-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #9500 üzenetére
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
Szerintem ez baromsag ilyen nincsen. Inkabb azt tudom elkepzelni hogy 300k a kaucio, es a tores mertekenek megfeleloen kell fizetni.
En is sokat estem mar, de altalaban filelrekbol kijottek a javitasok. Foleg mert lefostam hogy valami karcos lett, hagytam ugy ahogy van, csak azt csereltem ki ami tenyleg megserult. Egy bukogombat tobbszor is fel lehet hasznalni. A jo deklivdok is sokat birnak Kuplung/fekkarjaim mind az osszes le van mar gyalulva Idomokon sincs 1 ep felulet, de kit erdekel? Vaz, fek futomu, blokk jo.. a tobbi ugyis csak disz
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9504 üzenetére
hát, lehetséges h rosszul emlékszek, régen kérdeztem már. de úgyis benyúlják a pénzed sztem.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9506 üzenetére
hát lehet kitelik tőlük ez is. persze én nem hagynám annyiban, de lehet van aki rájuk hagyja.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #9483 üzenetére
nem akarok beleugatni keményen a sztoriba csak nekem is van élményem törött vassal.
Olyan dolgokra ráültem, hogy még ma is borsózik a hátam. Amit érzehet az ember az az hogy üt a felni, görbe a tárcsa, vagy leragadnak a telók, mert elgörbültek. ezek mind egyértelmű jelzések, és leszáll az ember róla, mert itt nem az lesz hogy csúszik, hanem hogy egyszer csak kiesik alólad. Sajnos volt részem görbe telós ZZR 600 hoz, megváltozott a geometriája, és szemmel látható volt, ettől függetlenül óra szerint 180al bevett kanyart. ezzel most nem az e-péniszemet akarom vérrel pumpálni, csak szemléltetném, hogy ezek nem molekulákon múló dolgok, meg nem sebészi pontosságú steril környezettel járó varázslatok. valami vagy működik, vagy nem. az ember tud alkalmazkodni a megváltozott dolgokhoz. olyan hogy működik, de csúszkál, olyan nincs. rossz futóműbeállítástól tudja tolni az elejét kanyarban. vagy túl nagy első terhelésnél+ezzel járó geometriával rázhatja az elejét, kevesebb súly megy a hátsó kerékre és attól csúszik, de ahhoz totál rossz előfeszítési értékeknek kell lenni. ráhuppan az ember a gépre még a menés előtt és bőven kiszúrja. otthon ugyanígy el tudja tekergetni, és ugyanígy elfikálhat bárki.
nem tudom, hogy szarul össze lehet-e rakni egy japán motort. görbeség miatti telóragadást megintcsak bőven kiszúrja az ember. görbe vázzal is lehet menni esés nélkül. nem tudom, hogy korrekt e a dolog vagy sem. de nem csak a kereskedőt hibáztatnám. meg ugye nem voltunk ott, hogy ez hogy is történt valójában
Rommá tört motort is össze lehet rakni tökéletesen. az igényesség kérdéses. egyértelmű. de ha annyira igénytelenül van összerakva, hogy jelzés nélkül kimegy alólad, az szemmel látható a motoron.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KoVee84
senior tag
válasz Topiccsendőr #9508 üzenetére
Nem voltam ott, nem tudom szóról szóra, hogy mi hangzott el ott és, hogy mi történt pontosan. Az viszont tény, hogy Panyo barátom direkt szólt, hogy gebasz van a motorral, ennek ellenére mégis bent hagyták a tesztelhető motorok között.
szerk: ha 180-at mégy egy szar motorral, amiről ráadásul tudod is, hogy szar, akkor ott vmi nincs rendben
[ Szerkesztve ]
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #9508 üzenetére
Sziasztok!
Nem tudom mennyire emlékeztek, kb. 1 hónapja írtam a kis FZR 250-em indítási és üzemanyag-ellátási gondjairól.
Most volt időm (és keret) rá, hogy elvigyem egy szerelőhöz, és azt az infót kaptam ma, hogy több szelepnél nem volt egyáltalán hézag, és 3. henger úszott a benzinben. Az is lehet, hogy beégett pár szelep, de mivel annak darabja 20k lenne, megpróbálok szerezni hozzá bontottat. (Ha esetleg valaki tudna ebben segíteni azt megköszönném!)Szóval öröm és bódottá!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Djuree
félisten
-
runner 125
nagyúr
Ez is belpiacos, nem?
Persze sajnálom.
(Hozzáteszem újabb tanulság számomra, h huszonéves motort nem vennék mindennapi használatra, annak ellenére sem, h ezek tartós blokkok a megfelelő és időben elvégzett szerviz mellett.)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tutis
őstag
válasz runner 125 #9513 üzenetére
mindennapi használatra egy nagyobb robesz kell..Én a gixxerrel sem szeretek munkába járni..Szar az út, be is kell öltözni valahogy, szóval csak kínszenvedés...Már vagy 3 éve én is kerülgetem a robogókat, de nem tettem még le róluk..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
runner 125
nagyúr
A "mindennapi" nálam most a hobbymotorozást is magába foglalta, gyanítom Prof01arra használja. A lényeg, h veterán korú motort én max. felújítani, kipofozni, nézegetni és max pár OT talira vennék magamnak.
Robi jó ötlet, 180-200ccm-es példányokkal városban már nagyon dinamikusan tudsz haladni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
En is most vadaszok nagyrobogot. Egyelore csak probalgatom oket. Eleg horror a felhozatal.
-
runner 125
nagyúr
Praktikusabb szimplán.
Kisebb, könnyebb, sorok között gyorsabb vele tekeregni, elférsz vele mindenhol, eleve más az üléspóz, átlátsz az autók fölött, kevesebbet eszik, az összfenntartási költsége is töredéke egy nagy motornak, lehet bele pakolni, stb. Sok előnye van. Nagyon sok robogón van már manapság 15-16"-os kerék, de már egy jó futóművel felszerelt 12"-os kerekűvel is vígan el lehet boldogulni.Ettől függetlenül valóban erre is illene beöltözni, de kevesen teszik meg, rövidebb távon én sem szoktam.
yoda
Van robis topik is, ha gondolod majd nézz be.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9516 üzenetére
minőségre? tudásra vagy árra?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
azert azt ne felejtsd el hogy robogonal
1) nem eri kozvetlenul/annyira a terdedet a menetszel, ergo farmerban is vallalhato, mig egy hagyomanyos felepitesu valtos motornal kimondottan sz@r a terdnek a farmerban motorozas
2) ha eldolsz, akkor nem fog az egesz motor a 200+ kiloval a labszaradra dolni, hanem siman elfer a labad a fekvo motornal is
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #9519 üzenetére
Szerintem első sorban minőségre.
..az a gáz, h tényleg már boldog boldogtalan is betalicskázza az olasz kotlákat. 1-2 idomot lefúj, műanyagokat leszilikonozza, km-t visszalövi 50-60.000-ről 13.000-re, és megy a piacra.
doc
Valóban, ezek helytálló érvek szerintem is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #9513 üzenetére
Ezt ugatom egy ideje már.
attól, hogy még megy, nem jelenti azt, hogy jó.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
válasz Integra #9525 üzenetére
a tenyer lerakasos csuszas mennyiben mas robogorol mint (akar nagyobb) valtos motorrol?
amugy meg nem azt mondtam hogy nem lehet nagyot esni. a tobbit meg mar leirtam lejjebbalvaro
nagyon felreertettel, semmikeppen ne vedd biztatasnak, pusztan arrol van szo hogy robogonal siman vallalhatonak tartom ha valaki nem huz pl. motoros nadragot, mig nagymotornal ez nalam legfeljebb olyan esetekben fordulhat elo, ha BP-en kell egyik helyrol a masikra mennem -
-
Integra
titán
nekem semennyire, mert én felöltözöm. a te esetedben meg egyikre felöltözöl, a másikra nem, hiszen te magad írtad, hogy oda nem kell úgy felöltözni. vagy ezek szerint nagymotorra sem öltözöl fel? zavart érzek az erőben
titko: farmerban így is, úgy is égni fog mindened ha zakó van
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
válasz Integra #9530 üzenetére
nem az eroben van zavar
valtozatlanul nem ertem, hogy miert eg szet a tenyerem attol hogy nincs rajtam motoros nadrag, de hagyjuk, biztos csak nem ertek hozza
tolem mindenki ugy oltozik ahogy akar, en mindenesetre robogora nem oltoznek/oltozok be full protektoros cuccba/egyberuhaba, hogy aztan "celba erve" a honom ala csapjam a farmert, es elvonuljak atoltozni...
nyilvan a kabattal ilyen gond nincs, azt leveszem 2mp alatt aztan kesz[ Szerkesztve ]
-
markymango
tag
Hmm, most néztem a honlapjukon, hogy új 250-est hoz be a Suzuki [link]. Nem egy extra gép úgy tűnik, bár ha az árát is ennek megfelelően állítják be, még érdekelne is..
-
KubanitoS
veterán
válasz markymango #9534 üzenetére
1.2 misi körül lesz szerintem minimum.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
runner 125
nagyúr
válasz markymango #9534 üzenetére
Na ez zsír és szerintem még szép is, sőt meglepően szép 250-eshez képest.
S, végre nem a léghűtéses 1 hengeres erőlködés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
markymango
tag
pedig az ETZ megint virágkorát éli
-
NINJA_V
tag
-
runner 125
nagyúr
válasz NINJA_V #9538 üzenetére
Ez nem a török Suzuki tesztnap?
Amúgy faxa, de nekem már már sok(k), amit csinálnak szerencsétlen negyedliteresekkel.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz markymango #9537 üzenetére
Épp mentem a héten bő fél-3/4 órát egy oldalkocsis MZ-vel Must have!
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
shiNIN
tag
No igen, kissé döcögősen indult a motorozni tanulás Az eséseim zöme egyébként nem megfelelő állapotban történt, erre már vigyázok, iszom, megállok, ha nem vagyok jól, az utakon pedig nem fogok szűken körözni sokáig, mint amikor tanultam A jogsim óta kétszer estem, ebből az egyik az első telem utáni elejtés, elfeledtem, hogy a kavicsokon (rendes aszfalt, de a szélén kavicsszórással) nem első fékkel kéne fékezni, a másik a nagy balesetem volt. Alvaro ugyanennyiszer dobta el ez idő alatt, pedig az én motorom, ő ritkán jár vele. Sehol nincs a saját motorján tapasztalt magabiztossága, ha az enyémen ül. Nem is szeretem kölcsönadni neki, ő sem rajong a dologért, de néha muszáj.
-
shiNIN
tag
Én biztonsági játékos vagyok, csak Choinorira nem öltöznék be Annyival se megy, mint a bicikli a környékbeli jobb lejtőkön Persze, lehet vele esni, de azért húzzunk már meg valami határt Nyáron veszélyesebb is lenne belesülni a ruhába a menetszél szinte teljes hiánya miatt
A tenyeremet egyébként soha semmi baj nem érte eséskor... Fene tudja, miért. Igaz, a nagy esésekkor nem voltam annyira magamnál, hogy lerakjam.
Úgyhogy (lehetett rajtam protektortalan bőrkesztyű, ujjatlan vagy legelső esetben egy sima kötött kesztyű) soha egy karcolás sem érte a kezem bőrét (csak a csontjaim törtek és repedtek néha, de azon valószínűleg a kesztyű sem tudott volna sokat segíteni).
Akkor ment le az egész tenyeremről a bőr, amikor gyalog estem el -
shiNIN
tag
Ah 20k... Nem kicsinyelem le persze, de eszembe jut Teresa benzinszintérzékelője.
Amivel gond volt, de mind kiderült, csak a kábellel. Ha az érzékelő lett volna a ludas, az biza úgy maradt volna. Nem szükséges a motor működéséhez és a zseniálisak a CS-re úgy oldották meg, hogy egybe van az AC pumpával s csak együtt lehet őket cserélni. 180 ezer forint Megjegyzendő, hogy a CS tesójánál, a GS-nél ezek szétszedhetők, az érzékelő külön is megkapható, nyilván töredék áron... -
tutis
őstag
félreértesz, nálam a motoros beöltözés bőrdzseki, gerincvédő, csizma, kesztyű, térdvédő, hosszú nadrág. (munkába menet) Amúgy meg egyrészes bőrruhám van, ha nem munkába megyek akkor fullra beöltözök.. Na ezt robogóra nem kellene mindet felvennem, elég lenne egy gerincvédő, térdvédő, kesztyű kombó..
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #9528 üzenetére
Holnap megyek érte, akkor lesz pontosabb infóm a dolgokról. A benzincsapot el szoktam zárni, meg gondolom a benzinpumpa miatt nem is engedné át, nem?
shiNIN: Ja, ha 4-5 db kell, akkor jobban járnék egy komplett blokkal valószínűleg.
runner 125: Igen, belpiacos.
Djuree: Jaja, csak ne ennyiért.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen