-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #9050 üzenetére
nem az info miatt erdekel, hanem mert ott voltam, es kivancsi vagyok a randa fejemre, hatha latszik valahol
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9041 üzenetére
természetesen olyan kanyarra gondolok amit nem egyszerű 130-al bevenni, ott ha elengeded egy kézzel akkor hasalsz keményen
#9044) Integra: én kalimpálok szívesen, de csak ha lassan megyek. nagy sebességnél alig bírom a kezem kitenni, elviszi a légellenállás hátra láttam olyat is aki lábbal intett, na az a lustaság
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
shiNIN
tag
válasz yodamastah #9041 üzenetére
Hát igen ez egy más világ... Sokszor felmerül bennem, hogy az adott kanyart vajon mennyivel tudja bevenni egy nem profi, de azért tapasztalt kanyarvadász... Ha én bizonytalanabb napjaimon nem merek belemenni 80-nal, az valszeg azt jelenti, hogy 200 fölött még laza egyeseknek, de ez csak tipp.
Éles kanyar pedig az, amit 20-szal veszek be.
{Egyszer meg kéne nézni, meddig dönthető Cili, még sosem ért le rajta semmi egyedül.}Én egy magamhoz képest bátrabban bevett kanyarban már nem szeretem elengedni a kormányt. Nyilván nem okozna semmit, de én ilyen. Egy csomó dolog csökkenti a biztonságérzetemet.
Nekem nem szoktak inteni kanyarban, max. aki eleve lassan megy, inkább villantanak. Szerencsére nem velem van bajuk, egyenesben már integetnek.
-
runner 125
nagyúr
A végén látok egy zöld pólós srácot, a tiédhez hasonló VFR-rel, az volnál te?
Bár, nem vagyok biztos a motorban, mert árnyékban megy el."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
shiNIN
tag
Miért, a lábat nem viszi el a szél? (Mentem már eleget szembeszélben, így van fogalmam a szélről, csak mert az én menetszelem apró a kisebb sebesség miatt) Nem tudom, normális motoron milyen, az enyémen lábat levenni sokkal macerásabb, valamelyik kezem pedig úgyis ráér többnyire.
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #9055 üzenetére
csak egy VFR volt, az enyem, es rajtam feher polo volt
-
yodamastah
őstag
Miert hasalnal el?. Kanyarban nem kell fogni a kormanyt, csak akkor fejtesy ki erot a kormanyon amikor ledontod, vagy visszaallitod a motort. 2 kezzel is elengedhetned, de kell a stabil gaz. Meg persze egy minimalisan tartani kell a kormanyt, de kulonosebb erot nem kell kifejteni rajta. Siman 1 kezzel lehet vezeteni egy motort, van olyan aki 1 kezzel versenyez ugy hogy a bena keze le van kotozve a borruhaba....
1 kezzel vezetesnel egyetlen dolgora kell figyelni. Ha rafekezel ugy hgy nem 2 kezzel fogod a kormanyt, akkor combbal tartani kell magad, mert ha megtamaszkodsz a kormanyoon 1 kezzel, akkor az azonnal eresztbe forditod es ebbol jo nagy pofara eses lesz Ezt leszamitva teljesen biztosnsagosan vezetheto a motor jobb kezzel, es szerintem ajanlott is megtanulni igy motorozni...
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #9058 üzenetére
"akkor combbal tartani kell magad, mert ha megtamaszkodsz a kormanyoon 1 kezzel, akkor az azonnal eresztbe forditod es ebbol jo nagy pofara eses lesz"
igen, erre gondolok, bicajjal már jártam meg így, qrva nagyot zakóztam
nekem még azért fogni kell 2 kézzel, én még amatőr vagyokLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
doc
nagyúr
válasz yodamastah #9058 üzenetére
ezen a rendoros oktatason a "lohere" feladat bemutatasanal a rendor egy kezzel csinalta lazan a BMW-vel, demonstralando hogy ez tulajdonkeppen hott eCCeru feladat
valaki poenbol benyogte hogy "na es balkezzel?" erre ez a vadember siman megcsinalta az egeszet balkezzel - atnyulva a kormany felett, ballal kezelve a gazkartvendingo: francba, pedig olyan szepen dontottem pont mikor felem forditottak a kamerat
akkor mar csak a tobbiek altal keszult, amator felvetelekben bizhatok (az egyik fenykepen faszan latszom )
egyebkent mar igenis celeb vagyok, egyszer volt a Eurosporton 2 masodpercem, igaz akkor nem resztvevo, hanem versenybiro voltam[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz yodamastah #9062 üzenetére
jo, ez egyertelmu volt
(amugy hozzatette hogy ezt nem akarta megmutatni, de ha mar igy kertuk... ) -
Djuree
félisten
és úgy balkézzel hogy nem nyúl át? na az lett volna komoly
ja, intettem motorosrendőrnek az meg nem intett vissza, helyette nyomott egy szirénát[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Varoz
őstag
Mennyibe fájt neked ez a művelet?
docNem 229-re végződik a rendszámod?
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Akkor nem nyert.
Az a baj, hogy nem ismerem a VFR-t annyira, hogy ráismerjek így futtában.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
stifi
senior tag
alapvetően a testhelyzettel van gond sportmotoron. nekem a sajátomon (CBR600F4i) ha tempóval megyek és előre vagyok dőlve, kényelmetlen elengedni a kormányt, mert van rajta testsúly, illetve a ruhám is olyan, hogy motoron ülve kényelmes igazán, ha már nyújtózkodom, kalimpálok akkor feszül az egész.. a kettő együtt néha olyan, mintha nehezemre esne integetni, de azért általában megoldom a dolgot, viszont sokszor lábbal kényelmesebb..
arról nem is beszélve hogy lassú tempónál nem árt ha a kezelőszerveken van az ember keze, kocsik között csorogva eszembe nem jutna elengedni a kormányt...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Varoz
őstag
-
-
.mf
veterán
"alapvetően a testhelyzettel van gond sportmotoron. nekem a sajátomon (CBR600F4i) ha tempóval megyek és előre vagyok dőlve, kényelmetlen elengedni a kormányt, mert van rajta testsúly"
Nem kéne rajta testsúlynak lennie. A helyes az, ha lábbal tartod magad, a kormányon a kezek lazák.
Más:
Szerdától 10 forinttal csökken a benzinár
Na mégiscsak lesz 400 alatt még benya[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
vendingo
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #9076 üzenetére
..ilyen esetben gyorshajtásért nehezen vesz elő.
Ha, meg minden rendben volt a motorral, papírokkal, engem biztos nem zavart volna, ha utánam jönnek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ALI_G
veterán
válasz vendingo #9076 üzenetére
A rendőrmotorosok elsősorban motorosok, ezt ők mondták az oktatásukon.
Én amikor nagymotorra csináltam a jogsit és a tanulóruhába voltam öltözve, rávillogtam két szembejövő motorosra - köszönvén - majd intettek. Aztán láttam, hogy rendőrmotorosok voltakEgyébként hidd el, hogy utolérnek, max autópályán nem ha 1000-es géppel vagy, esetleg ha Rossinak hívnak még van esélyed...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9079 üzenetére
visítok...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #9079 üzenetére
Balf@sz, kockás zászlóról biztos hallott.
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #9086 üzenetére
Akkor már ott van az a csávó aki a felvezető kört nyélgázon teljesítette, majd majdnem elvitte a célegyenesben álló pályabírót
-
Integra
titán
válasz yodamastah #9086 üzenetére
tavaly vagy tavaly előtt volt, hírekben is benne volt mindenhol, tuti fent van youtube-on
de lehet, hogy alinak van igaza és arra gondoltam
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
-
Djuree
félisten
Motorral a hátán biciklizett, hogy ne érhessék ittas vezetésen
legközelebb felkapom a fézert én is[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
tutis
őstag
"Nem kéne rajta testsúlynak lennie. A helyes az, ha lábbal tartod magad, a kormányon a kezek lazák."
Ez egy naked bike-on vagy túramotoron így is van. De egy sportmotoron viszont nem tudod magad lábból tartani, kerül súly a kézre is. (Mondjuk az F4i inkább már sporttúra motor mint sport a mai mércét nézve)
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
tutis
őstag
válasz #25954560 #9098 üzenetére
A helyes testtartás is az hogy relatíve "függőlegesen" ülsz a motoron, de vannak olyan motorok amelyek kialakításuknál fogva nem alkalmasak az "ideális" testtartásra, bár ezen motoroknál pont az "ideálisnak" tartott testtartás a szokatlan..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
stifi
senior tag
azért nem reagáltam .mf kolléga hozzászólására, mert nem akartam flémet indítani ismét.
az F4i bár valóban sporttúra, régen ugyanebben a formában még ő volt A Szupersportmotor.
ültem már RR-en is, 2012-es 600F-en is -> a régi F4i sokkal jobban hasonlít az RR-re mint az új 600F-re.és egy sportmotoron elmélet ide vagy oda, normális utazós, nem hasalós/fekvős hanem kényelmes pozícióban nekem jut súly a karomra is. hosszú távon mondjuk fárasztó tud lenni, de rövid távon jobb mint feküdni, sokat megyek városban.. szépen, egyenes háttal lehet rajta utazni ha a kezeddel adsz egy kis támaszt neki. persze városból kiérve nagyobb tempónál nem kényelmes sokáig és érdemes inkább előrehajolni és hátból/combból tartani magad, de lassú tempónál csordogálni egyenes háttal és karból támasztva sokkal jobb szerintem!
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Parfüm topik
- Mobil flották
- Politika
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Off The Grid - Ilyen lesz Neil Blomkamp battle royale játéka
- Nintendo Wii U
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen