-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyNagz
senior tag
válasz RAiN91 #123698 üzenetére
Kövi műszakiig ráér. Ott annyi fog történni hogy nem a forgalmidba írják bele az új érvényességet hanem kapsz egy A4-es "műszaki adatlapot". Azzal mész az ocsmányba és 6ezerért kapsz egy új forgalmit amiben már az új szín és az új műszaki lejárati dátum van feltüntetve, ennyi. Én fújtam át motort, aztán vissza. Soha senki nem baszogatott érte.
encapsulation dot1q
-
Lomha 8V
addikt
(#123689) vlevi: Nekem személy szerint semmi bajom az elektromos járművekkel, de ahogy Te is írtad, az árak még nem élhetőek.
(#123690) A Zéé: Akkor jól emlékeztem, köszi.
(#123691) JoinR: Jogos amit írsz, a nagymotorjaimmal logisztikai gond van. Az egyik egy Suzuki VZ1600 Marauder, a másik egy Honda VT1300CX Fury. Mindkettő nagy, nehéz batár, nagyon szar őket tologatni. Bent állnak az autóm mögött a garázsban, tehát akkor minden hajnalban autó ki, valamelyiket kiszenvedni, autó vissza és ugyanez, mikor hazaérek. Viszont egy aránylag könnyű, kisebb motort be tudok tenni a kazánházba ahonnan kilököm és már mehetek is. A 125 ccm nincs kőbe vésve, nézegetek mindenfélét. Ahogy fentebb írtam, a spórolást is egészében el tudnám engedni, ha vigyorral a képemen történne az ingázás.
(#123692) persuader: Ráfeküdtem a témára és rátaláltam a Yamaha XT600E-re. Egy ilyen vajon mennyire lenne vállalható ingázásra? Az utolsó évjáratokból nézegetnék valamit. Vagy inkább a 660? A régi VFR sem tűnik rossznak, csak kicsit dagadt vagyok és félek, kényelmetlen lenne.
(#123693) bacus: A DL 650 jó ötlet, kényelmes is, van egy havernak. Csak az már elég nagy, nem tudom, hogy kazánház kompatbilis e?
-
JoinR
senior tag
válasz Lomha 8V #123703 üzenetére
Ha annyira mégse fontos a spórolás, akkor hazabeszélnék, és azt mondom KTM
Ez tuti befér a kazánba, mókás és 90-nél alig eszik többet 3L-nél. Szerintem ez az a motorméret, ami tényleg tudja a 90 utazót, nem pedig az a végsebessége egy kisebb szembeszélnél.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #123705 üzenetére
Hát igen, de csak le lehet szedni Egyébként nem konkrétan erre a motorra gondoltam, bár pár hónapos üzembehelyezett nem sok van most.
Viszont a korábban említett 2021-es árlista szerint 1 840 000 lesz az új ára ennek a motornak, ha erre rájönnek az eladók, biztos nem ennyibe fognak kerülni fél évesen.
Aki most megveszi, 1-2 év múlva nullszaldóra ki tudja hozni az árát.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
xl650v-700v nél vannak durva konstrukciós hibák amikre érdemes vásárlás előtt figyelni? Szabad szerelőt nem nagyon találok aki utazna egy picit, vásárlás előtti kipróbáláshoz.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #123710 üzenetére
A tengelyen megeszi a fogazatot vagy a csapágyazást nyírja ki?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #123710 üzenetére
Hoppsz. Erről nem tudtam
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #123710 üzenetére
Szuper, köszönöm. Még az lenne kérdéses, hogy injektortérképhez hozzá lehet vajon babrálni ezen típusonál? Hegymenetnél 2 fő nem elsz kevés csomagokkal?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #123714 üzenetére
A 650 es karburatoros. Csak a 650 esnel fordul elo a kislanckerek, a 700 ast nem ismerem annyira, de minden motornal van valamilyen hibalehetoseg, hiba. Olyan nincs, hogy hibatlan.
Az injektoroshoz nem nyulnek hozza nehany szazalek teljesitmenynovekedesert.
Ha kevesnek erzed, nezz erosebbet. ket fot es csomagokat egy ilyen motor elvisz barhova. a karburatoros 50 loeros is. Nem ertem eleve a kerdest. Kevesebb loero is elvisz.
Ha multistradasan vagy gs1250 esen nyomatekbol akarsz megoldani mindent, arra ez nem jo, es arra sem ha nem akarsz valtogatni, meg tulajdonkepp motorozni.
itt a hangsuly azon van, hogy normalis tempoban a leheto legolcsobban elvagy egy nem urrepulonek kinezo karburatoros motorral, ahol szinte minden vasbol van, es minden egyszeru, emiatt olcso, es kicsi a hibalehetoseg.
Cserebe nem fancy semmi sem, keves az aluminium, es nem kell nagy menetteljesitmenyekre szamitani. Valamit valamiert.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tamás9x
őstag
válasz csongi #123715 üzenetére
2*70kg + csomagok, és földkörüli, Khardung La pl.
persuader: Semmi száguldás, szépen lassan, nézelődve, a lehető legolcsóbban, és ha baj van meg tudjam oldani magamtól is. A nyomaték/lőerőhuszárok károgása miatt kérdezem a teljesítményt.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #123717 üzenetére
A 2*70Kg plusz csomagokkal nem lesz gond. Ez legyen kb180Kg. Ezzel kb mindenhova felmegy. Pályán egy 110-es utazóval is el van, és nem kell szétforgatni sem.
A 700-as plusz 10Le. Ez akkora többletet nem jelentene, de némi súlyt is ledobott a vas.
A kettő együtt picivel jobb mint az előd.
A Blokk közel ugyan az.
Ha nem akarsz terepezni, és elfogadod az aszfaltot, akkor ezekkel a blokkokkal szerelték az NT650V és a 700v-t is. -
bacus
őstag
válasz Tamás9x #123717 üzenetére
"Khardung La"
Oda inkább a 21"-os első kerék kell, illetve olyan motor amit minden sarkon meg tudnak javítani. (Royal Enfield) Kmenyus barátom videóit azért nézd meg (youtube.com/kmenyus) volt ott teljes vízbeborulás, a másik motort 6x hegesztették..., ami jó hír, hogy nem kell lóerő, alig lehet felváltani kettesbe bizonyos szakaszokonAz indiai beszámoló (Crac cafés 3 rész), szintén ajánlott, mert ott szó van róla, hogy nem is mindenkit engednek fel, de legalábbis a bérmotoroknál nem mindegy, hogy hol bérelsz.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Tamás9x
őstag
xl650v PD06-ot mondták még kontaktos lehet érdemes megtakaritani esetleg másikat is vinni tartalékba, ez jellemző hiba vagy csak egyedi?[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #123721 üzenetére
Ahogy nezem, Pd06 nal a cdi felfogatasat megvaltoztattak kesobb, elmeletileg ugy nem enged el a forrasztas a cdi-ben.
Minden modellnek van jellegzetes hibalistaja, ha komolyan erdekel egy, utana kell nezz, de egyetlen forumon nem fogsz teljes valaszt kapni.
Ehhez vegig kell olvasni markaforumokat, rakeresni a modellel kapcsolatos osszes hibara. Sokaig tart, es sok munka.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #123722 üzenetére
Épp ezt csinálom, olvasok és kérdezek Tudom idegesítő, de a legtöbb tulaj többet sem tud, mint hogy hol kell tankolni, és egy telefonszámot akit hivni kell, ha baj van így maradtok ti :S
johanson: Igen őket is olvasgatom
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #123724 üzenetére
Nekem ez őszinte teszt XF650
-
bacus
őstag
válasz Tamás9x #123724 üzenetére
"de a legtöbb tulaj többet sem tud, mint hogy hol kell tankolni"
Minek többet tudni? Ez a jó motor ismérve, elvinni a km előírás szerinti szervizre , ott megcsinálják, kicserélik, stb, és annak ki kell bírja a következő előírt szervizig. Az út széli - általános- bütykölésnek vége, meg a nem lehet kapni alkatrészt, hogyan kerüljük meg, gányoljuk meg, stb is lejárt.
Régen volt, hogy a velencei tóig lemenni egy trabanttal kihívás volt pót alkatrész, bowdenek nélkül..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #123725 üzenetére
Esetleg őket. Elég aktívak:
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #123727 üzenetére
15-20 eves, visszatekert oras, import, vagy valamikor import motorokrol beszelunk, magyarorszagon, egy olyan arszabassal, amivel elerhetove valik egy igen szeles retegnek, amelyiknek nincs penze uzemeltetni a motort.
Meg a 2M+ os motoroknal is a hogyan keruljuk meg ganyolas a mai napig divik, tehat en pont az ellenkezojet tapasztalom az allitasodnak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tamás9x
őstag
válasz bacus #123727 üzenetére
Pont az lenne a lényeg, hogy ha bedöglik alattam addig lehessen meggányolni ameddig eljutok egy szervízig, persze mindent nem vihet magával az ember, de ismerje a rendszert amit hajt, és tudjon kiskapukat.
Nem értem miért baj, ha az ember maga szeretné irányítani az életét, és nem bízni a "mindenhatóban" hogy kibirja majd kötelező szervízig
Ez oylan szintű nonszensz, mintha azt mondanád defektjavítót nem vsizek, mert a gyártó azt mondta defektmentes a gumi, futásteljesítmény végéig bírnia kell Sőtt, bízom a kalkulált fogyasztásban és majd akkor tankolok, ha lefutotta a 308km-t
Nagyon kiforgattam tudom, de remélem érted a mondanivalót.Amúgy nagyon jó linkeket kaptam köszönöm szépen őket
Iszonyatosan sokba fog kerülni a túra, és jobb készülni mindenre.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #123729 üzenetére
Ok, ez kimaradt. Bár én úgy érzem, hogy az üzemeltetés ktg (legalábbis nálam) nagyobb szokott lenni hosszabb távon a motor áránál, amennyiben a ktg-be bele értjük az üzemanyag árát is. (és itt mindegy, hogy milyen motort veszel, mert ez még a 3-4 millás motorokra is igaz lehet)
A 650dl 13 évesen közepesen szutyok állapotban 940e forintért vettem, szeptemberben majdnem ennyiért adtam el, közben 30e km motoroztam vele, az üzemeltetési költsége bőven 1 millió felett volt.
A legnagyobb tétel a gumi volt, egy akku, egy kormánycsapágy és a kilágyult hátsó rugó cseréje, ami a normál szervizeken kívül volt. Egy hátsó fékbetét volt ami váratlanul fogyott el, pár száz km alatt.
A teleszkóp olaj csere, motor olaj cserék, légszűrő, kerékcsapágyak, egy láncszett tulajdonképpen benne voltak a normál szervizekben.Tamás9x: már a dl-el is csak álltam volna az út szélén, ha nem valami egyszerűbb pl kuplung bowden szakadás van, vagy az indítás gátló kapcsolókkal, ha leáll a motor, egész biztosan tréler a vége.. , ismertem a rendszert , de mit tudsz vele az út szélén csinálni? Komolyan kérdezem. Az akku problémánál vettem egy jump startert, öreg vagyok én már a tologatáshoz.
Motorral még sosem robbantam le, autóval igen, ott is max azt tudtam eldönteni, hogy az ékszíj elszakadásakor az hajtotta e a vízpumpát és akkor nem igen lehet tovább haladni, vagy az én esetemben pl az másik ékszíjon volt, el tudtam menni a legközelebbi szervizig. Kuplung beesésem volt pár, az kevésbé zavart, azzal pl hazamentem 200 km-ről, sőt egyszer még úgy is, hogy mögöttem volt egy tréleren két motor.. ott is csak elindulásnál volt gáz."Iszonyatosan sokba fog kerülni a túra, és jobb készülni mindenre. "
Lemaradtam, milyen túrára készülsz? Kardung La? 28 nap bérelt motor repülővel, kb 500e forint volt mindenestül. Persze az oda út is érdekes, de azért érdemes elgondolkodni a bérelt motor előnyeiről...Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #123727 üzenetére
Én azért szeretem magam megcsinálni azt, amit a szervízben 7-10-szeres órabéren csinálnak az én (elmélti, hisz nincs) fizetésemhez képest. De a legtöbb dolgot meg is tudom csinálni, és nem fordítva teszem be véletlenül a fékpofát, mint ahogy egy kedves környékbeli szerviz, vagy ha igen, akkor tényleg van kit hibáztatni. A szerviz úgyis lerázná magáról. Szó mi szó, én tudom, mit csinálok, de azt nem tudom, mit csinált a szervizes.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #123731 üzenetére
[link]
Megszokott dolog, hogy az r1 forumban epp fz1 es fotengelyt akartak egy r1 esbe rakni, mert a bontoban nincs r1 fotengely. Az fz1 fotengely 30% al nehezebb. Be lehet epiteni. Ezek mindennapos dolgok. El nem tudod kepzelni mikre kepesek az emberek.Ducati kozossegben pedig jotanacskent adjak, hogy ne csereled a szijat 2 evenkent, vagy tipustol fuggoen 12 000km vagy 20 000km kent. Idezem, elmegy az 60 000 et is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #123732 üzenetére
Nincs mindenki ezzel így, sőt a többség nincs (szerintem). Az elektromos részhez bátran nyúlok én is, sőt jönnek is haverok, ezt hogy kössem be, ez nem működik, stb, de pl. nincs célszerszámom, amihez az kell, eleve kiesik, nincs csak egy tárolóm, emelő nélkül, nem jó még olajat se cserélni, hogy ott kell görnyedni alatta, utána el kell vinni a fáradt olajat, stb. Nekem nem jó, de megértek bárkit aki maga szereti csinálni.
A fékbetét azért érdekes, mert nálam ritkán kell cserélni, csináltam már, de nekem megéri, ha elmegyek vhova, aki minden nap cserél ilyet, és kifizetem a munkáját. Sok sok km van benne, mikor cserélik, mert nem várom meg amíg már a tárcsát marja.. Persze könnyű annak, akinek van ilyen ismerőse, akinek pl. cserébe megjavítom a számítógépét, ilyesmi, és akkor nincs munkadíj, ráadásnak tuti a munka is.
Persuader: köszönöm!, érdekes tapasztalatok, csak megerősít abban, hogy lehetőleg olyan motort kell venni ami új , vagy legalábbis az állapota az, erre az évek nem jó jelző, de azért feltételezhető, hogy a 15+ év alatt már történt ez az a motorral.
Volt egy 250 ccm-es Suzuki motorom is, ott a fordulatszám mérő nem ment és volt gányolva, mert még a haver se tudta össze rakni működőre.. , nem raktam bele 3000 km-t és eladtam, de nem az állapota miatt, hanem mert gyenge volt. a család csak röhögött mikor ráültem
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #123734 üzenetére
Ez autó esetében volt. Ugye a sín, amiben a betét csúszik, az a nyergen fix keresztmetszetű, gond nélkül a külső fele ment a tárcsának neki, a kopófelületet meg nyomta a dugattyú.
Persze, értem én. Az én szememben ennek ellenére az van, hogy akinkek motorja van, az a tankoláson kívül biztos csinál azért 1-2 apróságot, még ha nem is a konyhai főtengelycsapágyazásra gondolok
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #123735 üzenetére
Biztos, én minden elektromosságot , bár a can buszos rendszerhez már kicsit többet kell olvasgatni a netet. Igaz én csak olvasni akarok pár értéket, pl fék lámpa, irányjelző, de nem merek rákötni csak úgy a gyári vezetékre, hogy nyoma maradjon. (legalábbis ne emiatt veszítsem el a garanciát)
Én dacia 1410 TLX-el kezdtem autózni, sok havernek 1310 TX volt, ott sose tudtuk, hogy oda érünk e , többnyire elektromos problémák voltak, ott jól jött, hogy átalakítottunk pár dolgot, emiatt hamar rájöttünk ha pl leszakadt a generátor test vezetéke, fényszórókhoz relé ment (így nem égett le a bajusz kapcsoló), plusz fel tudtam kapcsolni mindent, 4db 50/55W -os izzónak volt fénye , de később már opeleket vettem, azokkal nem volt soha semmi gond.
(volt vezérmű szíj szakadás, meg vízpumpa csapágy, stb, de nem kellett/meg nem is tudtam volna szerelni)A motorjaim nem szeretném szerelni, nem okoz örömöt
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Tamás9x
őstag
válasz bacus #123731 üzenetére
Még mindig földkerülés, Kardung La egy példa volt, hegymenetre, amit birnia kell a motornak Mert azt videók és személyes beszámolók után tuti nem hagynám ki. Bár még az is ingoványos ahol Andor-nak leégett a kuplungja...Az is a Himalája volt
Jön a lakás, lehetőleg minnél kevesebb hitellel, és 2020 nem épp volt tele lehetőségekkel így lehető legolcsóbban, mindent saját kútfőből. 2021... 2022 meg ki tudja mi lesz.
5 nagyon max 10 éven belül jó lenne megkerülni a földet, 1 motorral.A pénztárca véges.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz Tamás9x #123737 üzenetére
Ez igen, nagy tervek ! Remélem megvalósítod.
Én már annak is örülni fogok, ha már a környező országokba lehet menni , és inkább nem keletre, mert riaszt a sok út nélküli út . Indiába pl egyáltalán nem vágyom, ha végig nézted a 10 részt (no meg Andor videóit), akkor azért látod, hogy rettenetes állapotok vannak, napi 25 km helyenként ami küzdéssel megtehető..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #123737 üzenetére
Volt transalposként és motor nélkül, de a Himaláját is megjárt emberként mondom, nem lesz valami nagy élmény utassal és csomagokkal a hátad mögött, folyamatosan összekoccanó sisakokkal, magas súlypontúvá váló motorral lépésben haladni az öklömnyi köveken, a terhelés miatt megsűrűsödő defektek és a leégő kuplung miatt meg-megállva szopni az út szélén... De legalább megteremtheted a túramotorosok Csikósát, akinek a tehnikával történő szopás a legfőbb érdekessége.
-
Tamás9x
őstag
válasz #31733248 #123740 üzenetére
Ez egy igen helytálló erős érv. Nincs jogsija a leányzónak és nem is szeretne.
Az áttét változtatás esetleg? 180-190-es elméleti végsebességről 150-160-ra csökkenteni, így a nyomaték is nőne, persze fogyasztással eggyütt. 90-110nél többel am se akarnék vele menni.
A 8000-es rpm limit is oldható lehet 9500-ig csak nem okozok nagyon nagy problémát.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Somatom
veterán
válasz Tamás9x #123741 üzenetére
El sem tudom képzelni, hogy ezt miképpen szeretnéd abszolválni. Ez még egyedül is embert próbáló feladat. Utassal sztem képtelenség. Sztem pakold fel a gépet, üljetek fel és menjetek itthon a hegyekben egy esős, dagonyázós hétvégét! Biztos vagyok benne, hogy át fogjátok értékelni a projectet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tamás9x #123741 üzenetére
A limit azert limit, mert a motor ahhoz van tervezve. Nincs eleg eros szeleprugo benne, ami megakadalyozna a szeleplebegest, vagy megakadalyozna azt, hogy a dugattyu elerje a szelepeket az ahhoz a fordulathoz gyenge rugo okozta kesoi zaras miatt. A szeleprugok egy 15-20 eves motorban ugyancsak 15-20 evesek, biztosan maradando alakvaltozassal mar.
Csak egy pelda a 90 es evekbol. Az rc36 500 rpm mel forgott kevesebbet, mint az rc30. Az rc 30 nak titan hajtorudjai voltak beriliumrez hajtorudszemmel. Ez csak 500 fordulat.
egy oreg motort, vagy fiatal motort, amivel nem akarok egy turan lerobbanni, sosem forgatnam a limit kozelebe sem.Soha ne nyulj a motorhoz, eszedbe ne jusson barmit valtoztatni egy injektoroson, vagy egy egyszeru karburatoroson ilyen turahoz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #123741 üzenetére
Nem tudom, mennyit motoroztál offroad utakon, utassal a hátad mögött? Folyamatosan le fogja fejelni a sisakod, ami sem neki, sem neked nem esik majd jól. Az utas és a csomagok miatt az egyébként sem alacsonyan levő tömegközéppont még feljebb kerül, araszolásnál munkásabb és a terepviszonyok miatt borulásra is veszélyesebb helyzetet teremtesz vele. Aszfalton a kormány mozgatásával könnyen megtartod az egyensúlyt nagyon lassú lépésben haladva is, terepen magas tömegközépponttal sokkal, de sokkal nehezebben fog menni. Egyensúlyt veszítesz, lelépsz a motor mellé, de mivel nincs biztos talajfogásod, esélyes, hogy a csajszit leborítod a sziklákra, de nem olyan gyengéd romantikával, ahogy azt szeretitek.
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #123741 üzenetére
Engedjétek el, a terepes részeket.
Maradjatok aszfalton, és úgy tervezd az útvonalat hogy az kb szocializált szakaszokon legyen. Oda nem kell variálni semmit.
Ez a föld körüli út fel emésztheti a házatok árát
ha gondolod megadom az ismerősöm elérhetőségét. Jó srác.
Lenyomta a North Campet. Egy 650GS-el. Folyamatosan terep túra motorozik.
Van tapasztalat, de egy ekkora útra lehet nemet mondana.
Persze a ti döntésetek. De sokkal jobban *2 amennyire informálódni kell egy ilyen útra.
Csak egy eldőlésből adódó sérülés okoz olyan gondot, hogy könnyen lehet haza se jössz.
Éjszaka elvisznek a medvék..Hegyekbe soft terepen mentünk, utasként voltam jelen. Amint egy kicsit vadregényesebb lett, kis patak, meg finom füves domboldal... Háát.... többet gyalogoltam, mint ültem a motoron ezeken a szakaszokon.
3Napos csomaggal, a dakarral is küzdeni kellett.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Nézünk második motort, vagy marad otthon.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
válasz Tamás9x #123747 üzenetére
Leteszi a jogsit és 0 tapasztalattal nekivágtok a világnak? Ez se kevésbé merész. Vannak kivételek (Ichy Boots, Onherbike) akik kevés tapasztalattal, hatalmas akarattal nőként egyedül is, de azért jól gondold át, hogy a párod is ezen kevesek közé tartozhat..
Nem véletlen pl a Royal Enfield választása IB-nak, gyenge, de könnyű motor, 21" első kerekekkel.., alacsony nőknek a terepezés még extra kihívás.Nem lebeszélni akartalak, de 3-4 motor lenne az ideális, kiváló angol tudás, de nem árt még egy pár nyelv mellé, legalább alapfokon..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Tamás9x
őstag
válasz bacus #123748 üzenetére
Ez így ilyen 22-es csapdának tűnik, de nem holnap indulunk. Még rengeteg képzés fogja megelőzni, és keményebb túra is.
Geri, Andor, és ahogy nézem Kmenyus sem zárkózik el a túra meetingtől.
Szabolcsban van egy pár enduros akikkel 100%- hogy fogunk menni terepedzni
Én tuti megyek a többi képlékeny lehet még.
Örülök a rekacióknak, jegyzetelek, kihúzom a listból amit hüyleségnek tartotok, beírom az ötleteket tancsokat.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
#31733248
törölt tag
válasz Tamás9x #123747 üzenetére
A Motorrevü mostani számában van egy ide vágó írás. Azt írják, hogy "Kötélidegek, óvatosság, nyugalom és jó megfigyelési képesség szükséges". Motorbérlés: "Lehben szinte bármelyik sarkon lehet Enfieldeket bérelni, elég a (német) jogosítvány bemutatása". Az 500-as Classicra 25 eurós napidíjat írnak, én a helyedben inkább ezt választanám. De szerintem jobb arrafelé egy nyitott terepjáróval, mint motoron, különösen csajjal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Politika
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen