-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
válasz mocsanisi #38950 üzenetére
..es egyben megcsesz erte a rendor.
A vagott slicknel barmelyik hasznalt gumi jobb.Egyebkent tobbszor lattam itt Gyongyoson sportmoron vagottakat, 2.5 centis paracsikkal vegul is teljesen mindegy milyen gumi van fent.Mondjuk megallasnal meg erdekes dolgok johetnek.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
mocsanisi
senior tag
válasz Dexar007 #38951 üzenetére
Oké olvass Köhém rendeletet... Pontosan nem fogom kikeresni de ez van benne "Tilos közúton VÁGATLAN SLICK gumit használni" Ha meg van vágva, és a profilmélység stimm, akkor nem lehet baj. Paracsík megint egy igen jó mérőszám. Semmit nem mond meg a motorozni tudásról. Minél jobban kiülsz, a motort annál kevésbé kell bedönteni... Igazad van, megállásra meg aztán végképp használhatatlan egy slick. Komolyan amiről nem tudsz semmit, és nem is próbáltad abba minek szólsz bele?
"A vagott slicknel barmelyik hasznalt gumi jobb." Hmm egy érvekkel alátámasztott, meggondolt, racionális kijelentés
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Dexar007
veterán
válasz mocsanisi #38952 üzenetére
Vagott slicknek olyan az osszetetele,hogy kozuton eselyed nincs normalis hofokon jaratni.Esetleg ha olvad az aszfalt,es folyamatosan szerpentinezel.De varosban,turakhoz kurvara nem valo. Ha nem tudod kellokeppen felmelegiteni,akkor pedig megallni sem tudsz vele,mert olyan lesz mintha hidegen nyomnal egy satut.
,,A minta nélküli, versenypályákra gyártott gumit “slick”-nek is nevezik. Személy szerint én nem javaslom a házilag vágott mintájú versenyabroncs közúti használatát, ellenben sokan esküsznek rá. Olvasd el a véleményem, mérlegelj, majd dönts!
Hirdetési oldalakon találkozhatsz rendkívül kedvező árú közúti gumigarnitúrákkal. Szinte újként hirdetik ezeket az abroncsokat, párban 15-20 ezer forint között. Első ránézésre avatatlan szemnek valóban alig használtnak tűnhetnek, de!
Ezek a gumik versenypályára, extrém terhelésre vannak kifejlesztve. Gyárilag nincs rajtuk minta, ezt az értékesítő utólag vágja bele. Gumikeverékük a hatalmas terhelésre, tempóra van tervezve. De csak szakaszosan, rövid ideig. A versenypályán való rendeltetésszerű használat során nincs tartós nagy sebesség.
Közúton ellenben csak ez a jellemző. Autópályán huzamosan nagy vagy extrém tempóval használva az abroncs túlhevül, tapadása csökken. A másik véglet a lassú haladás. Ilyenkor viszont a gumiabroncs nem tud kellően felmelegedni, így tapadása szintén nem üti meg a kívánt szintet. Esőben gyorsan visszahűl, így nyálkássá, bizonytalanná válik az útérzet. Márpedig esővel egyre többször kell számolnunk nyaranta.
A versenypályára tervezett abroncsokat a nagyobb tapadás érdekében a közútinál sokkal puhább gumikeverékből állítják elő. A magas szilika tartalom elősegíti a jó tapadást, azonban rendkívül gyorsan öregszik az abroncs. A gyártók csak 1 évig garantálják az abroncs szavatosságát.
És talán a legfontosabb, hogy minden gyártó kifejezetten tiltja közúti használatát! Ez minden abroncs oldalán fel van tüntetve. Ha a gyár nem vállal felelősséget termékének közúti használatára, szerinted az eladóktól milyen garanciákat várhatsz?
Egy átlag két-három milliós motor megvétele és fenntartása nagyon sok pénzbe kerül. Talán a gumi a legsokkolóbb tétel. Számold ki, mennyit spórolsz egy ilyen szett megvásárlásával, és vesd össze egy esetleges gumihiba miatti “bukta” költségeivel.
Sok ilyen gumit felszereltünk már, melyeket ügyfeleink hoztak. De minden szerelés előtt tisztázzuk a tulajjal, hogy mit vállal be ezzel. Mi nem forgalmazunk ilyeneket."Give me your cum,bull!
-
mocsanisi
senior tag
válasz Dexar007 #38953 üzenetére
Próbáld ki. Komolyan. Ez előtt nekem Bridgestone BATTLAX BT-016, most meg Metzeler Racetec. Állítom hogy a racetec hidegbe is jobban tapadt mint a bt... Baromi puha keverékről beszélünk. Én annyi hátrányát látom hogy gyorsan kopik. DE. Annyira megváltozik tőle a motor viselkedése, dönthetősége, hogy nekem megéri gyakrabban cserélgetni. Pesten nem egy speedmotoros jár Slick-el, és eléggé kevesen vannak akiknek nem jött be. Én nem spórolás miatt használok slicket. Nagyon nem...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Dexar007
veterán
válasz mocsanisi #38954 üzenetére
Nalam Battlax 021 van fent es lesz is amig el nem fogy,remelem meg legalabb 6-7 ezer km-t elmegy.
Ahogy erzed,de ha valami gaz van akkor mindent radvernek.Gyakorlatilag ez olyan szinten van mint a 125/50 ( en is hasznaltam 3 evig ) ,de ha elkapnak, akkor mindenert te leszel a hibas,meg ha nem is vagy az.Foleg ha vilagosan fel van tuntetve,hogy kozutra nem valo.: biztosito nem fizet, szakerto megallapitja,hogy azert kovetkezett be a baj,mert hideg volt/tulhevult a gumi aztan tenyleg nem lesz olcso mulatsag. Persze ez a legrosszabb forgatokonyv,tobb mint valoszinu,hogy soha nem lesz belole problemad.Ne is legyen!
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Give me your cum,bull!
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #38951 üzenetére
"A vagott slicknel barmelyik hasznalt gumi jobb."
Gurulok A "jó az elhasznált kockás felkeményedett öreg gumi" Dexar az észt osztja a gumikról. Ó, az irónia
Dunlop KR106 és KR108 vágottak vannak fenn. Előtte utcai BT-003RS és R10 voltak fenn, mindkettő az akkori csúcs utcai sportgumijaik voltak. A 003 ugyan már régebben volt, de az R10-zről váltani, bizton állíthatom, hogy sokkal jobb volt. Pedig első utam vele tavaly Vendingoval a horvát-bosnyák túra volt, a horvát határig olyan sűrű esőben, hogy látni is alig lehetett: beálltam egy nagy piros teherautó mögé, mert azt még láttam, míg egy elhaladó autó után csak a felvert fehér vízoszlopot és esőfüggönyt. Mégsem korcsolyáztam, teljesen stabil volt. A túrán is kiválóan viselkedett. Az R10 lassabban melegedett és jobban csúszott. Ezek a slickek jól tapadnak már egész alacsony hőfokon is. Voltam már vele tavasszal Dobogókőn, szemerkélő esőben 8-10°C-ban. Persze olyankor már óvatosan kell vele menni, de az R10 olyankor már még bizonytalanabb volt.
S a vicc, hogy már több km van bennük (9k, és még 1-2k belemehet), mint az R10-ben volt (8-nál cseréltem le, profilmélység már elég közel volt a határhoz).Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Dexar007
veterán
Akkor ugy mondom,hogy felfogd.: Normalis allapotu hasznalt gumi megfelelo profilmelyseggel ( enyemen pl van meg 6mm hatul),ami meg nincs betonkemenyre kemenyedve,jobbak a vagott slick-eknel.
Jobbak,ertsd.: nagyobb tartomanyban hasznalhatok maradnak.
Nem utolso sorban vilagosan ra van irva a gumira,hogy ,,KOZUTON NEM HASZNALHATO". Ennek ellenere felteszed,mert a sanyikanak is bejott,meg hat amugy is ,,Rossi vagyok" alapon. Ha ilyen gumival belemcsusznal a szart is kiperelnem beloled,es igazam lesz.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #38958 üzenetére
"Akkor ugy mondom,hogy felfogd"
Hűha. Fél év alatt a "jó lesz ebayről látatlanban a régi kemény kockás elkopott használt gumi" szintről eljutottál a vérprofi gumiszakértő szintre, aki száz km távolságból fotelből megmondja, hogy én mit tapasztaltam a két top utcai gumin és pályagumin megtett többszörannyi km-en, mint amennyit te összesen nagymotoron megtettél. Gratulálok
Bár a tudásod lenne annyi, mint amekkora az arcod.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Dexar007
veterán
Nagymotoron lehetsz vezetsz km-ben,de osszessegeben nem biztos.
Ettol fuggetlenul atment szemelyeskedesbe.Szoval nincs tobb kerdesem.Ervek nelkul nehez lesz vitatkozni.Foleg,hogy nincs is mirol vitatkozni,mivel egyertelmuen le van irva,hogy nem hasznalhato kozuton.Pont.
Give me your cum,bull!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem unjátok még ezt a rögeszmecserét?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
andree04
aktív tag
Sziasztok.
A véleményeteket szeretném kikérni a következőkben.
Adott egy Mz Etz 125 motorkerékpár,maradjunk egyenlőre ennél a tipusnál.
Motorikusan,esztétikailag minden ok rajta egyedül a papirjai ami foglalkoztat engem.
Papir nélküliért mennyi összeget érdemes kiadni???
papiros,de müszaki???
és persze müszakisért is ugyan az a kérdés.
Találtam egyet,papiros de müszaki nélküli:75K
Papir nélküli:40K
Müszakis:80K (itt már kicsit gondok vannak a motornál is)
Igazából nekem arra kell hogy pár km-re a városba eltudjak menni,ha kell tudjak terepen menni,turázni stb. -
polimorf
tag
válasz andree04 #38962 üzenetére
Papirok nélkül nem vennék motort, pláne arra célra amire használni szeretnéd.
De túrázgatásra ennyi pénzért sem, inkább még tennék hozzá és egy használható gépet vásárolnék, még ha spórolni kell hozzá akkor is. Mert ennyiért nem kapsz elfogadható motort (sajnos).[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
tboldi
nagyúr
válasz andree04 #38962 üzenetére
Ezekkel csak a gond lesz, hidd el. Az ezeknél drágábbak talán egy darabig még bírják, ha rendesen karban voltak tartva. Én a sajátomat 115-ért adtam el, mert meguntam a szopórollert. Alapvetően nem lennének rossz motorok, de az eredeti alkatrészek már elöregedtek, az újak meg eleve rossz minőségűek. De legalább megtanultam vele motorozni.
[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
válasz Dexar007 #38960 üzenetére
Te mivel támasztottad alá? Rá van írva hogy utcára nem. Nyílván mivel nincs minta benne. Akkor ott van a Racetec K1-K2-K3 benne a minta, az is sz*r szerinted? Nem is használtál slicket, de osztod az észt. Ma mentünk dobogókőre, meg utána tinnye, felcsútra is elnéztünk. Ahol haveromnak csúszott az utcai sport gumi, ott én simán végig tapadtam... De tényleg jobb a használt akármilyen gumi mint a vágott slick. De ennyi erővel fém fékcső se kell, nem kell kormánylengéscsillapító, nem kell powercommander, nem kell szinterbetét, nem kell dot5.1-es fékolaj, és még lehetne sorolni...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Dexar007
veterán
válasz mocsanisi #38966 üzenetére
Ertelmetlen dolgon vitatkozunk mondtam mar.
Ha lobetukkel benne van,hogy utcara nem valo,akkor hiaba erolkodsz.Akar ra is olvadhatsz az aszfaltra esoben hoban,napsutesben ha egyszer nem hasznalhatod kozuton.Balesetnel mindenkepp te leszel a hibas,ha tetszik,ha nem.
Csak erdekes modon itt is el a kettos-merce. Ha valaki beirja,hogy 125-ös motort szeretne 50-es papirokkal,akkor az rogton ordogtol valo.De a vagott slick nem az,pedig ugyanaz a kategoria a ketto.Ha balesetet okozol,megszivod.Ennyi.,,Ma mentünk dobogókőre, meg utána tinnye, felcsútra is elnéztünk. Ahol haveromnak csúszott az utcai sport gumi, ott én simán végig tapadtam..."
Egyebkent ez aztan a hatalmas osszehasonlitas. Nyaron 40 fokban ki tudja hany fokos aszfalt mellett,szerpentinen meg szep,hogy odaragadsz. Csak eppen egy ev alatt par ilyen nap van, a maradekban esoben,szarban kell bizonyitania,ott meg aztan marad a pislogas. Persze nem muszaj folyton igy lennie,eleg ha egyszer szunik meg a tapadas.
De mindegy,mindenki azt hasznal amit akar,de ne csodalkozz ha rad fognak verni mindent. Mint mondtam,ha belemcsusznal,akkor en is azt tennem.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
PoLizei
aktív tag
Kb. 1-2 órája megállt bennem az ütő. Mikor tiltják már ki a tetves, #đ@>\Ł@... kombájnokat, traktorokat a főutakról?
Ma este a 84esen kilóméteres sor követte 20-szal őket. Hú de jó, hogy én motorral vagyok, szépen előzgettem a sort. Mikor látom, hogy ez nem rövid, már erősen morfondíroztam, hogy lesz itt, akinél elszakad a cérna, és kiugrik előzni autóval is, úgyhogy óvatosan! Na, csakhamar be is következett közvetlen mellettem, hiába jöttem refivel. Szerencsére a padka kavicsos, de jól járható volt, oda menekültem, de visszakaptatni már nem mertem, úgyhogy finoman lassítva gurultam, amíg nem jött egy olyan hely, ahol fel tudtam menni az aszfaltra. Közben a motor azért táncolt alattam, be voltam fosva rendesen, pedig nem volt túl nagy a sebességem, csak keskeny a padka. Jó még, hogy ez idő alatt nem jöttek szembe.
Megúsztam Csak azért írtam le, hogy mindenki vigyázzon, itt a szezonja ezeknek a batár, lassú gépeknek, és hatalmas fennakadásokat tudnak összehozni a forgalmas utakon, amitől minden közlekedő agyf...t kap.P*L****
-
Xaels
félisten
válasz PoLizei #38968 üzenetére
Ilyenkor ez van. A több 10 milliós gépeket meg nem hagyhatják kint a mező közepén. Erre fel kell készülni, azért a friss kenyér meg a többi fiomság nem magától terem.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz PoLizei #38968 üzenetére
Valahogy el kel jutniuk A-ből B-be nekik a földre hogy tudjanak aratni. Ma kettővel is találkoztam szemből. Mögöttük kocsisor,én kihúzódtam a jobb oldalra,ha netán valaki előzne. Az 51-en tegnap dettó de ott az egyik forgalmi sávlezárás miatt volt torlódás.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
Persze valamikor regen leteztek a nyari utak, es most is vannak meg sok helyen, de nem hasznaljak vagy beszantottak, mert a kozuton sokkal jobb nekik.
-
stifi
senior tag
szorgalmasan elolvastam 200 új hozzászólást!
ígérem utoljárade a rendszámos smkp-nak örülök veszettül!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #38972 üzenetére
Persze megertem neked csak kettot sikerult utolerned
Nekem napi szinten lopjak az idom. A muszaki allapotrol nem is beszelve. Vilagitas nuku, iranyjelzo nuko.Az uj vasak siman tolnak 70 et azt nyugos elozni, mert van hogy elozes kozben meg tol neki egy kicsit es 90 et belepi. Hatulrol nem tudod hogy mtz huzza 20 al, csak mikor mar kozel ersz.Ezt a tempot a nyari uton is tudja tartani, csak hat az docog!
De meg ezzel sem lenne baj. De hogy 3-4 auto is kepes kovetni mert fosikelozni, es egy ekkora sort mart nem egyszeru letolni plane ha egy nyerges is benne van. Nah ezek lopjak az idom napi szinten, a tokolosek miatt kb 20 perc naponta. Nem sok, de egy het alatt kb 100 perc. Koszonom egy honap alatt egy munka nap elmegy attol fuggoen mennyit vagyok uton. Egy evben 10 nap lazan osszejon, ez pedig nem keves. Inkabb a labam logatnam a vizparton, vagy akarmi. Nem bantom oket mert a kajat be kell termelni, de ahol adottak a lehetoseg, ott sem hasznnaljak. Teljes lelki nyugalomban rohadnak az uton. -
PoLizei
aktív tag
Ez a 84-esen volt, ami Sopronból a Balatonra vezet. (Ezzel az úttal várjuk pl. a jól fizető nyugati turistákat is a tóhoz ) Vasárnap esténként elég sokan mennek hazafelé rajta, sok autóban anyu vezet, mert apu megivott pár sört a strandon. Ráadásul kanyargós szakaszon történt (Rábapaty), hiába volt kevés szembejövő, de autóból nem belátható, és rohadt hosszú sor gyűlt össze.
P*L****
-
fattyu
veterán
tegnap este hazafele Fehérvárról régi 7esen baleset. Csopper beleállt hátulról egy pickupba. Ott éppen 2x2 sáv volt. Külső lezárva ott tobzódtak a mentők rendőrök. Nem siettek nagyon úgyhogy gondolom nem volt nagyon csónya. Jobbulást.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
amdk7
aktív tag
A csizma mizériámhoz:
Sikerült annyira összehúzni a csizma szárát, mindenféle módosítás nélkül, hogy kívülrűl rámegy a nadrág szára. Nem egyszerű az öltözködés, de legalább megvalósítható.
Bele is ment a hétvégén 700km a kis efzébe.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Ferdzsoo
addikt
Nah megvolt a fékbetétcsere, volt olyan betét ami elég jól le volt már kopva, jóltettem hogy lecseréltem. Most csillog villog minden mint a salamon töke, ezért egy jó 3 órát elbabráltam vele...
Halál egyszerű mutatvány különben szerintem..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #38980 üzenetére
Jó én fényesre suvickoltam mindent szóval az tarttotta be az idő 80%-át.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Egy kis észrevétel, az ugye normális hogy a fékbetét valamennyire fogja az első kereket, szóval hogy hozzáér a fékpofa a tárcsához folyamat.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Outlander #38984 üzenetére
Mert semmi nem húzza el a fékpofákat a tárcsától, miután tapostad, vagy húztad. Ilyen a fék felépítése. Ezért lenne normális.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #38981 üzenetére
Gondoltam,hogy ennyi idő alatt extra szolgáltatást kapott a szekér. Csapszegeket megtisztítottad/bezsíróztad? Minimálisat hozzáér a betét a tárcsához az nem baj.
Más.
Ők is tudnak hibázni,sajnos.. Motoros rendőr halt megHa senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #38989 üzenetére
Tisztítás volt, de zsírozás nem sok helyen inkább azt olvastam hogy ne kenjek rá semmit, többet árt mint használ, merthogy felszedi a koszt meg a fékport-
Viszont olyan érdekes volt már maradéktalanul nem lehetett megpucolni"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
citkar
addikt
válasz Outlander #38990 üzenetére
Alapesetben fog? Ha ilyeneket találsz ki, nem csoda, hogy félrevezeted magad. Alapesetben, ha nem húzod meg, ugyanis nem fejt ki erőt, oda rásimul (akár tizedmilliméterre), ez az egyik előnye a tárcsafékeknek, hogy igen kicsi a hézag, így kicsi a fékkésedelem is.
Igen, ezt nem tanítják rutin vizsgán, én mégis tudom.Nem kivétel a motor, ez a fékrendszer sajátossága, ahol ilyet használnak, így működik.
[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
válasz citkar #38993 üzenetére
Akkor te nagyon iskolázott vagy.
Ez volt az alap kérdés.
"az ugye normális hogy a fékbetét valamennyire fogja az első kereket, "Az oké h közel van hozzá, de annyira nem lehet h fogja is...
De ha mind azt mondjátok h ez okés, akkor nyilván nálam a baj.Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
DigitXT
félisten
válasz Outlander #38994 üzenetére
A személyeskedéstől eltekintve: tovább nem sikerült olvasni? Hozzáér.
Második tagmondat. Ennek az érintésnek hangja lehet, fékhatása nem.
Ha fékhatás van a kar húzása nélkül, AZ nyilván nem normális... De ha
messzire távolodik a betét a tárcsától, az sem. Minden fékezésnél oda
kéne pumpálni? Állandóan változna a fogáspont? Ez nem így működik. -
dellfanboy
őstag
átolvasva a topicot ill -tutis- kolléga tapasztalatait a bőrruhám tisztítása esetén kihagynám a k*t*y*ng*s céget. direktbe elküldöm mátészalkára az olcsóbb.
viszont felvetődött bennem a gondolat, hogy régebben amikor nem voltak még ilyen profi gépek (egyenesen németországból) mivel tisztították a bőrruhákat? olvastam olyat, hogy ugye motorozás után langyos szappanos víz, áttörölgetni, hogy ne szívja magába majd testápolóval konzerválni. ez mennyivel jobb/ rosszabb mint a méhviasz?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
citkar
addikt
válasz yodamastah #38998 üzenetére
Ha érezhető fékhatása van és a hangja nem tűnik el, akkor gondolom finomítani kell rajta.
Nekem egyszer-egyszer volt, hogy fékezést követően pár másodpercig volt hangja (de érdemi fékhatása már nem), viszont el is múlt ez a hang néhány (vagy néhány 10) métert követően, illetve, ha nem enyhén még ráhúztam a féket és ennél, mikor újra "ellazult" a fékbetét már jól állt be. De ezek csak ritkán és alig észrevehető dolgok voltak.Én még sosem cseréltem fékbetétet, csak meg szoktam várni a szerelőnél, úgyhogy a praktikákat nem ismerem, hogyan is állítja be, hogy rendben legyen (ne legyen távol, de mégse okozzon problémát).
[ Szerkesztve ]
-
Outlander
őstag
Hát nem tudom, lehet h én vagyok a hülye, sőt biztos...
Én alig 3 hónapja követem a topikot...
De ez idő alatt amit megtanultam...
-Mindegy h milyen ruha vagy bukósisak, csak nagyon jól nézzen ki és drága legyen, mert az sokkal fontosabb, mint az h milyen a "töréstesztje".
-A kreszt nem kell megtanulni, mert egyébként is hülyeség, elég ha sikerül a vizsga.
- 1 millió ft alatt csak szar , szarolaszból behozott, szarolasz , szar motorok vannak, amik szarok... ha ilyet veszel lúzer vagy.
-A vágott slick/selejt gumi, mindig mindenhol jobb, télen is , tükör jégen, illetve a szikláshegységben a múrván is, mindig jobb... tapasztalatok alapján.
- Most pedig megtanultam h tök normális dolog ha befog a fék...
Azthiszem már mindent tudok amit kell motorozásról... szerintem nem fogm követni a topikot, a többi már jön magától.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest