- Microsoft Excel topic
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Zyxel NAS326
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SkyShowtime
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Windows 10
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz jacis #113901 üzenetére
Mire gondolsz? Angliában minden rozsdásodik és penészesedik, ez ilyen ország.
Írtam régebben, otthon menetrögzítővel rakják vissza a féknyerget, itt meg zsírral.
Tegnap a szerelőm 3 helyen zsírozta meg a kerékagyat és a csavart a visszaszerelés előtt."önmagam hite vagyok magamban"
-
vendingo
veterán
válasz dangerzone #113889 üzenetére
DL650, versys, varadero, XT660Z, BMW gs, transalp. Ezek közül az XT, GS és a transalp, ami bírja a komolyabb terepet is.
A végén nehogy megszóljon a társasásg, hogy nem vagyok eléggé tipusbuzi: Afrika Twin... lehetőleg 20-30 évest.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #113905 üzenetére
Ezt a nagyendúrós csoportban cáfolnák.
Ettől függetlenűl a kérdezőnek ajánlott motorok megfelelőek arra a felhasználásra, amit említett.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Geresics
addikt
válasz dangerzone #113889 üzenetére
Első körben pontosítsuk, hogy mit is szeretnél a motorral? Mennyi lesz a terep? Mennyi lesz a közút? Mennyi lesz az autópálya? Milyen jogsid van? Korlátlan A? Vagy "csak" A2?
Ezek elsőre bagatelnek tűnnek, de pl. egyhengerest nem vennék már úgy, hogy egész napos autópályás terveim vannak, márpedig, ha a környéket bejártad, úgyis messzebb akarsz menni! Nálam a Pegaso-nak pl. pont ezért már muszáj volt mennie. Egyszerűen nem arra való, nem szereti az autópályát. Ha már Pegaso, akkor had említsem meg, hogy a 2005 utániak blokkja ugyan az, mint a Yamaha XT660 szériában. Rotax blokkosat már nem vennék, mert az előéletük katasztrófaszámba megy (korábban írtam erről, érdemes visszakeresni).
A Pegaso-n túl amiket (#113904) vendingo ajánlott, pl. DL650 V-Strom igazi igásló, és annyi féle képpen személyre tudod szabni, hogy az valami csuda. Minden is van a piacon hozzá.
F650GS-ből már szintén csak az újabbakat venném, amiben már a 800-as blokk van. Majdnem azt is vettem, de ami a FullGas-nál van, arról kiderült, hogy vezérlés-hibás, és hónapok alatt sem tudták megcsinálni.Amúgy keresgess itt a fórumon, elég sok típusról elég sok mindent leírtunk már
(#113906) vendingo
Ezt azok cáfolják, akik nem ültek még rendes endurón. Saját magamból indulok ki: azt állítottam mindig, hogy a Pegaso mindenhova jó, ahova nem kell krosszmotor. Nos, oké, hogy el lehet vele szenvedni, de mióta megvan a KLX, eszem ágában sincs! És ez hol van még egy EXC-től? Szóval más az "alkalmas lehet", és más az "élvezetes" kategória![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
Akkor kezdődik a mi az igazi terep téma? Mintha azon menne a vita kinek mi számít már nagy mellnek....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
válasz jacis #113894 üzenetére
Honda VFR 1200XD Crosstourer-el
Lustadick123:
Helsinborg kötött, mert ott élnek a nagybácsimék, tesómék.
Tallinba meg egy jó régi cimborám.
Úgyhogy a többi az Free route.Kezdtem lefoglalni pár olcsó szállást meg a kompokat, hídátkeléseket néztem... jól mondtad, nem lesz olcsó de 1x él az ember. Nemigaz?
"there are more jacks then one at the fair..."
-
dangerzone
addikt
válasz Geresics #113907 üzenetére
Szia! Köszi neked is meg a többieknek is a válaszokat!
Korlátlan A jogsimat tavaly szereztem, de azóta ugyebár 125 ccm-es motornál nagyobbra nem ültem.
Amire használni tervezem, az a hegyekben (Alpokban) való motorozás. Ez 80%-ban főút / mellékút errefelé. Ha van valami látnivaló, jó kép fotózni, akkor a "legdurvább" földút amire letérnék, az mondjuk valami murvás, autóval kijárt ösvény, esetleg homokosabb de még keményebb felület, semmi sziklák, nyakig érő sár, ugratók, ilyesmi.
Autópálya ritkán, de persze egy 120 km/h-ás utazótempót jó ha tud nagyobb megerőltetés nélkül.Szóval első körben egy "átmeneti" motort terveztem, amivel az aszfalton is többet lehet kalandozni, aztán ha rákapok az ízére, és lesz egy saját garázsom, nem csak bérlek egy kisebb tárolót, akkor jó volna egy erősebb, szebb, komolyabb túragép, amivel akár még a norvég fjordokat is körbe lehet járni. De úgy érzem, addig még meg kell szerezni a rutint.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz dangerzone #113910 üzenetére
Ez az 1 milla azért befolyásoló tényező.
De azért nem lehetetlen. Valóban jó választás lehet a Dl650, bandit, Deauville, TDM, de ezeknél jó biztosra tudod az előéletét, az elszart olajcseréket főtengelycsapágy hibával tolerálja.
Egy páneurópa már költséges tud lenni, de igásló az is. Ott vannak a CBF-ek ezek is alkalmasak arra amit szeretnél. Sportosabb kivitelbe a VFR ek.
Választék van, de az állapotokra figyelni kell.
Az átmenet alatt mit értesz?
Egy 60-80Le környéki vassal igen hosszútávú átmenetről lehet beszélni.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz dangerzone #113912 üzenetére
Ebbe az ársávban benne vannak a felsoroltak.
Akár lehet jóvétel egy BMW Rt is. Igaz korosabbak. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz dangerzone #113912 üzenetére
Legelső túramotornak esetleg ez? [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #113914 üzenetére
Ezt én is nézegettem hahun. Ha anno lett volna ennyiért amikor vettem az at-t, akkor lehet ez lett volna a választottam. Akkor 1,75 milla volt a legolcsóbb.
Mondjuk gyanús a hirdetés. 2600-at futott, de új lánccal és gumival árulják.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#31733248
törölt tag
válasz dangerzone #113888 üzenetére
"Titkos" tippként: Honda NC 700X. Nagyon tartós, szinte elnyűhetetlen típus, érdemes egyet megnézni.
-
gergo5991
őstag
válasz #31733248 #113919 üzenetére
valahogy nagyon nagy baj van a használtpiaccal, 8 éves modell és kb az eredeti vételár több mint 50% át elkérik érte? egy mostani nc 750x 2,4 misibe kerül ahogy nézem. A másik meg, egy kezdőnek egy abs se ártana nem? mármint fő a biztonság, meg minden. (ez az én véleményem, én is nemsokára szeretnék motorra üllni, és tuti hogy abs-est vennék)
link itt van egy 3 évvel fiatalabb, 300 euró különbséggel, kinézetre mondanám hogy 5 évvel is fiatalabbnak túnik. (lehet hogy csak a szin teszi ) Na ugye ugyebár van aki kilómétert néz, van aki dizájt, van aki felszereltséges, van aki meg állapotot[ Szerkesztve ]
-
jacis
nagyúr
válasz gergo5991 #113920 üzenetére
Sajnos a használt motor árak irreális módon el vannak szállva. Egyébként nem csak nálunk. Ha megnézed a mobile.de oldalon milyen áron menne a használt motorok nem nagyon lesz eltérés az itthoni árakhoz képest.
Mondjuk ehhez persze hozzátartozik az is hogy az új motor árak is az egekben vannak.[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
-
#31733248
törölt tag
válasz gergo5991 #113920 üzenetére
Igen, ez még jobb, ha futja a keretből. Amúgy (főleg egy kezdőnek) ez egy jó vas, barátságos, nyomatékos, megbízható, eljár vele 3.5 literrel.
"valahogy nagyon nagy baj van a használtpiaccal, 8 éves modell és kb az eredeti vételár több mint 50% át elkérik érte?"
Manapság ez normális, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Sokszor érdemes elgondolkodni az új vason használt helyett.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz gergo5991 #113920 üzenetére
Az ABS elonye vagy adott erteke nem kerdes.
A nagy ABS vs nem kell az vita, a korai blokkolas gatlokra vonatkozott. Az elso idoszakokban igen csak gyerek cipoben jartak. Vagyis jo volt, de nem az igazi. ABS es ABS kozott is van elteres, es nem mindeg, melyik hogyan dolgozik, aktivalja magat...stb. Lehet kicsit erdemes utana jarni melyik milyen. Ahogy a teszteket nezegetem mostani kiadasoknal kerulnek bele olyan rendszerek amik joval finomabb es optimalizaltabban mukodnek. -
tag
válasz jacis #113918 üzenetére
Köszi, imádom is
(#113893) Ferdzsoo:
kiszámoltam, 7 napom van norvégiára, azaz 6 teljes. Az első nap Helsingborg-bol vegyem az irányt Naustdal-Gjengedal felé, vagy menjek inkább Folgefonna nasjonalpark felé és úgy tovább északnak?"there are more jacks then one at the fair..."
-
Biqci
aktív tag
Adott egy 600-as K2 Bandit. Ha hideg a motor van üresjelzése, ahogy melegszik, először csak vibrál a zöld, mintha kontakthibás lenne, majd ha bemelegszik megszűnik az üresjelzés.
Mi lehet a gond szerintetek?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
Unixnak miért ekkora ótvar szar a weblapja? Valaki talált rajta már cikkszám szerinti szűrést?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #113931 üzenetére
Elképzelhető. Csak nem tudom, általános hiba-e, mert új neutralkapcsolót nem lehet kapni, ha pedig használtat vennék (ebből sincs amúgy dömping), nem lehetetlen, hogy az is problémás.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Biqci #113930 üzenetére
Ha olyan mint a GS500-ban, akkor nem nagy dolog levenni, szétszedni, megcsiszolgatni a réz érintkezőket majd összerakni. Ha a bakelit viszont el van törve, akkor kénytelen leszel kicserélni. Kínából szokott lenni zsírúj is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #113932 üzenetére
Itt mintha látnék újat 99-est néztem mivel csak azt írtad K2, elvileg van 10k körül + posta.
41-es számú.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #113934 üzenetére
Hasonló, de mégsem. Az enyém 2002-es és ilyen több érintkezős lenne a megfelelő [link]
Bogyó bá'
A hétvégén szét fogom szedni, úgyis olajat akartam cserélni és hamár benne vagyok...
Ez a fokozatkijelző érdekelne, már régóta töröm rajta a buksit. Mesélnél még róla?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz Biqci #113937 üzenetére
Keress rá a motorodra az oldalon megfogod találni a robantottakon lesz vagy nem lesz azt már nem tudom.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz Bogyó bá' #113935 üzenetére
Keresgéltem egy kicsit az Alin, van bőven, de direkt Bandithoz nem találtam, legalábbis a leírásban. De ha kiszedem, megmérem a méreteit és tisztulni fog a kép.
Köszi a tippet"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
seadrone
őstag
sziasztok!
188 centis embernek kezdő motornak mik jöhetnek szóba?
dl650-nel szemezek, de jó lenne valami egyszerűbbel rutint szerezni.
előtte nagyon minimális motorozás volt, jogsi megvan.
a gs500 alacsony lenne vajon?
mi jöhet szóba szerintetek kb 600 e ft-ig?
a túramotorokban jobban látom a potenciált.
nem napi, hanem inkább hétvégi közlekedésre, kisebb túrákra használnám első körbenköszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #113941 üzenetére
Na, király
Ezmiez? Bandit átok?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Micsurin
nagyúr
válasz seadrone #113942 üzenetére
600-ért a DL-t nagyon gyorsan felejtsük el. Annyiért ha fogsz is egyet akkor csillag
együttállás volt és szeretsz szívni.GS nem lesz vészesen kicsi haverom 185 és kényelmesen még el-el fér rajta.
De ha túraenduró a cél:
BMW F650, Pegaso 650, Freewind 650 így első tippre ennyiből. (TDM is, jogos.)
Tudom tudom ronda de nem akar végre valaki egy F650CS-t a topikban? Annyira ronda, hogy már szép!Vennék egy GS-t (ha tetszik, szvsz könnyű rajtuk túladni az A2 miatt) hajtanám 1-2 szezont majd eladnám, addigra picit jobban éreznéd szerintem pontosan mit is szeretnél a motorral.
@persu: Igazad volt műanyagok az oldal panelek, csak marha kemény műanyagok. Leadtam a műanyagosnál elvileg jövőhét közepe felé mehetek érte, mikor meglátta a kisöreg a gányolást az arca mindent elmondott mi jutott eszébe az elkövetőkkel kapcsolatban....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz seadrone #113946 üzenetére
F650 48le, Pega 650 50le, Freewind 48le, kb mint a GS ami szintén 48le. Egy picit nyomatékosabbak papíron legalábbis mint a GS.
Ezek közül biztos a GS-re voksolnék könnyű őket tovább adni ha nem szaladsz el az eladási árával, és igazi mindenes. Arról nem beszélve a sor2 az egyhengeressel szemben egy jó dolog ha akarsz pályán is aránylag többet menni.
Ha naked akkor meg ott vannak még: CB500(57le), CBF500(egyezik a blokkja az előbbivel, más a karbija), Kawa ER5(50le), Kawa ER6(ez inkább 700-800 és/vagy feljebb).
De szerintem nyugodtan lehet DL-lel kezdeni, nem bánt ha fejben helyén vagy. Én kicsit bánom, hogy anno pl 250-est vettem és nem kapásból mondjuk a mostani CB-t.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113941 üzenetére
És miért nem javítod meg neki?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Biqci #113937 üzenetére
Megsúgom: ha a 2. és 3. sebességi fokozathoz tartozó érintkezőket lekötöd, akkor jobban fog menni a motor. (Környezetvédelmi okokból ebben a 2 fokozatban nyélgáznál visszaveszi az előgyújtást a rohadék....GS500-amnél működik a dolog).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Biqci
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs