- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Zyxel NAS326
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #131050 üzenetére
Délen nem lesz semmi ?
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #131050 üzenetére
Szerencsére keleten is beindult az "élet", egy jó ideje Debrecenben is jelen van a Safety-Hungary csapata, és mostmár nem az Auchan parkolóban lesznek a képzések, hanem a Hajdúhadházon épült új pályán.
Ez nem a nánási GP pálya, hanem egy kicsi, Kakucs szerű, kb 1km-es pálya.
[Térkép]
[Videó]
Legalább már 2 van a közelemben, a Rabócsiring, és ez az új.
Mostmár tényleg el kellene menni valamelyikre[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok,
Kis útbaigazításra lenne szükségem adminisztrációt illetően.
Az YBR-emnek a vázát kellett cserélnem kopott alvázszám miatt. A kopás okáról eredetvizsgálat során kérvény készült az NKH felé, az NKH-hoz bevittem ahol megállapították h új számot nem tudnak beütni (nincs lapos felület a beütéshez) így egy esélyem maradt, a típusazonos váz cseréjét leszámítva (ezt ajánlották az NKH-ban).
A vázcsere megtörtént, az egész motort átépítettem az új vázra, mi legyen a következő lépés?
Így ugye nem érvényes a biztosításom, a műszakim,stb.Előbb újítsam meg a biztosítást, utána okmányiroda, majd utána el kell vinnem műszakiztatni? (köteles vagyok az NKH-ba, vagy vihetem akárhova?)
A motorral közlekedhetek a saját lábán, vagy törvényesen csak szállíttatni tudom a vizsgaállomásig?
A műszakim Júl 13-án járt le, de most a pandémikus helyzet miatt van türelmi idő (ha jól tudom 60 nap).
-
BenQhunria
tag
Sziasztok!
Baranya megyében van olyan cég/magánszemély aki szakszerűen tisztít és ápol bőrruhát?Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
yodamastah
őstag
Egy kis Duke 890 stílustanulmány [link]
Megnéztem utána a motort nagyon pöpec kis gép. R verzió pálya elektronikai csomaggal. Auto gázfröccsös gyorsváltó, egykerekezés gátló, finomhangolható TCS. Lehet neki rángatni a gázt lapon nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #131057 üzenetére
Ez tegnap volt?
Kint voltam reggel 9-től kb délután 2-ig, két MT10-es sráccal. Ezt a KTM-et én is láttam, de csak kívülről, szépen ment
De kék színű GSXR-re nem emlékszem, szóval téged valszeg nem láttalakhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz #14787072 #131049 üzenetére
Köszi ezeket mi is olvastuk csak bíztam venne van elsőkezes tapasztalat mivel van 2-3 szerelőnk a csoportban és ez a Rotax azért került pár motorba(RSV Mille, Tuono R, Caponord).
Sanszos, hogy vak vétel de biztosan vétel lesz mrtz egy próbakör után haverom alig akart leszállni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Kiki18 #131055 üzenetére
Következő lépés:
Hatósági szemle kérvényt benyújtani.
Motor szemlére szállítani.
Szemle után biztosítást lemondani, újat kötni.
Új biztosítással okmányirodába új forgalmira beadni a papírokat.Közlekedni nem lehet vele, mert valójában átalakítás történt, és a műszaki érvényesség erre a motor/alvázszám kombóra nincs kiállítva.
-
Predator2
addikt
Helló
Tapasztalatotok szerint, hol lehet (leg) olcsóbban Sena termékeket vásárolni
? Külföld is jöhet.
Futok egy kört a Googlevel is, de hátha van már egy bevált hely.Thx
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Segítene valaki alkatrész keresésben? Az oem parts-os oldalakon sem találom. A Deuville-hez rendeltem komplett kuplung készletet, de nincs benn a kuplung oldali blokk burkolathoz új tömítést és ennek a cikkszámát nem is nagyon találom. Hol tudnék rábukkanni, hogy rendeljek belőle?
NT650V (2002) a típus.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HoaryFox
őstag
Mai karika
És megvolt az első eldöntés a motorral, 63-ason meg akartam állni pihenni egy bekötő úton, elég lejtős volt ezért még a padkára is rámentem, hogy onnan álljak felfelé a lejtőnek. De ahogy megálltam, elvesztettem az egyensúlyom, dőlt a motor a jobb oldalára, félút után fogtam meg, de gyorsan beláttam, hogy már esélytelen felvennem, úgyhogy szépen lefektettem. Szerencsére egyből megjelent egy srác egy fehér G Astrában, pattant ki, kérdezte Segíthetek? Nem sokat gondolkodtam Felállítottuk, letettük biztonságosan (a kerekein állva ). Sebesültek: tükörburkolat pici horzsolás, bukókereten is 1-2 pityputy, kipufogón egy parányi benyomódás. Szóval a bukókeret ötösre vizsgázott
Bónuszkép Bajáról:[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Micsurin
nagyúr
válasz HoaryFox #131069 üzenetére
Banyek ma nem sokkal kerülhettük el egymást... 63-ason mentünk Szekszárdnak motort nézni majd Bátaszéken kaja aztán ugyan így haza.
Indítás megoldódott?
-----------------‐----
Lehet a végén nekem is valami túraenduró lesz a vége mert mentünk most 3 nap alatt egy 1000-rest mind esőben mind napfényben és hát kezdem érezni az ülőgumoim meg a lábam is.
Versys 650/1000-rel már úgyis szemeztem jó a formájuk bár nem tudom hétvégi Pilis / Mátra pl mennyire lehet élvezetes egy emeletes döggel.Voltak a motorok a héten a csoda városban is... Motorokkal provokáltak
(ha nincs kép nem is történtmeg ugye)Ma elvitték este a bömbit is árában, hiányozni fog az egész haveri körnek már megszerettük a nagy egyhenger neveletlen paraszt hangját a teljesen herélt dobbal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Üdv!
XX-e van valakinek a csoportban?
Érdekelne a tapasztalat, gumi-lánc párossal kapcsolatban, szélvédelem szemszögéből, esetleg elektronikai aknák oldaláról...
Most tervezek venni egy 2006-7-est, kicsit felpimpelném, kellene egy gurulós szekér jövő nyárra, ami azért ha úgy hozza a sors, tudja a 130at tartani.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. Mostanság elgondolkodtam azon,hogy a bőr ruhám mellé szeretnék egy retrósabb bőr kabàtot és egy trilobit farmert magamnak,konkrétan ilyet: [kép] [kép] Szerintetek egy naked (GSX-S, kék fekete) motoron mennyire ciki felvenni? Nyugtassatok meg,hogy nem mutatna rosszul 😅 Egyébként ki miben motorozik?
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Viiktor1989 #131084 üzenetére
Kit erdekel, hogy masok mit gondolnak? Szerintem vedd fel nyugodtan, ma nem egy embert lattam hasonlo szettben
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
fattyu
veterán
válasz Pfiucska #131087 üzenetére
én mostanság, a kawán is gppro kesztyű és púpos alpine celer kabátban ülök. piros fehér kék fekete.
a motor szürke, minimál piros és fekete.
nem mondanám összeillik de pont nem érdekel.[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Pfiucska
aktív tag
válasz fattyu #131088 üzenetére
Fekete kabatom van amin vannak kis piros reszek; majdnem egy zold ninjam lett de azert nem terveztem azonnal uj ruhat venni
Tervben van, hogy a jovoben lesz borruham de biztos nem fogok allandoan a motor szinehez oltozkodni
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Xaels
félisten
C&A farmer meg Etnies cipő... lusta vagyok elmenni anyámékhoz a többi cuccomért. Tavaly 2 nap alatt költöztem kétszer és szét vannak a holmijaim.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
A Zéé
addikt
válasz Viiktor1989 #131084 üzenetére
Én így nézek ki, nem mondanám erre sem, hogy annyira összepasszol a motor és a ruházat :D
Egy cruiseren az egyrészes bőrruha vagy a sportmotoron a rohambili meg az ujjatlan bőrmellény már zűrös, de egy nakeden, túramotoron sztem nagyjából minden elmegy.Just a simple Lineman...
-
csongi
veterán
válasz Viiktor1989 #131084 üzenetére
Bocs, de ez szőrnyű.
Trikó+papucs+rövidnadrág ez alább ne add. -
válasz runner 125 #131096 üzenetére
Bőr mellett nekem is van egy cordura. Bőrt túrázni veszem fel, meg messzibe menni, szövetet meg napi bohóckodáshoz.
Ha mást nem legalább kesztyűt, csizmát, úgyis a kezed-lábad ér le előbb, de lehet kapni hálós protektoros "kabátot" is, bár nem tudom mennyit véd, de jobb mint a kórház...
Egyéni vélemény persze.
Én is a saját káromon tanultam berepült egy darázs a rövidnaciba, és megcirógatta a pömpölőmet... sose volt akkora...
Azóta sehova ruha nélkül, és még olcsón megúsztam.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Xaels
félisten
Kesztyűm meg kabátom van, bár előbbiből csak a nyári ugyan de 10fokig simán élhető még. Tavaly összecsaptak a hullámok a fejem felett, volt pár nap amíg a motorom is fent volt hahun, de a barátomék akiknél csöveltem azt mondta el ne adjam... sokszor érzem azt, hogy felülök a nyeregbe és megyek amíg út van alattam és ha elfogy megyek másik irányba.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
zgospel
őstag
Tegnap voltam életemben először a Pannóniaringen. Négyen mentünk haverok, és nagyon vegyes érzéseim vannak egyelőre a pályával kapcsolatban.
Hátha valakit érdekel egy kis beszámoló.A komplexum iszonyat hangulatos, bemész és van minden, étterem, hotel, még benzinkút is, és a sok németajkú vendég ellenére az árak is teljesen rendben vannak. Tényleg minden adott ahhoz, hogy valaki kényelmesen 3 napig letáborozzon odabent. Ezt a részét nagyon éltem, jól éreztem magam.
A pályával kapcsolatban teljesen megértem akik imádják, itt el lehet durrantani egy ezresnek is rendesen, kevés a stop & go kanyar, többnyire lendületes az egész, sok a hosszú gyors kanyar, széles az aszfaltcsík, és magas az átlagsebesség. Legalábbis nekem a Hungaroringhez van viszonyítási alapom, annál ez szerintem egy jóval gyorsabb pálya, még az én kis 765-ös nakedemnek is.
Másrészt ehhez a nagy tempóhoz az aszfalt minősége szerintem pocsék, tele van hibával, repedéssel, néhol lyukakkal, sok részen hullámos. Több helyen van benne akkora hupli keresztben, amekkora még a Hungária körút legszarabb részein sincs. Az egyik pont egy olyan keményebb féktávon, ahol ha épp bentebb mész mert kifékeznél valakit, akkor feldobja az egész motort. Rendben, ez olyan hogy egyszer szopod be, utána megtanulod, de én ezzel az első beszopással egy elég necces helyzetbe kerültem, nem sokon múlt a perec.
Év elején felújítottak néhány kanyart, és azok baromi jók. Ha az összes olyan minőségűre lenne aszfaltozva, akkor nagyon nagy királyság lenne.Ami szintén nem tetszik nekem, hogy nincsenek aszfaltozott bukóterek. Ha túlvállalsz egy gyors kanyart és leszaladsz a szélére, akkor hello van, nincs esély javítani. Ennek meg is volt az eredménye a nap folyamán, sok volt a baleset. Ehhez képest a Hungaroringen bárhol ha elkottázod, akkor szépen kimész a bukótérbe és nyugiban összeszeded a motort.
Tegnap ahogy számoltam kb 10 törött motort hoztak le, de lehet hogy többet is. Az egyik végigolajozott egy tempós balkanyart, utána a nap hátralevő részében azt szűk íven vette mindenki. Egy másik esés sajnos pont egy haverom volt, kicsúszott alóla a motor egy lassú balosban, ő pedig begurult a mögötte jövő elé akinek esélye sem volt reagálni, és átment a srác felsőtestén motorral. Mentő vitte el. Ma reggelre derült ki, hogy semmi sérülése nincs, pár zúzódás és egy nyakrándulás, de ennyi. Ma már otthon alszik. Megúszták mindketten pár lyukkal a ruhájukon, és néhány törött idommal.
Ahogy olvasom a mai napon is hasonló volt a helyzet, rengeteg bukás, és mentő is jött többször. Nem tudom, hogy ez itt átlagos-e, de más helyszínek nyílt napjain nagyon ritkán láttam csak bukást, mentőt meg egyszer sem. Persze nem vagyok reprezentatív példa, csak bennem ezt a benyomást keltette.
Mivel még sose voltam itt, ezért a lassú csoportba kértem magam. A lassú csoportokkal az a tapasztalatom, hogy nagyobb számban fordulnak elő benne azok az egyének, akik jelentősen túlértékelik a saját képességeiket, és nincsenek tekintettel a többi résztvevőre, vagy egyszerűen fogalmuk sincs az "etikettről". Hungaroring bronz csoport ugyanilyen szokott lenni, élet-halál harc előzések már a felvezető körön is a fantasztikus 2:25-ös köridőkért...
Persze most is ez volt. Egy életem egy halálom előzések már az első körtől kezdve, de még a levezetőkörön is, 6-7-es bojokban végig, miközben egyikük szarabb féktávot vesz mint a másik...
Az egyik Panigale úgy elnézte a célegyenes végét, hogy ahol az egyik haverom már dőlt rá a kanyarra 130-140 körül, ott emberünk elzúgott mellette a belső íven egyenesen át a kavicságyba. Ha 1 tizedmásodperccel később ér oda, akkor oldalbaveri a haveromat úgy kb 160-180-nal. Amúgy a Panigalés arc küzdött a kavicságyban rendesen, de talpon maradt, amiért jár a respekt, mert nem egyszerű az ilyet megfogni.
Egy másik példa, utolértem egy srácot, látszólag nyélen ment, aztán egyszercsak felrakta a kezét az utolsó dupla jobbosban az ideális íven, hogy ő most megy a boxba, és elcsukta a gázt. Tetézve a kreténséget, végig az ideális íven kanyarodva lassú tempóban kigurult a boxba. Ezzel rendesen meglepett engem is, de egy másik arc is majdnem belerepült mögülünk. Utóbbi elkezdett befékezni nekünk belül, de a jómadár lezárta előtte a belsőívet ahogy ment ki a boxba.Az kívülről is jól látszik, hogy a gyors csoportokban jobban képben vannak a résztvevők, és sokkal biztonságosabbak a manőverek a felek részéről.
Reggel az első menetben teljesen vakon voltam, próbáltam megjegyezni a pályát, kitalálni nagyjából az íveket, keresni a viszonyítási pontokat. Nagyon rossz volt, nem éreztem jól magam. A második menetre elengedtem agyban a rossz érzéseket, és megpróbáltam csak a saját motorozásomra figyelni, kicsit lassabban de folyatósabban menni, ami jót tett, mert nagyjából összeraktam a pályát fejben a menet végére. A harmadik menet sikerült a legjobban, azt már végre élvezni is tudtam, és megszoktam a folyamatos úthibákat is. A negyedik menet korán véget ért, itt jött a mentő haveromért. Az meg is viselt minket, utána az ötödik és hatodik menetre már csak úgy mentünk fel, hogy előre engedünk mindenkit, és üres térben motorozva, nem köridőt hajszolva megpróbáljuk simán csak élvezni a pályát.
Bevallom férfiasan, nekem ez a pálya túl gyors, én félek tőle. Nem vagyok és sose voltam egy bátor vagy túlvállalós motoros, de én itt konkrétan féltem. Ezt tovább tetézte hogy sorra hozta a törött motorokat a teherautó a paddockba. Néha át kellett előzgetnem magam 4-5 motorból álló bojokon, na az még trükkös volt, főleg az ezres sportmotorok ellen a tempós részeken.
A legjobb köröm 2:18 lett a harmadik menetben, de az átlag köreim 2:20-asok voltak. Teljesen gyári motor, utcai gumi, első alkalom.
Összességében nem nagyon tudom még hova tenni magamban ezt a helyet. Egyfelől mennék még, javítani az időn, szokni a tempót, másfelől rizikósabbnak is érzem mint ahol eddig jártam.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Tőzsde és gazdaság
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- LEGO klub
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs