- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
Segítsetek egy kicsit. Ki lett mosva (kézzel) a kabát, de sajnos nem tudom melyik protektort hova tegyem. Melyik megy a vállhoz és melyik a könyökhöz?
Mind a kettő egyforma méretű, és beférnek mindkét helyre.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
duni84
aktív tag
válasz tboy93 #130500 üzenetére
egy kis lengyel metállal neki tudsz állni a króm részeknek
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
Methionyl
senior tag
Ma voltam a Yamaha teszt napon.
2021-es MT-07 -> MT-09SP majd még1x mentem az MT-07el.Hát szóhoz nem jutok az a 07 egy bitang jó gép, bitang jó hangjával együtt. Pedig gyári dobos volt. Kb minden tekintetben jobb mint a kis Z400-asom. Egyedül az index kapcsoló nem tetszett. Nagyon lent van, és vékonyka.
Az 09sp pedig egy dög..nagyon hamar megszoktam a gyors fel-le váltót, bele visz a rosszba, nekem (mint kezdő) biztos nem kéne
Gyors csoporttal voltam, ami annyit tett hogy elől 3man mentünk (felvezetőt is beleértve) többiek meg lemaradtak a hosszú egyenesbe az mt-10es azért beért.
És hol máshol mint Bajna-Héregring-en történt a teszt vezetés. Legalább már tudom milyen.
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Xero
nagyúr
válasz Methionyl #130512 üzenetére
Akkor lattam is a nepet. Csupa holland rendszam?
Eppen aksit csereltem goproban Heregnel amikor jottetek. Volt amin nem gyari dob volt az hetszentseg. Hallottam gyari 09SP-t, na az nem igy szolt. De talan valamelyik 7-esen is okos cucc volt.Szerk: Meg ahogy nezem egyszer jottetek szembe is.
szerk2: Mondjuk en azt hittem Verstappen miatt jott par holland, aztan hallottak a hires neves Bajna-Hereg szakaszt es eljottek csapatni.[ Szerkesztve ]
-
pakfong
tag
válasz Predator2 #130515 üzenetére
A képen a jobb oldali hosszabbnak tűnik, de nem látni vmi jól az arányokat.
A könyök protektor általában hosszabb, hogy az alkart is védje.
A váll alaphelyzetben gömbölyű, ezt a formát a bal oldali könnyebben felveszi a 2 bevágás miatt. A kézfej felé keskenyednek a protektorok.Tipp
Én amikor mosom a cuccaimat, kipakolom a protektorokat úgy a szőnyegre, hogy nagyjából lehessen látni, hogy hova fog visszakerülni. Így nincs keveredés.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Methionyl
senior tag
Igen, hozta őket szép nagy kamion.
Pedog én úgy emlékszem mindegyiken gyári volt, habár 09sp után akkorát kapott az agyam, már nem emlékszem.
látom te is szép köridőt mész, de csak óvatosan mert láttam párszor hogy túl vállalta magát az egyén és kicsit el kottázta a kanyart.
Holnap is kint lesznek, ma még valakit érdekelne.They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Xero
nagyúr
válasz Methionyl #130519 üzenetére
En kis ovatos balfaszban tolom meg, a mai video reszlet. Idealis ivek meg nagyon messze es egy S1000XR-es gyerek is ugy motorozott korbe, hogy egy centit nem mozdult a vason mikozben en tornaztam. A rutin na...
-
Xero
nagyúr
válasz Burt1793 #130521 üzenetére
Inkabb az iPhone gagyi hangfelvetele. Mono is, fos is, vibral is. Not good. Eloszor meg kell tanulnom rendesen kimotorozni a vasat utana vennem kell valami dedikalt hangrogzitot.
Egyebkent sajnos gyari dobbal nem sokkal jobb eloben sem. Nem hiaba kapalozom. Nagy valoszinuseggel jovore beleugrom egy Bodis rendszerbe ha lepapirozhato rendesen, mar csak azert is hogy ne egjen a talpam. -
Methionyl
senior tag
Na jó de alatta futómű is van
5:17-nél jól rád tapadt a piros autó. Tartotta a tempót?
Szerk.: Nincs rossz hangja (jobban hallgatnam mint a mostanit ) de a Yamaha után MT kéne
[ Szerkesztve ]
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Xero
nagyúr
válasz Methionyl #130524 üzenetére
Annyira azert nem jobb a futomuve...
A kis Corsa siman a seggemben volt, egyedul a vegen a harom nyujtottnal hagytam el. Nem is mentem annyira vadorzo modon, cserebe o is valami OPC volt es tolta is neki becsulettel. Siman korbeautozhatott volna kanyarokban ha nagyon akar szerintem. -
pakfong
tag
Leírásba minek írok oda, hogy nem jó a km óra. Takard ki, ha nem akarod, hogy csesztessenek.
Az óra nem hitelesített mérőeszköz, az alapján nem fognak megbüntetni, viszont a környezeti dolgokból bármikor kiszámolják a pillanatnyi sebességedet.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
norbert1998
veterán
Tegnap a karon hallgató motorosokkal megkerültük a Balatont.
Az élményeim jönnek:6:30-kor volt gyülekező, 5:33-ra állítottam ébresztőt, de én olyan hulla voltam, egész héten párkapcsolati krízis miatti álmatlanságom volt.
7-kor indultunk volna. Szóval, az ébresztővel nem tudom, mi történt, de annyit tudok, hogy a másod szervező srác lágy hangjára ébredtem... Negyed nyolckorOké oké, Sümegen tali. Ők mennek Kám felé, én Sárvár felé.
Sümeg előtt van egy bab alakú körforgalom, ott egyesült a két útvonal. Néztem Kám felé, de sehol senki. Gondoltam, biztos ott vannak már, így hát újra küldtem neki, ami a csövön kifert. Egyszer csak motorosokat látok magam előtt. És mint kiderült, ők voltak azok.Szinte egyből össze is állt az interkom, mondja a srác, hogy még hárman vannak hátra. Kettő perc múlva ők is beértek minket. Sümegen már együtt volt a csapat.
9 motor, 10 fő.
2 Pegaso, egy 660-as Teneré, GS500F, BT1100, CB500X és CBR125. Meg valami 250-es kínai jing long sun king chopper. Illetve én, a Varaderoval. A BT-n ültek ketten, illetve a chopper eredetileg Bandit lett volna, de az üzemképtelen lett tegnapra.Úgy volt, hogy én leszek a gyenge láncszem. 15 lóerő egy ekkora valamin, a CBR-nek elvileg lazán ott kéne hagynia, akkora, mint egy kemping bicikli. És mégis a CBR-re kellett várni. Illetve a CB500X-es srác még friss jogsival nem merte úgy húzni, nem mert előzésekbe kezdeni úgy, hogy nem volt biztos a dolgában. Miután ők ketten kiestek, a chopper 18 ló ereje és az én Varam közt ment a harc. A chopper végre többet ment, de az enyém valahogy jobban gyorsult.
Amíg a cbr velünk volt, 90 körül mentünk. 3.48-at evett a Vara.
Utána azért 100-105-110 körül igyekeztünk menni. Mivel terv szerint én lettem volna a gyenge láncszem és volt interkomom, én mentem elől. Soha nem volt még ilyen, de nagyon élveztem. Bár neha azért erősen töprengtem, hogy 1-1 döntést, elindulást, helyesen iteltem-e meg.A chopperen valahol Fonyod előtt elszakadt a kuplung bowden. Az egyik srácnál véletlenül volt egy bowden készlet és kb negyed óra alatt megcsinálták. Hazafelé letört róla az aksi burkolat. Szegény gép. Tényleg eléggé kínai volt.
A Tenerével még ökörködtünk is. Még ugratni is sikerült a Varaderoval. És nem ütött felKilenc óra körül értünk vissza az egyetemre. Ott még készült néhány esti fotó a bejárat előtt. Vitt a srác a bulldoggal. Az egy elég vad masina, és a hangja se volt semmi.
Láttunk Victory Crosscountry-t. Meg vártuk, míg elmegy a tulaj vele. Mély csalódás volt a hangja. ~1.8 V2 és olyan halk volt, mint egy 50-es négyütemű robogó alapjáraton.
-
Micsurin
nagyúr
Nagyon szépek együtt.
Apum nagyjából beleszeretett a topiktárs Kawajaba tegnap.Fékolaj és lámpa állítás + műszerfal burkolat csere na meg hátul kulcs állítás, dekni festék javítás és hűtőfolyadék csere pipa eddig, rendeltem szimmeringet a héten a villát is kiborítjuk az Ernőből.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #130530 üzenetére
Jaja, apumnak elhoztuk llwynog Kawajat.
Haveromtól lett volna a GS neki eredetileg immáron fixen de az beadta a kulcsot, szerelő csak vakarta a fejét mert előjel nélkül némán ugrott egyet a GS-ben a vezműlánc, visszarakta jelre ismét. Szóval abból nem lett semmi, pedig nagyon tetszett neki az is, de ez még jobb is már csak a vizes 8 szelepes blokk miatt is, a fojtás őt meg nem fogja zavarni így is kényelmesen jöttem vele 130-140 körül mikor felhoztam, a végét veszti el 160-170 körül pont mint a CB, a szűkített szívótorkokat kicserélték benne de a karbiban a két tolattyút már nem és azok a tű mellett megvannak fúrva a fojtott Er5 esetében így adott vákumnál nem alakulhat ki nagyobb a membránnál.
Persu javíts ki ha nagyon hülyeség volt az ok okozat.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
persu,
Szakmailag mit gondolsz, bohóckodom egy 2005-ös KFX700-zal. Újszerű az egész, 4000km-t használták, azt is utcán (papíros). V2-es blokk, CVT váltóval.
Látszólag minden tökéletes rajta (szívószelepeket kicseréltem - becsiszolva az új manual szerinti értéke -, mert azt típushibaként írják, bár szerintem nem volt bajuk az eredetieknek még.. aztán szelephézag csekkolva, beállítva, karbik is tiszták, gyári tűk mindenhol), egy Leo Vince X3-as rendszert rakott rá az előző tulaj és belebszott egy K&N "sportszűrőt". A gép hidegen szivatón (kézi tolós) feketén füstöl. Olajat nem eszi, nem fogy. Ahogy bemelegszik szinte teljesen eltűnik a füst. Max csak üresben nagy gázra, nagy fordulaton dob egy kis pamacsot (de az gondolom lehet akár a korábbi lerakódás is ilyenkor..)
Mitől lehet ez? Vagy normális, h szivatón egy ennyi idős technika ilyen büdöset füstöl?
Iridiumos gyertya segíthet ezen? Vagy az a légszűrő, esetleg a kipufogó kavar be? Nem egy herélt dob, rendes rendszer leömlővel együtt kompletten, furulyával, E betűvel..
Köszkösz!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #130531 üzenetére
Igen, gs nel nagyon jellemzo, ezt mar tobbszor emlitettem a topicban is, hogy nem hallod meg, ha atugrik. Hallgatozhat ott barki, hogy mi cicereg, azt se hallod meg, amikor a szelepeket utik a dugattyuk. Csak annyit erzel hogy szar az alapjarat.
Olyankor azonnal feszitot kell cserelni es jo lesz.A fojtast nem teljesen ertem, hogy mit irtal
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #130532 üzenetére
A tipushibakkal kepben kell lenni, mert van a gyari visszahivasos valtozat, illetve van a felhasznalok kozotti informacioaramlas, mittomen mondok valami peldat: hogy bizonyos motornal a titanszelepek szakadnak, mert ez tipushiba. Igen, amennyiben nem oraszam utan csereled, hanem magsaccolod, hogy meg mennyi lehet benne, mert te nem ugy hasznalod, mint egy versenyzo, akkor valoban szakadnak. En fenntartassal fogadok minden ilyen informaciot, es ilyen minosegu informacioval van tele minden sajnos.
A fekete fust az benzin. Irridiumos gyertya csak gyertyaelettartamra van hatassal, semmi masra. Nem fog jobban egni tole semmi, vagy nem lesz biztosabb a gyujtas.
Nem lerakodas. Ha lerakodas, akkor mogotte ott lesz a korompor a padlon.
Nyelgazon pedig plane tud feketen fustolni. Ez teljesen termeszetes.
Amennyiben normalisan kiforog, es nem tul sok neki, akkor ez ilyen.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130533 üzenetére
Iiigen ez érte utol a GS-t... És hiába rakta vissza jelre a láncot és feszült meg indítóra is visszaugrott.
A kawa nem csak szívótorokban van fojtva hanem a tolattyú is megvan fúrva a tű alatt, hogy ne alakulhasson ki akkora vákum, hogy teljesen kiemelje a tűt a membrán. Emiatt nem fog effektíve egy ponton tovább forogni terhelés alatt a motor.
Legalábbis ezt így vezették le nekem ezért írtam javítsd ki ha nagyon fals infó a dolog.
Methionyl Köszi! Úgy tervezte de rákérdeztem és villám üzlet lett a dolog. Mi is tavasszal akartunk csak venni de nagyon szép volt az Ernő.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #130536 üzenetére
Jah. Ugyanezt csinalta a Kawaszati is, hogy nem cserelte le a feszitot, csak visszarakta. Nem ertem. Az okat ilyenkor miert nem keresi meg semelyik szerelo?
Uj feszito bele, es tokeletes lesz. Nem kell azonnal elfordulni tole.
Btw addig ne is jarkaljon vele a haverod, amig feszito nincs benne normalis.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolti_20
senior tag
Udv emberek! Vegul egy HJC i70-re esett a valasztas, fenyes fekete, kb 60ezer ft-ert.
Koszonom a segitseget mindenkinek!
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #130529 üzenetére
Ilyen ER-5-tel vizsgáztam A2-re (nem fojtva, 37 kW-tal, ami igazából már szabálytalan ), még a színe is passzol.
Grat!
Mi most egy másik kékséggel szemezünk, mert egy kék WagonR nem elég itthon. Úgy alakult, hogy kell anyumnak is egy saját autó, 3000 juró van a projektre, épkézláb Jazz nem fér bele, úgyhogy mi a második, ami eszünkbe jut?
Amúgy a Citroen C2-vel kacérkodott apum, de utánanéztem és sikeresen lebeszéltem róla. Én meg az Audi A2-kre vagyok rákattanva, az 1.4 szopóbenzin abból is foscsi, de az 1.4 PDTDI-vel vállalható lenne. Nincs jó hangja, de megbízható.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130537 üzenetére
Bakolva van nála jelenleg amíg visszajön a szaki mert nem volt rá ideje rendesen.
Egyébként ez a feszítő téma mennyire para?
Hidegen elkezdett kicsit zörögni nekem is tudom, hogy típus jellemző a CB500-nál de na..., melegen nekem is elhallgat csak na mégis. Szerinted cseréljem vagy felesleges mert az új is rákezd?tboldi köszönjük De még mindig nem az enyém én maradok a CB-nél!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #130540 üzenetére
Ezt mar egyszer beszeltuk privatban, keresd vissza.
Amugy amit hozzatennek meg, hogy gs nel nem hallod, ha feszito miatt atugrik, ezert nem erti sok szerelo, hogy mi tortent, mert akarjak hallani a cicergest. De az ott nincs.
Szoval korabban is mondtam, motor tipusa valogatja. Amelyik nem tud atugrani, az zoroghet akarhogy is, amelyik meg at tud...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #130541 üzenetére
Érdekes, hogy nem reteszelődik.... csak a rugóerő tartja kint...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130541 üzenetére
Tényleg, köszönöm
tboldi
tboy köszi
Egy 10 perce kevesebben is lettünk, elvitték a FES-t. Kicsit már hozzánk nőtt 2012 óta de sok volt már 4 motor.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #130534 üzenetére
Világos, oké köszi. Motorerővel, fordulattal nincs baj. Akkor elengedem a továbbiakat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #130544 üzenetére
Nem csak a rugoero. Emlekeim szerint csavaros. Egy ido utan ki tud kopni, es akkor ezt csinalja.
De van olyan feszito, ami ennel joval bonyolultabb, olajfuratot vezetnek be, ennek ellenere ugyanugy bezorgeti a lancot elso inditasnal olajnyomas felepuleseig.
Kopas nelkul, erezheto rugo puhulas nelkul.
Nem tudom mi valtozik ebben az esetben, de ott meg nem kell foglalkozni vele, mert a lancvezeto ugy van megcsinalva, hogy sose tudjon atugrani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #130547 üzenetére
-
csongi
veterán
válasz GTVili #130548 üzenetére
Ez egy ujabb megoldas. Itt is voltak verziok, a fogazott resz kialakitasban.
Az eslo verziok ritkabb fogazasuak voltak.
Jobb volt mint a csigas megoldas, de finomitani kellett rajtuk idovel. Es surubb lett a fogazott lec. Finomabb lett az automata allitas.
A csigas, fokozat mentes. De ha kikopott a vissza mozagas is konyebb lett.
Ha jol tudom a tortenetet ennek az alkatresznek
Van ahol hosszabb csavart javasolt a szerviz konyve.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- GTA V
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Suzuki topik
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- LEGO klub
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs