topiccsendőr #91777 üzenetére
Valahogy észrevétlenül belenőttem a gumiszerelésbe. Régen fel sem merült az, hogy gumishoz viszem az ETZ kereket,( meg a kerékegyensúlyozás se ) egyszerűen erős bakanccsal letapostam a felniről a 80-as 110 ;120as gumikat és kézi szerelővassal levettem ( pl békebeli, régi Lada gumiszerelő vasakkal ami kb. 50-60centis és jó anyagból van, még most is használható) Utána haladtunk a korral, mert a 160-180as gumikat már nem olyan könnyű letaposni ( meg nem is lehet) bakanccsal és a neten milliószámra fellelhető mintára hulladék vasakbol, csövekből hegesztettem egy karos állványt. Annyira nem elegans mint egy gyári, de egy kis festés csodákra képes, mindjárt jobban néz ki Utána már jön a rég bevált technika, kézi vas rendes hosszúsággal, hogy legyen erőkar is , felnire teszek felnivédő müanyagot (ilyesmit [link] és állítom hogy jobban ügyelek arra, hogy ne sérüljön meg, mint egy gumis, mert 2x is megnézem mielőtt ráfeszítek. Új guminál a jelzés a szelephez forgásirányt nézni szelepcsere ( ez is filléres dolog, 60-70 Ft de ha jo, nem is kell) , samponos víz ecset hogy csusszon kompresszor..és már csak a kiegyensúlyozás volt hátra , van vele munka de nem vészes és megszoktam. a köv. szezonban már két motor lesz, (23án sikeres vizsga volt A korlatlanra a családban) az már négy kerék. és komolyan elgondolkodtatott hogy minek vergődjek a kegyensúlyoztatással mikor a többit megcsinálom.
Ugy van ahogy imrufo is írja, nem gyorsabb de otthon van nem kell senkihez igazodni menni. és szeretem csinálni ezeket. Kérdeztem tegnap azt is a gumistól mennyiért cserélné le a gumit , (csak hogy mit sporolok meg 4 gumival) 3000ezer körül emlegette, de ugy, hogy vigyem oda kiszerelve a kereket..ebben már benne lett volna a centirozás is meg a felhasznált súly (!) is (ami szintén filléres dolog, ahogy az előbbi hozzászólás linkjében is látható) nem tudom igy komplett mennyire reális ár ez most, mert lehet erre mások az árak mint pl a fővárosban. A szervizháttér is szinte nulla. Van Yamaha márkaszerviz is, de gumit oda tuti soha nem vinnék szereltetni mert köztudottan drága itt a térségben. Egyébként nem a fillerbszas miatt csinálom, ha valaki motorozik az köztudottan nem filleres dologrol szól, szeretem csinálni, nem mellesleg minden kerék ki be szereléskor az ember óhatatlanul ránéz a láncra a fékekre, stb is megtakaritja megvizslatja lát e rendellenest a környékén . -
Topiccsendőr
addikt
Azert kerdezem, mert akarok venni en is szerelo szerszamot.
Valami ilyesmit neztem kiViszont ezzel pl slick gumit nem tudtak levenni RS 125 rol euroringen a szemem lattara. Valoszinuleg lamak voltak, de kerdezem, hogy gyakorlattal teljes erteku szereloszerszam tud lenni? (Jo minosegu szerelovassal, es peremvedovel)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #91780 üzenetére
Haveri körben ilyen kerékszerelővel csináljuk:
Utcai, slick, 200-as, mind lejön
De amúgy mindegy milyen a szerszám, csak a gumi felniperemről leválasztására kell használni. Viszont apait-anyait bele kell adni néha, meg nem árt a 100+ kiló sem
A többi meg simán gumiszerelő vasakkal megy. -
veze
őstag
válasz Topiccsendőr #91780 üzenetére
Igen, ilyen mintájára készült bár a karja az meg olyan mint amit imrufo linkelt, ( nincs külön az a megtámasztó ami tartja a pofát és még egy ötnegyedes csövet is rá lehet huzni meghosszabítandó az erőkart ha kell, mert én nem vagyok 100+ kiló és tényleg kell az erő) csak felülről lehet rajta állítani , bár azt se állítgatom mert mindig 17-es kereknek van beállítva. A közepén a tengely is olyan hosszú, amikor sikerült leszakitani a peremről, már akkor lehet kenni samponos ecsettel (habfürdős szappanos kinek mi van könnyebben átugrik, es utána egy jo hosszú nyelü szerelővassal nem probléma levenni. Ha valakinek nem sikerülaz csak a gyakorlat hiánya miatt lehet, amit gyorsan meg lehet szerezni pár próbálkozással
Ez amit linkeltél teljesen jó, ha nem akar az ember otthon barkácsolni vele ( meg a másik is)[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Meg imrufo
Oke, akkor batran nyomom a buy gombot. Igazabol, mint mindig, azert akarom sajatkezuleg csinalni, mert legalabb en bszom el. Es akkor ugrok neki, amikor akarok. Es ugy csinalom, ahogy akarom. A felnit annyira nem sajnalom, amig nem PGM, de volt olyan gumis, aki megtagadta a munkat, amikor valami fura meretet akartam ratetetni, es eletvezetesi tanacsokat is azonnal kaptam... volna, ha nem lepek le.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
-
akos727
senior tag
Sziasztok! Most rakom korlatlan motor jogsit, es tavasszal tervezek valamit venni. Tapasztalat van, konkret valasztasom nincs, hogy milyen legyen. De ami meg inkabb erdekel, az a biztositas dija. Fater R1-enek hatuljan nottem fel, igy sport motorok fele huz a szivem, viszont 25 eves vagyok, igy felek a biztositas nagyon draga lenne meg egy 600-asra is. Van valakinek tapasztalata, hogy mennyi lenne mondjuk 120-160 lo es 25 eves korom kombinacioja mellett? Mivel legtobbet varosban hasznalnam, igy tobb ertelme lenne egy supermotonak es ezek nincsenek meg 60 lovak, igy gyanitom sokkkkkal olcsobb lenne a biztositas erre. Esetleg itt vmi tippetek a biztositas osszegerol? Tudom, meroben mas a ket stilus, de minkettonek meg van szamomra a pro es kontraja. Valaszokat elore is koszonom
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #91784 üzenetére
En fordszamjelet neznem, az inditozas az olyan 350rpm kornyeken van, az alapjarat meg 1250. Egyertelmu a kulonbseg.
Azoknal a motoroknal, ahol meg lekapcsolja, probakepp megneznem, hogy jaro motornal rainditozok, (nem art neki, szabadonfuto kimozogja, tobbszor csinaltam) ha akkor is elcsukja a lampat, akkor az inditogombhoz van koze, nem a feszultsegeseshez ezeknel a motoroknal.
A legelterjedtebb megoldas 90es evek japan sor4 motoroknal, a fotengelyrol impulzusjeladoval levett jel. Ugyanaz az elv, mint az abs nel, vagy a sebesseg jeladonal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz nyogo83 #91792 üzenetére
Ez is jó ötlet. De azért ha van olajnyomás, abból elég jó tipp, h jár a motor. Hacsak nem a szentlélek forgatja az olajat.
A tápot szeretném kapcsolni, ahhoz meg egy faék egyszerű megoldás volna célszerű. Elvégre az olajnyomás és a fesz. emelkedés valamint a fordulatszám kéz a kézben jár, de az elsőhöz nem kell számítási kapacitás.
Köszönöm a tippeket! -
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #91793 üzenetére
Jó hogy ezt mondtad. K.va tanktáska útban van, teljesen kitekert kormánynál eléri a sarka az indító gombot. Persze ez max elinduláskor gáz, menet közben úgy sem tekeri ki addig a paraszt. De most megnyugtattál, hogy nem lesz baja.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
V.Stryker
nagyúr
No, holnap lesz lehetőség kipróbálni a Motorradnál az új DL650-et. Be is jelentkeztem 11-re.
Hogy kell egy ilyen kipróbálási lehetőséget elképzelni? Elkérik az okmányaimat, felvésik és ott a motor, menj vele 10 percet aztán gyere vissza?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
demars
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs