- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Vírusirtó topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Google Drive
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Mozilla Thunderbird
- Crypto Trade
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Láma kérdés. AC-n 11-et tud a kocsi,akkor az végig 11 lesz vagy ez 80% körül visszafog esni?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #4603 üzenetére
Szerintem jócskán 90%-felett fog csak 11kw alá menni, ha I3 ból indulok ki.
-
Bandit21
addikt
válasz FIREBLADE78 #4602 üzenetére
Mobility van 1 db dc50 és egy AC 22 az Auchannal. Mellette 2 méterre pedig a Tesla supercharger állomás 8 állással.
Ezen kívül DC 50 van két helyen a Kossuth Lajoson (egy az MVM előtt egy pedig kicsit feljebb a suli oldalán majdnem a templommal szemben)
Aztán van egy a csongrádi végén a mol kúton.
Hirtelen ez a 4 db 50 es jutott eszembe (a Kossuthon ami nem az MVM előtt van az lehet nem 50es?) 22es van jóval több.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz FIREBLADE78 #4606 üzenetére
Nekem bejön a csongrádi végi MOL és a Kossuth MVM előtti is (az Auchan mellett) DC50 a plugshareben.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
titán
válasz FIREBLADE78 #4602 üzenetére
A Tesla töltők mindegyike legalább 125kW-os, de egy részük 250-es (pesti töltők, és Győr)
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #4610 üzenetére
Tiszta sor, nem is erre rendezkedtem be napelem méretezésekor.
-
titán
válasz Shadowbull #4610 üzenetére
Bár így lenne. Sajnos Magyarország helyi sajátosságok sora miatt hátrányos helyzetű. Nem véletlenül van itt ingyen.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #4610 üzenetére
Ha eszük van,akkor nyitnak. Így lehet pénzt keresni.
Jön az i5 Jöhetne hamarabb is. Ára vajon merci szinten?[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #4613 üzenetére
"Ára vajon merci szinten?"
BMW szokás szerint valószínűleg kicsivel a megfelelő Mercedes modell ára alá lesz belőve.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #4614 üzenetére
Tehát 28 millió,inkább 30 mire ideér. Sokkkk
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
titán
-
biker
nagyúr
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #4614 üzenetére
Ha már BMW, nem tudom még mindig csinálják-e, de i3-nál még tolták azt a hülyeséget, hogy kis navi/nagy navi. Imádom a BMW-t, volt 3 korábban, de könyörgöm...El kéne már felejteni ezt a hülyeséget egy EV-ben...értem én, hogy lassan áll át az agyuk, de ami egy füstösben még értelmezhető volt -ott sem, de mindegy-, az egy EV-ben teljes idiotizmus. A kijelzőegység szerves része az EV-nek, miért kell ott húzós felárat fizetni azért, hogy ne egy 5 colos minivel szenvedjen a user? Egy random koreaiban benne van élből a 8-10 colos kijelző -jó nem feltétlen, de ahol nincs benne, ott is max a fapad verzióból hiányzik és nem kell 1 milliót rádobni az un. "nagy navira".
Remélem lassan kivezetik ezt a marhaságot már, van elég extra, ahol lehet húzogatni lefele a vásárlót.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
cOxeR
Ármester
Nem fogják… vagy havi díjat fizetsz… ez a legújabb hepp, az auto tudja, csak akkor használhatod, ha fizetsz.
Szép új világ…
Tény vicc ami I3 esetén megy… navi ár, térkép frissítés, másik kedvencem a hátsó “szélvédő”, egyben lehet cserélni az ajtóval, ha pl megreped az üveg, ki kell dobni az egészet, ajtót/lámpát mindent.
No meg az első tároló nem zár vízmentesen, annyi thirdparty cucc van már hozzá, nem győzöd kapkodni a fejed… és ez nem tuning hanem gyári balgaság javítása/koncepcionális hibája.
No meg a lespórolták az utas oldali tükör sötétedést, csak a sofőr oldali sötétedik, ez is milyen. -
gorbep
senior tag
Van azért még pár durva tervezési hibája... örülj neki, ha még nem futottál bele:
- Kisakku jó ha 4 évet bír, tavaly 70e volt a cseréje, ha jól látom most 90e körül megy...
-Lengéscsillapító porvédő kb 4 évet bír (VICC... eddig még életemben nem kellett cserélnem autón, még a 22 éves Oktávián se)... csere 40e volt tavaly... és örülj ha a torony csavarok egyben kijönnek, nekem a 6-ból 4 bennszakadt... (apropó, ha tud valaki szakit a csavarok kibányászására, jöhet itt vagy akár privátban is) a BMW mérnökei hiányoztak kémia órán, amikor a korrózióról volt szó, és mondták, hogy alu bölcsőbe nem csavarozunk horganyzott csavart, különösen, ha sós víz is kerülhet oda, mert berohad... és még véletlenül sem kenjük meg valamivel (pl teflon, grafit) mert még a végén ki lehet csavarni...
-klíma gáz évi 7%-ot fogy... csak úgy... és nincs jele, a tuti jó hűtésről 1 óra alatt rottyra áll a kompresszor... csere bontottra 500e, ja és a szuper 1234y gázt arany áron mérik...
én ezekbe futottam bele eddig...
szerencsére BEV, így a REX nyavalyái miatt nem kell paráznom...
-hajtóműolajat cseréltesd, ne hallgass a BMW-re hogy élettartam olaj (ja addig él a hajtóműved, ameddig az olaj bírja, utána dobhatod el...)
és hallok pár motorcsapágy hibát... 1M-s tétel
Inverter és KLE modul hiba is előfordul... az se filléres javítás... már ha megúszod csere nélkül...
De amúgy imádom... és nem panasz.. akinek van pénze majomra, annak banánra is legyen...
De a villanyautó nem igényel költséges szervizt, az i3-ra hatványozottan nem igaz!
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Vesa
veterán
"hajtómű"
Nekem most ezt cserélik kompletten...szerencsére gariban, különben lehetne zsebbe nyúlni.
A szerelő azt mondta, a Konákban gyakoribb, olyat is látott amiben már 15k km után javítani kellett.Jut eszembe...kisakku esetén van valami tuti tipp, hogy mire érdemes cserélni? A gyárira mondtak valami 70k-t + szerelés, de paraméterei alapján akkus boltban 30-35k-ból már a felső kat. is kijön ahogy nézem, csak nem vagyok képben, hogy mi az ajánlott típus.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
joghurt
addikt
Ezt mondjuk nem értem. Egy villanyautóban a "kisakku" csak a segédberendezésekhez kell. Nincsen nagy indítóáram, mint a pöfögőkben. Pláne nincs fokozott indítási igénybevétel, mint a start-stopos pöfögőkben.
Szóval akkor miért is kellene az AGM? Vagy akár még az EFB is?A tej élet, erő, egészség.
-
biker
nagyúr
válasz joghurt #4625 üzenetére
legtöbbször azért kell, mert a normál autókban a generátoron 14,4V a fesz szabályzó, addig sok EV esetén (kia hyundai bizonyítottan) 14,7-14,8V-ig töltené az akkut, ami korai elhalálozáshoz vezet
Továbbá pontosan hogy nincs nagy kisütő áram, ezért máshogy terhelődik, mint egy indító akku, és a gyárban mégis indító akkut tesznek beleSzinte az összes hyundai/kia autóban az első gyári akku fél-egy évig bírja, mielőtt elkezdi a random semmi sem indul vagy minden hibaüzenet világít mert 10V van az akkuban cirkuszt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
cOxeR
Ármester
Mind ismert előttem is, amit lehet időben meg kell ugrani.
Porvédő nem oszt nem szoroz különösebben… azt én elengedtem.
Akkuból van nem gyári is, az sokkal olcsóbb. (én is gyárival mentem eddig, következő nem az lesz)
Klimagáz az szopacs, azt megfutottam én is, nem volt olcsó, jövő tavasszal kell ujra ellenőrizni.
Hajtómű olaj hátra van, kérek is időpontot, állandóan húzom csak, 74e van benne. -
gorbep
senior tag
az i3-ban AGM akku van.... hát semmit se bír.... pedig aztán terhelés egyáltalán nincs rajta... beszállsz, akkor van rajta kis terhelés, amíg meg nem nyomod az indító gombot.... akkor már indul a DC/DC konverter...
bármilyen retkes sima akku ennél 100x többet bír... nem is értemPorvédőt ne engedd el, mert egy lengéscsillapító 100e!!! (/db!) Kiszakadt porvédő után max 1 évig bírja.... persze szennyeződés függő, de egy tél elég neki...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
robi-k
őstag
Egészen vállalható lesz, ha a 70 kWh aksis verzió emberi áron lesz majd elérhető nálunk is: Geely Geometry C
-
Sza_Sa
senior tag
Ezeket részleteznéd? Vagy linket, ioniq-om van, érdekelne, pláne a kormánymű és a csapágyak hibajele, mit és hol kellene majd figyelnem.
Szerk: az akkuról én is tudok, eddig 2× sikerült annyira meríteni, hogy nem indult a rendszer (nem önszántából, az egyik a szalon balfaszsága) ebből egyszer a nagy akkuból visszatöltött a rendszer. Egyébként is folyamatosan rátölt, mindig látom a kék led villogását. Szóval ezen nem parázok, a rendszer viszonylag jól karbantartja.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Sza_Sa
senior tag
válasz FIREBLADE78 #4642 üzenetére
Sajnos nálam nem az Ioniq 5 van, pedig marhára tetszett, de az ára kevésbé.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Szegeden (természetesen valaki aki renCeresen jár kel itt v helyi) megengedné nekem h körbenyálazzam a villanyosát? Természetesen a delejt megtérítem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Semin
senior tag
"Szóval ezen nem parázok, a rendszer viszonylag jól karbantartja"
Sajnos nem . Még bekapcsolt akku védelem mellett is megöli 3-4 év alatt. onnantól minden év ajándék. Az ok a feljebb említett töltő feszültség nagyságában keresendő.
"pláne a kormánymű és a csapágyak hibajele, mit és hol kellene majd figyelnem".
Kormánymű:
1. Egy úgynevezett sticky (tapadós/ragadós) érzéssel kezdődik, megnő a kormány elfordításához szükséges erő, ha picit akarod mozdítani vezetés közben (iránytartás után)
2. A második fokozat, hogy már hangja is van tekerésnél, és napról napra nehezebb tekergetni.(mozgóképes marad az autó max. nem fogod élvezni a vezetést.)Egyfokozatú, fordulatszám-csökkentő áttétel. (Hajtómű)
Búgó hang. Éles, könnyen felismerhető és folyamatos. "Gázelvételre" nem szűnik meg.
Amint meghallod állítsd le és trailer.
Ha továbbmész, könnyen - egy viszonylag "olcsó" csapágy hibából - milliós kár lehet
(komplett hajtómű csere)Motor csapágy:
Egyre hangosodó kattogó hang indulásnál, és megállásnál.
Ha eléri a kritikus pontot letilt az elektronika, és trailer.
Ez mindenképpen zsebbenyúlós... Nagyon.[ Szerkesztve ]
-
Semin
senior tag
válasz tibcsi0407 #4646 üzenetére
Eddig totál széles a skála, sajna nincs kőbe vésett “határ”.
Valakinek már 70k körül problémái voltak, valakinek 180k-nál is minden ok.Nyilván a használat is lehet befolyásoló tényező, de erre csak akkor van ráhatásod, ha új korától van nálad a verda.
És akkor még nem beszéltem az anyag minőség lottóról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs