- Ubiquiti hálózati eszközök
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Mesterséges intelligencia topik
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- OpenWRT topic
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
szerintem neked első körben ki kellene tűznöd egy célt a ráfordítható keret függvényében. ameddig túl sok a bizonytalan tényező (van e pénzem, mit is csináljak, csináljam e egyáltalán), addig nem jutsz előrébb.
amit olcsón megúszhatsz, ha teszel bele egy súlyodnak megfelelő rugót (~30e újonnan, de sok használtat is árulnak), plusz veszel rá egy átalakítót, amivel radiális féknyergeket lehet rátenni. ez az adapter sem vészes áron van (~20e, [link]), a hozzá való féknyergek párban megint nem vészes áron mozognak (~30e). máris drasztikus a változás. szelepeléssel, emulátorral nem foglalkoznék, ahhoz szvsz nem úgy használod.Mike, ezen felröhögtem de nagyon
-
HSM
félisten
válasz -Mike- #75200 üzenetére
(#75201) Horvi: Na ja, ebből még bármi lehet... De elég sok rossz pletykát hallani a sportgépekről. Nem éri meg locsolni beléjük a pénzt, mert sokkal inkább a "mindennapi" gépeket veszik a népek....
(#75202) ath: Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat! Jelenleg a nincs pénz, de alakuló tervek és elképzelések vannak fázis van.
Ez a féknyereg adapter pl. igencsak hasznos, és nem tudtam róla, hogy létezik. Így máris erősebb alternatívává vált a gyári teleszkóp meghagyása, és csak rugót+adaptert+frankóbb nyerget rá, ugyanis a jó állapotú gyári tárcsáim szerintem még sokáig kiszolgálnak, azokat sajnáltam volna eldobni egy komplett telócserével. Már csak az a kérdés, egy Racetech emulátor vajon mennyire működik jól a gyakorlatban... Nem kell nekem Showa BPF Fork szint (az volt a GSXR1000-en, nagyon tetszett), de azért örülnék, ha normálisabb lenne az úttartás és a kényelem... A jelenlegi telóval elrepülök az első nagyobb úthibán, mert a gagyi fix lyukas csillapítás nem engedi kimozogni a dolgokat, és így az úttartás is pocsék és a kényelem is... Ezt papíron orvosolná az emulátor.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Ahogy év elején, úgy év végén is készítettem egy rövid helyzetjelentést a terveimről.
Kifejezetten elégedett vagyok az eredménnyel: jó lett a hang, a zene, a képanyag, a bevágott jelenetek és képek is! Érdemes végignézni szerintem.
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
-
vlevi
nagyúr
válasz canniball #75208 üzenetére
"de az 'csak' egy futó felső"
Sőt, inkább csak kandallóelőtt ücsörgős. Legalább egy szaladós képet berakhattak volna, mert így nem hiszi el senki, hogy lehet benne futniLenne egy "hovatűnik a fény, amikor becsukom a hűtőajtót?" jellegű kérdésem.
Milyen az felső, kabát, nadrág, ..., ami NEM funkcionális???
Csak 1 szára van?[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz canniball #75208 üzenetére
Tudom, vágom, olvastam is anno, de ezek "hidegre" vannak, nekem pedig nyárra, a nagy melegre kéne. Tudom, hogy nem ilyenkor lesz akcióban, de idén sajnos kimaradt - január óta lesem...
Majd valami tavaszi akcióban csak lesz HH Dry, oszt csókolom!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
canniball
nagyúr
Szerintem ugyanaz mindegyik, legfeljebb egyikre motorost, másikra futót írnak.
Btw a cél mindegyiknél ugyanaz: vezesse el az izzadtságot és gyorsan száradjon, nemde? De! Na ugye!Nem néztem a német oldalt de itthon nem lehet online rendelni, így gondolom a németeknél sem. Viszont ha valamit láttál ott akkor gondolom előbb-utóbb itthon is lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
emre
veterán
válasz canniball #75214 üzenetére
Egy ilyent szeretnék
Van már egy 20 voltos, de az SDS tokmánnyal van szerelve.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
canniball
nagyúr
Szoktak ilyesmik itthon is lenni, csak ki kell várni. Ha már van egy akkor gondolom nem azonnalos.
Közben megnéztem a német oldalt és tévedtem: ott valóban működik webshopként is a cég, lehet online rendelni. Viszont magyar címet megadva kipirosozta a bevitt adatok felét, így (nem meglepő módon) sanszos hogy csak belföldre szállítanak.
Így ha most és nagyon kell a kütyü akkor keresned kell egy kinti kontaktot.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Kroni1
veterán
Szevasztok!
Rég jártam erre, mert még nem ért véget a szezon, úgyhogy inkább a motoron ülök mint a gép előtt! Tegnap is dagonyáztam egy kicsit, nagyon jó volt, ha így folytatódik akkor az idei leállás se lesz hosszú, max 1-2 hónap!
Ha érdekel valakit a tegnapi videóm, az [ITT] tudja megnézni.
Más: Tankbőr alá nem szeretném, hogy bemenjen a szennyeződés és karcolja a tankot ezért arra gondoltam hogy lefóliáztatom a tankot és arra megy a Bagster bőr. Erre tud valaki esetleg tippet hogy hol csináltassam, esetleg hogyan csináljam magamnak?!
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #75224 üzenetére
Mázlista. L-esben persze hogy nincs....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
CyberPunk666
senior tag
Ma voltam gyakorolni a rutinpályát, mert szombaton vizsgázom.
A hármas feladatban fel kell gyorsítani és "vészfékezni", aminél a mai napon sikerült megcsúsztatni az első kereket, vagy fél-egy méteres csíkot húzva vele. (tudom, az nem sok, de kicsi volt a sebesség)
A legfurább az egészben az volt számomra, hogy nem is éreztem nagynak a fékerőt és össze sem ült az eleje, de csúszott a gumi.Ez az icipici hideg már ennyit számítana?
egy cbf 600 volt olyan 40-45 km/h sebességnél, aszfalton...
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
én fontossági sorrendben hátrébb sorolnám az emulátort. első a rugó, aztán a féknyereg. viszont arra megint csak figyelni kell, hogy ha a féknyerget cseréled, akkor a munkahengered maradhat e. ezt neked kell kiszámolni, hogy az áttétel lehetőleg 27 köré essen. ha nem, akkor azt is cserélni kell.
emulátort tőlük láttam a legolcsóbban, egyébként én rendeltem most tőlük compression és rebound kitet is, meg korábban mást is, nagyon korrektek.
összességében jó dolog a személyre szabás, de drága. hogy mi fér bele, megéri e a ráfordítást, egyedül te tudod. -
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #75227 üzenetére
Finomabban kell ráadni szerintem a féknyomást. A rugót össze lehet nyomni simán pár fokban is. Még az én öreg fakerekemmel is.
(#75228) ath: Az az igazság, akkor állnék csak neki, amikor a komplett műveletre összegyűlt az anyagi keret. Nem hajt a szükség, jobb híján megteszi közlekedni a gyári motyó is. A gyári futóműben minden rossz, atom puha a rugó, és ugye primitív a csillapítás is, a fék is olyan, amilyen. És ha megvan a keret, akkor körbejárnék a bontókban is, hátha be tudok mákolni egy komplett jóállapotú SV1000 elsőrészt. És akkor nyilván a lehetőségeket mérlegelve vágnék bele, és akkor egyben helyreraknám elejét, hátulját.
Köszönöm a tippeket, elmentettem őket.
Ami az anyagiakat illeti, jelenleg nem tudok jobb alternatívát, hogy olyan motorom legyen, amilyet szeretnék, az SV elég közel lenne hozzá jó futóművel, fékekkel. Szerintem a jobb úttartás révén elérhető nagyobb biztonság és kényelem miatt megérheti a ráköltött pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz tboldi #75231 üzenetére
"nem először találkozok a motoroddal itt a PH-n, kicsit csodálkozom is, hogy még csak most sikerült megtalálni ezt a topikot"
Most jutottam ide, most kerestem rá erre a topikra. Hol találkoztál a motorommal a PH-n?
Amúgy most írom a cikket az idei Erdély-túrámról, november végére kb publikálva is lesz(#75230) canniball
Ezt dobta a gép(#75233) demars
Köszönöm!Igyekeztem rendbeszedni, nagyjából sikerült
A motort ebben az állapotban vettem
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
imibogyo
veterán
válasz demars #75233 üzenetére
Erről mindig ez jut eszembe:
"20 éve egy LADA 1200-asra és 60.000 Ft-os fizetésre vágytam. Mára sikerült elérnem..."
Amúgy én is majdnem elcsábultam a minap. Egy gyönyörűen felújított, idős bácsi által árult 250-est láttam kiállítva egy kapu elé. Hát rákívántam rendesen. Elkapott a nosztalgia. A bácsika pedig olyan lelkesedéssel beszélt a gépről és a felújításáról, hogy neki elhittem, hogy szívét lelkét beletette a felújításba és nem csak úgy összevágta...
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz imibogyo #75235 üzenetére
Így van!
Mondjuk még nem tettem le a dologról, csak az átírás költsége, biztosításos mizéria tart távol.
De pár év múlva szeretnék egy kis tesót a cbf mellé, amolyan környéken szaladgálósnak.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Tarill
őstag
válasz runner 125 #75243 üzenetére
akkor úgy mondom hogy sok buffot kapott a korábbi szériákhoz képest, ezekben már sok gyengébb dolgot módosítottak
-Mike-: mért kell bántani? :/ szerintem direkt húz titeket
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Tarill #75242 üzenetére
Jaja. A probléma, hogy a teleszkópokon ugyanúgy ment a spórolás, mint 1999-ben az első generációnál. Igazából ugyanazok a fékek, a teleszkóp 1999-től végig, még most az új 2017-es modellen is... Pedig még 99-ben sem számítottak nagy számnak, hogy finoman fogalmazzak.... No, nem mintha más gyártók hasonló árfekvésű modelljeiben bármivel különbek lettek voltak ezen a téren.
Ahol sokat buffoltak rajta az leginkább a blokk, azzal nincs is az égvilágon semmi bajom. Mondjuk lehetne 72 helyett 120 lóerős ugyanezzel a fogyasztással, de attól tartok ez álom marad....
Addig jó amúgy, míg nincs viszonyítási alapod futómű terén, vagy jó utakon használod, mert akkor nem veszed észre a korlátait. Kint Angliában meg autópályán nekem sem hiányzott a jobb futómű, ez amolyan specialitása a hazai utaknak.
(#75244) -Mike-: És látod, mégsem dobtam még el, pedig már éve elején is azzal riogattatok hogy hű meg ha az a gumi... Azóta belement pedig több, mint 4000 újabb km....
-
Tarill
őstag
viszonylag jó utakon járok vele, mondjuk volt egy út ahol én simán mentem 90-100-al haverom meg egy z750-el azt mondta h nem tudott 50-nél gyorsabban jönni mögöttem mert le akarta dobni a motor annyira szar volt az út, most akkor az ő futóműve túl kemény vagy az enyém túl puha?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs