- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PHP programozás
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz canniball #40141 üzenetére
Valószínűleg első lennék a nyíltnap versenyén, mivel amint rajthoz állnék a bálnámmal az összes induló halálra röhögné magát.
Túragép a gyorsaságisok között, jó vicc lenne
Esetleg a Bogyóval benevezünk az extrém kategóriába[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
.mf
veterán
válasz polimorf #40151 üzenetére
Hah. Láttam én már Yamaha TW-t is a Hringen. Érted, <200 ccm-es nagykerekű enduro-szerűség! Ahhoz képest a bálnád simán belefér egy kis körözgetésbe (nem egyből versenyen kell indulni).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Archer
őstag
-
canniball
nagyúr
válasz polimorf #40151 üzenetére
Nem arra gondoltam hogy beállsz a Gyors kategóriába és lealázol mindenkit. A Kezdőbe simán "nevezhetsz", biztos nem te lennél az egyetlen "nem pályára való gép", tuti hogy lesznek páran akik csak az érzés kedvéért kipróbálják milyen, láttam olyan képet amin feldobozolt túragép veret a többiek között. Persze csak ha van rá igény.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
Kawasaki J concept - durvák ezek a koncepciók.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
pakriksz
őstag
"A" kategóriás forgalmi vizsgánál mennyire elterjedt a korrupció? Tehát mennyire számíthatok a B kategóriánál igen elterjedt "addig nem engedlek át a vizsgán amíg nem fizetsz nekem zsebbe" típusú vizsgabiztosra?
Jövőhéten vizsgázom, és jó lenne ha azzal vége is lenne a jogosítványszerzés dolognak[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #40158 üzenetére
Ezek a koncepció járgányok nagyon ritkán kerülnek ilyen formában sorozatgyártásba. Egyébként meg mindig lesz igény a "klasszikus" formákra, attól nem tartok, hogy nem lesz olyan gép a jövőben ami az ínyemre való lenne.
Nekem amúgy az egészről az Akira c. kultAnime jut eszembe, azért kipróbálnám milyen.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
Holnap Bodis talira zamárdi parkba jön valaki?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
stifi
senior tag
válasz pakriksz #40159 üzenetére
szerintem ez a borítékolás is ilyen városi legenda, hogy megvágnak ha nem fizetsz..
én csak simán átmentem, nem adtam rá okot hogy megbuktassanak. bár hozzáteszem, úgy voltam vele hogy ha pénzt kérnek, vagy nyilván valóan szopatnak akkor feljelentem őket hobbiból, de Makó Dezsőnél fel sem merült hogy fizetni kéne, csak azért fizettem amit igénybe vettem (pótórák)
aztán adtam neki 1üveg piát, amikor már vége volt.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
torzo
Ármester
válasz pakriksz #40159 üzenetére
Én sem fizettem, fel sem vetődött. A vizsgabiztossal pedig láthatóan fasirtban volt az oktatóm, meg is mondta, lehet, hogy emiatt elszállunk. De ment minden simán. A legvégén az oktatóm kapott még egy üveg piát meg egy tizest, de ennek semmi köze sem volt a vizsgához, mindenképpen adtam volna neki, ha elszállok, akkor is, mert jó fej volt.
-
pakriksz
őstag
nagyon nem legenda... ugyanis B kategóriánál én is átéltem, aztán még cikk is volt a hasonlókról az indexen...
Ok nem kell a buktatáshoz, kitalálhat ilyet a vizsgabiztos(vagy belemagyaráz hibát valamibe), úgy sem tudod az ellenkezőjét bizonyítani. Feljelentésnek is csak úgy van értelme ha lefizetés előtt beszélsz a rendőrökkel, és tettenérésre mész, mert amúgy ugyan az mint előbb: úgysem tudod bizonyítani.De úgy néz ki akkor a motoros vizsgáknál nem divat hogy a vizsgabiztos kenőpénzért szivat. (bár az államtól még kaphat jutalmat a buktatásért hiszen jó kis bevételt termel )
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
DigitXT
félisten
válasz pakriksz #40168 üzenetére
Szerintem a legtöbbünk itt egyetlen motoros vizsgán volt ("A"),
tehát nem rendelkezünk reprezentatív statisztikával arról, hogy
mit szokás, és mit nem. De pláne nem jártunk több iskolába, és
nem jártunk több oktatóhoz, így nem tudjuk, a "többi" milyen.Tőlem megkérdezte, hogy szeretnék-e nyugalomban vizsgázni.
Annyit mondok, hogy elsőre a kérdést sem értettem... (Mivel ez
nekem 10 évvel korábban, a B-nél nem merült fel... Ki is vágtak.
De jogosan: a forgalommal haladva benéztem egy jobbkezet.
Utána pótóra, pótvizsga stb. Jót tett! Rossz lett volna, ha ezt az
esetet elnézik, bár igazságos, mert "a forgalom" is alsóbbrendű
útként kezelte a beágazást. Talán szokásjog, vagy mind hülye.)Amúgy azt én is nehezen tudom elképzelni, hogy kizárólagosan
AZÉRT vkit elkaszáljanak hibátlan vizsga után, mert "nem fizet".
Azt inkább el tudom képzelni, hogy vkinek elnéznek pár apróbb
hibát, ha "fizet". Hallottam olyan rémtörténeteket, hogy vizsgán
elesett a páciens. És átment. Azért az elgondolkodtató, hogyan!A szemét vizsgabiztos csak egy dolog. Jó esetben az oktatód a
te oldaladon áll, tehát mondvacsinált okkal (mittudomén, hasra
beírja, hogy átmentél a piroson) nem meszelhet el, mert ha már
bizonyítás: két ember szava egy ellen erősebb, nem? Persze ha
az oktatód is benne van, akkor szét sz*pathatnak. Ez tiszta sor!Csak azt a sulit/oktatót messzire el kell kerülni, ha vmi kiderült.
Haverom sokszor bukott. Nem jöttek ki az oktatóval. (Akivel én
igen.) Más személyiségtípus... Sulit váltott, simán levizsgázott.
Ilyen is van. Pedig vicces volt a csóka. Csak hangulatember.
Nővérem is kijött vele. Bár ő is bukott párszor. Mondjuk meséli
utólag, hogy ő átment a piroson. Legalábbis majdnem. Ugye
oktatói beavatkozás, súlyos hiba, instant bukta: nincs kérdés...
Max. az lenne a kérdés, hogy fizetősnél eltussolják ezt is???A viccet gondolom mindenki ismeri a szőke nővel: meghúzták.
-
dellfanboy
őstag
válasz pakriksz #40159 üzenetére
sztem ne akarj lefizetni senkit, simán meg lehet csinálni a vizsgát a nélkül én 3 forgalmi óra után mentem vizsgázni sikeresen és a topicba jópáran így tették..
más
nálunk miért nincsenek ilyen motorversenyek?[link]
-most nem a kis utcákra gondolok hanem arra hogy utcai..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
polimorf
tag
válasz dellfanboy #40170 üzenetére
Itt az üzleti lehetőség. Nekilátsz és az országban elsőként megszervezel egy ilyet. Annakidején a szigetfesztivál is így indult és mára egy hatalmas üzlet.
Ennél is megszervezed a versenyt, az árusokat és miegymást. Első verseny ha nullára kijön már jó aztán meg mindíg jobb lesz a bevétel, minél többen tudnak róla.
Előtted a lehetőségMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Grillo
senior tag
válasz dellfanboy #40170 üzenetére
Azért nekem kicsit kevés a bukótér...
-
pakriksz
őstag
válasz DigitXT #40169 üzenetére
Soha sem tanulságos ha valakit megbuktatnak forgalmi vizsgán, ugyanis az ember nem az oktatáson vagy vizsgán tanul meg vezetni, hanem egyedül. Mellesleg a legtöbb ember nagyon ideges a vizsgán, így sokkal rosszabbul megy mint általában(én pl B kategóriánál az oktatóm mellett is rosszabbul vezettem mint a vizsga után már egyedül).
Na meg ugye a vizsgarendszer nem arról szól hogy biztonságosan közlekedő embereket engedjenek ki a forgalomba, hanem a lehúzásról (bizony a jogsi bizniszből az államnak több tízmilliárdos bevétele van évente). Ha nem így lenne, nem kerülne 11 ezer forintba egy forgalmi vizsga, és nem telne el 2-3 hét a bejelentéstől a vizsgáig, és mellékhatásként úgy nem is lenne értelme lefizetni a vizsgabiztost... de hát ez magyarország mutyiország, az állam is ezt támogatja, hiszen ott folynak a legnagyobb mutyik.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
DigitXT
félisten
válasz pakriksz #40174 üzenetére
Nekem a B jogsinál az oktató megtanított* vezetni. Volt egy stílusa, de
TÉNYLEG megtanított. Egyik dolog ugye az autó kezelése, másik a
közlekedés. Az a haverom, aki sokat bukott (asszem neki már a PÁV
lehetősége is felmerül), szintén elvolt az autó kezelésével, szóval az
oktató ebben a tekintetben bevált. Neki a közlekedéssel volt baja.
(Megjegyzem, nővéremnek is. Mert egy piros lámpát elnézni, hááát...)*: amennyire a szokásos közúti viszonyok közt az az autó biztonságos
irányításához kell. (Nyilvánvalóan nem vezetéstechnikai tréninget tartott,
amikor kilinccsel előre kerülgettük a bójákat, de érted, mire gondolok...)Nekem 17,5 éves fejjel tanulságos volt az a bukás. Nem megbuktattak.
Megbuktam. Néztem jobbra, láttam, hogy nincs macisajt, de késő volt.
Persze, nyilván, ha fizetős a dolog, akkor ezért max. ejnyebejnye jár...Aztán amikor egyedül vezettem, akkor egyszer (!) majdnem keresztbe
sikerült kanyarodnom egy busz elé. (Kanyarodási szabály, telezöld...)
Na most vizsgán ez tuti bukta, az életben meg beleálltam a fékbe - és
nem volt gond, csak magamat hibáztattam, hogy ejnyemár...A fentiek teljesen OFF topikok! Mert ami A jogsi címén megy, az vicc!
Motorkezelésre egyáltalán nem tanítanak. Menj, ahogy tudsz... Ott az
egész max. a közlekedésről szól. De azt meg tudtam 10 éves jogsival.
Megkockáztatom, hogy ugyanúgy tudtam motorozni a jogsi előtt, mint
után. Talán egy tippje volt az oktatónak, a bójakerülgetésre, de ennyi...
Már többször kifejtettem, hogy a mostani rutinvizsga helyet egy Safety
alapképzés 1000x többet érne. De hát bilibe lóg az ember keze. -
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Buster17
addikt
Hali!
Mennyiért lehet eladni ezt a x-lite x-701 sisakot meg ezt a kesztyűt?
Szinte új mind a kettő, csak a rutin vizsgáig hordtam őket. Sisakon van egy apró sérülés, ez a képen is jól látszik, felül az élén az a kis elfehéredés.
Illetve ez a sisak helyett szeretnék venni egy másikat. Hasonló tudásút hasonló árban. Valami tipp?
[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
válasz dellfanboy #40181 üzenetére
Nem tudom. Nem tetszik. Kell a pénz, de csak akkor adom el ha jó árban adom. M-es.
-
Archer
őstag
válasz DigitXT #40169 üzenetére
Az mondjuk bennem is felmerült, ok, hogy korrupt a vizsgabiztos (dehogy ok) de hogy párezer Ft-ért kienged valami ön és közveszélyes balf@szt a forgalomba, ahol adott esetben beledurrant a családi autóba, hát nem tudom az ilyen hogyan számol el magának. Ha van ilyen. Felénk sem volt ez jellemző egyik jogsimnál sem és mástól sem hallottam.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
DigitXT
félisten
Tegyük hozzá, hogy a jogsi NEM pszichológiai alkalmassági:
minden szabályt betartva végigdöcögsz? Nem jelent semmit.
Tegye fel a kezét, aki sose ment pl. a 30-as táblánál 30 fölött.
Friss jogsisok letehetik. Velük 5-10 év múlva újratárgyaljuk...Azokkal van baj, akik nem is ismerik a szabályokat, vagy nem
tudják őket az életben alkalmazni. (Balfaszkodnak az úton, és
nem jelzik szándékaikat, vagy a jelzés ellenében cselekednek:
klasszikus példa az index nem használata, kint felejtése, vagy
simán jobbra kirakása, majd balra kanyarodás. Utóbbi durva!)Az is problémás, aki annyira óvatos, hogy feltartja a forgalmat.
(Nővérem egyszer azért bukott, mert bár mindent jól csinált és
minden korlátozást betartott, a biztos szerint túl lassan ment.)Teszem hozzá, az életben semmilyen (!) következménye nincs
annak, ha a mutató 51-re kúszik, vizsgán meg bukást jelent.
Próbáljon csak vki a forgalommal menni a forgalmi vizsgán.
Nyilván az extrém szöttyögés másik véglet: fél?! Ne vezessen!
Azt hiszi ő a Schumacher? (Egyáltalán nem fél?) Ne vezessen!
Tiszteletben kell tartani a forgalom többi résztvevőjét - ez van.
Azért ha feltartanak, és van hely, én előzök. Ha bünti jár érte,
vállalom. Nem azért motorozok, hogy álljak a dugóban... -
torzo
Ármester
válasz DigitXT #40185 üzenetére
Szerintem aki motorozik, az tudja, hogy a valóság és a vizsga nincs szoros kapcsolatban. A vizsgát valahogy le kell tudni, de ez nem jelenti, hogy az illető tud már motorozni. A vizsga után néhány hónappal elmentem a Honda Safety két napos trainingjére, azzal a meggyőződéssel, hogy én már bizony, tudok motorozni. Na, ott 10 perc alatt rájöttem, hogy ez tévhit. Nagyon hasznos volt, sokat tanultam, mondhatni, azóta is ebből élek. Az igaz, nem olcsó, 35 k volt az ára. Kiderült az is, hogy a japcsiknál az a vizsgakövetelmény, amit ott két nap alatt megtanítanak.
Szerintem mindenkinek, aki komolyan gondolja a motorozást, annak el kéne oda, vagy valami hasonlóra menni! -
Xaels
félisten
válasz DigitXT #40185 üzenetére
Ezekről beszélek. Ma is volt, hogy a furgonnal lazán bement az egyirányú utcába helytelen irányból. Az Állj! elsőbségadás kötelező táblánál csőgázzal jön le egy olyan kereszteződésnél amit nem lehet belátni és elég meredek is(tavaly egy motoros vágódott bele a kolléga oldalába ott). A Szt. Jánosnál ma például azt néztem, hogy 5-6 lakóautóból álló konvoj lazán átjött a tiloson gyök2-vel, szerencséjükre nem jött egy állat sem lefelé a Szilágyin pedig ott szoktak nagyokat csattani, de azt néztem, hogy a vezetők átlag életkora 50 feletti volt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DigitXT
félisten
Teljesen egyetértek. Tavasszal már ki is fejtettem: [link]
Xaels: ezeket talán csak fokozott rendőri jelenléttel, vagy
következetes számonkéréssel (kamera?) lehetne kezelni.
Én is látok cifrákat... Van, ami nem veszélyes, csak röhej.
Legutóbb pl. parkolóház egyirányú szakaszán fordult be
szembe egy gyökér. (Behajtani tilos tábla, nyilak: mi az?)
Nem volt veszélyes, lassan csorogtunk... Refivel jeleztük,
hogy eltévedt. Visszavillantott... Duda. Erre visszadudált.
Erre kiszálltam megkérdeztem, hogy miért kell egyirányú
szakaszba szembe behajtani? Na miért nem férünk el?
Csak nézett a fószer, mint valami debil... De megtalálta a
rükit! Visszatolatott: elment a következő sorba jó irányba.
Ránézésre 30-40 éves, nem friss jogsis volt: nem számít. -
torzo
Ármester
válasz DigitXT #40188 üzenetére
Minden évben el kéne menni egy ilyen képzésre, tuti, hogy nem lenne ennyi halálos végű baleset.
Amúgy én kétféle nézetből figyelem a világot. Főként bringázom, és ezzel a szemmel alig látok fejlődést, sőt!!!
Nagyon sz@r a világ! Az autósok többsége genya! 5-6 éve a buszsofőrök másképpen viszonyultak, akkoriban nyugi volt, ha busz jött mögöttem, tudtam, hogy vigyáz rám. Na, ez mostanában az ellenkezője. Pucolok is előlük, ahogy csak tudok. 100xosan figyelek, hogy életben mardjak!És érdekes. Amikor mocizok, a világ teljesen más, 100-ból 98 elenged, sőt, megsegít, sokszor akkor is, ha nem is igénylem. Ezért akkor is gyorsabban megyek, amikor nem is akarnék. Persze, lehet, hogy az a magyarázat, hogy fekete Varaderon egy nagy darb pacák hasít, na, engedjük csak el! De amikor Hornetem volt, akkor is ezt tapasztaltam.
Nem értem, miért kell a bringásokat zsigerből utálni. Igaz, van közöttünk néhány idióta takony is, és az általánosítás aztán mindnekit sújt.
-
Something_
őstag
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #40190 üzenetére
bravo
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
torzo
Ármester
válasz Something_ #40190 üzenetére
Na, így már tényleg érthető az autósok viselkedése. Szerintem változna a véleményed, ha azt belátnád, amennyivel több bringást látsz az utakon, valszeg annyival kevesebb autó teszi reménytelenné a reggeli meg a délutáni forgalmi káoszt. Az általánosítás pedig sosem szül jót. Ne utáld a bringásokat! Nekünk ugyanannyi jogunk van az utak használatához, mint aki 150 lóval a feneke alatt terpeszkedik a 10 misis autójában.
-
polimorf
tag
Tökéletesen érthető az érvelésed, csak sajnos az a pár deviáns viselkedésű egyén rontja le a kerékpárosokról alkotott véleményt. Ez ugyanígy jelentkezik a motorosokról, mert köztünk is van pár idióta állat aki ha motoron űl azt hiszi övé a világ. A sok autósban meg csak ezeknek a viselkedése marad meg, és ebből a pár majomból alkot véleményt a motorosokról.
Sajnos az ember úgy működik, hogy álltalánosítMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
torzo
Ármester
válasz polimorf #40193 üzenetére
Nem mintha az autósok között nem lenne éppen elég deviáns alak.
Lassan változnak a dolgok, de változnak. Néhány éve már, hogy észreveszik a gyalogosokat a zebránál, a többség megáll, ahogy az egyébként kötelesség is. Azelőtt ez sem volt így.
A németeknél 11 éve Freiburgban volt szerencsém 3 hetet eltölteni, vittem a bringámat is. Na, az tényleg példa értékű volt, amit ott tapasztaltam. Nagyon vigyáztak a bringásokra, akkor sem volt tülkölés, anyázás, ha esetleg 10 percig kellett mögöttem jönnie, mert a falvak közötti keskeny, kanyargós utak miatt nem volt alkalom előzésre.
Igaz, ott rengeteg a sztráda, ha tényleg haladni akar, azt használja. Ja, és a bringa olyan általános és kedvelt eszköz, hogy a csúcsvezetők is többnyire azzal járnak, ha kell, éppen öltönyben.
Az autó nem városba való. Szerintem. Talán majd itt is eljön a felismerés egyszer. -
Logeeen
senior tag
Srácok!
Kuplungkarhoz hogy lehet konzolt szerezni?
Amiket találtam, mind konzol nélkül vannak a képeken...Ehhez kéne konzol...
#Xiaomi 13T#
-
spanyoll
addikt
Na a kérdésem óta itt ragadtam a topicban, mert érdekes olvasgatni amiket írtok, úgyhogy én is hozzábüfizek a témához.
Használom mind a három járművet MAJDNEM, bár a motoros részét csak quaddal (50ccmes kis csüsszögő) és akkor is munkára.
Amit észrevettem, hogy bizony mindegyik csapatban sok a kretén. Autósok között is, motorosok között is, bringások között is.
Leginkább szerintem azokat kéne megrendszabályozni, akik nem figyelnek a többiekre és ezzel veszélyeztetik a közlekedést, vagy hátráltatják azt.
Pár eset alátámasztandó, hogy mit gondolok:
Bringával megyek, Kálvin, járdáról át az útra, bringaútra ugye. Taxis buszmegállóból gyorsítana ki bringasávon keresztül. Indul, meglát, megáll. Én integetek neki, mivel én ráérek, másrészt meg tapasztalatból nem bízok bennük. Nem megy, nem megy, hát jó, eltekerek mellette. Amint ez megtörténik kilő padlóval, és egy 15cmes oldaltávval (ami ugye nem igazán indokolt ott) száguld el mellettem dudálva. Hogy miért, azt azóta sem értem, pedig mutattam is neki, hogy köszi, amikor elengedett.
Motoros... Futárok általában a kedvenceim, de hát ők dolgoznak, mindent lehet. Ritkább a kretén, de hát ugye nem látok annyit, amit látok azok meg köszönhetik nekem, hogy figyelek visszapillantóba is, mert múltkor az én lélekjelenlétemen múlott csak, hogy inkább ráhúztam a kormányt egy kocsi seggére és reménykedtem, hogy nem fékez, mert akkor beleszállok, viszont ha ezt nem teszem meg, akkor a motoros repült volna belém 150nel m1/m7 lehajtón.
A bringások meg szimplán pofátlan faszok. Értem én, hogy lehet szabálytalankodni, én is szoktam sokadrangú utakon. De amikor múltkor egy hónap Bpmentes lét után elmentem tekerni kiskörút-andrássy-hősök,aztán vissza ugyanez útvonalon, akkor majdnem elpattant az agyam és lerángattam pár embert bringáról.
Forgalmas rész ez ugye, hát figyelek másokra. Andrássy szervízsáv, piros a lámpa, jobbról egyirányú az út, tehát még nem is belátható az útszakasz, hogy azt mondjam átmegyek a piroson körülnézve. Előttem lévő autóst kielőzöm, jobbról megállok előtte, hogy zöldnél elférjen, meg megvárjam én is az zöldet. Erre mögöttem egy undorító dagadt visszataszító nő felnyögött, hogy "Ezt nem hiszem el b*meg" és végtelenül sértődött fejjel kezdett el kerülgetni, mert neki le kellett lassítania ahhoz, hogy engem kikerüljön és átmenjen a piroson. Utána is kiabáltam, hogy "Nehogy már te legyél megsértődve aranyom, mert megállok a pirosnál". Aztán amikor utolértem a kövi pirosnál ahol már csodák csodájára megállt akkor annyira feltűnően kerülte a szemkontaktust, a beszélgetést, meg úgy bármit, hogy öröm nézni. Pedig biztos elküldtem volna a picsbe.
Úgyhogy hülye az van mindenhol sajna. Figyelni kéne egymásra aztán akkor sokkal elviselhetőbb lenne minden."Super perfundo on the early eve of your day."
-
torzo
Ármester
válasz spanyoll #40198 üzenetére
Ugye azt mondtuk, nem szabad általánosítani. 13 éve bringázom Budapesten, évente 8-10 ezer kilcsit, mert munkába azzal járok télen-nyáron, a melóhelyem 22 km-re van otthonról. Szóval látok eleget naponta.
Az előnyömről, amely nekem ugyanúgy járna pl. egy jobbkezes utcánál, mint bárki másnak, rendszerint lemondok. Ezalatt a 13 év alatt egyetlen egyszer, nem tévedés, 1x fordult elő, hogy a durván szabálytalankodó autó utánam eredt ( már azt hittem, bunyó készülődik), mellém lassított és elnézést kért.
De ugye nem általánosítunk?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- LEGO klub
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Nők, nőügyek (18+)
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Marvel Snap
- Macska topik
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs