-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
[-HERO-]
senior tag
Sziasztok!
Segítséget, vagy tapasztalat megosztást szeretnék kérni tőletek, motorvásárlással kapcsolatban.
Világ életemben Yamaha párti voltam, kicsi gyerekkorom óta (Volt egy kis kitérő egy RS125 el ), 5-6 évre most jegeltem a dolgot mert jöttek a gyerekek, de megláttam a yamaha MT10 Tourert és bezsongtam tőle, elkapott a kell egy motor most azonnal érzés.
Na DE itt jött a fekete leves, elmentem egy kereskedésbe és megkínáltak olyan árral, hogy az állam leesett, gondoltam magamban hogy ennyi pénzért már kapok bmw-t is, és igazam lett sőt!Szóval két motor van versenyben:
Yamaha MT10 Tourer
BMW S1000R +oldaltáskák+túra plexi+komfort ülésÉs itt vagyok elakadva, de nem is kicsit.
Egyszerűen a paraméterek alapján nem tudok a két motor közt dönteni, sajnos kipróbálni még nem tudtam egyiket se, a Wallisnál mult héten eladták a teszt motort és még nincs másik, yamahát meg nem találtam. (szóval ha valaki tudja hol lehetne az MT10 et kipróbálni ne tartsa magában)És akkor a pro kontrák.
Yamaha
Pro:
-Jobban tetszik a design
-Kényelmesebb a motor
-Imformatívabb és átláthatóbb műszerfalKontra:
-feláras az akrapovic
-feláras a gyorsváltó
-csak 1 év teljeskörű garancia vanBMW
Pro:
-4 év teljeskörű garancia
-Alap árban benne van az akrapovic
-Elektromos futőmű
-Tempomat és markolatfűtés is alapáras
-Minden létező segédlet benne van
-Fel és lefelé működő gyorsváltóKontra:
-Designba nem tetszik annyira
-Hoszabb távon nem tudom mennyire kényelmes, bár a komfort ülést nem tudták megmutatni.
-Talán magasabb szervíz költség (bár ebben nem vagyok biztos)A két motor ára szinte ugyan annyi, viszont a Bmw-n legalább fél millióval több extra van, de mégsem tudom eldönteni hogy melyik lenne a racionálisabb választás.
Tippeket is elfogadok hogy mire figyeljek vásárláskor!Utoljára 2007 ben vettem egy új R1-et, ezeknek a motoroknak a feléért adták akkor, ezért lepett meg most hogy milyen árak vannak...
Köszönöm ha megosztjátok velem a tapasztalaitokat!
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
runner 125
nagyúr
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
Hát, figyelj, én a kettő közül a Honda-t venném.
Egyébként tényleg nem rossz az MT, bár a két tenyérnyi plexi és a két 10 literes ridikül miatt erős jelző ráakasztani a Tourer-t.
A BMW szerintem sem túl szép, kicsit olyan stunt motor feeling - összetört RR átalakítva egy ebay-es fejidommal naked-re. Szóval formára az MT sokkal inkább átgondolt (még ha elsőre oldalról kicsit Buell-es is), megtervezett naked bike érzetet kelt.Viszont a technikai paraméterekben biztosan a BMW a nyerőbb. Nehéz kérdés, nyilván ki kell próbálni mindkettőt.
Mást nem néztél a piacon a kategóriában? Az új Triumph-okat is sokan dícsérik, vagy pl. Aprilia Tuono, az megint elég ínyenc vas, sok sok gyári méregdrága és profi megoldással.
mod.
Akár a BMW, akár az MT mellé rakod, formában erősen übereli szvsz mindkettőt:[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
szia,
Az MT-10 gyorsváltója az idei évtől már én úgy tudom hogy alapáras. Van egy ismerősöm aki MT-10-zel jár és a hosszabb kiruccanásokkal kapcsolatban egyetlen baja van, az pedig a fogyasztás. Na nem a forintoskodás miatt, hanem azért mert 150 km-enként benzinkútra kell vadásznia, nekem ez kicsit macerásnak tűnik. 17 literes a tankja és neki 10 literes fogyasztást produkál. A BMW ezt megoldja 6-ból.Az MT-n egyenesebben ülsz, a BMW-n sportosabb a testtartás, plusz amit mondasz: a BMW ugyanannyiért jóval több extrát ad mint a Yamaha, sőt, a Yamahánál egy csomó dolog nem is elérhető gyárilag, például nincs kanyar-ABS, vagy gyorsváltó lefelé.
De ha már az MT-10ből a Tourert nézed, akkor a BMW-nek van az S1000 XR változata is, amiben benne van minden extra csak túrásabb a kinézete és kényelmesebb valamivel.
Én is Yamaha buzi vagyok de habozás nélkül a BMW-t venném a kettő közül. Azonban ott van még az Aprilia Tuono RF is, ha még nem nézted azt is érdemes számításba venni szerintem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
[-HERO-]
senior tag
Ja igen, a fogyasztás ezt elfelejtettem beleírni, én is olvastam a teszteket és mindenhol írták hogy nagyon sokat eszik az Mt, sajnos.
runner 125:
2 éve kb én is nagyon szemeztem azzal a hondával ami neked is van, csak nekem az már túl "nagy" motor, szeretem ha kicsit kisebb és kompaktabb egy gép, az Mt még pont határeset.Megmondom őszintén hogy Apriliába nem gondolkodom, még véletlenül sem.
Az RS 125-öm egy kúrva jó motor volt, imádtam mert ami feelinget adot abban az időben az iszonyat volt, de a gatyámat ráköltöttem a gépre, soha nem volt még motorom amire annyit költöttem, sőt megkockáztatom hogy az összes motoromra nem költöttem eddig összesen annyit mint arra az egyre
(jó persze, tudom 2 ütem, meg köze nincs stb.)
Így én maradnék a japán vagy a bajor vonalon mindenképpEddig akár kivel beszéltem mindenki gondolkodás nélkül a bmw-t venné és tisztábban vagyok vele hogy az az ésszerűbb döntés, de az a rohadt szív....
Szeretnék többet túrázni a géppel, persze nem 1000-2000 km-ereket de 4-500 as köröket mindenképp, nem tudom hogy egy s1000r mennyire lenne ebben partner.
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
p87
senior tag
Itt valami nem stimmel, gondolom már volt szétszedve, nem szúrt el valaki valamit?
Én is most cseréltem le a 10 éves Hondámban, de szinte olyan volt mint az új, teljesen átlátszó, eléggé meg is lepődtem.
Érzésre azért jobb lett az új olajtól, de mégse volt koszos a régi.Én is azt mondom, ha nem ereszt a szimering és nincs semmi panasz a telókra akkor felesleges darabokra bontani a gyárikat és cserélni szimeringeket, tömítéseket, mert soha nem lesz olyan már mint gyárilag.
-
Topiccsendőr
addikt
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Topiccsendőr #96758 üzenetére
Igazad van, rosszul fogalmaztam, inkabb akkor ugy mondom hogy az aprilia markaval annyira nem szimpatizalok
Azt is mondta az elado srac hogy 2017 tol modositottak par dolgot a blokkon, de konkretan nem mondott semmit.
Vannak gondok a sor4 es bombi blokkal?### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Topiccsendőr
addikt
-
veze
őstag
sárga prizma [link] most már oldalt kötelező műszaki vizsgán? vagy ez ( vagy ahsonló) csak biciklin kell ? ( ott elvileg kötelező)
pénteken voltam egy vizsgaállomáson és ott láttam egy Nevada750-et szépen fel volt prizmázva ilyennel -
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #96762 üzenetére
Az S1000R blokkja újnak/első generációsnak számít? Mármint, az S1000RR blokkját dolgozták át picit, és mert az R 2014-ben jött ki az RR meg 2009-ben.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HSM
félisten
válasz [-HERO-] #96755 üzenetére
Ha tényleg ennyire torkos azért az elég kellemetlen, nem mindegy, hogy egy 500km-es túrán egyszer kell megállni tankolni, vagy háromszor.
Én legalábbis nagyon nem szeretem a macerát vele. Én az sv650-emen is el tudnék képzelni a 17L-esnél picit nagyobb tankot, pedig csak 4-6L-t eszik 100km-en jobbkéz és forgalom függvényében.[ Szerkesztve ]
-
[-HERO-]
senior tag
-
HSM
félisten
válasz [-HERO-] #96770 üzenetére
MT09 Tracer nem tetszik arról a vonalról? Annak lényegesen jobb a tank/étvágy mutatója, és bár nem R1 blokk kategória, de nagyon szokták dícsérni a háromhengeresét. Plusz hogy említetted a BMW-t, onnan az S1000XR is talán szóba jöhetne a 20L-es tankjával.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Something_ #96771 üzenetére
Még mindig az RR-ed van?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tboldi
nagyúr
válasz Something_ #96771 üzenetére
Hát Te még élsz?
-
Laraxior
titán
válasz Something_ #96776 üzenetére
Te vagy az?
Szokni kell, kicsit még furcsa, de amúgy okés.
Mondjuk nem tudom mennyire bírja a hosszabb utakat, mert ugye elég magas fordulaton megy nagy sebességgel, szóval még azért nem 100%-os a bizalom.
Haza nem indulnék el vele (1200km)
A GSX-F-el simán bevállaltam volna, de itt kisebb körutakra jó lesz, párszáz km-es távok beleférnek.[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-Mike-
addikt
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
Azt vedd meg, amelyik jobban tetszik, szóval a te esetedben a Yamaha.
Én a CB-t és a Tuono-t is így vettem, mert tudtam, hogy ha nem ezeket választottam volna és megláttam volna őket az első piros lámpánál szemben, megőrültem volna.
Anno sokat szemeztem a BMW-vel én is, de gyorsan kerestem közös képeket a kiszemelt motorokról és azok már képről is meggyőztek, élőben meg pláne. Pl: -
Gaboman
nagyúr
Mai barangolás.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Doki16 #96780 üzenetére
Ugyanazokon a földutakon amiket az erdészek, a vadászok és bárki használhat ha kimegy a határba.
Nem megyek be magánutakra, így senkinek semmi köze hozzá miért is járok arra, azt hogy meg hogyan néznének rám magas ívben lesz@rom.
Egyedül a rendőrnek van joga hozzá hogy ott kint is ellenőrizzen, ugyan azok a szabályok vonatkoznak rám ha nem megyek be magánutakra mint kit a közutakon.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
[-HERO-]
senior tag
válasz -Mike- #96778 üzenetére
Jovo heten megprobalom elerni hogy ki tudjam probalni mind a ket motort, arra fogok menni hogy melyik kenyelmesebb es jobb vele motorozni, legalabb is most ez az elkepzeles
HSM:
Maga az mt09 meg elmegy, de a tracer kivitel nem tetszik, ugyan ez van az Xr es bmw vel is, nekem az a stilus nem jon be, tudom hogy turata az kellene de egyszeruen nem tetszenek.
Az mt10 bol is azert jon be a tourer kivitel, mert ott lenyegeb megoriztek az eredeti koncepciot csak kapott ket dobozt egy kezvedot egy nagyobb plexit meg egy komfort ulest.
De ha ezeket leszednem kapnek egy szuz mt10 et.### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #96765 üzenetére
Na igen, ez jo kerdes. Ugy pontositanam, hogy vazszam valtoztatassal jaro uj fejlesztes soran elso blokkrol van szo. Ugyanannal a modellnel, pl rn19 rn22 vagy sc57 sc59
Facelift folyamatosan van, pl allandoan valtozik a cikkszama alkatreszeknek. Pl vezlancfeszitoknek, kuplungnak, stb. Ezekkel mindig valamilyen gond volt, meg ha visszahivas nem is volt.
Az pedig, hogy 40 loerovel kevesebb a csucsteljesitmenye egy blokknak ahhoz kepest, amibol fejlesztettek, az a megbizhatosagnak csak jot tesz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz -Mike- #96778 üzenetére
Ha a kinézet is számít akkor nálam a KTM 1290 Superduke R amit hazavinnék.
Valahogy nekem ez dobogtatja meg a szívem, aztán hogy a többiben milyen az Apriliához képest fene tudja.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
beci
őstag
Sziasztok.
Asszony er6n-jébe nézek fokozat kijelzőt.
Ez jó lehet? 2006-os.
[link][ Szerkesztve ]
Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [-HERO-] #96789 üzenetére
Igen, v4 hangja van ugyanugy, es nagyon finom cucc, bar nekem az elozo generacios blokkom van, de mindig meglepodok, mennyire pontosan lehet gazt adni meg nyomatekcsucsnal is. sornegyhez kepest alul raz, ugy 3000 ig, de utana minden tokeletes lesz. Nalam ez a blokk az etalon a sornegyek kozott.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok!
Idén picivel több időm lesz motorozni, ezért ruházatot szeretnék vásárolni, mert eddig csak városban használtam a motort, de már messzebbre is merészkednék.
Nyári dzsekit néztem. Clover Airjet
Protektoros ruházatot keresek, nadrág nem feltétlen szempont, de ha van kedvező áru tipp, az is jöhet, illetve sisakot is vennék.Utóbbiból Nitro-t néztem ki, jelenleg a pénztárcám ezt engedné meg. ÉRdemes-e napszemellenzős verziót venni?
Köszönöm a segíséget
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 93999 FT - ingyen szállítással
-
Geresics
addikt
Ma (végre) visszakerült a gyári kipufogó!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #96792 üzenetére
Bocsi, azonnali esti-mesélést kellett tartanom...
Szóval...
PERSUUUUUUU
Visszaraktam a gyári kipufogót (nem, nem kameráztam közben ), és nem oldott meg semmit!
Alapjáraton ha hirtelen húzok egy nagy gázt (akár üresben, akár kuplunggal), a motor leáll!
Perig már tökre beleéltem magam, hogy ez lesz a gond...Amúgy az Akkrát is szétfúrtuk (erről viszont vannak felvételek ), vettem hozzá kipufogó gyapotot (vagy mit tudom én mi a neve...), de nem is volt annyira rossz állapotban, mint gondoltam! Lehet nem is kellett volna bántani...
Az új gyapotot még nem raktuk bele, mert inkább motoroztunk egyet, hogy kipróbáljuk a gyári kipufogót - meg már hiányunk is volt...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #96796 üzenetére
Semmilyen karbija nincs, mert injektoros
Ez egy 2006-os Aprilia Pegaso Trail, amiben a Minarelli blokk van (akárcsak a Yamaha XT660-ban). 660-as, de tévesen sok helyen 650-esként találni csak meg...Kezelési és karbantartási útmutató van (angolul itt), illetve egy 144 oldalas workshop manual is van még.
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
-
Geresics
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Autós topik
- Építő/felújító topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PlayStation 5
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Google Pixel 6/7/8 topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen