-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #65449 üzenetére
Persze... Nem vagyok naiv!
Itt is fos az idő... Hétvégi gyakorlás kilőve... Nem merek ilyen taknyos, szeles időben motorozni...
Amit viszont észre vettem tegnap, hogy üresben járó motornál, ha behúzom a kuplungot változik a hangja! Kiengedett kuplungnál van egy kis zörgő hang... Kocsinál ilyenkor ugye egyből kinyomó csapágyra, vagy nyeles tengely csapágyra gondol az ember... Motoroknál hogy működik ez??
Ma beszéltem a RB vel, említettem nekik. 500 km múlva viszem átnézésre, akkor megnézik ezt is!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
emre
veterán
válasz demars #65452 üzenetére
Ha jól tudom ez kuplungkosár csapágy probléma.
Ha igazam van, vagy gyűjtsél a javítására mert nem lesz olcsó, vagy próbáld megszokni.Más:
Mit gondoltok, jó lehet ez láncolajozás vezérléséhez? Arra gondoltam rákötök egy Aprilia olajpumpát.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Something_
őstag
Kb 800 km + 4 ora vezetestechnikai trening utan feladta a kuzdelmet.
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #65455 üzenetére
Ajjajj.
De nem pronléma, menthető, csak szimeringet kell cserélni, a becsúszószár gondolom hibátlan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #65457 üzenetére
800 km-errel ezelott volt szimerimg es teloolaj csere ;-)
-
Lomha 8V
addikt
válasz Something_ #65455 üzenetére
800 km. úgy értve, hogy csere után?
Ja, látom közben. Az szép. Szabad megkérdezni a típust?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #65458 üzenetére
Akkor ott valamit elkúrtak. Nehogy már ennyi km után kitolja a szimeringet és elengedje az olajat.
Lehet több olajjal öntötték fel, vagy nem passzolt az új szimering, netán srégen került vissza (azt halkan kérdezem, h ugye nem az eredetit rakták vissza?!)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #65461 üzenetére
2 x 10.000 volt felszámlázva a gyári szimeringre, szóval gondolom nem. Mosquito azt mondta, hogyha szarul csinálták volna meg, akkor nem bírt volna ki 800 km-t.
Kíváncsi vagyok, hogy mi lehet a tré.
-
emre
veterán
válasz runner 125 #65461 üzenetére
"ugye nem az eredetit rakták vissza?!"
Majd kiderül, ha leveszik a porvédőt róla.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #65461 üzenetére
Gyári új Honda szimering/porvédő van benne,arany áron. Miért/mitől ereszt kedden kiderül majd.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
FIREBLADE78
addikt
Mivel lehet takarítani a becsúszó,fémes részt? Villáról van szó,de nem az evőeszköz.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz Something_ #65455 üzenetére
800km? Nekem dobogókő felé adta meg magát a GS-en egy kátyú után. Szó szerint kifröccsent. Az sem volt régi.
-
emre
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #65461 üzenetére
Ha ferden raksz be egy teloszimeringet, a felette levo biztosito gyurut nem tudod a nutba rakni.
Ha gorbe a teloszar, az is tud ilyebeket okozni. Ahhoz, hogy ennyire tultoltsd nagyon balfasznak kell lenni.
Nalam ugyanez a jelenseg van a dt nel. Tavaly csereltem szimeringet, a telen elfosta magat allva. Pedig nem kurom at magam
Mindenesetre kivancsi vagyok az okra.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #65448 üzenetére
Közvetlenül a motorozáshoz nincs köze valóban, de nem egy CBF 125-ről van szó, ahol el lehet intézni annyival, hogy ennyi pénzért ez jár. Nem minősítettem ezzel a motor technikai adottságait, annyi volt a mondandó, hogy az én motorommal összehasonlítva (nem azért mert Honda, hanem mert éppen ez áll itthon) a motor értékének egy tetemes részét kiadó idomzat kidolgozási minősége szerintem gyengébb. Persze ettől nem kínai fosplasztik minőség közel sem csak ilyen árkategóriánál már joggal nézhet az ember minden apróságot annak ellenére, hogy pályán ez valóban nem mutatkozik köridőben
Az 1098 műszerfalát pont, hogy dicsértem régebben, mennyire egy komolya darab szerintemBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
tboldi
nagyúr
Ma láttam, hogy elkezdték a motoros oktatást itt is, egy Bocin ült a tanuló. Hacsak nem a sajátja, akkor én is azzal fogok vizsgázni.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #65443 üzenetére
Igen Hyosung GV650 Aquila.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #65472 üzenetére
No, olyan nekem is volt, hogy egy tárolt teló alatt egyik napról a másikra lett egy tócsa.
Görbe szárral is volt dolgom, de az nem eresztett, viszont érezni lehetett hogy kajlán megy a gép. Totál instabil volt az eleje. Szét is cseszte a száron levő csúszópersely a csizmát.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #65471 üzenetére
Köszönöm, megnyugtattál!
Lenne még egy kérdésem: szeretnék beruházni emelőre! Hogy van ez ilyen motoroknál? Ha jól láttam, ezeknél a villát kell emelni... Ugyan azzal emelem elöl és hátul is ugye??
Van ehhez olyan, ami a blokknál emel?? Így télen mindkét kerék terheletlen maradna...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Lomha 8V
addikt
válasz Something_ #65460 üzenetére
A szimering típusra voltam kíváncsi, de látom közben, hogy gyári Honda. Az azért szép. Tuti, hogy szerelési hiba.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #65474 üzenetére
A szélei sorjásnak tűntek, az illesztések sem olyan pontosak. Elég szokatlan amúgy a sor 4 után, hogy mennyire más a motor "elrendezése", jóval keskenyebbnek, kicsit hosszabbnak tűnt a japánokhoz viszonyítva, biztos, hogy megszokást igényel.
Telló szimering: nekem az "utángyártott" Athena simán kihúzta a két évet, amíg újból szét lett szedve, a gyári gondolom jobb valamivel.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #65471 üzenetére
Tényleg, ha már kuplung és kiemelés:
2x előfordult velem, hogy 3-4ben álltam meg hirtelen (nem váltogattam vissza), és kinyomott (behúzott) kuplungnál nem tudtam semerre váltani, csak akkor, ha egy picit engedtem a kuplungon, majd újra behúztam.
Ez normális? Amúgy semmit nem veszek észre rajta, vált szépen minden fele..
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #65478 üzenetére
Emelőből külön van első és hátsó. A hátsó emelőkhöz általában jár adapter, amit a hátsó villára rögzítened kell, de van belőle univerzális is.
Az első emelők jellemzően adapter nélküliek, be lehet állítani az emelési pontok szélességét és ennyi. Itt a villaszárak alsó és hátsó pontja fekszik fel az emelőre.
Blokknál otthoni emelővel 200kg-s motorokat nem emelünk, az ilyen otthoni emelőket endurokhoz, cross motorookhoz lehet használni.
Nincs a CBF-en középállvány? Ha van, akkor csak egy első emelő kell, én is így tárolom, illetve kérdezd körbe a helyi szakikat, lehet olcsóbban összerakják a két állványt helyben, mint amennyiért neten megvásárolható."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #65483 üzenetére
Nincs rajta közép állvány!
A linked nem jó ugyan, de megtaláltam az oldalt... Ott egész jó áron vannak emelők! Őszre beszerzem őket!
Meglepődtem, de itt a szomszéd kisvárosban volt láncspray!
Repsolt vettem, teflonos...[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Geresics
addikt
válasz demars #65484 üzenetére
Azt majd nézd meg, hogy hátul van-e "csöcs", amibe beakad (mint az én motoromon), vagy egy tengelyt kell bedugni (mint pl. a Ducati Multistrada-n), vagy magát a lengőkart kell-e emelni?
Nekem pl. ilyen kellett, csak csináltattam középsztendert, mert azt mindenhol tudom használni, az állványt meg csak otthon!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz Geresics #65485 üzenetére
A CBF-nek olyan a lengőkarja mint a ketteslétra, jó az univerzális hátsó emelő hozzá amihez nem kell emelőszem. Mondjuk az univerzálisba is lehet emelőszemhez tartozó betéteket venni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #65472 üzenetére
Micsodaaa? Szerinted nincs olyan ember, aki szimmering csere után az ETZ egyik telószárába beletölti a kettőre megadott olajmennyiséget? Még az sem tűnt fel neki, hogy alig bírja rátekerni a zárócsavart. Látnod kellett volna, amikor visszajött a próbakörről! Még a füléből is telóolaj folyt. A megértő barátok természetesen visítva fetrengtek a röhögéstől.
-
runner 125
nagyúr
Noh ha már borús az idő, bekötöttem a CTEK adaptert (01, 02), illetve még korábban egy szivargyújtó csatit (03, 04, 05), amibe toltam egy duplikált USB adaptert. Pont jó helyen volt a kipufogódob rögzítőcsavarja, gyártottam hozá egy konzolt, így kényelmesen használható, persze az ülést le kell venni hozzá.
Valamikor veszek egy Xrider-t, ahhoz mindenképpen kell a folyamatos tápellátás.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
Most néztem ezt az nc700-at valszeg párom ilyenen fog tanulni, 3literből jár? Mivan?
Már értem miért lesz tanulómotor...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #65490 üzenetére
Az xRiderhez pont nem kell szivargyújtó csati (meg USB-adapter), mert alapárban tartalmaz egy fixen beépíthető tápegységet, ami az aktív bölcsőjét "hajtja". Ezt a saját tápját elegendő simán a gyújtásra kötni, és valahol fixen a motorra erősíteni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
Ez teljesen igaz.
Viszont én azért kicsit idegenkedem az automata váltótól. Meg kérdés, mennyire megbízható. Olcsó motorba drága, ha megmakkana váltó, és az automata mindig nagyobb hibaforrás.
Én is tuti manuálisban vettem volna. Pláne, hogy 200 000 forint spórolás is azonnal.Még az a tárolórekesze, ami nagyon tetszett. Egy ilyen volt még terítéken az SV650 ellenében. Bár végül nem bántam meg, hogy SV lett, csak az a rekesz...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs