-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz dellfanboy #123441 üzenetére
"raadasul aki 4-5-6 millioert egy uj motort, kotve hinnem, hogy a csaladi autoja is 4-5-6 milla. sztem3x annyi vagy nincs"
miért is? Én motorozni szeretek az autóm fogyasztása évi 1-2 tank benzin. (1 tank kb 65 liter gázolaj) Miért kéne benne tartanom a pénzem, ha egyszer nem használom? A szomszédom kérdezi állandóan, mikor cseréled le a 20 éves autódat?! A válasz, nem mindegy neki, hogy mi rohad ott az utcán?! Újabb kérdés, hogy mit szólnak az ügyfelek?! Erre meg csak azt tudom válaszolni, hogy 1. nem megyek autóval, 2. ha mégis autóval kell mennem és az autóm alapján ítél meg, nem is baj, ha elválnak az útjaink.
Évi 100e forintba van az autóm kgfb, teljesítményadó, üzemanyag, erre a vizsga és szervizelés még évi 50e átlagosan, amint ez alá tudnám vinni a bér autózást/közösségi autózást, már gyújtom is fel
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #123450 üzenetére
Vilagmegvalto fejlesztes nincs, de joval kisebb a darabszam, amire a fejlesztesi es mas koltseg rarakodik, bar nem csak ennyire egyszeru a keplet, hogy darabszam, mivel Indiaban nem kell uj blokkot fejleszteni, nincs eu norma, akarmilyen regi blokkot beleakaszthatsz a motorba, joval kevesebb dologgal, nem kell aktivszen kaniszter stb, es ott joval nagyobb darabszam is van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Vityaa
tag
Brutálisak ezek az árak. 790 nincs is benne. Gondolkodtam, hogy már csak jövőre veszem meg, de jobb, hogy kihasználtam az akciót. 1994-ben ha jól emlékszem 1,4 m-ért vette még apán a HD springert, újonnan, szalonból. Most nem tudom, de biztos van 5 milla. A890 Duke R eddig is irreális volt a 790 árához képest, de ez így még durvább.
-
Xero
nagyúr
válasz #31733248 #123407 üzenetére
En most a 13-bol indultam ki, ahol most is vagyunk. Itt 700-tol indul es valahol 1.5 a vege az ujnak, de realisan a mi ligank 800-1.1 kozott van valahol.
Van ugyan egy telkunk Patyon, de nem akarodzik megsem annyira kimenni. Mondjuk ha minden kotel szakad ott epitkezunk, mert nekem realisan a korona utan is max heti 1x kell bejarnom, lehet annyit sem, akkor meg edes mindegy, hogy 1 ora vagy 20 perc a menetido.
Az asszonynak meg neccesebb a dolog, jovore csinalja meg a jogositvanyt es mindenkeppen autozni fog, szoval jo lenne ha nem kellene orakat a dugoban ulnie. Plusz neki valoszinuleg kesobb minden nap be kell jarnia velem ellentetben.Amiket talaltam ertelmes budapesti telkek, azok mind heroin aron voltak. Nagyjabol annyi a kitetel, hogy 650nm+ es ne egy 4 savos mellett legyen, plusz ne legyen sokkal fosabb az elhelyezkedese kozlekedes szempontjabol mintha az agglomeraciot valasztanank.
Igazan en valami Kistarcsa es kornyeket vagy Budakalaszt preferalnam, de ott is drogarban megy a moka, vagy csak nincs szerencsenk.
Szerintem most lesz idom az unnepek alatt es csinalok valami webscraper scriptet ami gyujti folyamatosan az online feluleteken a telkeket, aztan ertesit ha van valami kivalo. Csak pontositanom kell a kriteriumokat.
-
#14787072
törölt tag
válasz dellfanboy #123441 üzenetére
Nem feltétlenül. Én is ismerek pár embert, akinek sokkal drágább a motorja, mint az autója. Kinek mi a prioritás.
De nyilván van az a réteg is, amiről te beszélsz.
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #123446 üzenetére
Pontosan ez tortent. Nekem mar szeptemberben szolt Karesz a Karasnanal, hogy vagy vigyek valamilyen szinu CB650R-t iden, vagy jovore CBR650R arban lesznek min, mert a jovo evi motyokat mar a 2021-es EUR-val kalkulaljak, es meg fogjak nezni a tendenciakat Hondanal. Valoszinuleg belottek valahova 360-375 koze es jonapot. C'est la vie.
#123447johansongeresics: Engem az szokott kiakasztani, hogy lehozzak, hogy a havi atlag brutto valahol 450e. Ami rohejesen keves, majd nezem facebookon a hirek alatt a commenteket, es azok 90%-a arrol szol, hogy barcsak ennyi lenne nekik. Tehat a 450 valojaban valahol 350 lehet max. Ez egyszeruen elkeserito. Meg a duplaja is szukoske.
Oktatasok soran is figyelgettem az embereket es a felszereleseket. Oke kezdonek nem kell elguritania a gyogyszert (szerintem en sem tettem a Scorpion es Mugen cuccokkal sot.. ), de amikor 5-10e Ft-os sisakokkal megjelentek kb utcai ruhaban, az azert eros. Es sajnos nagyon sok ilyen van az utakon is.
Az a gond, hogy ameddig az orszagos termelekenyseg nem maszik fel a nemet szintre, addig nem is igazan varhatjuk a nemet szintu fizukat mindenhol. Ez viszont nem erdeke sem a felso vezetesnek sem pedig a kulfoldi cegeknek. Az en munkaltatom is veri a segget a foldhoz, hogy ugyan azt megcsinalom mint egy kollega aki Miamiban vagy Bostonban ucsorog, csak eppen fele annyit fizet ertem. Korona miatt pedig ki lehet dodgeolni az emelesek elol is, igy meg az arfolyam romlasat sem korrigaltak meg.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz #14787072 #123456 üzenetére
nekem is.
mint a két autó együttXero: vidék jó.
A csend a tiszta levegő a ház a garázs a műhely a fű a gyümölcs ami terem a kertben. ez megfizethetlen.Igen 1 óra a melóba bejutni. de végtelen difi van az itthon töltött idő minőségében. utazás alatt is akár lehet dolgozni is akár pedig olvasni zenét hallgatni, rekreálódni. Jó én vonatozok
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xero
nagyúr
válasz fattyu #123458 üzenetére
99%, hogy agglomeracio lesz, csak lehet, hogy nem Paty vagy a budai oldal, hanem inkabb a pesti. De igen tobbek kozott a 2 auto + 2 motor + muhely + akna garazs motival engem igazan, asszonyt pedig egy szauna+jacuzzi szoba. Ezeket bazi nehez lenne osszehozni pl egy lakasban.
Hat en ha bejarok az vagy autoval, vagy majd motorral, esetleg bicajjal lesz. Ott pedig max fejben tudok osszerakni valami sw rendszert, osszepakolni vagy ne adj Isten megirni a kodot hozza mar kisse necces. Nem lehetetlen, de necces.
-
#14787072
törölt tag
Bizony, siralmasan kevés. Pláne ha nem az átlagot adná meg a KSH, hanem a mediánt, ami jobban mutatná a realitást, akkor még siralmasabb lenne....De ez egy motoros fórum, nem gazdasági, szóval befejezem Bohumil Hrabalt idézve: "Közép-Európában jobb nem kijózanodni!"
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
jó persze az nem megy vezetés közben semiképp.
én a vonaton ülve egy zajszűrős fejhallgatóval közel 100% os munkát tudok végezni.
Akár telkó akár az office szarok mennek úgy.
nem szeretek ingázni én vezetek jeligére. idegeskedjen a kaller meg a vonatsofőr
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
Akkor a gazdasagi hirek melle jonnek a fejlovesemmel, a szivoszelepekkel. Ha mar egy kicsit sok, akkor innentol lehet skippelni.
Megint kezem ugyebe kerult egy RN22 blokk. A hasznalati szokasoknak utana tudtam menni ezuttal.
95 os benzin, castrol power1 ~15 000 kmKovetkezo mai nap kezembe akadt blokk egy 999 es, ~25000 km, 95-100 benzin ossze-vissza, 300v
Namost megint nem tudtam megallapitani semmit, mert kezdem azt gyanitani, hogy a japan sornegyeknek ugy altalaban elkurt a karterszellozesuk, ezert tul sok olaj kerul a legszurohazba, azzal pedig a szelepekre. Talan. Vagy valami ilyesmi. De az se biztos :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Ezen most mit kell nézni...illetve látni...?
-
Micsurin
nagyúr
Lassan el kell kerüljem, ha csak elmegyek mellette mindig lekerül róla valami....
CMSNL-en miért ilyen buznyák drága a szállítás? 67 eurónyi cuccot 25 euróért akarnak küldeni, rablád. De legalább még gyári matricájuk is van.
persu: Köszi akkor a hyper tipikusan haverral futóval irány német.o projekt lenne, elnézve a hirdetéseket a Dorsoduro sem sokkal jobb a hazai számokat nézve.
Meglep ez az olasz ellenesség, a Golfom onnan jött és a tipikus koccanási nyomokon kívül motorikusan szépen rendben volt tartva.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123465 üzenetére
Aha! Nagyítva már látszik... Mindjárt lövök egy képet a Morini-ról....abban pár km híján 70.000 van....
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123468 üzenetére
100-as benya és Motul 7100
-
LógaGéza
addikt
válasz Vityaa #123454 üzenetére
Mivel kivezették a 790-et, 890 van helyette. Ami raktáron van, azt adják még el, elvileg az idei akciós áron.
490 meg nem lesz idén, max Indiában, aztán vagy jön 2022-ben EU-ba, vagy nem."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Nem biztos, hogy a sor 4 csak ami ilyen.
FS 250 robogo is eleg sok olajparat engedett a levegoszuro hazba.
A V2 is.
De, egyiket sem lattam Honda olajjal mukodni. Mindket esetben az Isint olak megjelent a levegoszuronel.
Lehet ezek az olajok, magasabb parlatot kepeznek.
A xado olaj nem jelent meg. Feltetelezem a gyari olaj is kevesbe parolog, es ahhoz elegendo a szellozteto.
De csak feltetelezek. -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123472 üzenetére
Igen, de kartergaz mindket olajnal van.
Az olajlevalsztonal ugy gondol, ha nem huti vissza kelloen a parlatot akkor az bemegy a szivotorkba.
Ekkora kartergaznal ami a szelepen van, nincs olajfoltos taknyolasa a szuron?
Csak a szelepen van ilyen eroteljes jele? -
senior tag
válasz Topiccsendőr #123462 üzenetére
Szelepszár szimering kopása okozhatja..?
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123434 üzenetére
Én a magam részéről beérem majd egy fapadossal, kocsival is így vagyok.
Volt, amikor az egyik munkáltatóm bérelt egy luxus Volvo-t nekem egy hétre, abban aztán tényleg minden volt, tetszett.
De úgy vagyok vele, mint a viccben a zsiráffal a vidéki bácsi.A tempomat az jó lenne, az összes többi elektronikus adalékról lemondok, ha fizetni kell érte.
Bár vannak ilyen DIY megoldások, ennél azért többre vágyom."önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz etnies #123476 üzenetére
Ez nem tempomat ! Ez ugyanis rögzíti a gázmarkolatot egy adott állásban, de a terheléstől és a motor teljesítményétől függően a motor sebessége változik.
Nem agitállak tovább, tégy belátásod szerint, de sztem neked lehet egy 1000-es BÁRMILYEN motor megfelel.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #123473 üzenetére
Nem tudom sajnos a pontos okot, de az osszes sornegyemnel problema volt, ha forgatva voltak. Szelepszar szimeringgel biztos nincs problema, tizenezer km-es japan blokknal ilyen nincs, illetve az fustolne keken.
Szerintem ez nem olajtol fugg, csupan attol, hogy mennyire lett akar egyszer is forgatva, mert onnantol ott van az olaj a legszuroben azonnal. A kartergaz nem lenne baj, ha nem nyomna fel az olajat. Nem visszahutenie kell, hanem egyaltalan nem kellene felkerulnie oda. Ahogy az olaszok oldottak meg a karterszelloztetest. Ezert tiszta azoknal a szelep mindig, ugy gondolom.
Ez mindig sarkallatas pont a japanoknal.
Bar vannak extrem esetek is, pl zx10, nel ahol eszi az olajat a legszuron keresztul, es nem keveset. Ezek az evjaratu japan sportmotoroknal mind jellemzo ez a lerakodas a szivoszelepenNem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123478 üzenetére
Azért olyan megbízhatóak a japán motorok....mert lám', kívülről is olajozzák a szelepeket...
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #123480 üzenetére
No offense...azért is tettem off-ba....
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #123476 üzenetére
A marketingesek nagyon jó érzékkel állítják össze az a extra listát, hogy mindegyik csomagból érdekelnek valami, aztán megvedd fullosan a gépet...
De már ez is milyen szo egy motoron, hogy extra lista???? Nagyon elszaladt a dolog, és en is azon a véleményen vagyok, hogy nem kellett volna ennyire fel extrazott motorokat gyártani.
Annyit nem ad a motorozáshoz, mint amennyit elkérnek érte. Szerintem. Oké, mindegyik extrát meg lehet magyarazni, hogy tök jó az ESA futómű, vagy a BT telefonos navigáció, de bőven meg lehet lenni nélkülük is. -
csongi
veterán
Ezt a Fékbetét gyártót ismeri valaki?
Illetve mennyi lehet a minimális kopóréteg vastagsága betéten?[ Szerkesztve ]
-
hugi0
őstag
válasz Topiccsendőr #123478 üzenetére
"Ahogy az olaszok oldottak meg a karterszelloztetest."
A japanok nem szedtek meg szet sosem egy olasz motort sem ?
Nem tudnak valami hasonlo megoldast eszkozolni ?"mert mindegyik mashogy szar" - ezekrol nem tudnak a gyartok ?
( Nem akarnak tudni !? )
Fogadjam el a "fogyasztoi" tarsadalmat ?"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
etnies
senior tag
válasz bacus #123477 üzenetére
Megtaláltam a tiéd Nézd a felszereltség listát.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
bacus
őstag
válasz etnies #123485 üzenetére
Köszi, de ne nagyon fáradozz a kereséssel, talán már írtam, hogy augusztusban cseréltem motort. Ebben egyébként is D-ESA1 van (itt még neked kellett beállítani, 1 bukó, 2 bukó, 1 bukó csomag, stb), szóval ez lehet visszalépés lenne a garázsban lévőhöz
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
Tényleg, kellene egy kis ráolvasás.
Egyik ismerősömnek van egy kínai 125-s motorja. Esőben néha felpörög az alapjárat és ott is marad, gyújtás elvétel segít rajta, valamit eső után másnap nem indul be.
Injektoros.Van valakinek bármi tippje, hogy merre induljon el a hibakeresésben?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
...karasna eszementen korrekt hely még mindig. 20 perc alkatrész keresgélés után is még ők kértek elnézést, hogy ennyire körülményes volt.(cms cikkszám alapján kellett visszakeressünk vázszámot, mivel az enyém gyárilag 34 lovas és az 58-asnak más a vázszáma...) majd mikor közölték, hogy a gyári karbi csonk ~4k azt hittem nem jól hallok.
sub airfilter 700ft... nem éri meg kintről rendelgetni mióta nem Hyosungom van.Pórlakk Kft-hez vittem a lábtartókat a homok fújt felületre párban 6-8 ezret mondtak kíváncsi vagyok milyen lesz, nagyon baráti az ár. (felnik 35-be lennének párban)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
etnies
senior tag
Ahogy ígértem pár napja, update az Interphone DEDICATED AUDIO KIT - HJC Superior audio performance-ról.
A zene jobb, a minőség kb egy középkategóriás fejhallgató szintje, csak a basszus kicsit gyengébb, viszont semmilyen zene alatt nem torzít és elég hangos nagysebességnél.
Az ára 50 Font, nem mondom hogy instant buy, de akinek akad ennyi felesleges pénze és nem tudja mire költeni, annak egy jó ötlet. Nekem tetszik.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
lumpy92
aktív tag
válasz csongi #123491 üzenetére
Édesapámnak az olajcseréig visszalévő km-t írták be egyszer, neki is érdekes a grafikonja. Nekem simán elírták az ezer km-t mutató számot, utólag e-maileztem velük, mert a fényképeken látszott, hogy elbaszták. Javították.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
hugi0
őstag
Azert csinljak szandekosan ezt a sok hibat, hogy amikor egy visszatekert orat irnak be, ne legyen feltuno.
Ez nem mostani "strategia" - 80-as evekben tanonckent mar talalkoztam ezzel az megoldassal.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
bacus
őstag
válasz hugi0 #123494 üzenetére
pedig egyszerű lenne sztem a megoldás, nem engedné berögzíteni a kevesebb km-t, mondjuk ahhoz csatolni kell egy írásbeli kérelmet, hogy óracsere volt, vagy egyéb nyomós ok, ezt valaki jóváhagyja és akkor rögzülhet. A felületen pedig kellene látszódni még két adatnak, cserélt óra km állása(i), össz futás km (ami az előző órák összesenje plusz a mostani óra..
Persze ha szándékosan csinálták meg így, akkor rendben van.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #123496 üzenetére
Golf 3 300k-nál nulláz... pedig a jó öreg 1.9TDi elmegy 600-at is kisebb nagyobb szervizekkel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #123499 üzenetére
Passz, 300-nál lenulláz és onnan látod, hogy a total-t nem írja csak a számokat. Ha újra eléred akkor meg kiakad a digit óra.
[link]
Amúgy lehet ők sem bíztak benne, hogy azok az 1.4 és 1.6-osok elmennek 300 ezret.Újra méretezett bill egész áldott nap megviccel...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs