-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #113805 üzenetére
Tippre vett egy új vasat tekintve a lengővillán ott a KTM az oldalán meg az Adventure.
Vagy túlzásba esett és pár tunerjóska csoport alapján átalakítótta a kis Kawat.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
válasz tome0001 #113793 üzenetére
Figyelj, a markolatfűtéshez nem kell szétszedni a km spirált, sem a motorvezérlőt,
Úgy szokott a gyári megoldás kinézni, hogy felrakják a kormányvégre a markolatot, a kábelt bevezetik a megfelelő helyre és csatlakoztatják.
Nekem nagyon fura ez a km dolog (ha tényleg így van és nem néztétek el), én a magam részéről inkább elállnék a vásárlástól.Így néz ki egy gyári markolatfűtés, nem kell semmit mokkolni, csak be kell dugni egy csatlakozót a kábelkorbácsba és kicserélni egy biztosítékot.
Milyen motor ez?
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
Most, hogy lecseréltem a Pegaso-t sem kell aggódnotok, találtam egy új lelkes motorost, aki csinál Pegaso-ról videót, igaz a régiről, de a videóélmény így is überel!
Aprilia Pegaso 650 ie bemutatása by Töki*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
Üvegszálas idomot ha repedt, hogy lehet javítani? Műanyagos sem hegeszti hanem ragasztja ugye? Csiszolás és epoxi + üvegszál háló?
Az egyik csavar mentén eltört a jobbos tankidom. Már tuti fehér lesz...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113817 üzenetére
Ha ez ABS akkor én megeszem az idomot félig. Délután dobhatok fel képet de ez tuti nem ABS az ennyire nem lehet kemény és rideg. Pedig nem régi, 2003-as idom tehát cserélték őket.
Keddem bedobom a műanyagoshoz nézze meg ha hegeszthető akkor az lesz, nem tétel viszont a ragasztás úgyis elpattan előbb utóbb.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #113818 üzenetére
Gyarilag 100% hogy senki, semelyik gyarto nem csinal uvegszal idomot motorra, csak olyan kisszerias motoroknal fordul elo mint a vfr 750R. Tuti nem uvegszalas. Ha megis az, akkor azt valaki lecserelte mar utangyartottra.
Nagyon szetbombazott idom is ragaszthato. Nem pattan el, nem klasszikus ragasztas.
Nemreg voltam muanyagosnal, a hegesztes ugyanolyan eros, mint mashol a muanyag.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113819 üzenetére
Ha magyarországi a műanyagos, kérhetek elérhetőséget?
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113819 üzenetére
Azért egy ilyen műveletet élőben megnéznék néha már már művészet lehet.
Nem is a hegesztett idomtól félek hanem a szimplán hátulról összeragasztott variánstól. Megcsináltatom de akkor már kap egy rendes fényt is a két idom, nem akarom két év múlva ismételni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #113821 üzenetére
Igen, gondolkodom a szerszamok megvetelen en is, meg hogy kitanuljam, nekem tetszik a dolog.
Szimplan osszeragasztott? Olyanrol nem hallottam, nalam a ragasztas vagy hegesztes az ez. De ha valami polimerizalodo lottyel akar valaki ilyet ragasztani, azt nem szokas, mert nincs ertelme, es utana dragabb a szakszeru javitas, ezert nagyon nem javaslom.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tag
Sziasztok, lehet, hogy már kérdeztem, de nem kaptam rá választ. INOX vagy ALU Magyar rendszámtáblatartót merre kaphatok? (nem chopperre lángmintával ) Előre is Köszi
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
z123456789
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
-
Geresics
addikt
válasz dellfanboy #113827 üzenetére
"csalodtam" - elnézésed kérem ezért
Nagyon sokat filóztam rajta, de mióta megvan a KLX, azóta rájöttem, hogy terepre nem egy nagy disznó kell, ezért a 790R feleslegessé vált a szememben, maradt hát a 790. Annál viszont ez messze jobb választás az én szemszögemből.
2016-os, utolsó szériás, amiben már javítva van minden típushiba (790 ugye első gyártási évben jár). 150LE, ami tökéletesen feleslegesen irreálisan sok. De van! (Jön, megy, teszi a dolgát...) A V2 hangja viszont... Szóval hazáig állt a cerka... Ráadásul ez egy meglehetősen jól felszerelt példány.
Ha rákeresel amúgy, szerintem régen itt is írtam, hogy a 1190 az álom, és ha már ennyire mélyen zsebbe nyúlok, akkor a két álom közül a szebbet valósítottam meg!
Még ezt a fránya Pirelli Angel GT 2 gumit el kell koptatnom mindenféle tréningeken, meg esetleg pályákon, aztán kap egy rendes TKC70, vagy hasonló gumit, de idén ezzel amúgy sem tervezek olyan helyre menni, ahol indokolt volna. (Bár a tervezéseim ezen részét sosem tudtam eddig betartani...)(#113828) z123456789
Ezzel tuti nem. Oda a KLX való!(#113829) Ferdzsoo
A KTM-ekkel régebben valóban sok gond volt, még ha a fórumtársak példányai éppen kifogástalanok is. A KTM Adventure Crowd Hungary facebook csoportban már több mint egy éve elolvasok mindent, és ott bizony vannak azért hibák a régebbi típusoknál, de ahogy haladunk előre az időben, úgy javul a minőség, és ezt Göbölyös doktor is megerősítette többször is. Épp ezért nem vennék 950/990-et sem, hát még 640-es a szériából... 1190-ből pl. 2015 előttit sem vennék, még akkor sem, ha sosem fogom olyan komoly terepen használni, hogy előjöjjön a váztöréses probléma, amit 2015-től javítottak...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #113830 üzenetére
Szuper hogy ennyire körültekintően jártál el, sok örömöd legyen vele!
Igen ezt a gumit nem is értettem rajta, úgyhogy koptasd el gyorsan.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #113826 üzenetére
Reggel facen nem is láttam, de mi az a gyári dob egy osztrák V2-esen? Ezzel nem lehet megzavarni a vadvilágot!
Az a centir súly mennyiség az igen!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
LustaDick123
tag
válasz dellfanboy #113835 üzenetére
A Nordkapp onnan még legalább 3-4 napra van.
-
dellfanboy
őstag
válasz LustaDick123 #113836 üzenetére
honnan?Haparanda-tol kb800km
en ha mar elgurulnek a balti tengert megkerulni nem hagynam ki .eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
-
LustaDick123
tag
válasz dellfanboy #113837 üzenetére
Nyilván én sem hagynám ki, de megtévesztőek a távolságok (és a napok is, mivel folyamatosan világos van). 800 oda, 800 vissza az máris 1600, pont elég 3 napra. Nyilván sokadik napon lesznek már ott, nem fognak olyan fitten menni, mint az elsőn. Magán a Nordkappon és a látogatóközpontban is el lehet tölteni pár órát, sétálgatni, nézelődni, beülni a moziba. És akkor még nem fogtak ki egy hideg,szeles, ködös napot, inkább várnak a következőre, mikor látnak is valamit. Kijön az a 3-4 nap.
Ha arra jársz, akkor már nem hagyod ki Rovaniemit sem a mikulással (nyáron "melegben" minden karácsonyi díszben és jingle bells szól), bemész Altába a barlangrajzokhoz stb. szóval van még sok olyan látnialó, amit meg lehet nézni. Altatól pedig már tényleg csak egy ugrás a Lofoten (nagyon szép!) a végén kompkikötő melletti "A" faluval. Onnan nézve pedig már az atlanti oldal sokkal szebb, mint a finn, szóval arra jönnék.Ez az ő túrájuk lesz, szóval biztosan kiszámolták miért arra mennek.
-
runner 125
nagyúr
válasz dellfanboy #113827 üzenetére
790-esnek állítólag iszonyú tré a féke. Több tesztben is ekézték.
mod. Egyébként meg szerintem ami a ccm-t és a kategóriát illeti jól döntött. A 790 és az R is bármennyire promózzák a Dakar feelingű csapatásokat profi pilótákkal, egy átlagos motoros akkora és olyan nehéz motorokkal az életbe nem fog úgy menni és annyira durva terepre merészkedni.
Más felől tényleg ott van neki a kis Kawa, amellé ha ilyen kategória lett volna a vágyam, biztosan én is egy maxi adventure gépet választok. (BMW-t! )
Földútra ezt is le lehet vinni.geresics
Na, gratula. Ez komoly vaddisznó. Reméljük megbízhatóan fog teljesíteni. Majd azért számolj be róla, mert amiket én "hallottam" a brand-ről (igen, tudjuk, nem méréssel alátámasztott infok,, így számításba nem vehetőek ), azok nem voltak túl jó hírek.
Itthoni gép, vagy kintről van? Hány tulaja volt, km állás?
Jah és a kategória kötelező kérdését fel kell tennem. Miért nem GS?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #113840 üzenetére
Kell Tolni Még, tudjuk mind!
Egy tulaja volt, egy osztrákiában tengődő magyar srác (KTM csoport tagja), aki beszámíttatta a FullGas-nál. Kecskeméten akart vásárolni, de ott ugye nincs beszámítás...
28ekm van benne, így a 30ekm-es nagyszerviz rám marad, ami mindent beleszámolva 120eFt lesz.
Nézegettem a 2012-es, utolsó légolajos szériás, de már DOHC R1200GS-eket is, de ahogy mondani szokás: arra ráérek, ha már nem áll fel...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #113830 üzenetére
Aztab***** !
Kicsit nagyon léptél a Pegasoról, nembedbár?
Gratula az új paripához."1190-ből pl. 2015 előttit sem vennék"
Hááát, na, ez az, én sem akartam túl régi motort magamnak, az újabbak viszont bármelyik típusból is nézegettem, nagyon nehéz kifogni egy normális állapotú, normális árú, satöbbi példányt.
Akkor már inkább vettem egy nem túl csúcsmodellt, de abból 0km-eset, jelen esetben a Tracer900-t.
Én is szemezgettem a V-Strom 1000-el, KTM-ekkel, csak éppen az volt velük a baj, amit az előbb írtam. Hogy a már jóárasított darabok áráért majdnem veszek egy újat.
Vagcs, csak nagyon nem volt szerencsém, amikor az áraikat nézegettem. -
tag
válasz LustaDick123 #113839 üzenetére
Sziasztok, nem teljesen végső az útvonal. A lényeg az az, hogy 16 és fél napom van rá (júli 17 - aug 2) és, hogy Helsinborg-ból vágok neki a vikingek útjának
A terv az, hogy egyedül megyek, kell egy kis rehab az agyamnak a mindennapoktól.
Mivel az orosz kiruccanást szerintem most kihagyom és Helsinki - Tallinn kompot választom, marad több időm, ezért elfogadok minden jó tanácsot, mit ne hagyjak ki. Akár priviben is.
Köszönöm!"there are more jacks then one at the fair..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #113840 üzenetére
A meresek az az en vesszoparipam :D
Nem arrol van szo, hogy szamitasba nem vehetoek, csak legyen koherens egy sztori. Azzal nincs semmi baj, es mindenki tobb lesz ezekkel az informaciokkal.
Sajnos forumokon a legtobb ilyen nincs alatamasztva, vagy nem hozzaerto ember osztja meg a mar torzitott infot, amibe ha bele van kerdezve, akkor teljesen elveszti a fonalat. Ezzel van baj. Ez barmelyik markanal elofordulo jelenseg, nem pont erre a markara ertem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
LustaDick123
tag
válasz djeperto #113844 üzenetére
Ja, akkor sok időd van, pénzed van-e?
Bár a Balti-tenger oldalán még nem jártam, de az tudom, hogy az atlanti rész Norvégiában nagyon szép. Bergen, Stavanger szép városok, egy félnapos sétát megér a belváros és a kikötő, Bergenben a kilátó. Stavangerből el tudsz menni a Preikestolen-re (kb. 1.5-2 óra kaptató a parkolótól, hegyi út, vizet sokat! vigyél, mert nincs büfé), Trollstigen, Atlantic road, Polarsirkelen (sark-kör egyik átlépője), Bodoból át a Lofotenre, Senja troll, Alta, majd Nordkapp. Onnan végig a tengerparton, Utsjoki, Inari tavak, Rovinaemi (sark-kör keresztezés újra) és haza.
Nagyjából bármerre mész gyönyörű tájon keresztül fogsz menni, körbe hegyek, valamelyik oldalon pedig a tenger. Az út jó, esőben is lapra lehet dönteni. Arra figyelj, hogy a távolságok becsapósak a fjordok miatt, végig kanyarok vannak. Az időjárást gondolom ismered, nem ismeretlen az állandó világosság sem (és ezek veszélyei).
A kompok menetrendje elérhető a neten, de a kisebbek szinte oda-vissza járnak.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #113846 üzenetére
Svéd fjordok? Valamiről lemaradtam? Svéd, finn hegyek?
Szerintem itt keveredés van...
Te Norvégiáról beszélsz, annak is a nyugati részéről, az ő útvonala nemigazán arra megy.
Viszont síkságból és egyenes utakból lesz bőven...
Svédország és finnország nagyon nem hasonlít norvégiához, semmilyen téren...
Na Norvégiába én is mennék motorozni. Svédországba soha.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
LustaDick123
tag
válasz Ferdzsoo #113847 üzenetére
Értem, hogy jó trollkodni (érted, trollok útját is javasoltam neki ) de ha végigolvastad azt írta, hogy nem ez a végleges útvonal, és elfogad javaslatokat. Ezért mertem neki javasolni a svéd balti rész helyett a norvég atlantit, ami szép.
Mivel Helsingborgból indul ezzel máris nyert kb. 3 napot. Ha Magyarországra jönne szűken talán elég az idő a Nordkappig (ezért is említetem neki, hogy a fjordokban könnyű elveszni és becsapja az embert az állandó világosság).Ellentétben veled én jártam arrafelé, motorral.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz LustaDick123 #113848 üzenetére
Attól hogy nem motorral még járhattam én is arra felé.
Nem véletlen mondtam én is amit mondtam. Ismerem Norvégiát.
Én csak azt mondom hogy a svéd és finn résznek nem sok értelme van.
Te pedig kicsit félreérthetően írtad hogy "bármerre megy" azt látja majd mint Norvégiában. nem sorolom fel újra. A lényeg hogy ez nem így van. Én csak erre akartam rávilágítani."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #113826 üzenetére
Nagyon szép motor, gratula hozzá.
Az ülése nagyon tetszik, kényelmesebbnek tűnik, mint az AT banánülése.
Most nézem az adatlapját... 150ló, az nem kevés, súlya se vészes, ránézésre nehezebbnek tűnik, bár ekkora teljesítménynek ez meg se kottyan.
Mennyi az átlagfogyasztása egy ilyen motornak?
Illetve mekkora a szervizintervalluma? olajcsere... alap dolgok...
Hurkatöltő cserélve lesz?
Milyen elktronikai dolgok vannak benne? ABS, kipörgésgátló....V2 hangja, karaktere gondolom jobban bejön mint a pegaso légkalapácsa.
Bocs a sok kérdésért.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen