-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
torzo
Ármester
+1
Még kezdő koromban (egy éve jártam már 600-as Hornet-tel) lehetőségem adódott egy CBR 600-as kipróbálására. Persze marhára tetszett, pedig a Hornet is jó, dinamikus gép. De hamar rájöttem, hogy a CBR vadítja az embert. 20-30 km-rel gyorsabban mentem vele, ha nem néztem az órát. (Ha néztem, akkor is! )
Gondolom, az 1000-es még durvább effektusú. 175 packó, elég durva, ott már érzéssel kell a szarvát húzni.
Ötödik éve járok 1000-es Varaderoval, de most is erősen meggondolnám, hogy a cbr1000-et válasszam. -
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #40305 üzenetére
gonosz smiley szándékos volt a végén
-
AndrewTdi
addikt
Inkább mondjátok , hogy Ti akartok lecsapni rá.
Amúgy van igazság abban amit írtok, hogy 40 LE után sok a 170. De erre van egy (lehet, hogy hibás) elméletem. Aki ésszel motorozik, annak szerintem mindegy, hogy 80-90-100-170 lovas gépre ül. Annyira megy mindegyik, amennyire húzzák neki. Nyilván nincs annyi váltós gép tapasztalatom, mint itt sokaknak, de nem csak 500-600 kilómétereket mentem már 600 gépekkel illetve 1200-es bandittal. Nyilván ez édes kevés lehet, de véleményem szerint ha nincs józan ész, meg lehet dögleni egy 500-as nexussal is vagy egy 600-as 90-100 lovas géppel is. Súly súly, kanyar kanyar. ha az ember a kellő sebességet választja meg, akkor a fék- és kanyarodástechnika már szinte a közép- és felső kategóriás motoroknál szinte majdnem ugyanaz. Az, hogy az ember meg tud-e vadulni vagy sem, már más kérdés. De amúgy értem, megértem és értékelem az óvaintését mindenkinek.
Valóban elég lenne egy 600-as "kezdő" gép is, de ez ár érték arányban gondolnám, hogy kihagyhatatlan.
legrosszabb esetben nálam is eladó lesz / lenne családi okok miatt.
de nem gondolom, hogyha ez a motor jó, akkor még megvan.ne kövezzetek meg a fent leírtak miatt, nem azt mondtam, hogy pár 1000 km után mindenki profi motoros. Csak írtam, hogy kb ezerakárhányszáz km váltós tapasztalatom van (már ha ennyit lehet annak nevezni).
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Amúgy mindegy is, mert "A hívott szám átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból".
-
.mf
veterán
válasz AndrewTdi #40307 üzenetére
~35k km 600-as után sem vágyom túlzottan ezresre. Bőven elég veszélyes az, amit ez tud, egy ezres meg mégjobban meg tud indulni.
Outlander: te csak nem Dexar másodregje vagy?
Már épp kezdtem örülni, hogy nem jár erre...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz Outlander #40312 üzenetére
Igen, gondolom valami politikusé vagy szóvivőé
Senki nem említett itt most egy szóval sem veztech képzést rajtad kívül. Amit írtam, hogy egy ilyen böszme erős gépre ülni egy robogó után, én nem javasolnám; valamint azt, hogy annak ellenére, hogy 35k km-t mentem már 600-as sportgépen, többször voltam veztech képzésen, 1-2 havonta kijárok pályára, mégis azt mondom, hogy egy ezressel már nagyon észnél kell lenni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
torzo
Ármester
válasz fattyu #40314 üzenetére
A vara 96 pacis és három mázsa. Igaz, V2, szóval egyenletesen brutál a nyomaték, de én még sosem éreztem, hogy kevés lett volna a tartalék, még utassal sem. Az RR gépek geometriája is olyan (igen szerény RR tapasztalatom szerint), hogy beleviszik a pilótát a száguldásba. Persze az is lehet, hogy a mostani rutinommal már nem érezném ezt.
(#40307) AndrewTdi: Amúgy meg valszeg igazad van, ha ésszel állsz hozzá, tényleg jöhet a nagyvas is.
Azt nem tudom, hogy egy ilyen sportgép mennyire kényelmes egy hosszú túrán, mert Varával mentem már 1250 kilcsit is egy seggen.
-
fattyu
veterán
nekem százhuszonpár van. kevés? nem
el tudnék vigyorogni jóval több felett is? igen.
embere válogatja.
én sportgépeken szocializálódtam. Semmi gond velük. 200 km megy egy seggel, annál messzebb meg ugyse jutok mert tankoláls. napi 800at tettem már bele két külön sportgépbe is. semmi bajom nem volt utána se.
pedig nem is gyúrok...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
torzo
Ármester
válasz fattyu #40316 üzenetére
Igen, igazad van, az extra teljesítmény mindig jól jön, és nem feltétlenül kell élni vele. Csak arra értettem a mondandóm, hogy 100 paci már mindenre bőven elég a közutakon. A pályázás gondolom, totál más dimenzió.
Az egy segget természetesen úgy értettem 1250 km-re, hogy 400 km-enként tankolás és uzsgyi tovább. Ez varán kibírható, sportgépen kérdés. De ha ahhoz szoktál, nyilván megy ott is. -
stifi
senior tag
válasz AndrewTdi #40307 üzenetére
fórumon valakinek motort ajánlani olyan, mint barátnőt javasolni.
remélem érthető a hasonlat, szerintem tök fölösleges ilyet kérdezni és megválaszolni is - inkább diskuráljatok a szervizelhetőségről, a típushibákról, az 1000 köbcentis motorok költségeiről és ne arról hogy neked ez nem való, azt döntsd el magadnak.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz AndrewTdi #40319 üzenetére
ja és erre az volt a válasz hogy neked ilyet nem javasolnak? kiváló...
(csak felületesen olvastam bele a témába)én inkább csak azért nem vennék ezrest, mert feleslegesen fogyaszt többet a hatszázasomnál, feleslegesen eszi a gumit, a láncot és kipörgésgátló nélkül az első kanyarban high sideolnék amit lapon veszek be. feleslegesen drágább az átírás, a súlyadó, a biztosítás, miközben nekem nem nyújtana nagyobb élményt.
több pénzért ugyanaz az élmény pedig felesleges.
hja a hirdetés meg kamu, vagy ha nem akkor már rég elvitték!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
torzo
Ármester
Azt kérded, minek adunk tanácsot? Azonban te is adsz az egyébként megalapozott és tapasztalatod alapján megfogalmazott véleményeddel.
Senki nem akar itt rosszat a másiknak, sőt!
Szerintem érdemes megírni és meghallgatni a véleményeket kategóriaváltás előtt.[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
Ez még egy szezont kibír, csak át kell fordítani a lánckereket, hogy egyenletesen kopjon
DonThomasino: millió márka van rengeteg modellel, angol, német ebay-en elég jól le lehet szűkíteni a kritériumokat, aztán válogathatsz kedvedre. Szerintem érdemesebb a kevésbé marketingelt márkákat nézni, hasonló vagy ugyanolyan minőséget megkapsz mint a nagyoknál, csak olcsóbban.
Eddig egy Richa T-Pro-t használtam, nagyon kényelmes, meg szerintem elég jó védelmek vannak rajta (titán protektor a "bütyköknél", csúszó bizbaszok a tenyerén, összevart gyűrűs-kisujj), meg tényleg minőségi anyagokból van, nem ilyen szétmállós. Szerencsére még nem kellett élesben tesztelnem. Volt egy darabig egy olcsóbb Spidim, amit ugye sok helyen dicsérnek, jó volt az is csak mindig megfogat a kezem, azért az elég gáz szerintem egy ilyen márkától. Nemrég sikerült szereznem bomba áron egy zsír új Held Titant, na az is egy brutáljó kesztyű, csak boltban baromi drága.
Alpinestars is jó amúgy, csak nagyon hamisítják, arra vigyázz, csakis megbízható boltból, apró szerintem felejtős.Más: Ha már 1000RR. Kicsit olvasgattam róla, állítólag az SC59 2011-ig komoly problémákkal küzdött motorikusan, 2008 hónolási problémák gyártástechnológia miatt, -gondolom ebből adódóan- túlzott olajfogyasztás, 2009-2010 kuplung és főtengely problémák, ebből kifolyólag visszahívások és csere (már amelyikben cserélték). Ment is a sumákolás a kereskedők részéről. Azért a nagy Hondától nem ezt várná az ember. 600RR PC40 első évjáratainál (hurrá) meg a Nikasillal kínlódtak, ott is ment a ködösítés.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
stifi
senior tag
de én nem lebeszélni akartam, hiszen nem ismerjük egymást és nincs közöm hozzá hogy mivel szeretne motorozni.
én csak elmondtam mivel jár egy ezres motor a hatszázhoz képest, és hogy nekem miért nem kéne. az mondjuk igaz hogy ezt senki nem kérdezte tőlem, de legyen ennyi ráadás a dologban
hozzátenném még, hogy biztos kurva jó móka menni vele, nehéz lehet megunni. én a sajátom gyorsulásával is meg vagyok elégedve, de a múltkor egy lámpánál úgy ment el egy kolléga hogy nem tudtam utolérni.. és ő egykeréken, én kettőnegyszer második motornak randalírozni egy 390-es Duke-ot vennék, szerintem nekem ez lenne a tökéletes funbike! katt
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
dellfanboy
őstag
műszakin mennyire probléma ha a motoromon, nincs idom / vagy más a színe mint a gyári?(láthatóan utángyártott)
kizáró ok, vagy van olyan vizsgahely ahol elnézőek? (vagy fizetni kell?)eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
.mf
veterán
válasz dellfanboy #40329 üzenetére
Normál esetben kizáró ok.
Repkednek kósza hírek, hogy vannak olyan helyek, ahol így is át tudják tolni, de nemkevésért...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
AndrewTdi
addikt
üdv ismét!
Úgy látszik a literes motorok kísértenek. nemrég hívott egy ember aki FZ1-etezt hírdeti, hogy érdekelne-e csere.
Vélemény a FZ1-ekről? Szívesen venném ismét a véleményeteket erről a típusról.
Bár tény, hogy ennyit nem szántam rá, de hátha...
-
yodamastah
őstag
válasz dellfanboy #40329 üzenetére
Nekem is más színű mint a gyári idom.
Gond nélkül megoldható. Kell egy műszaki szemle, és utána átvezetik az ocsmányirodában a forgalmiban a motor színét (forgalmi csere). Ha műszaki vizsgád lesz, akkor simán lehet hogy ezt a szemlét a műszakin is megoldhatod, és utána mész az ocsmányirodába.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Szerintetek? Mennyi egy ilyennek a fogyasztasa nyugodt tempóval?
(Elso motornak....)[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Ha jol szamoltam akkor 2 evesen vette a motort, gondolom most is valami ilyesmit szeretne, azert irja hogy 5evnel fiatalabbra rafizet. Azert a motorokkal nem ugy bannak mint az autoval, engem is ez fogott meg hogy egy tulajos regota. Bar meg nem terveztem motort venni, ez is epphogy beleferne, lehet felhivom, masik ugyanilyennel olvastam h 4-4.5 liter a fogyija nyugis maszkalasnal. Kivetelesen szamit, mert auto helyett lenne, idoszakosan.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
kcsa
veterán
válasz Laraxior #40336 üzenetére
Ez alapján inkább 5 - 5,5 lesz az. Eladók szeretnek lefelé kerekíteni
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Az autom 9-10-et szippant ugyhogy mindenkeppen jobban jovok ki. Koszonom a segitseget.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
.mf
veterán
válasz Laraxior #40336 üzenetére
Nekem ZX6R-rel 35k km alatti átlagfogyasztásom kereken 5.50 liter; s bár néhány nap pálya is van benne, de amúgy elég nyugisnak számít, ahogy vezetek, többnyire túrázok, városban keveset járok, pirosokat ha csak tehetem kigurulom; ellenben többet megyek este-éjszaka, amikor már nincs forgalom, dugó, kevesebb a piroslámpa is, vidéken pedig az őzveszély miatt már nem lehet száguldozni; szóval az én átlagom alacsonyabb, mint az átlag-átlag.
Egy 750-es, még ha fojtott, visszafogott is, nehezen tudom elképzelni a 4-4.5 l-t normál használattal (már az enyém sem igazán nevezhető normál használatnak). Kb 5-5.5 már reálisabb.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
canniball
nagyúr
Hopsz, nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
dellfanboy
őstag
most jött az sms mehetek a jogsiért!
(aug29.-én voltam előszőr a központi okmányirodába, tanfolyamra pedig ápr 20.-án iratkoztam be..eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Sianis
addikt
válasz dellfanboy #40343 üzenetére
Én is erre várok már 2 hete.
-
Sianis
addikt
válasz dellfanboy #40345 üzenetére
Én azt hallottam, hogy kb. annyi a különbség, hogy oda naponta jár a futár, máshova meg hetente. Tehát ezzel számolva, legrosszabb esetben is jövőhéten nekem is csipognia kellene.
-
Outlander
őstag
válasz canniball #40347 üzenetére
Én csak arra vártam egy hetet h Kekkh-nak visszaigazolja Anglia, h nem én nyomtattam otthon a "régi" jogsimat.
De ezt már eljátszottuk akkor mikor az A kategóriára jelentkeztem... nem is értettem h miért van rá szükség?!Most járok két hétnél, onnantól számítva h átadták az igazolást amivel lehet menni az okmányirodába. de legalább már "csinálják."..
Itt egyébként lehet "követni", de csak nagy vonalakban, mert (talán?) 4 állomás van, készül, kész van, átvehető, átvették...
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Something_
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs