- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigrob
őstag
Sziasztok!
Dacia 1.0 szívó vs 0.9 TCe vélemények?
Fater ezresét megjárattam ma és városi szaladgálásokra tökéletes lenne nekem, viszont ismerős egy 2014-es 0.9 TCe-t árul 50k km-el 1.9m körül amire lehet beruháznék.
Szerintetek?[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
polonic
félisten
válasz forceberg #88704 üzenetére
Rohadt nagy dilemmában vagyok, hogy mi legyen. Megtartani ezt? De majd gondolom hamarosan jönnek a dízel nyűgök. Bár, ha ezek rendbe is lesznek rakva, akkor megint lesz jó pár évig egy jó autó.
Az a baj, ennek nem megy felfelé az ára. És ha másikat is vennék, nagyon zsebbe kell nyúlni.
Cimborám a mitsu L200-at 5 éve 10 évesen 3,3-ért vette. Most idén még 5-ért adta el...
Meg a másik dolog már, hogy nagyon elegem van már a manuális váltóból. Automata lesz a következő autóm és már nagyon kéne. -
forceberg
veterán
válasz polonic #88706 üzenetére
Nálam is tervben volt, de én elengedtem a Talismant. Fax tudja mi lesz itt pl. 4-5 év múlva.
Pár évig biztos tervezem megtartani a L3-at, épp ezért, ahol lehet kímélem.
A dízel nyűg -magánvélemény- összefüggésben van, hogy milyen gyakran van a jobb szélső pedál a padlólemezben... ahogy közlekednek az emberek, sokaknál elég gyakran, utána meg jön a hümmögés, hogy xar a tekknika...
Szóval, aki nem olyan körökbe jár, meg nem akar felvágós autót, azaz nem része a megetetett fogyasztói társadalomnak, annak simán jó egy M3/L3/S3/GS3 kategória.
Sőt, ép ésszel, egy Clio kombi is, ugye Robi?
Persze itt még terelnek-terelnék a népet az idióta normákkal, ahelyett, hogy legalább a korábbi normák betartását figyelnék 100%-ban, illetve a kevesebb autózásra buzdítanák az embereket, megoldásokkal.
Pl. sok dezsőből van kiberhelve a DPF, mi a faxért nem lehet legalább ezt komolyan venni, akár a féket?[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
angyalpc2
aktív tag
válasz forceberg #88708 üzenetére
A megane 3-4 méret mindnekinek elég lenne bőven. Legfeljebb egy kombi
De láttál már telipakolt kombit? a mindennapokban 1-2 ember ül a kocsiakban.
Ennek ellénére a Capture "kicsi" De mellé állsz és asztakrva hát az nem egy Clio2 méret.
Szóval kicsi belülről és emiatt vesznek egy Kadjart. A laguna 3 valamikor egy orbitális nagy kocsi volt, most középkategória, mert a Australt Arkanát vesznek helyette, nem is 5 litert fogyaszt. a Twingo Clio meg "nem kell senkinek" szint lett. Mert kicsi akkor olcsó nincs pénze ...így az is vesz 1-2 mérettel nagyobb kocsit, holott nincs rá szüksége.
Aztán meg nincs hely a városban parkolni.
Nem baj majd a 1,8-2,5 tonnás suv elektromosak megoldják a gondot.
(mellesleg ezt a nők biztonság vágyuk, férfiaktól elvárt egzisztencia vágyuk, gyerekhordási szokásai táplálják.) -
angyalpc2
aktív tag
Megane 4-ben mi volt az oka annak, hogy a 90-110le 1.5dci mellett létezett 130-165Le 1.6dci a 165 Le az dupla turbós és 150Le 1.7 dci is?
Mert egyébként a piacon alig találni ilyen motorral.Milyen típus hibák jöhetnek elő... nyilván a klasszikus dízel bajok injektor, turbo, egr-en kívül.
Benzines vonalt lehet elegendtem..hiába az 1.2 híredtsége..még így is drágább mintha találnék egy ~80-140ekm dízelt, ráadásul ezüstben kékben szahara barnában.
Sose volt dízelem...és sok kis közép-rövid táv miatt lehet nem is jönne jól.
Clio5 1.0 1.3 (meg kombi ha lenne ) az optimális nekem...de annyiból majdnem 1,5-2 megane 4 kijön. Ami a használt piacon folyik az egy vicc.
Másik befutó mazda 3 lett volna 4 millió alatt nincs, emlékszem 2019 telén már-már jót lehetett kapni most inkább 4-4,5 és régebbi több km-es a kocsi[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz angyalpc2 #88709 üzenetére
Érdekes kérdés ez, biztosan vannak általad leírt emberek is.
Természetesen nekem is elegendő lenne a jelen életvitelem mellett, egy 1.5dci clio (ezt diktálná az ésszerűség is). Erre fel vettem egy 1.8tce talismant, ráadásul kombit (azért, mert ez tetszett).
Ez az elég a kisauto, meg mindenre jó egy megane, addig állja meg a helyét, amíg nem használsz egy kategóriával fentebbi autót. Onnantól elvárás lesz (könnyű a jót megszokni) annak a tudása, minden téren.
Nekem a laguna3 után egyértelmű volt, hogy megane4 nem lesz (volt/van lehetőségem próbálgatni, nem kell).
És akkor motorikusan.... ha átugrottunk ezen a kis autó/nagy autó elmélkedésen, és nagy autót veszünk, akkor még ott a motor.
1.5dci/1.6dci bőven elegendő lett volna a talismanból, de ez már inkább elvakultság/fanatizmus/stb., hogy mégis 1.8tce lett.Ugye lehet venni ésszerűen autót, lehet venni úgy, ahogy te leírtad: kivagyiságból, meg lehet szívből/fanatizmusból.
Nagyon sokat gyötrődtem rajta én is, hogy valami ésszerű irányt célzok meg (nagyon sokat gondolkodtam toyota hybrid+cvt kombón) , de eddig örülök, hogynem tettem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
-
mycso
Topikgazda
válasz forceberg #88714 üzenetére
Egyébként most is megkaptam 1-2 okostól, mint annó a lagunánál is, hogy ennyi pénzből már milyen f@sza (10 éves) német prémiumot vehettem volna, nem pedig ilyen sz@r franciát.
Na ők abba a csoportba tartoznak, akikre angyalpc2 kolléga utalt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
bigrob
őstag
Faternak van egy Dacia Sandero 1.0 2018-as, kigyulladt az a sárga elektronikai hiba a műszerfalon, próbáltam kiolvasni, de semmi hibát nem kaptam, valami ötlet a hiba megállapítására?
Köszi!Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
vzsryl
nagyúr
Elégedett vagy a Talisman-nal? Jó érzés tölt el, amikor visszanézel rá a parkolóban?
Ha igen a válasz, akkor mif@szt érdekel, hogy ki szerint túl nagy a verda?diablo1984: Francia prémium nincs abban az értelemben, mint a 3 német presztízsbálna.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diablo1984
veterán
válasz vzsryl #88718 üzenetére
Azért a laguna/talisman a renaultnál is a felsőbb szintet képviseli szerintem, az hogy egy merci/bmw/vw konszern nagyvérűi közé nem sorolják, hát az max elfogultság.
Lehet azért mert a renault egy lenézett "szarfrancia", de nekem inkább csak azzal van gondom, hogy sok megoldás egyszerű benne, továbbra is vesszőparipám a megane 3 kényelmetlen ülése. Ez egy fos focusban vagy vw szinten bármiben is meg tudták oldani felszereltségi szinttől függetlenül, itt viszont nem. És állítólag a megane 4 ülése is bár jól néz ki, de kényelmetlen. (bár abban és talismanban sem ültem). -
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88719 üzenetére
Több dolgot tudok felsorakoztatni.
1 a vw egy túlmisztifikált tervezői anomália.
2 túlértékelt öngerjesztő presztizs baromság.
3 mindig a sz@r franciázás megy, de amikor egy ilyen németprémiumos embertől megkérdezem miben miért, hogy jobb megy a hápogás. Gyakorlati észérvű magyarázat nincs.
Nekem pont ezzel van a bajom. Mindig a presztizsre hivatkoznak. Ezt én viszont pont letojom, amíg engem elvisz az autóm biztonságosan A-B pont között, megbízhatóan indul amikor indulnia kell, addig csak mosolygok a trélerre váró német prémium tulajon, aki megengedheti magának a sok százezres javítási számlákat "presztizsből".
Egyszer mentem bele egy emberrel ilyen vitába , de aztán rájött, hogy elfogyott az érve viszont én még mindig a technikai túltervezettséget és baromságokat sorolom...
Nekem soha nem lesz német autóm, nekem soha nem lesz presztizsem. 🤣Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
Ki ne akarna egy bitangjó 4controlos initiale paris Talismánt vagy egy Austrált....
ez a társadalmi phszihológia. Akinek meg van pénze mg is teszi. csak az az alap kérdés, hogy minek ha nincs rá szüksége. És nem csak a ferráris lambós ultragazdagok, hanem a tök normál kispolgárok is.Mellesleg miért van egy árban sőt...jobb vételnek tűnik most egy Talisman mint Megane 4
Ez a luxus autó effektus "csak vigyed" ne kelljen ráköltenem többet?Most is van fenn a HAHUN- nyálam csorog ...megane 4 árban 300+ km ...csak a garázsba nem férne be . De azzal meg lehet állni a pesti éjszakában. Vagy a csaj szüleinél minden máshova alkalmatlan lenne nekem...de az a pár pillanat[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz angyalpc2 #88709 üzenetére
"A megane 3-4 méret mindnekinek elég lenne bőven. Legfeljebb egy kombi"
Basszus! Ezt írhattad volna előbb is! Azért kíváncsi lennék arra, hogy négy kamionost, kétheti cuccukkal hogy tetriszeznél be egy Megane -ba. Ha egy család elmegy nyaralni, akkor visz egy hűtőtáskát. Négy kamionos visz négy hűtőtáskát. Három ülés ki van véve és plafonig szokott lenni a Grand Espace. Ja, meg a két tonnás horog is volt már használva. Nemtom a Megane mennyit vontathat.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #88721 üzenetére
Azért egy talisman és egy passat kb egy kategória, nem?
Más: sógoromék szarfos francia laguna 2ese(2002es), 1 gazdás, 2,2 dci már 500ezren túl van még gyári blokkal, 2 turbót kellett rajta cserélni és 300ezernél kettőstömegűt, tegnap beszéltük pont, hogy a kettőstömegű megint a végét járja, mert fos hangja van, de valszeg nem fogják megcsináltatni, mert az autó nem ér annyit(van egy ünneplős 1,2 tce kadjar-juk is, plusz egy 21 éves traficjuk 1,9 dci). Mondtam neki, hogy a 2,2dci-től már ez is szép szám, de az 1,2 tce, na az valszeg nem fog 500at elmenni 1 motorral.
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #88724 üzenetére
Simán ugyan az a kategória mint egy B8.
Mondjuk a laguna 3-at is simán egy B6 mellé teszem.Akit érdekel a vw prémiumsága, érdemes a B8/ arteon face csopikba belépni. Kb. egy évet voltam tag mindegyikben (mert bevallom az arteon volt az irracionális nagy szerelem részemről). Aztán gyorsan elszáll minden prémium gondolata az embernek a vw-vel kapcsolatban.
A teljesség igénye nélkül: apró idegesítő elektronikai gondok (fűtőmotor, terelők, lámpák, stb...), olaj/vízfogyasztás (standard módon, tehát ez egy elfogadott tény). A bőrösök szerintem csúnyán öregszenek. Stb.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MM
őstag
válasz diablo1984 #88719 üzenetére
Volt két Megane 3 is nálam, 6 évig, aztán 3 évig Megane 4, ezalatt kb 400e km-t tettem beléjük.
A Megane 3 üléssel nekem sosem volt gondom, bár nem vagyok nagydarab. A Megane 4 kifejezetten jó volt (Intense "félbőr"). Utána pár hónapig volt szerencsem egy Golf 7 sportsvan-ben ülni, abban feláras masszírozós ülés volt állítható ülőlappal. Na azt szerintem az NDK női súlyemelő válogatott tagjaira tervezték, nekem kb olyan volt, mintha egy sörpadon ülnék... Most Oktáv 4, megszoktam már az ülést, Golfnál jobb, de a Megane jobb volt.
Szerintem pont hogy a Renault ülések mindig is jók voltak, felszereltségtől függetlenül, míg pl. Peugeot mióta Stellantis, elmentek abba az irányba, hogy alaparon sz@r az ülés, vegyél AGR-t, mint a VAG-nál.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Nekem a megane ülésében már leírtam, hogy a süppedős puhasága nem tetszik és hiába nyel el, de oldaltartása nincs(mert a széle is puha szivacs, mondhatni dísz. Előtte német autóim voltak(és japánok, no meg volt 2 lagunám is), azokkal nem tűnt fel ilyesmi, még a laguna 1esek esetén sem, azoknak is volt oldaltartása, sőt az egyiknek ez a lilás ülése volt az ha jól rémlik, hogy németesen kemény tömésű volt.
-
vzsryl
nagyúr
Superb MK2 facelift-ből (B6-B7 Passat technika, PQ46 platform) ültem át a Laguna-ba.
A Superb 5 évvel fiatalabb volt és szedán/hatchback (duplán nyíló csomi ajtós). Előnye az volt, hogy hátulról nem jöttek fel zajok, de ugye a Laguna hátrányban van a “hangár” test miatt (kombi). Ezenkívül talán zajszigetelésben talán jobb volt, de ugye a pályán 2100-at forgó dízel és a 3500-at forgó benzinest így nehéz összevetni. 110-ig a Laguna nagyon csendes.
Az ülések a Laguna-ban fényévekkel kényelmesebb. A beltéri anyagok, kormány stb. nagyon hasonló.
A Superb multilinket kapott hátul, mégis leverte a vesém a kis keresztbordákon. A Laguna kb másfélszer nagyobb tempót tud kényelmes a Mecsekben, szóval az egyszerű futómű valahogy jobban sikerült. Ettől függetlenül a Laguna is tud ütögetni, de a puha fotelek sok mindent elnyelnek.
Számomra ajándék volt a fél áron vett Laguna a VW-s bálnához képest. Egyszerűen értelmezhetetlen számomra a Laguna ára. Mindenesetre nagyon jól jártam, legalábbis úgy tűnik. Kopp-kopp.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diablo1984 #88730 üzenetére
Minden esetben.
Na jó, az asszonynak sikerült lőni gombokért egy 140k km-es, tip-top Jetta V-öt, de ugye az a VAG-on belül a toprongy kategória.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #88550 üzenetére
Helló
Sajnos kiderült, hogy az itthoni nyomaték kulcs alkalmatlan a feladatra, nem tudja azt a nyomaték tartományt amire nekem szükségem lenne.
A segítséged/segítségeteket szeretném kérni.
Ez a nyomaték kulcs jó lesz izzító gyertya kiszedéséhez majd a takarítás utáni visszahelyezéséhez? KINGTONY Nyomatékkulcs 1/4"x280mm (5-25Nm) (34223-1A)Nyomaték állítás: 5~25 Nm, 51~255 kgf.cm
Kettős skála - Nm és kgf.cm / kgf.m
DIN ISO 6789; pontosság: +-4% (jobbra), mindkét irányú nyomatékra húzásKöszönöm a választ előre is.
UI:
Rob
Te vállalnál egy 2004-es 1.5dci (Delphi) autó dizelrendszer vizsgálatát, szükség esetén javítását? Ha igen akkor a többit később privátban.
Köszönöm a választ előre is.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Somatom #88723 üzenetére
Ez azért elég spéci eset...nem a normál munkába járós Nem tudom mi nagyobb ennél, Kangoo long? Maxi? Efölött már csak a furgonok vannak mint a Traffic vagy más gyártók [link] pl Citroen jumpy
Tetőcsomagtartó? Sőt vonóhorogra rakható tartó?
pl nekem ha bővíteni kellene akkor erre gondolnék. -
Somatom
veterán
válasz angyalpc2 #88733 üzenetére
Lehet, hogy nem átlagos, de Te azt írtad, hogy "mindenkinek" elég egy Megane. Erre bátorkodtam rácáfolni.
A tetőcsomi növeli a fogyasztást, rontja a stabilitást. A német szakaszon néha megeresztem 150 -re. A horogdoboztól pedig nem tudnám kinyitni a csomit. Egyébként nekem tökéletesen megfelel ez a méret, nem szeretnék nagyobbat. Nem is nagyon lenne nagyobb. Évekig jártam ki kisbuszokkal. Azok mind teherautók ülésekkel, meg ablakokkal. A komfortszintjük fasorban sincs egy egyterűéhez képest és tempónál nagyon megugrik a fogyasztásuk.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xantomas
őstag
válasz Predator2 #88732 üzenetére
Ha engem kérdezel, pont ilyennel szedtem ki a saját injektoraimat, meg izzító gyertyákat, szóval alkalmas rá, de túl sokat ne várj tőle. Viszont, előtte, mindenképp kalibráld be, vagy kalibráltasd be, mert köze sem volt a beállított nyomatéknak a valóshoz.
Gyakorlatilag, ez a tartomány majdnem mindenhez elég, egy bringán és autón, ami nincs összerohadva, persze vannak kivételek.
Más: elment a Megane még szombaton, szóval hivatalosan nem vagyok már többet csoporttag, de maradok továbbra is szarfranciás. Jó helyre került, rendes gazdája lesz továbbra is.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #88737 üzenetére
Az ominozus érdi online szerszámboltból.
Nekem a bringa alkatrészek miatt kritikus a 10Nm nyomaték. Ha ennél kevesebb, kilazul, terepen elforog a kormány, ha több, roppanthatja, rosszabb esetben kihúzza a menetet, vagy a perselyt a karbon, alu perselyes alkatrészből.
A 10Nm, egy folyamatosan bekalibrált Beta, digitális nyomatékmérővel nem volt meg, utána kellett állítanom.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
sajnos elérkezett az idő, hogy nem fog átmenni az autóm a műszakin, sajnos az alját megrágta úgy a rozsda, hogy nem éri meg megcsináltatni.
Kérdezni szeretném, hogy esetleg valamelyőtök járatos-e a témában, hogy milyen lehetőségeim vannak, hogy kivonjam forgalomból, vagy leadjam bontásra? Ha jól olvasom, véglegesen csak bontási igazolással lehet kivonatni. A környéken 2 bontós is átvenné, ingyen, intéznek mindent, de pénzt nem adnak érte. Számomra ez a legbiztonságosabb mód, de a neten olvasom, hogy több cég is hirdeti magát(igaz, csak telefonszámmal, cím nélkül), hogy azonnali felvásárlás, satöbbi, de úgy meg nem akarom eladni, hogy a fene tudja, hogy át lesz-e írva eladás után, aztán meg járhatok bíróságra, hogy megtaláltak a kasztit valahol egy árokba bedobva. Kiárulgatni nem tudom, helyem sincs, meg nem is nagyon akarok vele foglalkozni.
Van esély rá, hogy valamennyi pénzt csináljak belőle LEGÁLISAN persze, hogy egyben leadom valahová szerintetek? Sajnálom kicsit, mert a turbóban , nagynyomásúban, porlasztókban 40ezer km van, az autó járóképes, működik, stb. ...csak az utóbbi 1,5 év állásban megette az alját a rozsda
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Ismét a punci bizonyult erősebbnek. Komolyan mondom, nem volt még olyan nőm, aki ennyi törődést igényelt volna, a költségekről nem is beszélve. Nem elég, hogy minden harmadik hónapban két hetet Robnál tölt az autó, már az itthoni kétheteimből is igényel. Az első futómű még mindíg kopog, a TPMS még mindíg nem működik. Ma voltam futóművesnél. Huszonöté megrázta, nem talált hibát. Elmentünk próbakörre, hallotta a kopogást. Talán a gátló, ami egyébként a gép szerint teljesen jól csillapít. A szelepszenzorokról megállapította, hogy működnek, majd széttárta a karját, hogy ezzel ő nem tud mit kezdeni. Basszus, nem gondoltam volna, hogy a Renault évtizedekkel megelőzte a többi gyártót. Azok még csak most kezdik alkalmazni a havidíjas szolgáltatásokat, az én autóm meg 2013 -as és úgy tűnik, hogy hiába költök rá minden hónapban egy kalap pénzt, sosem lesz vége. Ügyes!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz Somatom #88740 üzenetére
Hát ezt nagyon szomorúan hallom.
Az a baj, hogy belenyúltál a közel 10 éves spirálba.
Ilyenkor szokott előjönni minden, ami előjöhet, utána 8-10 évig megint jó.
Csak sokan eladják, mert belefáradnak, a vevő meg dörzsöli a markát, mert egy két banális hiba marad.
A baj az, hogy nálad még lóg a levegőben a kettőstömegű is. Pedig, ha az leköszön el fogod adni ezt erősen így érzem. Akkor fogja meglépni az ingerküszöbödet.De ha rázón volt ott nem jött ki a hang?
Renault power
-
Somatom
veterán
válasz rob210 #88742 üzenetére
Nem. Az a hang nem jött, én is füleltem. Eddig csak egyetlen "rázópadon" jött ki sorozatban, egyértelműen. Az Ajtósi Dürer betonkockáin.
Azon morfondírozok, hogy hazajövök melózni. A német nem fizet annyival többet, hogy az utazások költségeit is hozzák. Itthonra nem kell utast szerveznem a melóba járáshoz és akkor elég lenne vmi kisebb autó. A Kalosra hat év alatt nem költöttem annyit, mint az Espace egyetlen szervízére.
Pl. most mi a fenét csináljak ezzel a TPMS -sel? Állítólag az autó buksijában van a hiba. Ez nem tíz éves story, hiszen ősszel még felismerte ugyanezeket a kerekeket. Akkor most miért nem?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hermanyi
őstag
Urak egy kérdés . Scenic III klíma . Mennyire kellene neki hideg levegőt fújni? Nekem gyengusznak tűnik. Kevés gázra gyanakszom ,vagy mi lehet a probléma forrása még ?
Valamennyi gáz tuti van ,mert a ventilátort azonnal indítja ahogy bekapcsolom . Előző autóm jó hideget fujt , amikór elszökött a gáz akkor ventit sem indította ugye . De az Olasz volt[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
plahi
újonc
Sziasztok,
Egy Renault Megane II 1.6 benzines boldogtalan tulajdonosa vagyok
Valaki tud esetleg Budapesten vagy az agglomerációban olyan szerelőt, aki kifejezetten az indítókártya problémákra specializálódott?
Nem a kártya a hibás, hanem az autó elektronikájában kell javítani valamit. Köszi előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!