-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
-
Shin Chen
tag
válasz z123456789 #113277 üzenetére
Van valami előítéleted a KTM-el szemben vagy csak nem tetszik egy modell sem?
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Micsurin
nagyúr
Ha a Prevent matrica leszedő cucca nem akarja megkezdeni a tankpadot mivel lehet neki menni ami "durvább cucc" de még mindig a nyommentes eltávolítás a cél? Az a tankpad szerintem idősebb mint én... nagyon ragaszkodnak a motorral egymáshoz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
baboss
őstag
Melyik a jobb, tapasztalat, vélemények ?
METZELER Roadtec Z8 Interact
Michelin Pilot Road 3
Sport túra. -
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #113306 üzenetére
Nekem a Pilot Road 3 olyat csinált többször is, hogy erős fékezéskor az első gumi mintha .. nem tudom másképp mondani... mintha abs-el fékeznék, de a motor nem abs-es...mintha ugrálna, pattogna, nem is tudom. De nem rossz értelemben feltétlenül. Tehát hátrányát nem éreztem eddig, csak furcsa volt elsőre. A PR2 nem csinálta....
Huhh, rohadt nagy kísértés volt ma elővenni a motort. De ellenálltam. 20 fok alatt nem szabad.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki esetleg találkozott már kínai intercom turbózással? Van valaki aki cserél ezekben hangszórót, amivel sokkal jobban szólnak. Az érdekelne milyen hangszórókat használhat, mert magát a szerelést magam is meg tudom csinálni.
Próbáltam nézni minőségibb cuccot, mondom egy 100eurót kibír az ember ha több évig jól, de rájöttem, hogy azért nem feltétlenül van jobb, mint pl. 35eurós kínai. Ami jó lenne, azt 100k fele kacsingat, de szerintem irreális, hogy az ember a motorja értékének több, mint 10%-át költse sisakbeszélőre.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
runner 125
nagyúr
Noh, 8 hónap állás után újra beröffent a DR-Z ma. Tekert kettőt és járt, mint a doxa.
Térdem olyan 99%-os lett, azért óvatosabban nyomtam, de így is faxavót."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #113309 üzenetére
Én ma is letoltam egy ~290km-es kis karikát, tavaly márciusban szerviz és csak októberben kaptam vissza a motort (Hyot persze).... most minden napfényes napot kihasználok a CB-vel a májusom/júniusom úgy is megint hazab*a majd a vizsgaidőszak. Ha nem akarsz kalányosrossiként térden pördülni a körforgalomban nem gáz ez...
Kedden lefújom azt a leömlőt is csak a mivelt nem tudom még... Köszönöm dellfanboy a hőlégfuvó tényleg bejött! Elvileg jövőhétre jönnek az új RoadTec-ek is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #113313 üzenetére
2008-as a gyereké, kint van Izlandon, most én tesztelem, nem rég mentem el érte, 8 motor volt kinézve.
Elvittem Tasihoz, azt monda rá , fasza. Nagy dillema előtt álokk, van rá 1 hónapom, hogy kinézzek egy motorkerékpárt, a két fiam meglepije, hogy kifizetik, 1 milláig ők álják. Felette nekem kell kipotolnom. Most tesztelem mijen a Fazer. Idáig kinéztem egy Honda CBF 600-at eggyenlőre. Tetszik a Kawasaki Versys is, csak alig ér le a lábam róla, teszteltem tavaj egy 2700km-as túrán.
Csak azért vettem a porszívót, hogy legyen rajta doboz, megszokás.[ Szerkesztve ]
-
-
zgospel
őstag
válasz baboss #113315 üzenetére
Nem mintha sokat számítana, de 2008-as évjárat nem lehet. 2005-től már fekete blokkal és vázzal gyártották a Fazert (a nakedet 2006-tól), 2007-től pedig hatszögletű volt a lengővilla, fekete az első villa, más műszeregység, és más nyereg.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
duni84
aktív tag
válasz baboss #113315 üzenetére
ha ez a 2004-es fz6 bejött, akkor a cbf600 nagyon nem fog. nehezebb is, gyengébb is, máshol van a súlyeloszlása és drágább rá az index búra, mint a lyamahára ha kényelmes a testhelyzet, akkor idomosból ebben az ársávban szerintem a többi belinkelt labdába se fog rúgni mellette. az az fz1000 talán, de vajon valaha is szükséged lesz a plusz teljesítményre?amiért cserébe fixen többet eszik (ha ez számítana hosszabb túrákon vagy csak hétköznapi szabályos közlekedőként)
#metszéspontok
-
Micsurin
nagyúr
válasz duni84 #113320 üzenetére
Inkább tartson képben több modellt mint vadásszon egyet , ha nagyon típusra akarsz lőni elég hamar lehet bevásárolni jó áron jónak tűnő de később drága motort.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
duni84
aktív tag
válasz Micsurin #113321 üzenetére
épp egy régebbi fz6-ról posztolt, legalább ahhoz lehet viszonyítani. én is 3-4 típust szoktam célkeresztben tartani, ha keresek. ezzel szerintem sincs semmi gond, de a többi linkelt típus mind elmarad élmény/igásló arányban és az eddigi kommentek alapján túrázós igáslóra lesz szüksége
#metszéspontok
-
etnies
senior tag
válasz baboss #113317 üzenetére
Pan European-nak van gyári hibája, CBF600-nak nagyon fura a váltója (legalább is nekem).
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
Huhh srácok, ez már nagyon kellett a lelki világomnak!
December óta nem gurultunk, és mostanában annyi meló van, még hülyeségekre sem jut idő, de ma végre mentünk egy "szezonnyitó" 2,5 órát!
A lényeg, hogy a KLX megkapta hátra a 48-as lánckereket (gyárilag 42), és így, az első 13-assal (gyárilag 14-es) kombinálva végre van élet a masinában! Jó-jó, még így sem rúg labdába motorerőben egy DRZ-hez képest, de nem is annyiba került!
Most sokkal agilisebb lett, jobban gyorsít, stb, de ami nagyon meglepett, hogy végsebességre nem lett lassabb! Ennek oka, hogy eddig a motor egyszerűen nem bírta hajtani a vasat, és most az új áttételnek köszönhetően még csúcssebességnél sem akar belehalni!
A Michelin Tracker gumi továbbra is zseniális! Nem találok rá szavakat, hogy mennyire jól működik terepen!
Még egy olajcsere vissza van, de úgy döntöttünk, de most inkább a gurulást választottuk*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Ferdzsoo #113330 üzenetére
Olyankor bezzeg senki nem irigykedik, amikor hónapokig nem tudunk menni időhiány miatt!
Viccet félre téve, lehet bármikor csatlakozni! Most is hülyére röhögtük magunk, annyit állatkodtunk közben. A fene gondolta volna, hogy ilyen vicces lehet pl. egy befagyott pocsolya, vagy egy pisiszünet
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #113331 üzenetére
Mi két éve harmadik havernak széthúztúk a csokit a jobbos kapcsoló panelnél, se önindító semmi. 10perc után mikor leesett az a fej és anyázás mindent megért. Addigra már a fél gyros büfé rajtunk sírt a röhögéstől amint mi meg sírtunk a röhögéstől szegényen.
Jó haveri közegben még egy felrázott üveg kóla kinyitása is jó okot ad a baromkodásra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
Közben ha valakit érdekel a Dainese.com-on leárazás van, elég jó 30-40% mínuszok, és ahogy néztem a legtöbb cuccból teljesen átlagos méretek is vannak, tehát nem csak az XS meg az XXL lett beakciózva.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
z123456789
addikt
válasz Shin Chen #113303 üzenetére
Alapból a túramotorok nem tetszenek semelyik márkából (lényegében a legsokoldalúbb, legpraktikusabb motorok nem tetszenek egyáltalán, de én autóban sem vagyok képes kombit és dízelt venni, csak a leghaszontalanabb benzines sedanokat, pedig évi 35-40e km-t megyek. ). Szóval típusra egyedül a túramotorjai nem tetszenek, amúgy az összes többi tetszik, ráadásul azt is elfogadom, hogy a korábbi szar konstrukciók óta már sokat fejlődtek. Nagyon tetszettek mindig is, vágytam rájuk, aztán mikor komolyra fordult a dolog, és megtudtam, hogy osztrák cég...mondom OK, köszi, ninc stöbb kérdésem, jöhet megint a széllel szembehugyálás, ami oly sokszor végig kísér életem során, és inkább kerestem más márkában nekem valót.
Szóval igen. Mélyésgesen előítéletes vagyok nagyjából az osztrákokkal szemben. Ktm, redbull, manner, ottakringer, gösser, almdudler...
Tudom, hogy ez egy ostoba hozzáállás, de bántani nem bántok ezzel senkit, nekem meg így jó. Túl közel vagyok a határhoz, az a baj, lehet. -
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #113337 üzenetére
Csajt is adjak hozzá?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tag
Vélemény"ki"kérés:
"csak" Yuasa vagy van valami megközelítő, jól bevált aksi is tapasztalataitok alapján?
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #113342 üzenetére
peeersze, meg még válogatnál is...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz djeperto #113341 üzenetére
Ha van abból a típusból Exide, ami neked kell, akkor még az.
Bosch, Varta és az ehhez hasonló "nagy nevek" akksik terén sajna régóta elég gyatrák.
Egy Yuasa, Exide megfelelő használat, téli tárolás, karbantartás mellett nem ritkán elemegy 6-7 évet is, vagy még többet. Míg a többi gyártóé jó ha 2-3 szezont kibír.z123456789
Köszi, igyekszem.
geresics
Noh, látod, akkor a leáttételezés frankón bevált.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki esetleg meg tudja erősíteni vagy cáfolni, hogy a BMW GS sorozatánál tényleg '93-ban, már az R1100GS-nél bevezették az injektort?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #113344 üzenetére
Igaz, autóban, de egy Yuasát már sikerült kipurcantanom alig másfél év alatt. Most egy Rocketet használok, ugyanaz a Sebang Global gyártja, mint a Yuasát, de ~25%-kal olcsóbb. Ez 1 év 4 hónapnál tart, egyelőre semmi jele a haldoklásnak.
Gyanítom, motoraksiknál is megvan ugyanez. Meg kell nézni, a megfelelő Yuasának ki a gyártója (lehet, hogy itt is a Sebang?), és megkeresni ugyanazt olcsóbban, így ha megmurdel hamar, kevésbé fáj.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen