-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz [lAyCsI] #9800 üzenetére
Szerintem meg szimplán rájöttek a gyártók, h ez a kategória abszolút nincs lefedve, pláne úgy, h kb. 1,2m az új ára, így minden csak nem válság motor.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz [lAyCsI] #9801 üzenetére
nem nagyon van kedvem közuton motorozni, legfőképp városban használtam, az asszony sem fog most pár évig felülni mögém a gyerek miatt, szóval most ilyen változás lesz.
szeretnék pályamotort is, de azt futóval kivinni, meg csak arra egy vasat fentartani elég költséges.de nem mondom hogy 3-4 év múlva nem újítok be valami cb 1.3-at.
-
harcikoca
senior tag
Valaki tudja, hogy Ez a jelzés mit takar? milyen márka, gyártó vagy akármi?
AMD+Ati powee'R
-
Archer
őstag
Agusta F4 Nem tudom de szerintem annyira nem horror az ára már ha igaz amit ír a csávó.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
tutis
őstag
-
-
-
stifi
senior tag
ez egy erste lízing által visszavett vas.
valószínű a tulaj amikor tudta hogy jön a bank, egyszerűen széjjelbarmolta, had szopjanak vele az értékesítéskor, ez bevett szokása azoknak a proletároknak akik a saját hibájukból buknak be egy hitelt, túlvállalják magukat és utána bosszúból ilyet csinálnak, miközben haragszanak a világra a saját hülyeségük miatt...mert akinek van 1 kis esze, attól nem veszi el a bank a járművét, mert nem kerül ilyen helyzetbe, aki pedig önhibáján kívül járt szarul, általában nem viselkedik ilyen gyerekes "ha nekem szar mindenkinek legyen az" mentalitással, hanem csendben tűri ahogy kitolják a gépet a garázsból a végrehajtók, vagy önként adja vissza hogy rendeződjön az élete..
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Arról nem is beszélve, hogy ha szar állapotban adja vissza, akkor kevesebbet kap majd érte a bank, a különbözetet meg majd rajta (akitől visszavették) verik le. Az a baj, hogy ennyi ésszel kaptak az emberek hitelt...(vagyis ész nélküli emberek)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #9821 üzenetére
Bazz na ez a durva, nem a légkalapács.
Stifi, ez az aláírás irdatlanszar honnan van?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #9823 üzenetére
pontosan, és a bank a gyári alkatrészek árával számol.. szerintem egy váltó ebbe 500-1000e Ft-os tétel lehet, ezt szépen levonják az árából, még az is lehet hogy a gép ára nem fogja fedezni a tartozást az elszámoláskor...
ezért voltam bátor a proletár jelzőt használni, persze csak ha igaz az elméletem a motor előéletére vonatkozóan!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9821 üzenetére
aztakurva... beleküldtem volna a bmw szalon kirakatába....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #9815 üzenetére
...most nem azért, de ez egy szar műszaki állapotú motort, szinte tuti ez is olasz import volt. S, még így is majd 3 milla?!
Amúgy tényleg szép, de elég fos, ha egy ténylegesen alig 12.000km-t futott, 4 éves BMW ilyen problémákat produkál...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
A banki visszavett motorokkal az a baj, ha nem tudták fizetni a részleteket, akkor rendesen karbantartani se volt pénzük.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #9831 üzenetére
ebben is van valami, de ki lehet fogni ott olyan motort amit szeretett a becsületes gazdája, de végül megválni kényszerült tőle - és tiptop állapotban van áron alul.
több ismerősöm is vett ilyen motort és mind szuper. az mondjuk nem árt ha szerelő vagy, vagy olyan helyen dolgozol ahol szerelnek...
nagyon rá is lehet kefélni az ilyesmivelNincs időm kedvesnek lenni!
-
Archer
őstag
Még neki is necces, szétbontja licitálás előtt a motort meg a blokkot vagy hogyan? Kívülről ős is csak azt látja amit a többi ember. De aztán ez a többinél is bent van, használt motornál/autónál/bárminél nem lehet biztosra menni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
runner 125
nagyúr
Max. úgy, ha ismeri típusspecifikusan, s mondjuk tudja h ennél van valami szériahiba.
Ha, ez nincs meg, akkor totál lutri az egész, még szerelőnék is..., pléne BMW alkatrész árakkal ez könnyen lehet nagy ráfizetés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Archer
őstag
Hát azért na, szerintem a döntő többségnek Mo.-on sajnos igen csak nagy anyagi megterhelés (lenne) pl. másfél millát kicsengetni (természetesen kp.-ra gondolok, nem hitel) egy hobbi eszközre ami egy Ft bevételt nem termel. Persze utána a szakszerű fenntartás is drága de azért ne mondjuk, hogy megvenni semmiség
runner 125: talán ezért szerencsésebb magánembertől venni, ott azért sok minden leszűrhető a lakókörnyezetéből (persze csak ha házhoz mész), a stílusából, hol volt tárolva a gép stb. Apró dolgok de ez is egy támpont.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Integra
titán
hahahaha
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
válasz yodamastah #9821 üzenetére
Csak hogy kötekedjek kicsit:
mi az hogy 100% fékezés egy motornál? Mikor van olyan?
Ha azt jelenti, hogy koppig behúzod az első féket amennyire csak lehet és ott markolod izomból - akkor egy nem ABS-es motornál ha jól gondolom blokkol az első kerék, ami azonnali perec, ergo ilyet sosem lehet csinálni, hogy 100% fék..
Azoknál a BMW-knél gondolom ha visszaengedték a fékkart és újból fékeztek vele - immár nem 100%-ra - akkor azért lehetett fékezni velük. (erős szívdobogás közepette) - valószínűleg emiatt engedhették ki a tesztek során utcára (nem derült ki, mivel ritkán fékeznek koppra motornál) és emiatt nem lett oltári nagy balhé a dologból. (nem is hallottam erről az esetről)
Egy ilyen teljes fékelmenéses sztori gyakran = halál...
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Arra értettem, hogy odáig általában eljut az ember, hogy megvegye 'motoros álmát' - ha másnem hitellel együtt, aztán meg az 5,5e - 6,5e Ft + ÁFA-ás szervízdíjakon, a rendszeres gumi, láncszett, olaj, szűrők, fékbetét, stb cserén meg spórolnak. (Hiszen hiteltörlesztésre meg benzinre kell a lóvé)
Sőt, ha valami kisebb perec van, akkor sem viszik műhelybe átnézetni, hanem használt cuccokból sajátkezűleg preparálják otthon..
(hány ilyen van ismerettségi körömben...)A másik sztori, a 'hétvégi motoros', mikor ugyan szervízben csináltatja meg a motort, viszont arra szó szerint hetekig spórol, és áll a garázsban a gép mert nincs rá hirtelen pénzmag.. (ez még talán a jobbik eset, ilyen is van) csak azért hogy javarészt álljon a motor, illetve hétvégenként menjen egy-egy karikát az ember minek beleugrani egy drága motorba..
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
ja persze, mindenki hétköznap is ráér motorozni, senki nem jár munkába, arra van ideje mindenkinek hogy ne csak hétvégén motorozzon hanem mindennap.. Na ne vicceljünk már kérem... Az meg törvényszerű hogy aki hétvégén motorozik az csak MZ 125-össel lehet
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
-
yodamastah
őstag
100% feket nem mernoki pontossaggal ertettem, es inkabb 100% lassulasra gondoltam, nem 100% behuzott fekkarra. A K1200s-en szervos abs fek van, szoval nagyot nem kell huzni rajta. A hiba ritkan jott elo, de reprodukalhato volt, sikitva vitte visssza az ember a motort hogy mi a f*sz ez.
Nem tudom pontosan az o eseteben mi hulyitette meg a rendszert, de elvileg az ujabb szoftverrel mar nem csinalta. Azt sem tudom hany motort erintett. Rakerestem neten azert van fent par hasonlo sztori [link] [link] [link] [link]
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Integra #9847 üzenetére
Ez hülyeség. Nem mondom hogy nincs ilyen, de abba is bele kéne gondolni hogy akkor más volt a helyzet. Ott van pl a linkelt BMW. 2008-as évjárat. Megvették hitelre, szerintem kb olyan 50-60 ezer lehetett akkor a törlesztőrésztet. Igen ám, de akkor volt hogy 141 Ft-os, de átlag 160 Ft-os CHF-el számoltak. Most meg 250 a CHF. Törlesztőrészletben már olyan 100 közeli lenne. Benzin se annyi volt 2008-ban mint most. Az árak se voltak így leszállva. Ne felejtsd el hogy 2008 év végétől van válság, azóta eléggé megváltozott az élet kis hazánkban és az egész világon. Szóval mielőtt szarozni kezditek a felelőtlen tulajokat, lehet el kellene gondolkodni a körülményeken is, mert lehet 2008-ban el tudtál tartani 1 db motort, de mostani árakon számolva már olyan mintha 2 motort tartanál el..A motor meg nem létkérdés, attól fog az ember megszabadulni legelőször, mert lehet ott vannak még az egyéb hitelek amit fizetni kell az embernek..De persze vannak ilyen emberek is meg olyanok is amit írtál. De szerintem nagyságrendileg több az olyan ember aki önhibáján kívül került abba a helyzetbe hogy a bank visszavette tőlük a motort. Ja és persze ne menjünk el arról hogy 2008 óta egekben a munkanélküliség, de gondolom senki nem önszántából lesz munkanélküli.. Lehet ma te is el tudod látni a motorod, de ha holnap utilaput kapsz, akkor lehet már nem fog menni a motorozás úgy mint eddig.. Szóval én azt mondom kicsit gondolkozzunk mielőtt bírálunk..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen