-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #134349 üzenetére
Eloveszed a mernok kartyat? :D Ugy, hogy nem furtal bele eleteben meg egy edzett lanckerek biztosito lemezbe sem, nemhogy tengelybe, ami baromi kemeny minden furonak. Es tolomerovel mertel hengerfuratot, majd kitartoan vedted ezt az allaspontot :D
Szuper :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #134348 üzenetére
& Whist:
Szerintem erősen motorfüggő. Nem mindegy, hogy az a 125-ös 9 vagy 15 lóerő, mert mindkettő előfordul.
Szerintem a 125-ös Varadero-m bőven elég bárkinek munkába járni, akár autóúton is. M86-oson többször is mentem vele, senki sem akart letolni, főleg nem a kamionok. A 250-es robi A2-t kíván, míg Whist lehet, hogy szeretne 1-2-3 év múlva A-t, akkor pedig az A1B majd A sokkal jobban megéri szerintem. Túrázni már kellemetlen, főleg utassal. Kérdésre a válasz szerintem: Motorfüggő. Célszerű 15 lovas motort venni, az elég lehet, és én kerülném a robikat, de ez csak a személyes preferenciám. -
Whist
aktív tag
válasz Geresics #134348 üzenetére
Konkrétan Pilisvörösvár és Békásmegyer közt ingáznék, azaz ki tudja honnan hova jövőre, de biztos,hogy külvárosi/vidéki utak lennének javarészt.
Valóban lehet,hogy érdemesebb lenne az A2-nek nekimenni, csak kérdés, hogy el tudnék-e bánni egy 250cc motorral full kezdőként. -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #134351 üzenetére
Igazából. Te idejössz, és magas lóról mindenkinek mindig ellentmondasz. Ha kicsit a sorok mögé néznél, látdnád, hogy
1. és talán legfontosabb: norbert1998-ban az 1998 a születési évem, azaz max 1 éve van dilpomám, ami nem helyes, 2 hónapja, és feltételezzük, hogy gimis voltam, akkor a szaktudásom jelentősen elméleti, és minimálisan gyakorlati: ami nem helyes, szakközepes voltam, szintén nem büfé szakon, és fúrtam már sokmindent, sokmindennel, nem kell elkezdeni feltételezgetni. Tehát akár az is elképzelhető, hogy a különöző bolygók és csillagjegyek együttállásaikor tízből egy esetén van is jó ötletem.
2. Mindazonáltal az is megemlíthető, hogy egy jó kezdő mérnök SZERINTEM kérdez, és tanul, tiszteletben tartja a gyakorlottabb, akár papírforma szerint 1-2 kevesebb végzettséggel rendelkező véleményét és gondolatait. Mit is csináltam feljebb? Kérdeztem. A "mint mérnök" (mivel nem esett le neked, ezért kifejtem: ) arra utalt, hogy úgy mesélje el és fejtse ki az illető, hogy már láttam csigafúrót a csomagolásán kívül is, tehát nem fog olyat mondani, amit nem értek.Tehát nem, lánckerék biztosító lemezbe nem fúrtam még, de hol is mondtam én ilyet bárkinek? Ellenben csináltam már AM4 lefogatót fúrészlapból, ami szintén nem biliacél, sőt, a HSS fúrót kente. Mégis jó lett, hibátlanul üzemel évek óta az ezeréves Thermalright torony. Tolómérővel mértem a hengerfuratot? Jaj de jó, majd a kedvedért megveszem azt a szerszámot, amire (a te javaslataid alapján utánanézett, és hibámat elismert, hogy mégsem) több száz ezer forintot kéne költsek. A motor összeállt és megy, nem is akárhogy. Mi a kérdés akkor? Azzal meg szerintem gáz dobálózni, ha beismertem már vele kapcsolatban, hogy igazad volt.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #134354 üzenetére
Magas lorol? Az nem ilyen. Megint osszekevered. Altalaban akkor mondok ellent, ha hajlektalankodtok.vagy valami ertheto ervrendszer menten. Nem csak ugy.
Elnezest, amennyiben igy ertetted, a mernok titulust, akkor en ertettem felre, engem megzavart a "mi a kerdes" "van meg kerdes" mondatok.
Kerdezni mindig lehet, es kell is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #134356 üzenetére
Okéé, a reakciód kellően baráti: szóval remélem innentől szent lehet a béka
Ezentúl pedig ha ellent szeretnél mondani, lehet kicsit részletezd jobban.
A túlzott magabiztossággal állított rossz ötleteimmel való pofára eséstől szabályosan rettegek, már mióta eljutottam odáig, hogy hé, ez a diploma akár sikerülhet is, szóóval ilyennel nem hiszem, hogy találkozni fogtok
A van még kérdés arra irányult, hogy a monyákolás létjogosultsága felől akadna-e ilyen, hisz tényleg március közepén akár hónapokra motort burítani nagyon fájó dolog lehet. Természetes, hogy ha a monyákolás nem jár sikerrel, akármekkora szakszerűséget teszünk mögé, akkor sajna a burítás marad, félkész és/vagy veszélyes munkát én sem támogatok az utcára engedni.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #134357 üzenetére
Eddig is beke volt.
Csak ha valami nem klappol, azt leirom. Ez utan is. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Whist #134345 üzenetére
nézd, én 15km-eket nyomtam le egy általam pimpelt 50es aerox-al. (88at ment alattam GPSel mérve). kb ezt tudja egy b125 is. elég? hát, 30at én nem vállalnék be napi 2x.
és mivel b125 népszerű, mert nem kell normális jogsi, alig többért lehetne venni 250eset, 300asat. ami mondjuk nem 2.5-3 hanem 4-4.5el eljár, de van tartaléka
súlyra egál, gyorsulás 60ig ég és föld a 125höz képest, és a 100 nem elméleti végsebesség, hanem onnan még bőven van tartalék.én biztosan kihagynám a 125ösöket...
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #134358 üzenetére
Feldobok akkor mást
Felraktam a bukócsöveket a Suzukira (kellett is ma, fognám szivesen a markolatfűtésre, hogy nagyon fura vele a gázkar, és akad is, meg kell még néznem, megforduláskor barántőmék udváron sikerült lefulladni, s eldőlni.). A második csavar úgy szakadt bele a vázba, mint annak a rendje. Fekete, 8.8-as csavarok voltak.
Ki tudtam venni egy olyan fogóval, amiről szeretném azt hinni, hogy közelítőleg egyforma erővel szorít meg két M8-as csavart, de a "rendes" 8.8-asban és a bukócsőhöz adott Kappa 8.8-asban hagyott nyomok között nagyon durva eltérés volt, tehát a gyári csavarokon sokkal jobban kilapult a menet, mint a "rendes" csavaron. Ez nekem elég gyanús. Olyan szinten, hogy az egyikre bárki azt mondaná, hogy kuka az a menet, a másikat meg egy metszővel simán felújthatnánk, nem nagy biztonságot igénylő helyre berakható az még.
Fontos, hogy bár a diploma megvan, a monyákolástól nem tudok nagyon elvonatkoztatni, mert... Élvezem, nagyon régóta
(#134359) persuader
Az nem dőlt meg korábban valami miatt? Még mondtam is, hogy amíg felmegy, felmegy, majd esetleg el lehetne síkbn köszörülni a szerszám holmokfelületét, hogy biztosan az alámetszésben érjen véget a menet használható profilmélységű elméleti része. Viszont azóta annyit változott a dolog, hogy nem 16,00, hanem 16,75 mm a tengelycsonk átmérője (ami sokkal közelebb áll ahhoz az elképzeléshez, hogy M18x1,25 menet lehetett a tengelyen eredetileg.) Ez viszont azt a szerszámot erősen kukázza. Elvetemült ötlet, szinte holtan született, de: 11/16" Whitworth finom menet? A szerszám így is úgy is kuka, anyát meg abban is elvileg tudnak esztergálni szinte bárhol.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz bajnokpityu #134360 üzenetére
Én tartanám azt, hogy motorfüggő. Van, ahol "az elméleti végsebesség" nem 100, hanem 130. Akár RKF 125, akár Varadero 125 is lehet az.
Mi van az NSR125-tel? 25-30 lóerő, de szinte mind 11 kW forgalmi szerint.
-
Somatom
veterán
válasz bajnokpityu #134360 üzenetére
Valami ott nem stimmel, én nem ilyen távolságokra emlékeztem. Megnéztem, a GTérkép szerint Vörösvár legvége és Békás legeleje között körben, Csobánka felé, 21Km a távolság.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #134361 üzenetére
En biztos ezzel kezdenem, es egy esztergalyosnal. O tobbet tud barkinel mondani, mivel kepben van a meretekkel, milyen anyat lehet oda rakni, mivel lehet egyenesen vagni, stb.
En nem ezzel foglalkozom, nem vagyok esztergalyos, sosem csinaltam ilyet, tehat csak elkepzeleseim vannak, de ha odahegeszt vki valamit, akkor azt tuti el van bszva.Azt sem ertem, hogyan tud lejonni az anya. Sztm ott valamit rosszul edzettek, vagy meg sem edzettek sporolasbol, hogy valamilyen mas, olcsobb technologiaval tudjanak nem menetet vagni, hanem menetet vasalni, vagy gorgozni, fogalmam sincs, de ez nem az elso yamaha, ahol ezt latom. Szoval ha tengely csere kellene valami miatt megis, lehet a bontott sem lesz jo, az ujnak a cikkszamat neznem. Amennyiben megvaltozott a cikkszam, egyertelmu, hogy fillerbaszas volt.
A masik jelenseg, ahol ilyen erosen meg van huzva az anya, es lazan mukodik, a bordastengely ki tud kopni. Sok motornal siman egy lemezzel van biztositva a kislanckerek, es megsem lesz baja a bordaknak, tehat itt megint van valami, amirol nem biztos hogy tudunk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #134361 üzenetére
16,75 -ről, 16 -ra símán tud köszörülni a tengelyből.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #134364 üzenetére
A lejövetel az egy érdekes kérdés. Nyilván itt is olyan irányban van feltekerve, hogy elvileg mindig rászorulni akarjon. Mégis láttam már nem egy helyen jobbos és balos menetet is leesni, pl. Renault Thalia 1.5 dCi generátor szíjtárcsa rögzító anya. Balos menet, egyszercsak leesett. Pedig gyári volt.
Új anya, s akkor már szíj, környező dolgok cseréje, azóta hibátlan, pedig sokat ment már.
Mindenbizonnyal a belsőégésű motor egyenetlen járása okozza ezt, de ettől függetlenül akkor is furcsa, hogy elvileg indig szorulnia kéne, és mégis letekeredik 1-1 ilyen.Somatom:
Ha nem veszik ki a tengelyt (amit elvileg nagyjából 100 pénz megtenni, plusz idő), akkor kicsit azért az is körülményes. Azért próbáltam más típusú menet után nézni, amihez talán megfelel a 16,75-ös tengelyméret. Anyát bármilyet pikkpakk esztergál szine bármelyik gépműhely. Nem hiszem, hogy nincs (főleg Pest megyében) egy olyan sem, ahol nincs 55 fokos, apró belső kés, picike rádiussal. Viszont sokkal nem jobb a Whitworth sem, sőt.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #134366 üzenetére
Miért lenne körülményes? Az a tengely tud forogni, csak be kell indítani a motort és sebességbe rakni. Aztán már csak finoman rá kell engedni a flexet, csiszolóvásznat és tolómérővel ellenőrizgetni az eredményt. Csináltam már ilyet, 0,75mm -t gyönyörűen, körkörösen le lehet kapni. Nem ez a nagy kunszt, hanem az, hogy az a kézzel metszett menet mitől lesz egyenes.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
senior tag
válasz Whist #134353 üzenetére
Rengeteget tudnék mesélni erről a szakaszról
Tavaly áprilisban kezdtem friss B125 jogsival egy KTM Duke 125-el a Dorog-Budapest vonalat, mondjuk én a 2. kerületig mentem. (Reggel 8-ra jártam a csúcsban, bár akkor hűvösvölgy fele mentem, 5 fele haza pedig a bécsi út fele a 10-esen.)
Teljesen élhető volt, sőt általában a nagyobb motorokat ott is hagytam, sokkal jobban tudtam cikázni a kocsik közt, mint mondjuk a gs meg az nc (meg pár gyorsasági) akikkel egyidőbe mentem mindig reggel. Persze Pesten belül a futár robogósok mindig lehagytak, de ott inkább a rutinom volt kevés, mint a motor. Általában a hét 5, de néha 7 napjában tettem meg ezt a távot, sosem éreztem, hogy kevés lenne a motor ingázásra. -
bigdady
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134359 üzenetére
Én nem találok sehol ilyet ami 16,75-re vagyis pontosabban abból köszörült pl 16 méretre létezne
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz bigdady #134369 üzenetére
De, a síma behajtónak csavarosak a hajtószárai. Azokat nem csavarod bele, hanem a behajtó középső részére ráhegesztesz egy krovafejet (dugót). A metszőszerszámot oldalról kell csavarral rögzíteni a behajtóba, tehát annak nincs útban a ráhegesztett dugó. Viszont onnantól a krova erőkart tudod használni. Ugyanaz, mint amit a képen mutattak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bajnokpityu
félisten
válasz norbert1998 #134362 üzenetére
Kizart, hogy 10lobol kijojjon 130...
Es városban plane ilyen pici teljesítményhez szijhajtas kéne. Ott buksz meg 10%ot.Nekem a 300as tud óra szerint 155ot,ami 145kornyeke.ami 28loero.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
norbert1998
veterán
válasz bajnokpityu #134371 üzenetére
Mint feljebb írtam, nem 10 lóerős motort kell venni, hanem 15 . Benelli RKF, Honda Varadero. Két példa, aminek a 100 egyáltalán nem kihívás sík úton, sőt, jellemzően 110-zel szoktam járni a Varadero-val. Ahhoz, hogy a 100-at ne érje el, durva emelkedő vagy kemény szembe szél kellett. 130-at mondjuk a Varadero nem fog menni, mert az tényleg korábban tilt, de nem is mondtam, hogy az a leggyorsabb 125-os.
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #134372 üzenetére
[kép]
GPS szerinti 123 km/h a max, amit a 125 Duke-al tudtam menni, fizikailag se lenne képes többre, mert kipörögte a 6-at is. És már ehhez is kellett egy combos lejtő. Valami nagyon kuporgós kis sportmotor egy 60 kilós pilótával lehet h tudna 130-at, de ennyi.Just a simple Lineman...
-
Teasüti
nagyúr
válasz norbert1998 #134333 üzenetére
Én a nem szigetelő pinlock-okat ilyen rugalmas áttetsző ragasztóval oldom meg. Nem jut eszembe az anyag neve, nem sziloplast, de hasonló és kicsi fogkrémes tubusban kapható. Körbe kell kenni vékonyan, mint egy szelepfedelet ( ) és jó lesz.
Szerk: szilikon ragasztó.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #134364 üzenetére
Ezek a tengelyek mindig a megmunkálógépből esnek ki edzés előtt, többek közt a központfurat megléte is erről árulkodik. Gyorsabb a CNC, mint bármi más. 15 éve is.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Somatom #134367 üzenetére
Itt gyönyörűen megfigyelhető a rutin vs elmélet csatája. Vártam mikor merül fel, hogy meg kell forgatni a motorral a tengelyt csiszoláshoz.
Na igen, még rátenni azt a menetet úgy, hogy homlokban egyenletesen támassza a lánckereket...
Ezért javasoltam a gépi vágást (amíg ép volt a központ).[ Szerkesztve ]
-
Whist
aktív tag
válasz Zsírkrétamen #134368 üzenetére
Köszönöm a választ! Nektek is bajnokpityu, norbert1998, Geresics!
Nekimegyek az A2-nek, így ha kevés a 125, újbóli vizsgázás és szarakodás nélkül tudok váltani nagyobbra.
-
Whist
aktív tag
válasz norbert1998 #134378 üzenetére
A csigajogsin egy A2 elmélet 03-22-től már indul, de gyakorlatot még nem láttam.
-
-Maci-
addikt
Sziasztok.
Tudnátok ajánlani profi akksi töltőt 12V motor akksihoz? Valami több funkciós, processzor vezérelt töltőt szeretnék, ami tud csepp töltést is.
Ki mit ajánl?Köszönöm szépen előre is.
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Xero
nagyúr
válasz Whist #134379 üzenetére
Hetvegen mar a Duna Plazanal lattam, hogy toljak a rutint a spurisok. Szoval boven neki lehet fogni.
A B125 vs. A2 temahoz meg megerosites: Amikor en csinaltam a jogsit, az oktatok nagyon nem kedveltek a B125-osoket, hiszen kb semmi ido van gyakorolni veluk, igy az osszes vasarolgathatta a plusz orakat. Nem mondom, hogy lehetetlen megcsinalni, de nulla tapasztalattal tenyleg mission impossible. Jo dontes az A2!
-
bacus
őstag
válasz -Maci- #134380 üzenetére
Milyen motorhoz? Mert pl a bajor motorokhoz a techmate 4 jobb választás, mivel a steckeren keresztül is töltheted a motort, can buszon ébreszti az aljzatot, stb. Az ára viszont 4-5x annyi mint a lidl/aldi töltőé. (de ha igazán ügyes vagy ennél még drágábban is megveheted )
A másik probléma globálisan az "okos" töltőkkel, hogy a túlmerített akkut nem kezdik el tölteni, ezért érdemes mellé egy "buta" töltőt is beszerezni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-Maci-
addikt
válasz bacus #134387 üzenetére
Bajorhoz kellene főleg. Leginkább csepp töltésre.
Úgy tudom, hogy a kiépített 12V csatiba csak speckó töltőt lehet dugni, mert felismeri és nem engedi tölteni akármivel.
Igazából [Ezt] nézegetem. Ez jó lehet? Közepesebb méretű autó akksit is töltenék vele időnként, azért 8A-es és nem kisebb.
Buta töltőm az van.If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
Teasüti
nagyúr
válasz bacus #134387 üzenetére
Nekem sikerült elindítani a töltést egy 9V-os elemmel. Megemelte a mért feszültséget annyival, hogy érzékelje a töltő, hogy rádugtak vmit.
Más kérdés, hogy mélykisülésnél állítólag kuka az akku. Nem is volt hosszú életű utána sajnos. Így kell rajta felejteni a markolat fűtést. -
bacus
őstag
válasz -Maci- #134388 üzenetére
Ez nem can buszos, persze jó hozzá, mert ezt közvetlenül az akkura kell tenni. Azaz vagy ülés le, ha ott az akku, vagy nálam a jobb oldali panelt kell lecsavarozni, hogy hozzáférjek az akkuhoz. (illetve mindezt ki lehet vezetni valahová, ami könnyebben elérhető)
https://www.zselesakkumulator.hu/tecmate_optimate_4_can_bus
Ennek az az előnye, hogy a bmw által használt stecker-es csatlakozója is van a csipeszek mellett (meg lehet csinálni/venni hozzá amit az akkura kötsz csatlakozót***). Azaz beállok a garázsba, bedugom és tölt. A stecker (spec szivargyújtó) csatlakozón keresztül, nem kell kiépíteni semmit. Cserébe nem tud 8A-t, csak 1A-t, ami autó akku töltéséhez meg kevés. De oda van egy 10A-es töltőm, illetve van egyéb akkukhoz lidlis töltőm is
Szóval nem biztos, hogy az egy univerzális töltő a jó megoldás. Ráadásul én párhuzamosan tudok tölteni több akkut is, teljesen más kapacitású, célú akkut.
*** ilyen a CTEK MXS is.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-Maci-
addikt
válasz bacus #134392 üzenetére
Köszi.
Végül mégis megrendeletem, amit linkeltem.
1.)A motor szempontjából sem izgulok a Can Bus kompatibilitásra. Egyrészt könnyen oda férek az akksihoz. Egy mozdulat le venni az ülést és ott van. Másrészt ehhez adnak gyors csatit, amit kb 10 perc alatt be lehet kötni az akksira, majd ki vezetni.
2.) Mivel mást is fogok tölteni vele, kell az áram.Mindenesetre köszönöm szépen a segítséget mindenkinek!
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
LustaDick123
tag
válasz Whist #134345 üzenetére
Azt, hogy a B125 elég vagy nem egyszerűen le tudod ellenőrizni magad is.
Egy 125-ös átlagmotor alattad kb. tud 80 körüli utazósebességet. Menj végig a tervezett útvonalon legalább fejben ennek a motornak a tempójával és döntsd el, hogy elegendő-e ez neked vagy nem. A tervezett útvonaladon a reggeli forgalomban, mikor kb. a kocsisor megy/araszol elegendő lehet a B125, de nagy erőtartalékokra, előzésekre ne számíts.
A robogó ingázni praktikusabb véleményem szerint, jobban pakolható, kényelmesebb (pl. nem kell váltani) városban, jobban véd az időjárástól.
Én egy 250-300 köbcenti körüli robogót javasolnék, az tud már 100 körüli utazót. Ha pedig spórolni akarsz, akkor injektoros Innova. -
Whist
aktív tag
válasz LustaDick123 #134394 üzenetére
Köszi. Néhanapján ha szabad a családi kocsi, ezen az útvonalon megyek haza. Igazad van, nem elég xd Főleg ha a 80-90 már szinte a 125 vége.
-
-
LustaDick123
tag
válasz Whist #134395 üzenetére
Itt fontos, hogy akkor menj végig az útvonalon, mikor jársz rajta.
Reggel dugóban, ha elég neked az, hogy a 60-nal haladó kocsisorral mész és ha belassul elgurulsz melletük, akkor lehet elég a B125. Ha spórolásról szólna a dolog, akkor veszel egy Innovát, 2 liter alatt fogyaszt, olcsón üzemeltethető.
Ha szembe mész a dugóval/forgalommal vagy éppen mindenki 100 körül tolja neki, mikor te 80-nal mennél, lehet nem fogod magad biztonságban érezni.
A belvárosba mennél később, akkor én nem váltogatnék egy 125-ön lámpától-lámpáig a 6 sebességet állandóan, ott egy automata imho kényelmesebb.Röviden, nincs általános igazság, neked kell megtalálni a sajátod.
[ Szerkesztve ]
-
Whist
aktív tag
válasz LustaDick123 #134397 üzenetére
Teljesen egyetértek veled
Amint ráülök a mocira a gyakorlópályán, rájövök majd,hogy nem para a nagyobb gép.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen