-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Értelek, de tudtommal a gyári három csöves rendszer is ketté van osztva, csak nem felül, hanem lejjebb egy T-elosztóval. Max ha az egyik cső hosszabb lenne, mint a másik, akkor még érteném, de így nem Na mindegy is, nem rugózom rajta. Azt hittem ennek valami más oka van (balesetnél, perecnél vagy ilyesmi).
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #18897 üzenetére
Azt nem ertem hogy nincs rajta tavolsagi feny kapcsolo? En olyat meg nem lattam hogy csak feny kurt van a kapcsoloban. Nem lehet hogy a kapcsolo a rossz es nem marad tavolsagi allasban? Miert is kell allandoan nyomni a tav feny kapcsolojat?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #18901 üzenetére
Erre en is kivancsi lennek.
Nem ertem h tud kialakulni az egyik feknyeregnel nagyobb nyomas. Tudtommal a hidraulikus nyomas olyan h csak ott lesz nyomaskulonbseg, ahol mas a keresztmetszete vagy a munkahengernek, vagy a dugattyunak a felulete, azaz a felulet, amire a nyomas kifejtodik. a hossz nem lenyeges. Gumicsonel a hossz talan, mert van tagulasa, de az a tagulas is megall, nem tudom mennyire szamitana bele. De nyomaskulonbseg csakis akkor van, ha lenne feluletnagysagban is kulonbseg, legalabbis ezt tanitottak.Csongi:
Van rajta refi, csak a kurttel egyszerre mindketto eg, mig ha refire kapcsolsz, csak az egyik eg.
Bar ha a refivel rosszul lat, akkor valszeg beallitas problema van, aztan a fene se tudja.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #18903 üzenetére
Így:
Vastag cső felülről jön, fittingbe bele, (keresztmetszet csökken)
Vékony cső másik féknyereghez át (fittingből ki, keresztmetszet nő, majd a másik oldalon szűkül a fittingnél)Egyik féknyeregnél 1 fitting keresztmetszet csökkentést kell "elkönyvelni"
második féknyeregnél + 1 fitting és egy csőkeresztmetszet változást.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Daywalker
addikt
Ja értelek...fostos hülye új megoldások megint. Nekem a ZX9-en gyárilag T-vel volt elosztva felül és úgy ment le mindegyik nyereghez egyenként, nem ilyen átfűzős megoldással. Most felül van osztva...a kettő közt nem láttam a különbséget, de ebben az esetben érthető.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
Ertem, de az atfolyasi keresztmetszet elhanyagolhato ellenallast fejt ki, es azt sem allandoan.
Mig a felulet, amire nyomas hat ugyanaz mindket nyeregnel, ezert a nyomas nagysaganak is ugyanakkoranak kell lennie. Ezert nem ertem a dolgot.
Illetve amit regen tanultam: P=F/A a hidraulikus attetel ebbol ertheto. Es itt nincs attetel az esetunkben, ami nyomaskulonbseget okozna, mindegy hogy vezeted el a csovet.
Es nem hullamban terjed a nyomas, hanem elviekben fenysebesseggel, tehat nincs kesedelem sem a ket nyereg kozott
Mindegy, nem tudom elkepzelni, hogy jobban fogna az egyik, aztan ki tudja. Fizika alapjan nem kene.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #18903 üzenetére
Értem már
lehet a lámpát kellene lecserélni. Bár egy égő fénye sosem lesz olyan mint az autóban a két izzó fényereje.
Vagy ködfényszóró felszerelése, de az megint plusz 100W fogyasztás.
Nah majd kitalálja. Egyébként be lehet kötni úgy hogy a távolsági fény kapcsolásakor ne kapcsolja ki a rövid fényt,(relézés kérdése.) de műszakin tuti szólnának érte. -
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #18898 üzenetére
ooksi, tanácskozom egy elektronikában jártas ismerősömmel és megoldjuk a dolgokat
a hűtést arra értettem kifejezetten, hogy nyári verőfényes napsütésben nem fogom ezt a megoldást alkalmazni, csak is este sötétben - így gondoltam
de megpróbáljuk, megnézzük az érintett kábeleket ilyesmit és kiderül
csongi: úgy szeretném megoldani, hogy műszakira természetesen vissza lehessen állítani csupán ezt a megoldást találtam a legjárhatóbb útnak a szenonnal szemben
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #18910 üzenetére
Akkor relézzétek ki és kész. Műszaki előtt meg vissza.
-
zsolt19900
őstag
válasz csongi #18911 üzenetére
jaja az lesz most ennek örülök, mert így nem kell szenont vennem beleje ocsóbbó kijön
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #18907 üzenetére
igazad van fizika alapján, de szerintem nem hiába találták ki ezt a kettéágazó elvezetést.. Amúgy ezt csak teszt alapján lehetne megállapítani, venni kéne 10 motort, 5-öt ilyen fékkel, 5-öt olyan fékkel, lemérni a betréteket és a tárcsákat, majd 10ezer km után kontrolmérést kellene alkalmazni. Elvileg az eyik változatnál az egyik tárcsának/betétnek minimálisan is, de el kéne térnie a másiktól, míg a másik változatnál megegyező értékeknek kellene lennie..
Kíváncsiságból majd rámérek a tárcsáimra, bár nekem elég régóta kettéosztott van.http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
stifi
senior tag
válasz csongi #18902 üzenetére
H4-es izzó. ha felkapcsolod a refit, lekapcsol a tompított.
ha csak a kürttel villantasz, ég mind a kettő szál az izzóban - ezt szeretné elérni és megcsinálni. nekem is ilyen volt az előző motorom, lófasse láttam vele éjjel...bah, látom már el lett magyarázva, mindegy. én spec a reflektorral jól láttam éjjel, de magam előtt 10 méterrel semmit, csak az utána lévő 10-15 métert.. ha égett mind a kettő, akkor távolra is és magam elé is jól láttam, szerintem nem lehetett volna jól beállítani, jobb volt mind a kettő..
arról nem is beszélve hogy a CBR-en külön van 1 lámpatest és izzó a tompítottnak, és külön a reflektornak - mindig és a tompított, ha rátolom a refit akkor is és baromi jól látni vele![ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
Safety Hungary vasárnap nyílt napot tart a ringen hátha valakit érdekel fos időben a pályázás
Kedves motoros barátunk!
Ezúton invitálunk egy hétvégi programra a Hungaroringre. Szezonnyitó Motoros Nyíltnap lesz a Safety-Hungary részvételével! Az alábbiakban találod a pontos programot. Ha időd engedi, érdemes ellátogatni Mogyoródra, találkozzunk a rendezvényen!Motoros üdvözlettel,
Safety-Hungary csapata14:00 – 16:00 Élménymotorozás a Hungaroring versenypályáján – azok számára, akik saját motorkerékpárral látogatnak ki a helyszínre, bőr motorosruhával és megfelelő védőfelszereléssel rendelkeznek. A részvétel regisztrációhoz kötött, a rendelkezésre álló két óra alatt hat 40 fős csoport felvezetéssel, a biztonsági előírások maximális betartásával motorozhat végig a „csíkon”. A Hungaroring, így a rendezvény területén maximum 10 km/óra sebességgel lehet közlekedni és kizárólag a motorosok számára kijelölt útvonalon. A rendezvényre a Hungaroring főbejáratán keresztül lehet bejutni.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
Megnéztem az emailt, majd megnéztem a köpönyeg.hu-t: hja... 9°C napi max
Talán szombaton elviszem szervizbe a motort. De még az se biztos, ha nagyon fos idő lesz (márpedig fostosnak tűnik), másfelől viszont inkább most adnám le egy hétre a motort, mint jó időben. Viszont ilyen időben pályázni nem túl sok kedvem van, még ha elég ritkán is van ingyé' Hringezés... Motoroztam már 2-4°C körüli hőmérsékletben, valahogy nem volt kedvem tempót menni, normál sebességgel is odafagytam a vasra...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #18922 üzenetére
Pont jó lesz neki bejáratásra
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
Most vitték el a mocim, megy karbi szinkronra, szelephézagállításra, teló olaj cserére.
Elvileg 1-2 hét és készA motul teló olajokról mit lehet tudni?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
Marcel Irnie-ről hallott már valaki? Tökös gyerek, az elbow down c. videóját érdemes megnézni, nem lövöm le a poént
vendingo: azt hiszem most az van a hondában, utcán valszeg tökmindegy
[ Szerkesztve ]
-
"A motorkerékpárok műszaki vizsgadíja 4360 forintról 11.000 forintra, a személygépkocsik műszaki vizsgáztatásakor a tavalyi 16.290 forint helyett már most is 22.000 forintot kell fizetni."
ez valós, vagy csak megkésett elsejei tréfa?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
stifi
senior tag
csizmát akarok venni. beszéltünk róla, hogy a Vertigo az jó, de abból is ezer féle van, air flow, rain meg ilyenek, nem tudom melyiket érdemes venni.
engem csak az érdekel hogy a legjobb védelmet nyújtsa, hogy ne forduljon ki még egyszer a bokám. ez a belső például elég meggyőző, van ennyire komoly a vertigo is? nem találok róla értelmes képet...
mi jöhet még ezeken kívül számításba? nagy szenvedés beleöltözni egy ilyenbe? a pumának semmi bokavédelme nem volt leszámítva a protektort, bár valószínű annak köszönhetem hogy nem lett törés belőle..
szóval 1 jó csizmát akarok pályára, mit érdemes venni? az ár másodlagos, nyilván nem akarok pénzt kidobni az ablakon feleslegesen, de hosszú távra tervezek - ha a puma jó volt 4 évig, akkor egy komolyabbtól is legalább ezt várom! any ideas?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
próbálj büse csizmát is, nekem nagyon bejött... és még gyalogolni is lehet benne.
szar kép de csak ezt találtam annyi, hogy az enyémen még van pár helyen erősítés. töltök fel képet ha érdekel esetleg.
jó a zippzárja, jó a tépőzár, kényelmes...(#18933) stifi
akkor a kurva anyjukat ezeknek is.
majdnem háromszorosára emelték... és ugyanúgy csak a lámpát, meg a km állást fogják megnézni.
akkor nekem ez idén kimarad, megyek műszaki nélkül... úgysem lesz sok alkalmam motorozni idén (se)leginkább az zavar, hogy megint a feneketlen kútba lesz beborítva egy rahedli lóvé.
,,I,,[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz Daywalker #18935 üzenetére
ősszel elhúzok, remélem csak a cuccaimért kell visszajönnöm jövőre...
aztán remélem éhendöglik mindegyik parlamentális vérszívó féreg, miközben a hős vezéreket meg az újonnan 200.000ért megvetetett pénztárgépekkel verik agyon a kandelláberre felhúzásuk előtt.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Archer
őstag
Ezt még tavaly akciózták, valamikor a nyártól. Ami már tényleg hányinger, van utánfutónk, szimpla 750kg össztömegű szóval semmi spéci, arra is már majdnem annyiba kerül a műszaki mint egy autóra, azon aztán tényleg mi a tökömet vizsgálnak... Jah meg ugyanúgy van rá baleseti adó Már tényleg nincs mit mondani rájuk.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #18937 üzenetére
Vigyázz, még elszabadul a futó aztán halálra gázol egy-két gyalogot a zebrán Abszurditán...a baleseti adót sem a kórházakra költik ám. Na meg ha baleset van úgyis feltolják a gumibotot és egy 30 rugós csekket, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően vezették. Innen csak menekülni lehet (mi több, KELL!)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
stifi
senior tag
válasz vendingo #18941 üzenetére
én már befizettem egy piroson átmenésért 100 ropit.. jogosnak jogos, de indokolatlanul magas büntetés, rajtam még egyszer nem fognak keresni.. múltkor láttam hogy valahol kiraknak egy bólyát, és ha sárga a lámpa és még nem hagytad el a bólyát és nem állsz meg, automatikusan megbüntetnek, mert meg kellett volna állnod... a bólya jelképezi az általuk kiszámolt féktávot, holott egyrészt ha átérsz a sárgán akkor átérsz, nem ők döntik el szabályos-e vagy sem, hanem te, aki vezetsz, figyelembe véve az útviszonyokat, a fékutat, és minden egyebet. ők meg ezt felülírják egy lerakott bólyával.
ez a bajom ezzel az országgal. alkotmányellenes? átírjuk.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
En a sidi vortice-t vettem osszel. Real tapasztalatom nincs, de felveve kenyelmes es erezni hogy brutal jol tart. Egyetlen iranyban engedi hajolni a bokat es a labad, elore. A tobbi iranyba total merev. Minden cserelheto rajta. Motorline forgalmazza, ott van is raktaron minden fajta sidi. Az air annyiban mas, hogy tobb levegot enged be, tobb helyen. A rain vizallo.
A vortice-t kb ket perc felvenni -
stifi
senior tag
a vortice nem tetszik, nagyon drága és nagyon sok rajta a kilógó bizbasz, damil, tekerentyű, olyan mint egy síbakancs.. tuti tönkretenném vagy elvágnám valamivel és akkor marha mérges lennék.. ellenben az ST, az nagyon tetszik és ugyanúgy van benne csavarodás elleni védelem, amit hiányolok a Vertigoból...
a sok izé helyett pedig 1 rendes csat van rajta, amivel gyakorlatilag ketté lehet nyitni és egyszerű felvennilehet ez való nekem, és az ára is pont a fájdalomküszöbön van. ezt is próbáltad a múltkor?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
-
stifi
senior tag
válasz Integra #18945 üzenetére
na akkor ezért nem voltam képben, nem tudtam hogy van vertigo meg vertigo corsa is.
a fő különbség első blikkre hogy a corsa és a vertice is rendelkezik csavarodás elleni védelemmel, míg a sima vertigo nem.
a kérdés már csak az ST, hogy az hogy viszonyul ezekhez. nekem nem kell top csizma, meg nem is az a 15k árkülönbség fáj a kettő között (az ST 80k, a Vortice 95k), hanem egyszerűen ránézek a kettőre és az ST szimpatikusabb, nem tűnik perces mókának a felvétele sem... fogott már valaki ilyet a kezében?Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
az st egy új cipő szerintem, azután jöhetett ki, hogy a vortice leváltotta a vertigo corsa-t.
egyrészt a merevítés, másrészt 3 csatos, sokkal jobban rögzít, továbbá a talpában is van csavaros cserélhető talprész.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #18947 üzenetére
pro:
sokkal jobb mint a sima Vertigo, csavarodás elleni védelemmel (ua a merevítés mint a Vorticeben)
nagyon könnyű le/felvenni
komfortosabb a Vorticenál
abszolút versenycsizmakontra:
nincs cserélhető talpbetét, a koptatója is a Vertigorol jött, nem a Vorticeról
csak 1 csat felül, kevésbé idomíthatóvélemény: pontosan ez kell nekem, pont hogy zavar a 3 csat amivel többet tud és a macerás felvétel
asszem valamikor meglesem, csak a motorline forgalmazza vajon? nem rajongok értük...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
Hát én ennyire nem jártam utána és a legjobbat kerestem. Ősszel volt akció, azt hiszem 75-ért hoztam el. Úgy olyan volt mintha csak egy fogamat húzták volna ki
Egyébként simán lehet, hogy ez a sok damil csak csicsa és marketing, annak ellenére, hogy így 3 helyen lehet a lábadra idomítani. Való életben nem tudom számít-e, persunál ez is kiveri a biztosítékot -
Daywalker
addikt
Nézd, a túl merev csizma sem jó. Ha nem a bokád csavarodik ki, akkor a lábszáradat fogja eltörni, vagy máshol fog megcsavarodni. Síbakancs effekt. Lehet ott is akármilyen profi, csillióba kerülő bakancsod, minden sérülést az sem véd ki.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- eBay
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Escape from Tarkov
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos autók - motorok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Marvel Snap
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest