- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
RAiN91
őstag
Használ valaki aliexpresses (E) jeles LED-es indexet?
Jópár éve vettem egy párt, jól nézett ki, de nagyon gyenge fényt adott, mindegyik ilyen lehet? -
Micsurin
nagyúr
válasz RAiN91 #123751 üzenetére
Felejtsd el, nem nyersz rajta annyit mint amennyivel a legolcsóbb Louis szett drágább lesz.
Tapasztalat.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
jacis
nagyúr
válasz Tamás9x #123749 üzenetére
Lehet hogy írtad már így bocs ha figyelmetlen voltam... Mennyi pénzt szánz az útra? Kalkuláltál már rá valamit? Mennyi idő alatt lehet megtenni ha a legrosszabb eset van számolva?
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Tamás9x
őstag
válasz jacis #123753 üzenetére
Eddig 8-10 milliót kalkuláltunk csak az útra, ismerősöknél, és azok ismerőseinél megszálva, ott illene 3 napnál többet tölteni, sátorozva is, de ezt akárhogy nézem Gerit kivéve más nem nagyon gyakorolja.
40 éves kor előtt jó lenne letudni, azaz 8 éven belül szeretném, ezért is adtunk neki 5-10 éves intervallumot.
Annyi könnyítésre számolok, hogy szeretnék majd belőle én is egy video vlogot, egy kicsi ismerettség van színészi, és énekes fronton, megyei tv-k és esetleg rtl, az évközbeni munkák miatt (koncert technika) De ez is megfoghatatlan, lehet semmi húzó ereje nincs... Andor bevallása szerint nem számottevő bevétel.Meglehet az első pár ezer km után megy a motor konténerbe, és haza, aztán elfelejtjük az egészet
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
jacis
nagyúr
válasz Tamás9x #123754 üzenetére
Jó sok pénz. Az biztos, hogy óriási kihívás és egy örök élmény. Ha már ennyi pénzt meg időt rászantok érdemes lenne egy közel új motorral nekivágni, hogy minél megbízhatóbb legyen.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
#14787072
törölt tag
válasz jacis #123756 üzenetére
Azt viszont nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy azoknál az országoknál, ahova csak Carnet-tal viheti be a motort, nem kevés biztosítékot kell letenni. Országtól és motortól függően ez akár 10 ezer USD is lehet. Tehát egy 3 milliós motor értékét még le kell rakni depositba.....
Gondolom, akik nem gyári támogatással vágnak bele (pl. Joe Pichlert a KTM támogatta/támogatja), azok inkább régebbi, kisebb értéket képviselő motorral vágnak neki. Olvastam egy német srácról, ő Schwalbe-val vágta át magát Egyiptomtól Fokvárosig....
Persze itt is vannak kivételek, ahol van pénz lóvéra, ott nem gond a Carnet díja.
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #123757 üzenetére
Én nem mennék bele egy ilyenbe egy 20 éves motorral. Csak ha egyedül lennék, és letétbe tennék egy összeget ami a kiemelésemre kell. Ez Cirka 2milla. Ergo 4Milla a motor plusz 2milla felszerelés+ a kiemelés(2milla). A 30 ezer Km-re meg eloszthatod a maradék 10ezer eurót. Napi 100 eruó meg semmire nem elég két főre.
Csak a motor üzemeltetése felemészt 30Ft/km költséget. Ez máris 1 milla. És ez csak a a normál körülmények között értendő. De ennek a másfél kétszeresével számolnék.
Ott vannak a biztosítások, oltások. papírok, kérvények, vízumok...Egyes területeken, a bankártya semmit nem ér. A Készpénz ha eltűnik, vagy elveszik tőletek....
Egyes régiókba gyorsan ott lehet hagyni a 100 dollárokat, csak hogy ne szopasson a határőr vagy rendőr.Ha valóban a világot akarod körbe motorozni.
Egy hiba, egy esés, és vége a kiruccanásnak. És megszámlálhatatlan alkalmatok lesz elesni. El is fogtok. A szerencse meddig tart ki, azt senki sem tudja.
Teknikai oldalon 300Kg felett lesztek jóval, közel a 400hoz.Tedd el a felét magadnak, és motorozd körbe Európát, és a Balkáni részt.
Elég km, és bőven ad élményt.Voltam Törökország túlsó felén, ahol még éppen civilizált a világ. Hát ha le estünk volna egy szakadékba és túléljük az esést, lehet mire megtalálnak meghalunk.
Ez már expedíció kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #123759 üzenetére
En valami konnyu, kulivulrol szarul kinezu freewind-del vagy transalppal vagnek neki vilagkoruli turanak, mert egyreszt az uj, un. Adventure motorokkal egy hatalmas celtablat festesz magadra, hogy lehuzhato segghulye turista, masreszt minel konnyebbnek, minel egyszerubbnek kell lennie. Egy euro 4 vagy 5 motor egyaltalan nem egyszeru. Biztos nem olyannal vagnek neki egy utnak, ahol elmaradottabb orszagokba mennek.
A legidealisabb, ha egy keves km futasu ilyen regi motort szerez az ember.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123761 üzenetére
Azzal sem vágnék bele két személlyel egy motorral.
Nagyobb valószínűséggel a régebbi vasakat jobb mókolni az útszélen, de egy rendes felkészítés, is felemészt 2 millát, és a motorral együtt ott karcolja a 3 misi alját.
Persze lehet menni zsákokkal felpókozva, ami jelentős költség csökkentő tényező ez első esésig. utána mit kell eldobni, vagy hogy szenvedi ki a lábát a motor alól egy utas, már más kérdés. Egy rendes koffer szett sem 50 ezer ft.
Korábban linkeltem, az XF-et. Szerintem is jó választás.
Csak az a fránya 2 személy.... -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #123762 üzenetére
az eseshez is idealisabb a regi szar. mindene vasbol van, mindent vissza lehet hajtogatni. Kormany, valtokar, fekkar. Premium kategorian ez mind alu, amit vissza se tudsz hajtani, eltorik.
Csak a margora, nem pont arra valasz, amiket irtal :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123761 üzenetére
Freewindnel nem hátrány a lég-olaj hűtés? Vagy kapjon 10w50-et és lehet csapatni a sivatagban?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #123759 üzenetére
Egyáltalán nem értek ezzekkel egyet,tényleg céltábla leszek, és levadásznak, ha baj van ülhetek mellette és nézhetem ha letilt. Illetve rengeteg felesleges forintot költök a semmiért.
A lábtöréses dologra bukókeret szélesítés.
A 2 személy, jó pont abba nem tudok belekötni senki sem ajánlja.A felujítás, pár százezerből megoldható a blokk, cserébe nagyon időigényes lesz, a vázat, eletronikát meg tudom én is csinálni. ebay tele van elég jó minőségű cuccokkal, pl kézvédő a karoknak, fűtés, filléres lánckenés, félcsöveket hidraulikások leroppantják ingyen... rozsdamentes tárcsára a szinter csak tovább bírja, de ezt majd megkérdezem egy jártasabbtól.
Az apróbb dolgokat egy matrcica felragasztásáért, és ismerettség jegyében, meg lehet oldani. Majd segítséget kérünk megint a csirketelepenMeg akarom valósítani, és nem csak beszélni róla, így a megoldások érdekelnek, és nem az hogy miért nem ne haragudj Tiszteletben tartom a véleményed, és fontos is, mert tanulok belőle, rávilágít arra is amire nem gondoltam eddig.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Somatom
veterán
válasz Tamás9x #123767 üzenetére
Sztem félreérted. Megfelelő rákészüléssel sztem jó buli, én is belevágnék. Pl. műhóddal állandóan figyelne egy csapat, akikkel online kapcsolatban lennék, hogy szükség esetén egy helikopter, vagy egy nagyhatótávolságú szállítógép azonnal értem tudjon jönni, vagy ejtőernyővel a szükséges felszereléssel, új motorokkal el tudjon látni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #123767 üzenetére
Igazad, van! Ha van rá erőd és akarjátok, csináljátok meg.
Nem haragszom, nincs miért . Véleményeket osztunk meg, és nem törvényeket hozunk.
A matek akkor sem lesz messze az általam írttól.
2db idősebb motor sem lesz két forint felkészítve.
Én biztos, hogy az utolsó csavarig bontanám. A blokkot persze nem húznám szét, de azon kívül mindent. Az utolsó kerék porfogó gyűrűig mindent cserélnék.
Zabálja a pénzt, még akkor is, ha magam csinálnám.
Az előbb nem írtam, de egy személyi felkészítés sem árt. legalább egy cserkész szintre.
Tűzgyújtástól, a seb bevarrásáig. Gondolom ez sem lesz ingyen. Olvasás ezekről nem elegendő sztem.
Lehet egyiket sem kell alkalmazni, de jobb felkészültnek lenni sztem.
Mindent át kell gondolni. A motor teherbírásától kezdve.
A sorozatban az 1200Gs-eknél többször volt váz törés. Igaz, nagy nehéz és szarrá voltak pakolva.
5 percenként elestek egyes szakaszokon. .
Pót gumi készletet a logisztika vitte utánuk. Nektek azt is cipelni kellene.
Ha csak magamra lennék utalva, csak olyan útszakaszokat terveznék, ahol civlizáció van.
A többit elhagynám. A meleg pitébe nem vágnék bele. Mondjuk, azt az Ukrán Mongól, tundra részt tuti kihagynám, Maradnék orosz oldalon. A kazah szakasz sem egyszerű.
Mongóliában 120Km aszfalt út van kbA XF-et én is javasoltam, ha öreg motorral vágnék bele nagyon komoly esélyes lenne.
Elérhető árban van, és talán a világ minden pontján elbírnak tudásban egy egyhengeres vassal.
Az tény, minél komplikáltabb egy vas, annál nagyobb a szopás esélye.
Csupán a két személy egy motor miatt kellene a drágább, de erősebb vas.
1motor/1 főnél már más a helyzet. Egy 650 Dakar is jó választás lehet.
Pénzügyileg meg alakul valahogy.
A motor, ruházat és egyéb egy folyamatos beruházás 5 év alatt. És ennyi idő alatt lehet némi rutint is össze szedni. Sőt, a legjobb, egy bemotorozott típussal nekivágni.
Csináljátok meg, mert ezt az élményt senki nem fogja utána elvenni tőletek. -
csongi
veterán
válasz Tamás9x #123773 üzenetére
Haat, erre az utra tovabbra is egyhenger melett dontenek.
Erv.
Nyomatek/ Suly aranya.
Egyszerubb felepites. Tobb henger tobb hiba.Xf650 karbi. Olaj levego hutes, kevesebb hiba.
Dakar injektor. De stabil a cucc.Az XL inkabb Aszfalt vadasz lett, mint tura enduro.
Ebben jobb volt a 650. De ott megint 2 henger, 4 gyertya, dupla vezermu lanc, dupla karbi.Ha meg 2 szemely, 1150 Gs pl.
-
Geresics
addikt
válasz Tamás9x #123749 üzenetére
a magyar motorosok közül kihagytad Bike-R kollégát, aki már többször elmotorozott Magadan-ig! Egyszer egy régi DR-Z 400-on, egyszer egy új Africa Twin-en, így van némi tapasztalata, szóval érdemes lehet felkeresned!
Ezen a fórumon nem aktív, de az index fórumon régen aktív volt! (Mióta sokadszor is a tudomásomra adta az ottani közösség, hogy nem kíváncsi ott rám, már egy ideje nem járok oda, így nem tudom, hogy ma még aktív-e, de 99%...)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #123767 üzenetére
Letiltani azert nem fog. Ennyire nem szarok.
Most nem a regen minden jobb volt faklyasmenetet akartam tartani, egesz egyszeruen ilyen korulmenyek koze hatrany az a hatalmas tomeg, ami pl egy gs nek van. Az nem terepmotor. Hatrany barmilyen csucstechnika, radaros tempomat, lezerlofasz, titan feklampaszimering.
Milyen benzint tudsz beletankolni az is jo kerdes.
Egy egyszeru motor rosszabb, ezt szogezzuk le, de civilizacio hianyaban a rossz minosegu benzint biztosan jobban megeszi. Pledaul.
De ez is csak egy eshetoseg, lehet kimozogja a kopogasszenzorral. Vagy az ionarammeressel gyertyan keresztul, ha van ilyen gyujtas valamelyiken, es nem kurja ossze azt a gyertyat, a ki tudja milyen benzin :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz #14787072 #123777 üzenetére
azért valljuk meg, nem ok nélkül szóltak le eleinte, mert csak spammelni jártam eleinte oda, azonban mikor azzal felhagytam, és valós dolgokról beszéltünk, sőt, volt, hogy segítettem ott valakinek, akkor az emberek 80%-a még mindig élből utált, és nyomkodta a mínuszt, csak mert az én nevem volt ott... Szóval sz@rul indítottam, amiből már nem tudtam visszajönni, így inkább elengedtem azt a fórumont
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
jacis
nagyúr
Valaki tud nekem abban segíteni, hogy gopro-hoz a távirányítót hogyan tudom a kormányra rögzíteni? Mi annak a tartónak a neve?
Köszi előre is.iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Chris0321
addikt
válasz Geresics #123776 üzenetére
+Tamás9x
Hello.
Én az MZ Club-ban Fuvarossal láttam egy videót amiben Magadan-ba mennek el (ő egy 250-es ETZ-vel, ismerőse egy öreg Hondával), alatta a hanganyagban Winklerrel beszélget a túráról, mond el hasznos dolgokat. Plusz ő nem egy komoly túrát letudott már és lehet vele is érdemes lenne beszélni milyen tapasztalatai vannak. -
Chris0321
addikt
válasz Somatom #123784 üzenetére
Plusz mint a videóban is elhangzik ilyen helyekre olyan motorral érdemes menni amihez lehet találni alkatrészt és ha gond van szerelőt. Bár ő is elég sok mindent meg tud csinálni ha kell. Persze ezzel nem azt mondom, hogy feltétlen MZ-vel induljanak neki. Mesélték a videóban, hogy az egyik országban az újabb motorok központi rugóstagjai egymás után mentek tönkre, csak mert nem bírták a hőséget. Vagy pl. tönkrement az MZ-ben a kerékcsapágy, a szállodából ment ki valaki neki megvenni mert neki nem lett volna biztonságos. Vagy pl., hogy defekt esetében 15-20 perc alatt gumit tud cserélni mert már annyiszor kellett. Ő a legtöbbször egyedül járkál mert nem talál még egy olyan őrültet aki menne vele.
-
Somatom
veterán
válasz Chris0321 #123785 üzenetére
Akinek egy MZ -hez szerelő kell, az ne induljon neki ilyen túrának! Egy MZ -t hurcolós szerszámokkal, az út szélén, az utolsó csavarig szét lehet kapni és össze lehet rakni. Kerékcsapágyat biztos vittem volna magammal. Kicserélni sem nagy művészet. Gázfőzővel fel kell melegíteni a kerékagyat és utána gyengéden ki lehet pofozni a csapágyat.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #123786 üzenetére
Tudom hogy kepletesen erted, es valoban sok mindenre nem erzekeny, keves szerszam kell hozza, de az ilyen utszeli szerszamkeszlettel szet-es osszerakas utan fog mindig beszarni valami, ha a blokkhoz nyulsz. celszerszam nelkul semmit nem tudsz ugy csinalni, hogy ne karosits valamit. Es nezd meg, mennyi celszerszama van gepkonyv szerint egy ilyen egyszeru motornak is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Chris0321
addikt
válasz Somatom #123786 üzenetére
A szerelőt általánosságban írtam, mivel nem tudom Tamás9x mennyire ért a bütyköléshez ha kinn a puszta közepén elromolna valami. Pl. a Hondának amivel mentek volna vezérműlánc szakadása és a hűtője is kilyukadt a túra alatt.
Nem tudom az MZ-hez milyen pótalkatrészeket vitt, lehet már cserélnie kellett előtte vagy indulás előtt újat kapott. Fuvaros északra jár fel kamionnal, gondolom ezért is tart szerelőt is, hogy ne neki kelljen felkészítenie a motort a túrákra. Egyébként pár kisebb változtatáson kívül, eredeti a motor. Az elektromos rendszert javították fel, plusz ha jól emlékszem a rugókban lévő olajjal variáltak a nagy súly miatt. -
bacus
őstag
válasz Geresics #123782 üzenetére
Neked ajánlottam, hogy nyiss egy új nicket. , ha már a www.mo.......hu nevet ennyire utálják. Mondjuk alig olvastam akkoriban az indexet, de a te nicked mindig ajánlgatta a videóit Persze kicsit lehet sok volt, de érthető, akartál pár feliratkozót, onnan is.
Nekem pl nem számít a feliratkozóim száma, csak ugye a yt -nál sok minden az 1000 majd a 30000 feliratkozóhoz van kötve, azt meg nehéz elérni, ha nem nyomulsz.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123787 üzenetére
Végigszereltem az összes MZ -t a 125 -ös Trophy -tól, a 250 -es ETZ -ig. Próbálom felidézni, de a 250 -esekhez az egyetlen célszerszám, ami eszembe jut, az a kuplunglehúzó. Az meg elfér a tatyóban.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Tamás9x
őstag
válasz Chris0321 #123788 üzenetére
Volt aki babettával Szeged-ről Athén-ig legurult, persze nem probléma mentesen oda aztán kell hogy is mondjam szépen, pici őrültség
Kicsi 2/4 egyhengereseket simán, szét is húzom össze is rakom, és rendszerint működnek is.
Az elektronikával tuti nem elsz gond azt teljesen újra akarom kábelezni, túlméretezni. ami igazán aggaszt a feszültségszabályzó, ami igaz cserélhető nem is nagy helyet foglal, de a generátor, régebbi verziónál találok hibákat xl700-nál még nem, vagy csak nem jutottam el addig az olvasásában.Radiátor lukadásnál mit tehet az ember? Akkora szegecs gondolom nincs ami meg is fogja, egy kis fbs-el féktisztító után nem biztos, hogy birni fogja a szervízig. Na meg ha bent leválik a szegecsből bármi....
Vezérműlánc, na ezzel megfogtál, indulás előtt úgy is fullszervíz.
Köszönöma linket.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123791 üzenetére
Ezeket a szerszámokat még csak ilyen képen láttam. A csapszeg gyönyörűen kijön krovafejjel is. A többi is kiváltható mezei kéziszerszámokkal.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Chris0321
addikt
válasz Tamás9x #123792 üzenetére
Athén szerintem nem olyan vészes olyan szempontból, hogy gondolom nem úttalan utakon kellett menniül mint a ruszkiknál a videóban ahol volt, hogy nem tudtak továbbmenni olyan sár volt.
Ezekkel az újjabb motorokkal nem vagyok képben, én le vagyok maradva az MZ-knél.
Hűtőlyukadásnál meg lehet próbálni tojással megfoltozni, elvileg ha nem túl nagy a lyuk akkor szükségmegoldásnak jó. Én nem próbáltam még, elvileg bevállt megoldás. Talán Jeremy Clarkson-ék is alkalmazták.
Bár úgy emlékszem mindkét hiba után úgy vitték el a Hondát olyan helyre ahol volt alkatrész.
Talán Fuvaros elérhető a link -elt oldalon, ha esetleg kérdésed lenne. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #123793 üzenetére
Igen. Akkor gorbul a hajtorud, ha krovaval csinalod :D
Patronos csapagykihuzot mezei szerszamra?
Blokkot meg csak leutod kalapaccsal, aztan majd forog a fotengelycsapagy.
Elmegy az ugyis, hiszen igenytelen, de 80-nal tobbel ne menj vele, mert szet fog esni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123795 üzenetére
Sztem félreértettél. Nem kalapálom a krovát. Átdugok rajta egy menetes szárat, szemből egy nagyobb krova, ami a dugattyún támaszkodik, két alátét és mama a menetes szárra és tekerés.
Patronos csapágykihúzót melyik csapágyhoz használnád? Mert én már az összeset kiszedtem és nem kellett hozzá ilyen. A blokknál meg be kell tekerni egy csavart alul, a kipuffogótartó menetébe, annak a fejét támasztékul használva az oldalt fordított blokkot megcsapkodni és a főtengely súlyának a húzásától megnyílik a blokk eleje. A végét kell óvatosan utánafeszegetni egy csavarhúzóval, persze nem a tömítő résznél bedugva a csavarhúzót.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #123797 üzenetére
Csavarhuzoval feszegetni, azaz, szuperul hangzik :D
Najo. Nem szeretnem szetszemetelni a topicot az etz szerelessel, nem a szivem csucske az a motor. Annyit akartam mondani, hogy nem lehet szakszeru javitast vegezni celszerszamok nelkul. Pont. Igazabol ezt is teljesen felesleges megemlitenem egy tura szemszogebol, mert ott a porban fogod csinalni, nem idealis korulmenyek kozott, es a tuleles a cel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #123798 üzenetére
Milyen szemetelés? Az MZ egy rendszámos MKP, tehát az arról folyó diskurzus itt minden szempontból ON topik. Ha hátul, a blokktartó fülnél dugod be a csavarhúzót, az egyáltalán nem befolyásolja a motor használati értékét. Azt a CX blokkot neccesebb lenne az út szélén így szétborítani.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
A filmben, a Mongol faszik, az oldalára döntötték az orosz csodát, és leszedték a deknit, a kuplung oldalon. valamit babráltak vele, aztán mehet tovább
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- SGF24 - Érkezik a No More Room In Hell 2
- Politika
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Irány Japán!
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- NBA és kosárlabda topic
- Bundle topik
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs