-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #92102 üzenetére
Autó esetén sokkal könnyebb a döntés, mert 5 millió környékén csak az S-Cross jöhet szóba. Ha többet fordíthatnék rá (7-7,5 millió), akkor Honda Civic 1.5T Sport Plus. Ennyi.
(#92099) Mosquito34: Persze, körül fogom járni a témát majd, ha aktuális lesz. Sajnos a környéken csak a győri BMW-t (Leier) tudom, hogy lehet tesztelni, a többinél nincs lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki nem tudja esetleg, hogy BP-en az új Africa Twint ki lehet próbálni valahol?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Novics
senior tag
Bár még nem aktuális a vásárlás, de napi program lett a motorok, motoros felszerelések nézegetése.
Van két motor, amik "beárazásában" szeretnék segítséget kérni.
Egyeske.
Ketteske.
Egyeske itt van helyben, Ketteske a szülőkhöz közel - tehát gyakorlatilag mind a kettő helyben van - , ráadásul az egyik ismerősöm pont ennél a cégnél dolgozik.
Évjárat, futott km kb azonos, Ketteskének jobb a felszereltsége - bukócső, doboz - és magyarországi, a másik külföldi. Melyik a jobb vétel szerintetek? (Feltételezve, hogy ránézésre ugyanolyan műszaki állapotban vannak, mert ezt nyilván nem lehet képekről megállapítani.)Mivel nem értek a motorokhoz - sem, mint már írtam - inkább kerülném a magánszemélytől vett motorokat, hacsak nem valami ismerős, vagy jön velem valami szaki, aki meg tudja mondani a tutit a gépről. Ezért is gondoltam, hogy "szalonból" kellene nézni valamit.
Senkitől nem várom, hogy megmondja nekem a tutit, csak kíváncsi vagyok, hogy ki melyiket választaná, és miért.
Esetleg Hármaska? 2 évvel fiatalabb Ketteskénél és teljesen fel van dobozolva.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Novics #92107 üzenetére
Ahol egyeskét árulják, engem ott két és fél éve nagyon át akartak b*szni a külföldről behozott, törött romokból szakszerűtlenül összetákolt vackokkal. Ott semmit, soha nem vennék - még lélegzetet sem...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #92108 üzenetére
-
KisTé
tag
1991es GS500ba 100as Shell racinget ajánlatos tankolni, mert beletankoltuk és full szar lett ????
-
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #92117 üzenetére
Olyan minta 1henger menne nincs ereje alapjárat nuku karbiból csöpög valami....ötlet????
-
Topiccsendőr
addikt
Karbibol csopog valami- ez nem a benzin hibaja, hanem valamilyen tomites.
Ha 1 henger megy, az sok minden miatt lehet, de benzin ilyet nem csinal. Esetleg valamilyen uszobaj, ami miatt az egyik henger rengeteg benzint kapott es nem gyulladokepes a keverek. De lattam en mar olyat is, hogy kifujt a hengerfejtomites egyik pillanatrol a masikra, es egyhengerezett, stb. Eleg sok dolog lehet, es 100 hogy nem a benzinNem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz V.Stryker #92106 üzenetére
[náluk van kettő is]
jól nézz át mindent. ha tőlük bérelsz. én nyáron béreltem tőlük de előtte e-mailben rákérdeztem hogy van-e a motorhoz autópálya matrica. vissza írták hogy persze pest megyei van. erre mikor átveszem a motort kérdi a csávó hogy merre megyek vele? hát mondom m0 aztán irány haza erre mondja hogy akkor a benzinkúton ugorjak be matricát venni.. hát mondom nem ezt az infót kaptam e-mailben.. faszom kötözködik velük.
mikor viszem vissza a gépet csávó nézegeti és kérdően megkérdi hol jártam vele az elmúlt 2napban( annyi időre béreltem) beleraktam kb 800km-t. mondom itt ott, erre-arra mondja hogy jó de ez a 800km sok. én meg mondom km korlát nélkül hirdetitek a weboldalatokon, nálam lévő szerződésbe sincs korlát. erre fogta magát elolvasta a nála lévő szerződést (2pld volt 1 nála 1 nálam) nah az övébe is km korlát nélküli volt a szöveg...
sztem van egy olyan szerződés amibe km korlát van és a balekokat lehúzzák, vagy csak rossz napja volt nem tudom. a hab a tortán a kaució volt, elmondásuk szerint 2 nap után feloldódik a kauicó összege. nálam ez11 nap volt úgy hogy a 8.napon hívtam fel a bankot h mizu, erre a bank visszaírt hogy látják a tranzakciót de még nem jelzett vissza nekik a partner.(ez nem tudom hogy a bank, vagy a bérlő hely hibája de akkor se tájékoztassanak2 napról amikor majdnem 12-be tellett hogy meglegyen a lovém..)eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #92120 üzenetére
Én Honda kereskedős 20-30 perces probautra gondoltam, mint most a Suzukinel ahogy volt a DL650 lehetőség.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #92119 üzenetére
A szivató se működik emiatt hiába tolom csutkára semmi reakció, gázkart tartom egy ideje de ha elengedem ezres fordulat alá akkor leáll pedig blokk már meleg de azt is érzem hogy nem forró mint ahogy szokott lenni mintha be se tudna melegedni rendesen pedig 1órát mentem vele de nem jött helyre. Most itthon szomorkodok . Pesten meg jó szerelőt nem ismerek ez még sose volt szervízbe, ötletem nincs mi a franc lehet karbiból csöpög több helyen valami.
-
Novics
senior tag
válasz Bogyó bá' #92109 üzenetére
& everibodri
Köszi az infót, nem hallottam róluk eddig semmit, de akkor inkább elkerülöm őket én is jó messzire. (Vagyis nem, mert melléjük járunk ebédelni. )
V.Stryker
Mindent visszatekernek, nem? Legalábbis úgy tudom elég nagy divat itthon. Gondolom 1,5-2x szorzót szinte minden gépsárkány futott km-ére rá lehet számolni.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
ath
senior tag
válasz Bogyó bá' #92114 üzenetére
Szo nincs arrol, hogy "helyetted". De pl gondolj bele egy onjaro mentomotorba, ami felszerelest visz azonnal egy olyan baleset helyszinere, ahova emberi jelenlet csak kesobb varhato, a forgalmi akadalyokat a mobilitasabol fakadoan konnyebben lekuzdve, mint egy auto.
Egyebkent nem foldhozragadt gondolkodas ez a "miert jo"? Azert, mert megtehetjuk. Ezzel az erovel maradhattak volna a telefonkozpontos kisasszonyok is, akik kezzel kapcsoltak a masikat a vonal tulvegere, pl
-
Topiccsendőr
addikt
A szivato valszeg mukodik. En innen a netrol az eroben erzekelt zavarok alapjan azt mondom, hogy - mostfigyejje - befolyt a karbi. Miota varom, hogy olyan szavakat hasznaljak, mint a nagy szakemberek.
Szoval ez alapjan, te most uzemmelegre melegitetted egy hengerrel, mikozben a masik henger vegig kapott benzint, es azert folyik orran- szajan. Szepen lemosattad az olajat a hengefalrol benzinnel, es felhigitottad az olajadat is, ugyhogy nyertel azonnal egy olajcseret is a fo hibaelharitas melle.
Akkor itt az ideje, hogy elvidd szervizbe. Nem egy hengerrel, hanem futoval.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #92127 üzenetére
Ez akkor jóesetben egy karbitisztítás lesz vagy jóval nagyobb gáz?
-
Laraxior
titán
Nekem a GSX-F-nel ugyanez volt.
Szet kellett szedni az egeszet, mert a tűszelepek beengedték a benzint. Még a levegoszűrőben is benzin volt.
500km-el azelott csereltem benne olajat.
Megegyszer kellett termeszetesen. A levegoszuro megszaradt.
Asszem a hengerekben is allt a benzin. Nekem be se indult mar.
Igaz utana karbiszinkron is meg lett csinalva, olyan lett mint az uj. Meg vagy 5000-et mentem vele...
Kar hogy el kellett adnom. Sajnaltam."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
imibogyo
veterán
válasz horvathkrisz #92126 üzenetére
Szerintem meg csak nagyon egyoldalúan nézitek. Ez nem földhöz ragadtság kérdése... Miért kellene azért mert az egyik oldal (technika/szolgáltatás) fejlődik a másik oldalnak (szórakozás/élmény motorozás) feltétlenül csorbát szenvednie? Ennek szinte kizártnak tartom, hogy ugyanaz lenne a célja, mint például az önvezető autóknak, hiszen annak nem lenne értelme magánemberként, ha te közben leszorulsz a járműről.
A VR-es dolgot pedig nem is értem, hogy jön ide. Ha tényleg ez lenne az irány és cél (mármint a VR), akkor pár év múlva az már olyan szinten lesz, hogy minek is kellene hozzá motor? Szimuláció lesz az egész. Minek vennék ehhez 80 millióért egy motort, amikor 1 millióból veszek majd egy olyan szettem van, amivel a világ összes motorját, autóját, hegymászási útvonalát, a legmenőbb "csajokat", vagy mit tudom én mit szimulálhatok magamnak. Sok értelme nem lenne. Épp ez a VR lényege szerintem, hogy "kis pénzből, de bármit" megtehet az ember, anélkül, hogy ehhez kellene egy fizikailag létező tárgy...
Azért vesz a motort a legtöbb egyszeri ember, hogy "élvezkedjen" (ebben 100%-osan egyetértek). Autóban még OK, hogy a napi 200 Km ingázásba besegítsen egy robotpilóta és mondjuk addig el lehet szürcsölgetni a kávét, vagy ilyesmi, az más téma. De annak nulla értelme lenne szerintem (és épp ezért tartom kizártnak amit te most itt vizionáltál), hogy egy olyan járműben amit alapvetően "szórakozásra" vesz az ember is ez legyen a cél és amiről emiatt lényegében az ember kiszorulna/leszorulna.
Sokkal valószínűbbnek tartom azt amit ath is írt. Tehát, hogy például egy baleset, vagy tűzvész, vagy bármi más esetben egy ilyen gép, mondjuk nem 50, hanem 1 másodperc alatt menetkész (nem kell beöltöznie, nem ül épp a WC-n, nem kell csöveken lecsúszkálnia, nincs "szar napja", nem lesz figyelmetlen, csak mert az asszony tegnap megcsalta, sokkal pontosabban/tökéletesebben vezet, mint az ember (majd), mert pldául éjjel is lát, vagy mondjuk hőkamerán keresztül is tudja szkennelni a környezetet stb. stb. stb...
Ezek miatt sokkal gyorsabban ki tud érni a helyszínre, tudja vinni az egy gombnyomásos újraélesztő egységet, kamerán meg "telefonon" keresztül pedig a központból tudják segíteni az illetőt, aki a "mentést" végzi addig, míg a "rendes" csapatok meg nem érkeznek, az ilyen megspórolt másodperceken életek múlhatnak. És ez csak egy felhasználási példa.
Az pedig szerintem a 196478. dolog lesz ami érdekli azt akinek éppen az életét mentik, hogy elektromos, benzines, macskaszar, vagy beépített hörcsög-kerék hajtású-e az adott jármű, ha mondjuk pont egy ilyen eszköz miatt maradhat életben.
Szóval igen jöjjenek csak az elektromos motorok, jöjjenek csak az önvezető elektromos motorok, ha ez nagy egészében véve jobbá teheti az életünket. Én pedig, meg te (meg az összes többi a motorozást a motorozásért szerető ember), majd jól vesz valami normális vasat mindennapi használatra. Nincs a kettő között (most még biztosan) egyértelmű összefüggés és reméljük, hogy nem is lesz. Bár ki tudja, a nagyon távoli jövőben el tudom képzelni még ezt is, hogy meglépik például a hagyományos belső égésű motorok betiltását. De ha így is alakul (épp a folyamatos fejlesztés miatt én reménykedem benne), akkora már elképzelhető, hogy olyan szinten fognak állni ezek a gépek (és az érzékszerveink becsapásának képessége), hogy nem lesz túl nagy érvágás, kvázi észre sem vesszük, úgy átverik az agyunkat...
Például simán el tudom képzelni, hogy 20 év múlva egy elektromos jármű hangban és érzésben (rezgés) 100%-osan tudja utánozni egy belső égésű motor minden egyes apró jellegzetességét (hanggenerátor, vibromotorok stb. stb.), miközben egy 9V-os elem méretű cuccról megy majd egész nap, amiből 4-5 darabot is be tudsz dobni a hátizsákba és lesz 5000 Km-es hatótávod. Evidens, hogy ez is csak fikció, de ki tudja, hogy ha a fejlődés megy tovább, márpedig menni fog, akkor milyen szintre jut el az elektromos, hibrid, fúziós, vagy mit tudom én milyen technológia...
Szóval én sem értem, hogy miért kell ez a pesszimista hozzáállás. Jöjjön csak a fejlődés, de azt a kritériumot én is hozzáteszem, hogy HA mellette meghagyják az élvezeti/élvezhető oldalt is, akár a "hagyományos" gépek meghagyásával, akár a tökéletes illúzióval (ami ma még nem lehetséges).
-
Geresics
addikt
válasz imibogyo #92131 üzenetére
Maximálisan egyetértek Veled!
Annyit tennék még hozzá, hogy az ilyen fejlesztések legnagyobb nyertese általában a hadipar. Nyilván nem kell ecsetelni, hogy pl. a terrorizmus elleni harcban, vagy épp egy bomba hatástalanításában mekkora jelentősége van a robotizálásnak!
Szóval én is csak azt tudom mondani, hogy éljen a fejlődés!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laraxior
titán
Erre a kormányra milyen telefontartót lehetne feltenni? Amiket találtam azok mind kerek átmérőhöz vannak, de itt a kerek résznél már nincs helyem
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Geresics
addikt
válasz Laraxior #92139 üzenetére
Erre szerintem barkácsolni kell... Létezik a RAM-MOUNT-nak olyan megoldása, hogy a tükör csonkjából jön ki a kis golyó, de itt még tükör sincs...
Esetleg a Tough-Claw, vagy a fixen becsavarozós változata, amit a hajóknál is használnak páran...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
zgospel
őstag
A Yamaha oldalán a sima MT-09-re 193 kg feltöltött tömeget adnak meg [link]
Az MT-09 SP-re pedig 215 kg feltöltött tömeget [link]
Az Öhlins futóművön kívül elvileg nincs más technikai különbség a két motor között. 22 kilóval nehezebb lenne emiatt? Vagy elírták a hivatalos oldalon?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #92147 üzenetére
Nem az autó márkája a lényeg.
-
imibogyo
veterán
válasz Laraxior #92139 üzenetére
Én hajlítanék lemezből egyet, ami egy vékony "karral" és rajta két lyukkal lenyúlna a tank két csavarjához, és akkor komolyabb gányolás nélkül valami hasonlót tudnál oda készíttetni.
Persze nem ilyet, ezt csak példának hoztam, mert egyedi alakúra van szükséged, de most nincs időm sem jobb képet keresni, sem megtervezni neked 3D-ben. Amúgy ha van alapanyag, akkor pár órás munka az egész. Hanem akarsz semmi extrát, akkor csak egy 2-es alu lemez kell hozzá, satu, fúró, meg egy kis festék (mondjuk fekete).
Alakban sem kell elszállni, olyat kell rajzolni, amit azután a telefon lényegében kitakar. Erre rá lehet ragasztani egy tokot, vagy ha profibbat szeretnél, akkor valami gyors kioldású rugós-füles/kúpos rögzítést és meg is vagy...
SZERK: ez is "egyszerűen" koppintható mechanika rögzítéshez, bár én (a) fülekkel "oldalról" is megtámasztanám a telefont az tuti.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest