-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz NINJA_V #8614 üzenetére
Pont a Volt fesztivál közepén sajnos emiatt kihagyom, onnan egy kicsit messze visszajönni. (S vannak szép szakaszok azon a környéken is...)
Inti: nem csak, hogy nem lesznek gokartosok, hanem az is, hogy sokan lesznek a Balatonon vagy valamelyik fesztiválon.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8657 üzenetére
600as vgy 750es bringával? előbbivel azért az elég jó idő, főleg ha stock volt..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
Az esetedben lévőt, hacsak nem már csak közvetlen előtted vágódott ki eléd, nem nevezném idiótának, s ezeket szoktam is hagyni bármilyen rossz gondolat nélkül, motorfékkel szépen visszalassulok a sebességére, s amint befejezi a saját manőverét és visszatér a sávjába, elhúzok.
Az én esetemben lévő viszont direkt csinálta, még csak a megengedettel se ment, és középen haladt.Az ilyen sávban előzéseket viszont nem szeretem. A záróvonalat is mindig tartom, még ha jófej módjára le is húzódnak. Ha jól emlékszem, záróvonal mellett autóval ugyan lehet motort és bringást előzni, viszont motorral nem lehet autót előzni, még ha el is férsz.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
doc
nagyúr
ez volt mar tema par hete/honapja, bar nem emlekszem hogy mi lett a hivatalos eredmeny
en mindenesetre eleg vilagosan emlekszem a motoros kreszkonyben arra a kepre, ahol motorral eloznek zarovonalon belul egy teherautot, szoval az alapjan szabad (en mondjuk ma is eleg sokat eloztem igy, mikor kenyelmesen elfertem)MOD: ittene: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8661 üzenetére
szerintem nincsen miért szégyenkezned
asszem a kovács niki megy 1.58.xx-et a versenyre épített gépével.. szóval stock hatossal 03 elég jó.. van egy haverom, ő 750-es stock bringával megy most 08-at. az is szép....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8663 üzenetére
nekem viszont kéne valamit csinálni a fékemmel....
a betétek jók, a tárcsák is jók. nem darál, nem szitál. de nyúlik. tegnap toltam egy laza 400km-t összevissza, utcán és bazz már megint nyúlik, pedig múltkor még betekertük viktorral kecsón.. ez sehogy sem jó így.. ok, most kicseréltethetem gyorsan megint az olajat, de nem tudom meddig lesz jó..
vagy milyen fékolajat tegyek most bele? viktor? persu? ötletek? mert egy olajcserét még fém fékcső előtt érdemes megpróbálnom.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8668 üzenetére
az, persze
vadonatúj motul volt benne. azzal kezdtem az idei szezont, teljes teló olaj és minden más cserével együtt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
lehet, hogy amit előzött a motoros a képen egyértelműen lassú jármű volt. azt pedig bárki megelőzheti bárhol.
mindenesetre én nem szoktam figyelni az ilyen tájékoztató jellegű táblákat. el tudom dönteni saját magam is, hogy tudok-e biztonságosan előzni. csomó helyen érthetetlen számomra miért nincs záróvonal, sok helyen pedig simán előzök a záróvonalon keresztül is..
mások meg a táblákra, vonalakra hagyatkoznak, aztán lehet nézni az eredményt az esti híradóban.. a szembejövő távolsági busz akkor is elbasz, ha amúgy szabályosan előzöl, de nem veszed észre, és akkor is ha szabálytalanul előzöl. viszont egyik esetben sem megy át rajtad, ha biztonságosan előzöl, a kettő nem ua!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
Valóban nem ugyanaz a kettő, lásd a sebességkorlátozó táblák esetét ugyanígy. Abból is annyi indokolatlant láttam már, hogy ha mindegyik után kapnék egy liter benyát, többet nem félnék a peak oiltól
(Na jó, ez így, ebben a formában nem igaz )
Ha konzisztensek lennének a jelölésekkel, akkor talán többen vennék komolyan őket. Ausztriában pl. jobban el szoktam hinni, hogy oka van annak, amit kitettek.
(Meg Bakonykoppány előtt is üdvözöltem a 60-as táblát, előre jelzi, hogy a kanyar mögött falu van, amit több helyen kéne, de lehetne használni pl. "lakott terület 300m múlva" táblát, vagy ilyesmit is...)
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
na, akkor fussunk neki meg egyszer ennek:
tilos elozni:
c) be nem látható útkanyarulatban, illetőleg bukkanóban, kivéve, ha az úttesten egyirányú forgalom van, vagy záróvonal van felfestve és az előzés annak érintése nélkül végrehajtható;tehat, feloldva a dupla tilalmat:
SZABAD elozni: ha az úttesten egyirányú forgalom van, vagy záróvonal van felfestve és az előzés annak érintése nélkül végrehajtható
es itt semmifele kitetel nincs az elozo/elozott jarmu kategoriajat illetoen
egyebkent tenyleg nagyon idiotan tudnak felfestegetni
ott van pl. a Varpalota utani, Szekesfehervar fele meno resz, van vagy 1 km hosszu, teljesen egyenes, belathao szakasz, vegig zarovonalazva -
stifi
senior tag
és mindezt csak be nem látható útkanyarulatban illetőleg bukkanóban?
mert amit Te mondasz annak szerintem külön pontban kéne szerepelnie a "bárhol előzhetek ahol nem megyek át a záróvonalon" értelmezéssel, így viszont csak az útkanyarulatra és bukkanóra vonatkozik.el lehetne ezen a pár soron nyelvészkedni egy kicsit, pont emiatt szarok az egészre magasról
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
igen, a szokasos hulye megfogalmazas azert itt is jelen van
ez a resz konkretan tilto rendelkezes, csak van egy kulon megengedo resze
ebbol ugyan nem feltetlenul kovetkezik, de nyilvan ugy logikus hogy belathato utszakaszra is ervenyes (nyilvan be nem lathato kanyarban eleve nagyon veszelyes az ilyen elozes, ld. azt a nem is olyan regi balesetet, ahol a szembejovo wartburg a zarovonalon atment a masik savba, es ehhez meg eloznie sem kellett a motorosnak, igy is siman elkaszalta ) -
KubanitoS
veterán
Ramius: Grat a motorhoz, való igaz, meglepően jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ramius
őstag
Köszönöm
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Ramius
őstag
válasz Daywalker #8684 üzenetére
Nem patent az, a tank szélén két helyen minimálisan le van pattanva a festék, és az egyik fekete műanyag az elejénél nem pattan be szépen a helyére, mivel volt a tankon egy full bőr "sapka", amit leszedtem mert bűn ronda, csak sajnos a műanyag azidő alatt felvette az új formáját és most van egy ujjnyi rés. Meg apróbb hajszálkarcok akadnak. Mondjuk engem nem zavar, ennél nagyobb hibája ne legyen
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
-
ALI_G
veterán
gp d211 gumirol mit kell tudni? mennyit er es mennyit bir?
-
yodamastah
őstag
Hatso olyan 3-4ezret megy el, de ez keverek fuggo is. Elso az rengeteget bir, 3 hatsot siman kiszolgal. Viszont nem ritka hogy ereszt az elso. Teljesen normalis ha mondjuk 2-3 het alatt total elengedi a gumibol a nyomast.
Az erteke attol fugg mennyi kor van benne. Egy jo allapotu 8-10 koros hatso siman meger 25-30ezret...Utcara perszesze folosleges. Ilyen 80 koros hard hatso is siman eleg utcara. AZ uj hatso 60-65e korul van. Rettenetesen draga gumi. De jelenleg ez a legjobb palyagumi amit boltban megvehetsz.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #8690 üzenetére
Természetesen pályára gondoltam. Az ilyen gumit melegítő nélkül lehet / van értelme használni? Milyen meleg ezeknél az üzemi hőmérséklet?
-
lujo10
aktív tag
válasz boogie84 #8691 üzenetére
Hát, igen ezt elég nyársalósra sikerült összefabrikálni
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Integra
titán
megmondom őszintén, hogy amíg a k3 interactot nem tudom szétszedni, addig én nem is gondolkodom ilyen gumikban. amíg a lővey is széthajtja a legújabb blade-t ugyanezen a gumin igazi nagy pályán és atomstabil, addig nem látom értelmét ebbe a gumi kérdésbe belebuzulni túlságosan. és ez még az utcát is elviseli. a szűk keresztmetszet mindig mi leszünk
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
Ennek a guminak az elonye, hogy a tapadas meglepoen jo marad egeszen az elete vegeig. A mintassal addig lehet menni amig latod oldalt a mintat. Persze lassul, de egesz jo marad. Alenyeg inkabb az, hogy amikor mas ledobja ilyen 50-60 koros allapotban, meg utana is egeszen jo idoket lehet vele menni. En is mindig ilyeneket vettem...
Gumi melegito kell, foleg 20 fok alatt erosen ajanlott. Mondjuk jobb mint a d209 volt, mert lagyabb a szerkezete, es jobban kapaszkodik hidegen az aszfaltba. Uzemi homerseklet 80-90 fok. De ilyen 40-50 fosokan is sokkal jobban tapad mint egy atlag utcai gumi. Amire vigyazni kell, hogy ha palyazni mesz, es huvos van, valamint az aszfaltot mondjuk nem suti a nap. Na akkor kell a gumi melegito. EGyebkent is kell, de akkor nagyon
A gond ezzel a gumival hogy nem igazan amatoroknek valo. A medium es a puhabb keverekek nagyon konnyen szetszakadnak. Euroringet szerintem csak a hard birja ki, de lehet az sem. Hungaroringen pl a soft keverek ha nincs 45 fok az aszfalt, nehany kor alatt szetmegy teljesen kukara. Melegben soft a jo, hidegben a hard. Persze idealis az lenne ha mindig hard-ot veszel, mert azt marha nehez szettepni, de nagyon melegben meg csuszik a hard.
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #8694 üzenetére
Szetszedni? MIt akarsz azon szetszedni Metzeler amugy fasza. Gumi melegito nelkul is el lehet kavarni vele. Igazan a gond nem ez, hanem ha rendszeresen akarsz palyazni, akkor mi az amit be tudsz szerezni jo aron. En is azert kezdtem dunlopozni, mert egy 50-60%-ra hasznalt dunlop rendkivul jol tapad, es dunlopbol volt sok elado hasznalt. Pirelli/Metz amugy szimpatikusabb, vissza akarok terni ezekre, mert utcan jobbak mint a dunlop d211gp.
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8697 üzenetére
ott a kulcsszó a rendszeresen van. honnan, miből?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest