Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #92025 üzenetére

    Szóba került a tuning is a szervízben, de miután kitárgyaltunk mindent ezt elvetettük, mert igaz hogy rákölthetnék 4-500 ezret de egyrészt én nem vagyok a tuning híve, a gyári megoldásokat szeretem (kivéve a gyári kipufogó dobot, mert az borzalmas :D ), másrészt meg oké hogy én most feltuningolom magamnak, de aztán 1-2 év múlva megint kinövöm és eladáskor az ilyen tuningok inkább értékcsökkentőek mintsem növelőek. Plusz úgysem fizeti meg senki, külön darabokban meg aligha tudnám eladni.

    Gyári fékbetétek vannak benne, szóval egy csere semmin nem segítene. Fém fékcsöveket rakattam rá még 2 éve, az nagyon sokat javított a határozott nyomásponton, de nyilván a fékhatást nem befolyásolta. Ez a kétdugattyús úszónyerges szar egyszerűen ennyit tud. Nem véletlen hogy a faceliftelt S2-re már rendes 4 dugattyúsakat szereltek.
    Egyszer kinéztem egyébként hogy mennyibe kerülne egy Wilbers rugószett, és megremegett a kezem a rendelés gomb felett, de végül ugyanoda lyukadtam ki amit fentebb leírtam.

    Egyébként az a "baj" hogy túl szép állapotú, vezetett szervízkönyves motort vettem, és én is vigyázok rá és továbbra is szép állapotban próbálom tartani. Ezért hordom márkaszervízbe minden apró felmerülő faszsággal is, és ezért veszek bele csak gyári alkatrészeket. Valószínűleg ha egy kevésbé szép példányt vettem volna anno, akkor most kevésbé sajnálnám és jobban hajlanék a nem gyári megoldásokra is.
    Ha nem panelban laknék és lenne hol tartanom egy másik motort is akkor már egész biztosan vettem volna egy valamilyen állapotú R6 R-t, aztán hagy szóljon ami ráfér, a Fazer meg megmaradna fagyizósnak. De sajnos ez nem opció :D

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák